Και τώρα που μου το θύμισε και ο geovra, πιθανώς να δούμε και κάποιον μηχανισμό "περιορισμού εισόδου" στο πιο δύσκολο περιεχόμενο, που να σχετίζεται με το gear, όπως για παράδειγμα : "μπορείτε να μπειτε σε αυτό το raid μόνο αν το DPS του χαρακτήρα σας είναι πάνω από αυτό το όριο".
Είναι πολύ φυσιολογικό να υπάρξει κάτι τέτοιο.
- Τώρα είναι 15 Ιούλ 2025, 07:40 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Destiny
Με βρισκω αρκετα αδιαβαστο....πραγματικα δεν περιμενα να μαθω οτι θα εχει αρκετα μεγαλο end-game το παιχνιδι. Πιστευα οτι θα εχει ενα αρκετα γεματο story με quests κ τετοια κ μετα απο π.χ 20-30 ωρες θα τελειωνε κ οποιος ηθελε pvp. Πολυ ενδιαφερον, απαραδεκτο απο τους χρηστες του metacritic , οι οποιοι αρχισαν να βγαζουν βαθμολογιες κ να το κραζουν( σε καμια περιπτωση δεν λεω οτι το παιχνιδι ειναι καλο, μονο απο beta ps3 εχω παιξει). Το αστειο ειναι οτι βγηκε κ καποιο γαλλικο site κ του εβαλε 6/10.....Ειναι σαν να παιζω WoW , να φτανω 90 lvl κ να βαζω 4/10 επειδη εκανα μονο βαρετα quests. Τετοια παιχνιδια θελουν πανω απο 3 εβδομαδες, μην πω παραπανω.
Αρα εχουμε να κανουμε με εναν συνδυασμο απο Guild Wars 2+ WoW+ Halo. Ισως να δουμε κ καποια ιδια τακτικη που χρησιμοποιει η Blizzard στα παιχνιδια της αργοτερα. Πραγματικα θελω να δω αν θα βγει στο pc κ αν θα εχει συνδρομη (αρκετα δυσκολο)
ΥΓ: με χαλαει αρκετα που ειναι FPS. Τα παιχνδια που εχουν armor sets , ειναι καλυτερα (για μενα παντα) να τα παιζεις third person γιατι μονο ετσι μπορεις να δεις τι εχεις.....ισως γιαυτο ειναι σε third οταν βρισκεται καποιος σε μεγαλη πολη.
Αρα εχουμε να κανουμε με εναν συνδυασμο απο Guild Wars 2+ WoW+ Halo. Ισως να δουμε κ καποια ιδια τακτικη που χρησιμοποιει η Blizzard στα παιχνιδια της αργοτερα. Πραγματικα θελω να δω αν θα βγει στο pc κ αν θα εχει συνδρομη (αρκετα δυσκολο)
ΥΓ: με χαλαει αρκετα που ειναι FPS. Τα παιχνδια που εχουν armor sets , ειναι καλυτερα (για μενα παντα) να τα παιζεις third person γιατι μονο ετσι μπορεις να δεις τι εχεις.....ισως γιαυτο ειναι σε third οταν βρισκεται καποιος σε μεγαλη πολη.
-
Scarsick - Δημοσιευσεις : 26
Εγώ πάντως παίδες δυο μέρες τώρα το χαίρομαι πραγματικά το game. Έχω και Destiny Companion στο tablet μου, αρκετά χρήσιμο προγραμματάκι. Story missions, nightfall activities (εβδομαδιαία/ημερίσια events), pvp matches με 6vs6 μέχρι στιγμής, πριν λίγο ολοκλήρωσα και το raid dungeon στη Γη και όντως 3 άτομα είναι ολίγον τι δύσκολο. Αλλά για αρχή μου έχει αφήσει καλές εντυπώσεις. Και τα spawns δεν είναι τόσο συχνά. Χώρια που είναι εντυπωσιακό κάθε φορά να βλέπεις να έρχεται το σκάφος να αμολάει σχοινιά και να κατεβαίνουν τα τέρατα από πάνω και να σε βαράει ταυτόχρονα και το σκάφος.
Αν εξαιρέσεις κάτι dungeons σε low lvl story missions που θα έπρεπε να είναι κλειδωμένα γιατί μπαίνεις μέσα και πετάγονται κάτι High level mobs και σε αφήνουν στο τόπο (μια προειδοποίηση τουλάχιστον). Lvl 8 μέχρι στιγμής αλλά αυτό δεν έχει σημασία, πρέπει να ντύσω τον χαρακτήρα μου καλά.

-
kakashi_hatake - Δημοσιευσεις : 345
Θα βγαλει κ expansions? Δεν ξερω κατα ποσο καλο ειναι αυτο.....
Εχοντας αρκετα μεγαλη εμπειρια απο MMOs ( WoW, Guilds Wars 2, Conan) μπορω να πω οτι μεχρι να φτασεις το lvl cap με quests κ τετοια ηταν βαρετο, εκτος απο τo GW2 το οποιο ηταν πιο ενδιαφερον οσον αφορα τα quests. Τωρα εξαρταται απο το τι end game περιεχομενο εχει να προσφερει το Destiny. Υποθετικα, αν χασει παρα πολυ κοσμο σε 1 χρονο το Destiny πως ακριβως θα δουν ολο το περιεχομενο αν καποιοι το αρχισουν τοτε. Για μενα θα ηταν ωραιο να δουμε ενωμενους servers , xbox+ps.
Προσωπικα εμενα απο την BETA που επαιξα , δεν μου πολυαρεσε κ ουτε με εντυπωσιασε. Αλλωστε, αυτα τα public events, τα μεγαλα boss τα εχω ζησει πριν κατι χρονια . Αλλα κ παλι απο την beta δεν μπορω να καταλαβω πολλα. Για ενα πραγμα ειμαι σιγουρος, αμα το παιξει καποιος με 1-2 φιλους θα ειναι διαφορετικη εμπειρια κ πιο ευχαριστη.
Εχοντας αρκετα μεγαλη εμπειρια απο MMOs ( WoW, Guilds Wars 2, Conan) μπορω να πω οτι μεχρι να φτασεις το lvl cap με quests κ τετοια ηταν βαρετο, εκτος απο τo GW2 το οποιο ηταν πιο ενδιαφερον οσον αφορα τα quests. Τωρα εξαρταται απο το τι end game περιεχομενο εχει να προσφερει το Destiny. Υποθετικα, αν χασει παρα πολυ κοσμο σε 1 χρονο το Destiny πως ακριβως θα δουν ολο το περιεχομενο αν καποιοι το αρχισουν τοτε. Για μενα θα ηταν ωραιο να δουμε ενωμενους servers , xbox+ps.
Προσωπικα εμενα απο την BETA που επαιξα , δεν μου πολυαρεσε κ ουτε με εντυπωσιασε. Αλλωστε, αυτα τα public events, τα μεγαλα boss τα εχω ζησει πριν κατι χρονια . Αλλα κ παλι απο την beta δεν μπορω να καταλαβω πολλα. Για ενα πραγμα ειμαι σιγουρος, αμα το παιξει καποιος με 1-2 φιλους θα ειναι διαφορετικη εμπειρια κ πιο ευχαριστη.
-
Scarsick - Δημοσιευσεις : 26
Εγω επαιξα την beta στο 360 και μου φανηκε διασκεδαστικοτατο παιχνιδακι (ακομα και ο αδερφος μου που εχει σταματησει να παιζει games 3 χρονια μου ζητησε να παιξει ^^).Απλα ειχα μπερδευτει απο την third person καμερα επειδη δεν ειχα καταλαβει οτι προκειται και για MMO.Επαιζα συνεχως missions επειδη δεν ηξερα πως να παιξω online με αλλους
.

-
kokouman - Δημοσιευσεις : 199
Ένα ΜΜΟ, για να χαρακτηρισθεί «ΜΜΟ», δεν χρειάζεται να έχει απαραίτητα πολλού παίκτες στην οθόνη. Υπάρχουν 3 ειδών «ΜΜΟ σχεδιασμοί» σήμερα:
Ας θεωρήσουμε ότι «Χ» είναι ένας άπειρος αριθμός ατόμων, τον όποιο θεωρούμε άπειρο επειδή δεν μπορούμε να ξέρουμε πόσοι παίζουν κάθε φορά ή αυτή η πληροφορία δεν δίνεται ποτέ στον παίκτη (Megaservers). Επομένως, οι τρείς κατηγορίες των ΜΜΟ είναι:
1) «Χ» αριθμός παικτών παίζει στον ίδιο server και στον ίδιο κόσμο ταυτόχρονα, και στην καλύτερη των περιπτώσεων θα δούμε εκατοντάδες παίκτες στην οθόνη. Τέτοια ΜΜΟ είναι τα RIFT, GW2, PlanetSide 2, Archeage κτλ. Είναι συνήθως τα πιο μαζικά ΜΜΟ και συνήθως sandbox MMOs, όπου δεν χρησιμοποιούν instances. Το Destiny δεν είναι ένα από αυτά.
2) Συγκεκριμένος αριθμός ατόμων συμμετέχει σε multiplayer matches (6vs6, 8vs8, 32vs32 κ.ο.κ.), τα οποία είναι instanced, με το instance να κάνει κάθε φορά reset πριν από κάθε match (clean start). Τί κάνει αυτή την κατηγορία ΜΜΟ? Το αποτέλεσμα αυτών των matches, ή αυτό που ονομάζουμε «metagame», επηρεάζει στη συνέχεια την κυριαρχία σε κάποιο world map, ή ένα σύστημα όπου σε πραγματικό χρόνο μετράει την επιρροή κάποιου faction ή των clans. Σε αυτόν τον χάρτη θεωρητικά συμμετέχει «Χ» αριθμός ατόμων, επομένως και εδώ έχουμε έναν μηχανισμό στον οποίο συμμετέχει η «μαζικότητα». Σε αυτό το είδος των MMO συναντάμε παιχνίδια όπως το Chromehounds και συνήθως πολλά MMORTS. Το Destiny δεν ανήκει εδώ.
3) Στην τρίτη περίπτωση, έχουμε «Χ» αριθμό ατόμων να παίζει στον ίδιο server, όμως μέσα από κάποιο phasing ή «channeling» σύστημα, ο αριθμός των παικτών που μπορεί να συναντηθεί σε μια δεδομένη στιγμή είναι συγκεκριμένος. Αυτό σημαίνει, ότι οι παίκτες βρίσκονται σε instances των 5, 8, 10, 20 ατόμων, όμως αυτά τα άτομα αντλούνται αυτόματα κάθε φορά από έναν άγνωστο «Χ» αριθμό ατόμων. Για τις ανάγκες του σχεδιασμού του παιχνιδιού, ο αριθμός των παικτών που μπορούν να βρεθούν ταυτόχρονα στην οθόνη, είναι πολύ μικρός. Σε αυτήν την κατηγορία συναντάμε παιχνίδια με έντονο phasing σύστημα, όπως το PVE μέρος των SWTOR και Elder Scrolls Online, αλλά φυσικά και το Destiny. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της κατηγορίας είναι το να βρίσκεσαι στο ίδιο σημείο του κόσμου με έναν φίλο σου, όμως να μην βλέπει ο ένας τον άλλον, επειδή βρίσκεται σε άλλο phase αυτού του κόσμου. Τέτοια περιστατικά υπήρχαν συνέχεια στο ESΟ, του οποίου το Phasing εμπόδιζε τη συνεργασία.
Λίγο πολύ αυτές είναι οι τρείς κατηγορίες των σημερινών ΜΜΟ. Το Destiny προφανώς ανήκει στην 3η περίπτωση και πρόκειται, όπως έχουμε ξαναπεί, για ένα «κονσολοποιημένο» ΜΜΟ, το οποίο πιστεύω εισάγει με πολύ ομαλό τρόπο τους άπειρους παίκτες στην κατηγορία.
Θα πούμε πολλά τις επόμενες μέρες για το end game, το πώς θα το διαχειριστούν και τις ιδιαιτερότητες του οικονομικού μοντέλου του Destiny. Κυρίως την παρασκευή θα τα πούμε αυτά.
Ας θεωρήσουμε ότι «Χ» είναι ένας άπειρος αριθμός ατόμων, τον όποιο θεωρούμε άπειρο επειδή δεν μπορούμε να ξέρουμε πόσοι παίζουν κάθε φορά ή αυτή η πληροφορία δεν δίνεται ποτέ στον παίκτη (Megaservers). Επομένως, οι τρείς κατηγορίες των ΜΜΟ είναι:
1) «Χ» αριθμός παικτών παίζει στον ίδιο server και στον ίδιο κόσμο ταυτόχρονα, και στην καλύτερη των περιπτώσεων θα δούμε εκατοντάδες παίκτες στην οθόνη. Τέτοια ΜΜΟ είναι τα RIFT, GW2, PlanetSide 2, Archeage κτλ. Είναι συνήθως τα πιο μαζικά ΜΜΟ και συνήθως sandbox MMOs, όπου δεν χρησιμοποιούν instances. Το Destiny δεν είναι ένα από αυτά.
2) Συγκεκριμένος αριθμός ατόμων συμμετέχει σε multiplayer matches (6vs6, 8vs8, 32vs32 κ.ο.κ.), τα οποία είναι instanced, με το instance να κάνει κάθε φορά reset πριν από κάθε match (clean start). Τί κάνει αυτή την κατηγορία ΜΜΟ? Το αποτέλεσμα αυτών των matches, ή αυτό που ονομάζουμε «metagame», επηρεάζει στη συνέχεια την κυριαρχία σε κάποιο world map, ή ένα σύστημα όπου σε πραγματικό χρόνο μετράει την επιρροή κάποιου faction ή των clans. Σε αυτόν τον χάρτη θεωρητικά συμμετέχει «Χ» αριθμός ατόμων, επομένως και εδώ έχουμε έναν μηχανισμό στον οποίο συμμετέχει η «μαζικότητα». Σε αυτό το είδος των MMO συναντάμε παιχνίδια όπως το Chromehounds και συνήθως πολλά MMORTS. Το Destiny δεν ανήκει εδώ.
3) Στην τρίτη περίπτωση, έχουμε «Χ» αριθμό ατόμων να παίζει στον ίδιο server, όμως μέσα από κάποιο phasing ή «channeling» σύστημα, ο αριθμός των παικτών που μπορεί να συναντηθεί σε μια δεδομένη στιγμή είναι συγκεκριμένος. Αυτό σημαίνει, ότι οι παίκτες βρίσκονται σε instances των 5, 8, 10, 20 ατόμων, όμως αυτά τα άτομα αντλούνται αυτόματα κάθε φορά από έναν άγνωστο «Χ» αριθμό ατόμων. Για τις ανάγκες του σχεδιασμού του παιχνιδιού, ο αριθμός των παικτών που μπορούν να βρεθούν ταυτόχρονα στην οθόνη, είναι πολύ μικρός. Σε αυτήν την κατηγορία συναντάμε παιχνίδια με έντονο phasing σύστημα, όπως το PVE μέρος των SWTOR και Elder Scrolls Online, αλλά φυσικά και το Destiny. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της κατηγορίας είναι το να βρίσκεσαι στο ίδιο σημείο του κόσμου με έναν φίλο σου, όμως να μην βλέπει ο ένας τον άλλον, επειδή βρίσκεται σε άλλο phase αυτού του κόσμου. Τέτοια περιστατικά υπήρχαν συνέχεια στο ESΟ, του οποίου το Phasing εμπόδιζε τη συνεργασία.
Λίγο πολύ αυτές είναι οι τρείς κατηγορίες των σημερινών ΜΜΟ. Το Destiny προφανώς ανήκει στην 3η περίπτωση και πρόκειται, όπως έχουμε ξαναπεί, για ένα «κονσολοποιημένο» ΜΜΟ, το οποίο πιστεύω εισάγει με πολύ ομαλό τρόπο τους άπειρους παίκτες στην κατηγορία.
Θα πούμε πολλά τις επόμενες μέρες για το end game, το πώς θα το διαχειριστούν και τις ιδιαιτερότητες του οικονομικού μοντέλου του Destiny. Κυρίως την παρασκευή θα τα πούμε αυτά.
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455

Η Clan του Enternity.gr στο Destiny
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/206700
Μπορείτε να εισέλθετε όλοι ελεύθερα, είτε παίζετε στα Playstation, είτε στα Xbox. Ωστόσο εγώ θα παίζω από το PS4. Μπορείτε επίσης να εισέλθετε στο group ακόμη και αν δεν έχετε το παιχνίδι. Το όλο σύστημα στο site της Bungie είναι πολύ οργανωμένο και έχει ακόμη και εσωτερικό forum.
Σκοπός της clan είναι αρχικά να βρεθούν μαζί οι έλληνες παίκτες. Θα ασχοληθούμε με όλες τις δραστηριότητες του παιχνιδιού, γι αυτό και δεν ονόμασα την clan «PVE» ή «PVP».
Για να εισέλθετε πατάτε εκεί που λέει «Set as ...», ανάλογα με τη πλατφόρμα. Πρέπει επίσης το account με το οποίο παίζετε στη πλατφόρμα αυτή, να είναι συνδεδεμένο με το site της bungie.
Τώρα μαθαίνω και εγώ τις επιλογές, οπότε αν δείτε τίποτα περίεργο ή αν έχετε καμία συμβουλή, πείτε μου.
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες