ποτε δεν πιστέψα οτί είναι τόσο δυνατό σαν μηχάνημα και έχεις δίκιο σε αυτά που λές. απλά το έχουν παρουσιάσει πολύ underpower. για διάβασε και αυτό,
http://www.cinemablend.com/games/Wii-U- ... 62437.html
- Τώρα είναι 13 Ιούλ 2025, 15:18 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
News: Wii U
Η αληθεια ειναι καπου στη μεση. ουτε τοσο αδυναμο ειναι οσο λενε αυτοι που χαρτζιλικωνουν οι ανταγωνιστες για θαβουν το WiiU αλλα και σε καμια περιπτωση δε μπορει να ανταγωνιστει στα ισια τα one και ps4. Δεν ειναι ομως η ισχυς το θεμα. Αλλωστε οι διαφορες ειναι μικρες. Το ΜΕΓΑΛΟ λαθος ηταν που διαλεξαν PowerPC αρχιτεκτονικη και το εχουν πει σχεδον ολοι οι αναλυτες και οι δημιουργοι αυτο. Στα άλλα 3 formats PC , ONE ,PS4 πλεον ειναι πανευκολο να βγαλεις ενα παιχνιδι και το κανεις πορτ γιατι ειναι ολα χ86. Διευκολυνει αφανταστα τους δημιουργους και μειωνει επισης αφανταστα τους χρονους και το κοστος. Για το WiiU oι εταιριες αναγκαζονται να εχουν διαφορετικες ομαδες, ξεχωριστο τμημα, να δουλευουν ξεχωριστα και αυτο ειναι κατι που δε τους συμφερει. Η Νιντεντο επελεξε 101% backwards compatibility για αυτο κρατησε το PowerPC. Oι αλλοι δυο θυσιασαν τη προς τα πισω συμβατοτητα για να διευκολυνουν τους ντιβελοπερς.
-
vonzuchter - Δημοσιευσεις : 221
εγώ πιστεύω όπως και εσύ 'οτι αλλού είναι το πρόβλημα της Nintendo. και το πρόβλημα της δεν είναι
μόνο η 3rd person developers. είναι πολύ περισσότερο από αυτό.Γενικά η Nintendo παίζει πολύ κρυφτό με όλα. το μόνο που ελπίζω είναι σε μία ανάκαμψη μάλλον γιατί το θέλω πολύ.
μόνο η 3rd person developers. είναι πολύ περισσότερο από αυτό.Γενικά η Nintendo παίζει πολύ κρυφτό με όλα. το μόνο που ελπίζω είναι σε μία ανάκαμψη μάλλον γιατί το θέλω πολύ.
- bagxri
- Δημοσιευσεις : 18
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της Nintendo είναι και το μεγαλύτερο μειονέκτημά της. First party τίτλοι. ΟΙ δημιουργίες της πουλάνε πολύ καλά και η ποιότητα είναι πάντα above average. Μετά το Wii σταμάτησα να είμαι fanboy της Nintendo, κι από τότε, έχοντας πιο αντικειμενική ματιά, το είδα ξεκάθαρα.
Όταν πρόκειται για οικιακή κονσόλα της Nintendo, τα games που μου έρχονται στο μυαλό είναι 9/10 first party τίτλοι. Με την ίδια λογική, 3rd party εταιρίες προτιμούν τις πιο mainstream λύσεις, όπου οι κυκλοφορίες τους έχουν την προοπτική να γίνουν best sellers πολύ πιο εύκολα. Κακά τα ψέματα και στο Wii, οι τίτλοι της ίδιας της Nintendo έκανα θραύση. (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_Wii_video_games).
Κυκλοφορία σε οικιακή κονσόλα της Nintendo από 3rd party εταιρία, θεωρείται ρίσκο πλέον. Και το χειρότερο είναι ότι η ίδια Nintendo έχει θυσιάσει το "βάρος" που έδινε στο harcodre κοινό της, στον βωμό του casual κοινού.
Όταν πρόκειται για οικιακή κονσόλα της Nintendo, τα games που μου έρχονται στο μυαλό είναι 9/10 first party τίτλοι. Με την ίδια λογική, 3rd party εταιρίες προτιμούν τις πιο mainstream λύσεις, όπου οι κυκλοφορίες τους έχουν την προοπτική να γίνουν best sellers πολύ πιο εύκολα. Κακά τα ψέματα και στο Wii, οι τίτλοι της ίδιας της Nintendo έκανα θραύση. (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_Wii_video_games).
Κυκλοφορία σε οικιακή κονσόλα της Nintendo από 3rd party εταιρία, θεωρείται ρίσκο πλέον. Και το χειρότερο είναι ότι η ίδια Nintendo έχει θυσιάσει το "βάρος" που έδινε στο harcodre κοινό της, στον βωμό του casual κοινού.
-
GooDShiveR - Δημοσιευσεις : 258
ποτε δεν ειχε hardcore κοινο η Νιντεντο. και την εποχη SNES δεν υπηρχε διαχωρισμος hardcore με softcore και οι αντιστοιχοι με τους σημερινους Hardcore επαιζαν στα PC και στις Αμιγκες. Γενικα ο διαχωρισμος αυτος ειναι ηλιθιος για μενα αλλα τεσπα.
-
vonzuchter - Δημοσιευσεις : 221
Διαφωνώ κάθετα μαζί σου (φιλικά πάντα) περί φανατικού κοινού. Και οι 3 εταιρίες έχουν φανατικούς οι οποίοι τους ακολουθούν no matter what. Αυτό όμως που προσπαθώ να πω, είναι ότι η Nintendo έχει πάρα πολύ καιρό να δώσει στους Nintendo fans της (αν προτιμάς αυτόν τον όρο) έναν τίτλο φτιαγμένο για αυτούς.
Προσωπικά κανένας τίτλος για το Wii δεν με έκανε να νιώσω όπως παλιά με το Cube και ακομά πιο παλιά με N64 SNES κπλ.
Κάποτε ένιωθα μοναδικός και τυχερός που επέλεγα κονσόλα της Nintendo και τα όποια παιχνίδια αγόραζα, τα χαιρόμουν που τα πλήρωνα. Δεν ξέρω! Ίσως με πήραν τα χρόνια
Προσωπικά κανένας τίτλος για το Wii δεν με έκανε να νιώσω όπως παλιά με το Cube και ακομά πιο παλιά με N64 SNES κπλ.
Κάποτε ένιωθα μοναδικός και τυχερός που επέλεγα κονσόλα της Nintendo και τα όποια παιχνίδια αγόραζα, τα χαιρόμουν που τα πλήρωνα. Δεν ξέρω! Ίσως με πήραν τα χρόνια

-
GooDShiveR - Δημοσιευσεις : 258
τωρα εισαι πιο κατανοητος. hardcore και softcore εννουμε αλλο πραγμα στην συγχρονη ορολογια του gaming. Τεσπα. Συμφωνω η Νιντεντο εχει το φανατικο κοινο της λογω της διαφορετικοτητας των τιτλων της. Οι αλλοι δυο πανω κατω τα ιδια προσφερουν και η διαφορα ειναι gears of war ή killzone δηλαδη ουσιαστικα καμια διαφορα. Και συμφωνω και για το Wii και για αυτο το λογο ηταν η ΜΟΝΑΔΙΚΗ home console νιντεντο που δεν απεκτησα. Ειδαμε πολυ λιγα ΑΑΑ παιχνιδια. Και αυτο φανηκε και απο τις πωλησεις software που ενω πουλησε 25 εκατομυρια κονσολες παραπανω απο τους ανταγωνιστες , η διαφορα σε πουλημενο software ειναι τεραστια υπερ των αλλων δυο. Και στο WiiU μεχρι τωρα ουσιαστικα εχεις 5 ΑΑΑ τιτλoυς που να σου προσφερουν νιντεντο εμπειρια. Pikmin3 , Super Mario 3d World, New Super Mario Bros WiiU , Wonderfull 101 και αντε να σου βαλω και το Monster Hunter. A-ΠΕΛ-ΠΙ-ΣΤΙ-ΚΑ λιγοι. Αντε να σου βαλω και καναδυο exclusives οπως το lego city undercover και αντε να σου βαλω και το HD remake Ζelda και ααααντε τραβηγμενο απο τα μαλλια ως ΑΑΑ να σου βαλω και το Donkey KOng Tropical Freeze. Nα βαλουμε και το rayman που τελικα δεν καταφερε να το κρατησει exclusive... Απελπιστικα λιγοι τιτλοι για μια κονσολα με 1.5 χρονο ζωης που ηθελε ενα δυνατο ξεκινημα. Θα μου πεις οι αλλοι δυο εχουν τιτλους? το πρωτο εξαμηνο δε βγηκε ουσιαστικα AAA περα απο το Infamous second son και το titanfall αλλα δες στα ρεπορταζ τους τι ερχεται. Καταιγισμος. Ενω στο WiiU? ενα μαρτιο καρτ και ενα μπαγιονετα που το περιμενουν σαν απο μηχανης θεος. Τα πραγματα ειναι δυσκολα αν καταφερουν να πουλησουν 25 εκατομυρια κονσολες μεχρι το 17-18 που λογικα θα βγαλουν τη νεα κονσολα τους θα ειναι μεγαλη επιτυχια. Τουλαχιστον δε θα μπουν μεσα. Αλλα για να γινει αυτο πρεπει να επιστρεψει η μαγεια του Gamecube και τα rogue squadron και τα sunshine και τα battalion wars τα pikmin και tou Εternal Darkness: Sanity's Requiem και Metroid Prime και ολη αυτη η ποιοτητα και η τρελα και η διαφορετικοτητα των τιτλων αυτων
-
vonzuchter - Δημοσιευσεις : 221
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Και θα πω κι ένα τελευταίο. Πέρυσι που πήγα φαντάρος, ένας κολλήτος-συμμαθητής μου (27 χρονών), μου ζήτησε να του αφήσω το 360 και το Cube μου για να παίξει Games που του είχαν διαφύγει. Το 360 μου το έδωσε το καλοκαίρι.
Το Cube μου το έχει ακόμα και παίζει Resident Evil 1,0 , Twillight Princess, Wind Waker και Metroid ΦΑΝΑΤΙΚΑ. Ειδικά τα Resident Evil τα έχει λιώσει.
Το Metroid Prime ήταν game of the year. Το Wind Waker ο Πέππας (aka Talk Show Host αν δεν κάνω λάθος) αρνήθηκε να το βαθμολογήσει γιατί ήταν κάτι παραπάνω από video game. To Twillight Princess έφτασε τη σειρά (προσωπική άποψη) στην κορυφή. To Enternal Darkness ήταν μοναδικό και πρωτότυπο. Είχε 2 (3 μαζί με το 4) ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ Resident Evil τα οποία ήταν παιχνιδάρες.
Αν εξαιρέσεις τα Galaxy,κατά την άποψή μου πάντα επαναλαμβάνω, όλα τα υπόλοιπα franchise που κυκλοφόρησαν στο Wii ήταν απλές συνέχειες και τπτ άλλο (Skyward Sword included).
Δεν ξέρω bro. Εγώ αποφάσισα PC. Πολύ φθηνότερα τα games. Μεγαλύτερη ποικιλία από όλα τα υπόλοιπα. Πλέον αγοράζω κονσόλες είτε μεταχειρισμένες είτε όταν πέσει αρκετά η τιμή τους για να παίξω τα αποκλειστικά, είτε για την συλλογή μου (16 κονσόλες 200+ games). Όσο παραμένει στην αγορά των home consoles η Nintendo πάντα θα ελπίζω. Δεν μπορεί θα τον βρει τον δρόμο...
Το Cube μου το έχει ακόμα και παίζει Resident Evil 1,0 , Twillight Princess, Wind Waker και Metroid ΦΑΝΑΤΙΚΑ. Ειδικά τα Resident Evil τα έχει λιώσει.
Το Metroid Prime ήταν game of the year. Το Wind Waker ο Πέππας (aka Talk Show Host αν δεν κάνω λάθος) αρνήθηκε να το βαθμολογήσει γιατί ήταν κάτι παραπάνω από video game. To Twillight Princess έφτασε τη σειρά (προσωπική άποψη) στην κορυφή. To Enternal Darkness ήταν μοναδικό και πρωτότυπο. Είχε 2 (3 μαζί με το 4) ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ Resident Evil τα οποία ήταν παιχνιδάρες.
Αν εξαιρέσεις τα Galaxy,κατά την άποψή μου πάντα επαναλαμβάνω, όλα τα υπόλοιπα franchise που κυκλοφόρησαν στο Wii ήταν απλές συνέχειες και τπτ άλλο (Skyward Sword included).
Δεν ξέρω bro. Εγώ αποφάσισα PC. Πολύ φθηνότερα τα games. Μεγαλύτερη ποικιλία από όλα τα υπόλοιπα. Πλέον αγοράζω κονσόλες είτε μεταχειρισμένες είτε όταν πέσει αρκετά η τιμή τους για να παίξω τα αποκλειστικά, είτε για την συλλογή μου (16 κονσόλες 200+ games). Όσο παραμένει στην αγορά των home consoles η Nintendo πάντα θα ελπίζω. Δεν μπορεί θα τον βρει τον δρόμο...

-
GooDShiveR - Δημοσιευσεις : 258
δυστυχως επειδη παιζω σχεδον τα παντα ειμαι αναγκασμενος σε καθε γενια να εχω δυο κονσολες και gaming pc , το τελευταιο κυριως για strategy που ειναι και το αγαπημενο μου ειδος. οπως και να εχει με μαριο καρτ και μπαγιονετα δε βλεπω φως. Οσο για το gamecube και τις παιχνιδαρες σε αυτο δειχνει δυο πραματα. Πρωτον ποσο σημαντικο ειναι το μαρκετινγκ και η προωθηση του προιοντος και η αδυναμια της νιντεντο να προωθησει το προιον της σωστα. Και δευτερον δειχνει τη στροφη που εχει κανει απο το Wii και μετα. Απλα δε βγαζουν τοσες παινχιδαρες με την ιδια συχνοτητα και δεν επιλεγουν σωστες συνεργασιες οπως στο παρελθον
-
vonzuchter - Δημοσιευσεις : 221
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες