Μιας και δεν υπηρχε αναλογο θεμα,ειπα να το δημιουργησω εγω.
Ξερουμε οτι θα κυκλοφορησει νεο BF παιχνιδι,κατα πασα πιθανοτητα κοντα στον Οκτωβριο και οτι θα ειναι ενα military fps,σε αντιθεση δηλαδη με το BF Hardline.
Υπαρχουν καποιες φημες για το που θα διαδραματιζεται το νεο Battlefield(πιο πολυ παιζουν τα ονοματα BF 2143 αν το κανουν φουτουριστικο,ή BF στον 1ο ΠΠ που ακουγοταν πολυ αυτες τις μερες)
Επισης εδω θα μπορουμε να γραφουμε τη γνωμη μας,για το τι θελουμε ή τι δε θελουμε στο νεο παιχνιδι!
Εγω προσωπικα θελω ενα Battlefield που να δουλευει κανονικα οταν κυκλοφορησει,σε αντιθεση με το BF4,σιγουρα να υπαρχει ενα καλο balance στα οπλα,μεγαλυτερο customization,maps περισσοτερο στο στυλ του BF3 και οχι του BF4.Επισης θα ηθελα να δωθει περισσοτερο βαση στην ομαδικοτητα με καποιο τροπο.
Τελος οσον αναφορα το setting,το 2143 με προβληματιζει λιγο,οπως και το WW1 λογω της μικρης ποικιλιας οπλων.Νομιζω θα ειχε πολυ ενδιαφερον αν διαλεγαν ειτε το Vietnam,ειτε WW2 ειτε το Afghanistan
- Τώρα είναι 09 Ιούλ 2025, 22:12 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Battlefield 1
15 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Battlefield 1
Τελευταία επεξεργασία από greenkiller.13 και 27 Μάιος 2016, 09:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
-
greenkiller.13 - Δημοσιευσεις : 746
To 3 παραμένει για εμένα ένα από τα καλύτερα non-hardcore FPS που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ. Πολύ απλά τα όπλα και τα οχήματα ήταν ισορροπημένα και οι χάρτες εξαιρετικοί πλην κάποιων εξαιρέσεων. Το 4 εκτός από το έκανε 6 μήνες να φτιαχτεί ώστε να μπορεί να παίζεται χωρίς να σε κάνει να θες να πάρεις φόρα και να χτυπήσεις το κεφάλι σου στον τοίχο, είχε αρκετά άσχημα σημεία τα οποία δυστυχώς φαίνονται μόνο μετά από καιρό και αφού έχει παίξει κανείς το παιχνίδι.
Τα όπλα ήταν σχεδόν όλα σχεδιασμένα για μάχες απο μεσαίες αποστάσεις και κάτω με μόνη εξαίρεση το AN-94 το οποίο και μπήκε αργότερα και δεν ήταν όπως ήταν στο 3. Γενικότερα όποιο όπλο και να διάλεγες ήταν περίπου το ίδιο πράγμα, ενώ η ύπαρξη 20 διαφορετικών primaries για κάθε class άφηνε κάποια όπλα στην αφάνεια, αφού κανείς δεν έπαιζε με αυτά.
Οι χάρτες επίσης αποδείχθηκε ότι σχεδιάστηκαν πρώτα από την ομάδα των designers (με βάση τον οπτικό τομέα δηλαδή) και μετά από την κατάλληλη υποομάδα σχεδίασης χαρτών. Αποτέλεσμα ήταν προφανώς όλοι οι χάρτες να είναι ένας ανοιχτός αχταρμάς, όπου μπορούσες να δεχθείς πυρά από κυριολεκτικά παντού, αφού και τα spawns ήταν τραγικά. Αλλά εντάξει, είχαν "δυναμική καταστροφή κτηρίων". Ο μηχανισμός που κάθε φορά που ενεργοποιούνταν τα frames πέφταν στο πάτωμα. Όσοι χάρτες δεν ήταν ανοικτοί τύπου "η Χάιντυ τρέχει στα λιβάδια" ήταν κλειστοφοβικοί (κλασικό μεντάλιτυ Dice, όταν κάτι δεν αρέσει στον κόσμο, κάνουμε το αντίθετο στο άλλο άκρο ώστε να μην τους αρέσει ούτε αυτό, αυτό συνέβαινε συνέχεια με το balancing των όπλων) και με το ένα κάρο εκρηκτικών που μπορούσε να κουβαλήσει ο καθένας, ήταν σωστό τσίρκο.
Ελπίζω το 5 να μην είναι όντως στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, είδαμε και το World at War πως ήταν μετά το Modern Warfare.
Τα όπλα ήταν σχεδόν όλα σχεδιασμένα για μάχες απο μεσαίες αποστάσεις και κάτω με μόνη εξαίρεση το AN-94 το οποίο και μπήκε αργότερα και δεν ήταν όπως ήταν στο 3. Γενικότερα όποιο όπλο και να διάλεγες ήταν περίπου το ίδιο πράγμα, ενώ η ύπαρξη 20 διαφορετικών primaries για κάθε class άφηνε κάποια όπλα στην αφάνεια, αφού κανείς δεν έπαιζε με αυτά.
Οι χάρτες επίσης αποδείχθηκε ότι σχεδιάστηκαν πρώτα από την ομάδα των designers (με βάση τον οπτικό τομέα δηλαδή) και μετά από την κατάλληλη υποομάδα σχεδίασης χαρτών. Αποτέλεσμα ήταν προφανώς όλοι οι χάρτες να είναι ένας ανοιχτός αχταρμάς, όπου μπορούσες να δεχθείς πυρά από κυριολεκτικά παντού, αφού και τα spawns ήταν τραγικά. Αλλά εντάξει, είχαν "δυναμική καταστροφή κτηρίων". Ο μηχανισμός που κάθε φορά που ενεργοποιούνταν τα frames πέφταν στο πάτωμα. Όσοι χάρτες δεν ήταν ανοικτοί τύπου "η Χάιντυ τρέχει στα λιβάδια" ήταν κλειστοφοβικοί (κλασικό μεντάλιτυ Dice, όταν κάτι δεν αρέσει στον κόσμο, κάνουμε το αντίθετο στο άλλο άκρο ώστε να μην τους αρέσει ούτε αυτό, αυτό συνέβαινε συνέχεια με το balancing των όπλων) και με το ένα κάρο εκρηκτικών που μπορούσε να κουβαλήσει ο καθένας, ήταν σωστό τσίρκο.
Ελπίζω το 5 να μην είναι όντως στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, είδαμε και το World at War πως ήταν μετά το Modern Warfare.
Twitch: twitch.tv/animapura
Facebook: https://www.facebook.com/ntakospan
Instagram: https://instagram.com/officialanimapura/
"Yo, the Cole Train don't go woo-woo. It's WHOOO!"
Facebook: https://www.facebook.com/ntakospan
Instagram: https://instagram.com/officialanimapura/
"Yo, the Cole Train don't go woo-woo. It's WHOOO!"
-
AnimaPura - Δημοσιευσεις : 386
Συμφωνω σε ολα.Ειδικα στην Operation Locker,γινοταν ο κακος χαμος,μονο το σπαμ απο τα grenades ηταν αρκετο για να σε κανει να εκνευριστεις.
Το levolution ειναι επισης μεγαλο ζητημα.Εμενα προσωπικα μου αρεσει αλλα πρεπει να εμπλουτιστει.Στη Siege of Sanghai ας πουμε,γινεται συνεχεια το ιδιο γεγονος σε μια προκαθορισμενη στιγμη και οι παιχτες δε συμβαλουν στο γεγονος αυτο.Νομιζω πως θα πρεπει να το κανουν ετσι,ωστε καθε ματς να φανταζει μοναδικο και αντι για 1,να υπαρχουν 4-5 σημαντικα levolution events.
Επισης νομιζω πως οι φυσικες καταστροφες στο παιχνιδι θα πρεπει να επιστρεψουν στο πνευμα του Bad Company 2,οπου στρατηγικα υπηρχε ενδιαφερον σε αυτες τις καταστροφες και οπου σχεδον καθε αντικειμενο ηταν δυνατο να καταστραφει.Στο BF4 δε το ειδα αυτο σε επιθυμητο επιπεδο και ειναι σιγουρα κατι ακομα το οποιο πρεπει να βελτιωσουν
Τελος,ισως να ειναι ασημαντο για μερικους,αλλα θα ηθελα να βλεπω cutscenes στην αρχη και στο τελος καθε γυρου(βλεπε παλι BC2 και Titanfall) οπου επρεπε για παραδειγμα για να τελειωσει ο γυρος,να μην αφησεις την αντιπαλη ομαδα να ανεβει στο ελικοπτερο.Και χαμενος να ησουν στο παιχνιδι δηλαδη,παλι υπηρχε ενα ενδιαφερον μεχρι το τελος του γυρου
Το levolution ειναι επισης μεγαλο ζητημα.Εμενα προσωπικα μου αρεσει αλλα πρεπει να εμπλουτιστει.Στη Siege of Sanghai ας πουμε,γινεται συνεχεια το ιδιο γεγονος σε μια προκαθορισμενη στιγμη και οι παιχτες δε συμβαλουν στο γεγονος αυτο.Νομιζω πως θα πρεπει να το κανουν ετσι,ωστε καθε ματς να φανταζει μοναδικο και αντι για 1,να υπαρχουν 4-5 σημαντικα levolution events.
Επισης νομιζω πως οι φυσικες καταστροφες στο παιχνιδι θα πρεπει να επιστρεψουν στο πνευμα του Bad Company 2,οπου στρατηγικα υπηρχε ενδιαφερον σε αυτες τις καταστροφες και οπου σχεδον καθε αντικειμενο ηταν δυνατο να καταστραφει.Στο BF4 δε το ειδα αυτο σε επιθυμητο επιπεδο και ειναι σιγουρα κατι ακομα το οποιο πρεπει να βελτιωσουν
Τελος,ισως να ειναι ασημαντο για μερικους,αλλα θα ηθελα να βλεπω cutscenes στην αρχη και στο τελος καθε γυρου(βλεπε παλι BC2 και Titanfall) οπου επρεπε για παραδειγμα για να τελειωσει ο γυρος,να μην αφησεις την αντιπαλη ομαδα να ανεβει στο ελικοπτερο.Και χαμενος να ησουν στο παιχνιδι δηλαδη,παλι υπηρχε ενα ενδιαφερον μεχρι το τελος του γυρου
-
greenkiller.13 - Δημοσιευσεις : 746
To levolution στην SoS ήταν τόσο γελοίο που μπορεί να ήσουν πάνω στο δρόμο γύρω από τον ουρανοξύστη (όχι στο πεζοδρόμιο από την εσωτερική μεριά) και πάλι να σκοτωθείς από τα χαλάσματα. Άσε που, όπως σωστά γράφεις και εσύ, γίνεται το ίδιο πράγμα σχεδόν πάντα την ίδια στιγμή, 2 λεπτά αφού ξεκινήσει ο αγώνας δηλαδή. Το χαζό ήταν ότι αν ήθελες να κρατήσεις τον ουρανοξύστη όρθιο δεν μπορούσες να κάνεις κάτι γιατί γίνεται μόνο να τον καταστρέψεις. Το να τρως απλά κάθε άρμα και κάθε Engineer πριν κάνει ζημιά στους πυλώνες ήταν προφανώς αδύνατο.
Το Bad Company 2 είχε το άλλο άκρο (κλασική Dice ξαναλέμε), όπου μετά από λίγο κάθε κτήριο είχε πέσει και έτσι ο χάρτης ήταν τέρμα επίπεδος. Έτσι έκανες spawn και ο καθένας είχε γωνίες πάνω σου απευθείας αφού δεν υπήρχε κάλυψη πουθενά. Αν μιλούσαμε για Rush, η άμυνα είχε την πιο εύκολη δουλειά, ειδικά αν ο χάρτης προέβλεπε κάποιο MBT ή LAV για τους αμυνόμενους.
Αυτό με το extraction που είχε το TF ήταν πράγματι ωραία ιδέα και έκλεινε τα ματς με έναν πολύ ξεχωριστό τρόπο από κάθε άλλο shooter.
Το Bad Company 2 είχε το άλλο άκρο (κλασική Dice ξαναλέμε), όπου μετά από λίγο κάθε κτήριο είχε πέσει και έτσι ο χάρτης ήταν τέρμα επίπεδος. Έτσι έκανες spawn και ο καθένας είχε γωνίες πάνω σου απευθείας αφού δεν υπήρχε κάλυψη πουθενά. Αν μιλούσαμε για Rush, η άμυνα είχε την πιο εύκολη δουλειά, ειδικά αν ο χάρτης προέβλεπε κάποιο MBT ή LAV για τους αμυνόμενους.
Αυτό με το extraction που είχε το TF ήταν πράγματι ωραία ιδέα και έκλεινε τα ματς με έναν πολύ ξεχωριστό τρόπο από κάθε άλλο shooter.
Twitch: twitch.tv/animapura
Facebook: https://www.facebook.com/ntakospan
Instagram: https://instagram.com/officialanimapura/
"Yo, the Cole Train don't go woo-woo. It's WHOOO!"
Facebook: https://www.facebook.com/ntakospan
Instagram: https://instagram.com/officialanimapura/
"Yo, the Cole Train don't go woo-woo. It's WHOOO!"
-
AnimaPura - Δημοσιευσεις : 386
Κανεις δεν ξερει διοτι δεν εχει ανακοινωθει κατι επισημο ακομα.Ετσι οπως το βλεπω εγω,αφου Απριλη μηνα και δεν εχουμε κανενα νεο ακομα,η αποκαλυψη του παιχνιδιου θα γινει στο ΕΑ Play στις 12 Ιουνη.Σε κανα διμηνο δηλαδη.NeDuLaKoS έγραψε:Τελικά θα είναι στον Β παγκόσμιο ?
-
greenkiller.13 - Δημοσιευσεις : 746
εχει γινει πολυ συζητηση σχετικα με Α'Παγκοσμιο.... παιδες αυτο εγινε ετσι για να γινει τζερτζελες και συζητηση... δεν υπαρχει τετοιο ενδεχομενο εκτος αν το εχουν χασει εντελως οι σχεδιαστες του παιχνιδιου... τι fps να γινει Α'Παγκοσμιο πολεμο? δηλαδη τι θα κανουμε οταν παιζουμε? Θα ακουγεται η σφυριχτρα του αξιωματικου να γινει η εφοδος , θα βγαινουμε απο τα χαρακωματα και θα μας κανουν κιμα εκατονταδες πολυβολα μεσα στις λασπες και τα συρματοπλεγματα? ή μηπως το παιχνιδι θα εξελισεται στους στρατωνες μεσα στα χαρακωματα οπου θα αραζουμε μερες ατελειωτες και θα παιζουμε χαρτια και θα κυνηγαμε κατσαριδες και αρουραιους και θα προσπαθουμε ο π αικτης μας να μη πεθανει απο δυσεντερια ή τύφο? Ή μηπως θα καβαλαμε αρματα που θα τρεχουν με 6 χιλιομετρα την ωρα σαν σαλιγκαροι.
Οτιδηποτε πριν τον Β παγκοσμιο δε μπορει να γινει fps παιχνιδι , ειδικα multiplayer... single player φαση ενταξει θα μπορουσε υπο προυποθεσεις. Για αυτο και τοσα χρονια α παγκοσμιο εχουμε δει μονο simulators με αεροπλανα και αυτα ομως πριν πολλα χρονια (15-20 χρονια...) τα τελευταια. Dawn Patrol κτλπ....
Οτιδηποτε πριν τον Β παγκοσμιο δε μπορει να γινει fps παιχνιδι , ειδικα multiplayer... single player φαση ενταξει θα μπορουσε υπο προυποθεσεις. Για αυτο και τοσα χρονια α παγκοσμιο εχουμε δει μονο simulators με αεροπλανα και αυτα ομως πριν πολλα χρονια (15-20 χρονια...) τα τελευταια. Dawn Patrol κτλπ....
-
vonzuchter - Δημοσιευσεις : 221
Η ακολουθη πληροφορια εχει περασει στα ψηλα,αλλα οπως θα δειτε και στο βιντεο (στο 0:28) το BF5 ισως να διαδραματιζεται στο Β' ΠΠ.Δειτε το βιντεο και θα καταλαβετε
https://www.youtube.com/watch?v=Cj2j7ijPlTk&index=1&list=LLnpglstfv6E5Bc8oVWd-Axw
Το καλυτερο πιθανο setting για μενα ΑΝ ισχυει.
https://www.youtube.com/watch?v=Cj2j7ijPlTk&index=1&list=LLnpglstfv6E5Bc8oVWd-Axw
Το καλυτερο πιθανο setting για μενα ΑΝ ισχυει.
-
greenkiller.13 - Δημοσιευσεις : 746
ρε παιδια δεν ειχε βγει στο twitter καποιος απο το battlefield και ειχε πει οτι οντως θα ειναι το 1942?δεν θυμαμαι που το ειχα δει απλα το θυμαμαι σαν ειδηση!
- Alexander19
- Δημοσιευσεις : 91
Τι να σου πω φιλε δε ξερω,εγω προσωπικα δε θυμαμαι παντως κατι τετοιοAlexander19 έγραψε:ρε παιδια δεν ειχε βγει στο twitter καποιος απο το battlefield και ειχε πει οτι οντως θα ειναι το 1942?δεν θυμαμαι που το ειχα δει απλα το θυμαμαι σαν ειδηση!
-
greenkiller.13 - Δημοσιευσεις : 746
15 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Bing [Bot] και 0 επισκέπτες