News: PC

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

Δημοσίευσηαπό mariodm22 » 01 Ιούλ 2015, 19:21

Κατι μου λεει πως θα αργησουμε να δουμε ξανα στα ραφια το Batman και ισως μετα το καλοκαιρι . Κριμα για οσους ειχαν τον χρονο και θελαν να το απολαυσουν το καλοκαιρι αλλα ας ελπισουμε τουλαχιστον πως το παιχνιδι θα ειναι playable για αρκετα μεγαλυτερη και παλιοτερη γκαμα καρτων και με καλυτερα specs ...
mariodm22
 
Δημοσιευσεις : 753

Δημοσίευσηαπό Roronoa » 02 Ιούλ 2015, 13:31

Το Tales of Symphonia HD έρχεται σε PC.

"We’re proud to reveal that Tales of Symphonia HD will be coming to PC Digital! This will be based off the HD version released last year and will be hitting digital shelves in 2016!"

http://blog.talesofgame.com/en/japan-expo-zestiria-collectors-edition-revealed-pre-order-bonus-symphonia-for-pc-and-more/
Εικόνα

http://myanimelist.net/animelist/Darkroronoa
Άβαταρ μέλους
Roronoa
 
Δημοσιευσεις : 419

Δημοσίευσηαπό Roronoa » 02 Ιούλ 2015, 14:14

Prototype gameplay demo του Allison Road, survival horror εμπνευσμένο απο το P.T.

Εικόνα

http://myanimelist.net/animelist/Darkroronoa
Άβαταρ μέλους
Roronoa
 
Δημοσιευσεις : 419

Δημοσίευσηαπό mariodm22 » 02 Ιούλ 2015, 21:47

Καλα το παιχνιδι δεν υπαρχει και μιας που ακυρωσαν το P.T το συγκεκριμενο θα κανει θραυση !!!
mariodm22
 
Δημοσιευσεις : 753

Δημοσίευσηαπό Roronoa » 07 Ιούλ 2015, 16:58

XCOM 2 creative director: "PC gaming is in a golden age"

"PC gaming is in a golden age," Solomon tells PC Gamer. "It’s the tip of the spear in terms of innovation, in types of gameplay being explored, in relationships between developers and their audience, and for Firaxis, it’s our home. It’s where we want to be."

http://www.pcgamer.com/xcom-2-creative-director-pc-gaming-is-in-a-golden-age/
Εικόνα

http://myanimelist.net/animelist/Darkroronoa
Άβαταρ μέλους
Roronoa
 
Δημοσιευσεις : 419

Δημοσίευσηαπό Pirederas » 03 Αύγ 2015, 10:01

commenter έγραψε:http://www.hpcwire.com/2015/07/29/amds-exascale-strategy-hinges-on-heterogeneity/
http://wccftech.com/amd-exascale-heterogeneous-processor-ehp-apu-32-zen-cores-hbm2/

Τούμπανο το εργαλείο... ίσως τέτοια APU να έχει το PS5.


Ηρέμησε, αυτό το θηρίο είναι για server και HPC.

Δεν ξέρουμε ακόμα τί θα γίνει στις επόμενες κονσόλες. Εδώ ακόμα δεν ξέρουμε αν το στοίχημα του GPGPU στο PS4 και στο Xbox One τους βγήκε. Αν η επόμενη γενιά έρθει κατά το 2018-20, δεν ξέρουμε ούτε τί νέες τεχνολογίες θα κυκλοφορούν τότε (π.χ. Field Programmable Gate Array στην CPU), ούτε τί προτεραιότητες θα έχουν οι Microsoft και Sony στο hardware balance. Μπορεί να δώσουν ξανά έμφαση στην CPU εις βάρος της GPU, ειδικά αν δεν κάνουν την μετάβαση στις αναλύσεις 4Κ επειδή οι αντίστοιχες τηλεοράσεις δεν πούλησαν στον γενικό πληθυσμό και μείνουν στο Full HD. Μπορεί να εγκαταλείψουν την αρχιτεκτονική x86 και να φτιάξουν ξανά παραδοσιακές κονσόλες ως ASIC. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα κυκλοφορήσουν ξανά υπερδυνατές κονσόλες που θα πρέπει να τις πουλάνε με χασούρα, όπως έκαναν με το PS3 και το Xbox 360.
Άβαταρ μέλους
Pirederas
 
Δημοσιευσεις : 131

Δημοσίευσηαπό Roronoa » 03 Αύγ 2015, 14:41

The PC Is A Really Profitable Platform For Electronic Arts

"Electronic Arts has revealed its Q1 FY16 earnings results and according to them, the PC is the second – if not THE – most profitable platform for the publisher. In addition, EA reported that players in Battlefield 4 and Battlefield Hardline logged more than 170 million online gameplay hours combined in Q1, and that more than 16 million matches of FIFA 15 were played on average per day in Q1.

But let’s get back to what is more interesting here. According to EA’s reports, the PC platform was responsible for 21% of EA’s earnings. On the other hand, current-gen consoles (PS4 and Xbox One) were responsible for 41%, while old-gen consoles (P3 and X360) were responsible for 24%."

Εικόνα

"This basically means that the PC has managed to surpass old-gen consoles. Not only that, but if the earnings for current-gen consoles were equal, then the PC is THE most profitable platform for EA (20.5% for each console versus 21% for the PC). Our guess is that PS4’s sales are higher than those of Xbox One, thus PS4 is the most profitable platform for EA, making the PC the second most profitable platform for the big publisher."

http://www.dsogaming.com/news/the-pc-is-a-really-profitable-platform-for-electronic-arts/




Αργα και σταθερα XD
Εικόνα

http://myanimelist.net/animelist/Darkroronoa
Άβαταρ μέλους
Roronoa
 
Δημοσιευσεις : 419

Δημοσίευσηαπό Pirederas » 03 Αύγ 2015, 15:07

commenter έγραψε:Ήρεμος είμαι! :lol:

10 Tflops APU & 32GB RAM vs 1.84 Tflops APU & 8GB RAM. Δεν μου φαίνεται και τόσο παράλογο. Τα 14nm ίσως είναι απαρχαιωμένα το 2018-2020, οπότε δεν αποκλείεται να βάλουν περισσότερες ALUs στην GPU στα 7-10nm. Η HBM θα είναι commodity τότε.

Το έχεις πει κι εσύ ο ίδιος ότι τα «θηρία» του σήμερα είναι τα console chips του αύριο (με μερικά die shrinks), οπότε δεν ξέρω γιατί σου φαίνεται παράξενο τώρα.

Ιστορικά κάθε PlayStation είχε 16x αύξηση στην RAM... το στοίχημα του GPGPU ήδη αποδίδει καρπούς (βλ. Uncharted 4 destructibility/physics), εκτός αν πιστεύεις ότι όλα αυτά τα κάνει ο Jaguar.

FPGA δεν έχει νόημα σε consumer προϊόν, γιατί είναι σπατάλη transistors συγκριτικά με τον hard-coded σχεδιασμό.

Το ASIC που λες είναι εντελώς το αντίθετο και περιορίζεται σε πολύ συγκεκριμένες εφαρμογές όπου δεν σε ενδιαφέρει το programmability, γιατί κάνουν μόνο μια λειτουργία και την κάνουν καλά. π.χ. ASIC είναι αυτά που βάζουν στα dedicated BitCoin miners, το UVD/VCE block, το TrueAudio κλπ.

Στροφή στην CPU δεν θα ξαναδούμε και αν το καλοσκεφτείς, ο Cell ήταν μια πρώιμη "APU" (PPU -> CPU + SPUs -> GPU), χώρια ότι ο συνδυασμός Cell + RSX ήταν σαν να λέμε crossfire. Δεν ήταν ASIC τα chips του PS3, ακριβώς το αντίθετο θα έλεγα. :roll:

Ιστορικά η τάση είναι να δίνουν περισσότερα transistors στο κομμάτι των γραφικών όσο περνάει ο καιρός και αυτό ξεκίνησε με το πρώτο PlayStation και το Geometry Transformation Engine (ο πρόδρομος του T&L στην GeForce 256). Απλά η λιθογραφία του τότε δεν τους επέτρεπε να χωρέσουν όλα τα transistors σε ένα chip και τα έσπαγαν σε 2 ξεχωριστά.

Το να πάνε σε ARM64 δεν είναι απίθανο, αν και πιστεύω θα μείνουν στην x86-64 λόγω BC. Το να μείνουν στο 1080p δεν είναι κακή ιδέα, ειδικά αν δώσουν έμφαση στα 60fps και στα physics με τα περίσσεια flops.


Απλώς μου φαίνεται παράλογο να δούμε σε κονσόλα του 2018/20 μια CPU με 32 cores και 64 threads, και μάλιστα επιπέδου Zen. Είναι θέμα κόστους, ενώ οι CPUs ούτε εξελίσσονται ούτε σμικραίνουν στον ίδιο βαθμό όπως οι GPUs. Θα έλεγα ότι στις επόμενες κονσόλες θα δούμε APUs με HBM, όπου θα υπάρχει είτε μια CPU με 12-16 cores (με 2 reserved για το OS και apps) με ισχύ μεταξύ Jaguar και Zen, ή ένα 6/8πύρηνο Zen με 12-16 threads (με 2 threads πάλι reserved). Είτε πολλούς ελαφρείς πυρήνες, είτε λίγους δυνατούς πυρήνες. Που και πάλι θα είναι πολύ δυνατότερη CPU από το PS4. Δεν ξέρω όμως αν θα επιλέξουν να δυναμώσουν κι άλλο το single thread performance της CPU που ήταν πρόβλημα για πολλούς devs που δεν ξέρανε από multi threading με αποτέλεσμα παιχνίδια της γενιάς PS3/Xbox360 να παίζουν με χειρότερο frame rate στην νέα γενιά.

Φυσικά και ο Jaguar δεν κάνει το physics destruction του Uncharted 4, αυτό γίνεται στην GPU. Από την άλλη, ο παραγωγός του Bloodborne (όχι ο Miyazaki) είχε δηλώσει ότι ξόδεψαν πολύ CPU time για να κάνουν "fabric simulation", επειδή το παιχνίδι δεν έχει τις αρματωσιές των Souls αλλά υφασμάτινα ρούχα που πάνε πέρα δώθε. Γενικά το GPGPU έχει ακόμα δρόμο για να καθιερωθεί στα παιχνίδια.

Για την χρονική περίοδο 2018/20 πιστεύω ότι θα είναι standard τα 7 nm, οπότε μπορεί άνετα να μπει μια GPU 10 φορές καλύτερη από του PS4 (αυτό που είπα ότι το σημερινό θηρίο είναι το αυριανό mainstream chip), ακόμα και μια Fury X αν μείνει η AMD. Ειδικά αν οι κονσόλες μείνουν στις εγγενείς αναλύσεις 1080p για τις τηλεοράσεις, θα κάνουν παπάδες. Κακά τα ψέμματα, οι 4Κ οθόνες σήμερα υπάρχουν σε πολύ λίγα σπίτια, και οι ελάχιστοι που τις έχουν και γκαρίζουν σε κάνουν να νομίζεις ότι υπάρχουν παντού.

Η τάση να ξοδεύουν transistors για τα GPU ALUs εξηγείται από το πολύ απλό γεγονός ότι οι κονσόλες δεν έχουν κάποιο βαρύ OS να βαραίνει την CPU. Τώρα για τα fps ξέχνα το, στις κονσόλες θα είναι πάντα 30 fps, το eye candy δεν πεθαίνει. Physics ναι, θα έχουμε.
Άβαταρ μέλους
Pirederas
 
Δημοσιευσεις : 131

Δημοσίευσηαπό Roronoa » 03 Αύγ 2015, 19:15

Εικόνα

Τελικα το MGS V : The phantom Pain θα κυκλοφορήσει την ιδια μερα με τις κονσολες!


"Konami Digital Entertainment B.V. has announced it will release the PC edition of the eagerly awaited METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN alongside the console iterations on September 1st."


https://uk.games.konami-europe.com/posts/KONAMI-Brings-PC-Release-for-METAL-GEAR-SOLID-V-THE-PHANTOM-PAIN-in-Line-with-September-1st-Console-Launch
Εικόνα

http://myanimelist.net/animelist/Darkroronoa
Άβαταρ μέλους
Roronoa
 
Δημοσιευσεις : 419

Δημοσίευσηαπό Roronoa » 05 Αύγ 2015, 14:13

Red Bull Air Race - The Game



"Red Bull Air Race – The Game is scheduled for a 2016 release exclusively for the PC platform and will be the first time that the world's fastest motorsport series can be played on a PC - in its full glory and as breath-taking. Developed by Slighty Mad Studios."
Εικόνα

http://myanimelist.net/animelist/Darkroronoa
Άβαταρ μέλους
Roronoa
 
Δημοσιευσεις : 419

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9