EverQuest Next

“I AM socializing, artard!”

EverQuest Next

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 04 Αύγ 2013, 04:58

Εικόνα
Ανάπτυξη: Sony Online Entertainment
Έκδοση: Sony Online Entertainment
Διεύθυνση: Jeff Butler
Παραγωγή: Dave Georgeson, Terry Michaels
Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Rosie Rappaport
Μουσική Επιμέλεια: Jeremy Soule
Μηχανή Γραφικών: Forgelight Engine
Πλατφόρμες: Windows, Playstation 4
Κατηγορία: Massively Multiplayer Online Role-Playing Game (MMORPG)
Τρόποι Παιχνιδιού: Free to Play Multiplayer Only
Ημερομηνία κυκλοφορίας: TBA 2014
Σελίδα προώθησης: everquestnext.com
Εικόνα
To EverQuest Next, το επερχόμενο παιχνίδι την ανάπτυξη και έκδοση του οποίου επιμελείται η Sony Online Entertainment, είναι πραγματικότητα και φαίνεται εκπληκτικό. Το next-gen MMORPG θα προσφέρει καταστρέψημο κόσμο, ευφυή τέρατα, και ένα σωρό άλλα πράγματα.

Το EverQuest Next θα διαθέτει φθαρτά περιβάλλοντα, διαδικαστικά δημιουργημένες αποστολές που προέρχονται από την ανεξάρτητη συμπεριφορά των τεράτων, και ένα βελτιωμένο σύστημα χειροτεχνίας. Η ομάδα της SOE φαίνεται πραγματικά το τι θέλει να επιτύχει στην επόμενη γενιά MMORPG, κάτι το οποίο δείχνει την κατεύθυνση για το πολυαναμενόμενο επόμενο βήμα για το στάσιμο εδώ και καιρό είδος.
Εικόνα
Υπάρχουν 40 κλάσεις που παίζονται στο EverQuest Next. Κάθε κλάση μπορεί να αναπτυχθεί ξεχωριστά απ την στιγμή που αποκτηθεί, αλλά η εμπειρία που κερδίζεται από μία τάξη μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ανεβάσει το επίπεδο μιας άλλης. Στην αρχή, ο παίκτης θα είναι σε θέση να επιλέξει ανάμεσα σε 8 κατηγορίες που έχουν τέσσερις ξεχωριστές κεντρικές ικανότητες.
Η κλάση ενός χαρακτήρα καθορίζει τον τύπο της πανοπλίας, των όπλων, και τις ικανότητες των όπλων που ο χαρακτήρας μπορεί να χρησιμοποιήσει. Ωστόσο, οι ικανότητες του χαρακτήρα μπορεί να επιλεγούν από οποιαδήποτε ξεκλείδωτη κλάση. Υπάρχουν τέσσερις τύποι ικανοτήτων του χαρακτήρα: κίνηση, άμυνα, επίθεση, και χρησιμότητα.
Εικόνα
Απ την οπτική γωνία του Dave Georgeson:
Τον τελευταίο καιρό, τα MMORPGs έχουν αναπτυχθεί σε κάτι σαν γραμμική συνέχεια. Στο ένα άκρο, έχετε αυστηρά πάρκα αναψυχής σας όπως το World of Warcraft. Από την άλλη, υπάρχουν ελεύθερα για όλους sandboxes όπως το EVE Online. Ωστόσο, Ο Sony Online Entertainment Director of Design, David Georgeson, δεν νομίζει ό,τι το EverQuest Next ταιριάζει σε αυτό το συνεχές."Το EverQuest είναι ένα άλλο σημείο στο τρίγωνο», λέει. "Δημιουργώντας ένα τρίγωνο, δεν έχουμε απλώς μια γραμμή." Στην ουσία το EverQuest Next, είναι ένα παιχνίδι όπου οι παίκτες διαμορφώνουν τον κόσμο μαζί, ένα είδος μαζικά multiplayer Minecraft με ξωτικά, χειροτεχνίες, τέρατα, και όλες τις άλλες παγίδες ενός RPG φαντασίας.

Όπως υποδηλώνει το όνομα, το EverQuest Next προορίζεται να αντιπροσωπεύσει ένα εξελικτικό άλμα για την σεβάσμια σειρά. Δεν είναι ένα παραδοσιακό MMO, λέει Ο Georgeson. Η αρχική ιδέα πίσω από EverQuest, το οποίο ήταν φρέσκο ​​πίσω στο 1998, έχει αναπτυχθεί μέχρι θανάτου. Ήρθε η ώρα για κάτι νέο. "Αυτό που χρειάζεται να παραδώσουμε με το EverQuest Next είναι κάτι πραγματικά πρωτότυπο, έτσι ό,τι κάναμε έπρεπε να γκρεμιστεί απ την αρχή. Διαλέξαμε τι μας άρεσε, τι δεν μας άρεσε, και καταλήξαμε σε ένα λίστα με τα ιερά δισκοπότηρα που εμείς, ως σχεδιαστές πάντα θέλαμε να δημιουργήσουμε, αλλά ποτέ δεν είχαμε το χρόνο ή το σθένος να δοκιμάσουμε πριν.
Εικόνα
Είναι τρομακτικό, αλλά σπάσαμε αυτά τα πράγματα κάτω σε κατηγορίες και να τους επιτεθείκαμε ένα κάθε φορά, έτσι ώστε να μπορούμε να καταλάβουμε τι χρειάζεται βελτίωση πριν προχωρήσουμε. Βάλαμε σε προτεραιότητα επίσης τους κινδύνους μας κατά το αρχικό στάδιο για να αποδείξουμε ότι μπορούμε να τους ξεπεράσουμε. Τώρα ξεπεράσαμε όλα τα R&D θέματα, και είμαστε στο σημείο όπου θα κάνουμε αυτό που γνωρίζουμε πώς να το κάνουμε, το οποίο είναι η δημιουργία ενός MMORPG.
"

Από όλα τα νέα χαρακτηριστικά που το EverQuest Next φέρνει στο τραπέζι, η ικανότητα να μεταβάλλεται ο κόσμος είναι η πιο ενδιαφέρουσα, δεδομένου ότι εκπληρώνει την υπόσχεση που είχε φαινομενικά δοθεί πίσω στις πρώτες ημέρες του είδους. Όταν ακούμε, "Μαζικό multiplayer ελεγχόμενο από τους παίχτες κόσμο,« έχουμε την τάση να σκεφτούμε ένα κόσμο όπου οι παίκτες μπορούν να κάνουν ό, τι θέλουν. Αυτό δεν έχει πραγματικά συμβεί όμως, με όλες τις προσεκτικά μετριοπαθής και γραμμικές αποστολές. Σίγουρα, έχουμε δει δημιουργημένες από παίχτες πόλεις στο Star Wars Galaxies και το EVE Online έχει δώσει εδώ και καιρό τον πλήρη έλεγχο του γαλαξία πάνω στους παίκτες του. Αλλά σε γενικές γραμμές, οι Online κόσμοι παραμένουν στατικοί μέχρι η ομάδα ανάπτυξης να παρέχει την επόμενη παρτίδα περιεχομένου.
Εικόνα
Στο EverQuest Next, μπορεί περιοδικά να συμβαίνουν γεγονότα σε ένα ολόκληρο server, και για τους επόμενους δύο μήνες, κάθε παίκτης να μπορεί να συνεργαστεί μαζί μας για την οικοδόμηση ενός μόνιμου οικισμού. Στην πορεία, μπορεί να υπάρχουν subquests ή επιθέσεις τεράτων, και η κατασκευή να καθυστερήσει. Αλλά όταν είναι όλα τελειώσουν, να είναι πλέον μόνιμη.

Αυτός το βαθμό ελέγχου εκτείνεται στον ίδιο τον κόσμο. Τηλεμεταφερόμενος μακριά από μια επίθεση, θα αφήσετε ένα μικρό βαθούλωμα στο έδαφος. Εάν είστε ένας Μάγος της Γης, είναι δυνατό να ορθώσετε τοίχους από οποιοδήποτε μέρος του εδάφους, ή να δημιουργήσετε καταβόθρες για να παγιδεύσετε τέρατα. Αν ένα μεγάλο μέρος των εχθρών συμβαίνει να διασχίζουν μια γέφυρα, ένα ξόρκι σας μπορεί να χτυπήσει τη γέφυρα και να τους στείλει βυθίζοντας στην καταδίκη τους. Φυσικά, η γέφυρα θα καταστραφεί και η ίδια, κάτι το οποίο δημιουργεί ένα νέο σύνολο προκλήσεων.
Εικόνα
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με στοιχειακούς όγκους - το θεμελιώδες δομικό στοιχείο του EverQuest Next - που επιτρέπουν την πιο πειστική καταστροφή. Οι παίκτες περιστασιακά θα εμποδίζονται από το να καταστρέφουν πράγματα, λέει Ο Georgeson , γιατί αλλιώς "οι πόλεις των παικτών θα καταλήξουν χώροι στάθμευσης." Τα τέρατα, όμως, μπορούν και πρόκειται να σπείρουν τον όλεθρο, αν αφεθούν ανεξέλεγκτα, μπορούν να κάνουν πολλές ζημιές σε οικισμούς του παίκτη. Ένας δράκος, για παράδειγμα, μπορεί να έρθει και να χτυπήσει το τοίχος του κάστρου, κάτι που απαιτεί επισκευές.

Με την πάροδο του χρόνου, μεμονωμένοι διακομιστές στο EverQuest Next είναι γραφτό να αποτελούν διαφορετικούς κόσμους. Η μετάβαση σε άλλο διακομιστή, και μια πόλη μπορεί βρίσκεται εκεί που ένα πεδίο υποτίθεται ότι είναι, ή μπορεί να μην υπάρχει καθόλου. Θα είναι δυνατόν να σκάψετε βαθιά μέσα στο έδαφος και να κάνετε όλων των ειδών ενδιαφέρον αρχαιολογικές ανασκαφές. Για να διατηρηθούν φρέσκο ​​τα πράγματα , η SOE θα χρησιμοποιεί περιστασιακά σεισμικές δονήσεις ώστε να ταρακουνήσει τα πράγματα και να ανοίξει νέες περιοχές.
Εικόνα
Αντί για μια στατική παιδική χαρά, το EverQuest Next προορίζεται να είναι ένας ζωντανός κόσμος διαβίωσης. Πολλά από τα quests θα είναι δυναμικά, και τα τέρατα θα έχουν συμπάθειες, αντιπάθειες, και γενικά κίνητρα για τη συμπεριφορά τους. Τα Orcs, για παράδειγμα, αγαπούν το χρυσό, και θα πάνε οπουδήποτε μπορούν για να το πάρουν, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε μια μάχη για μια περιοχή καθώς οι παίκτες αγωνίζονται για τη δημιουργία μιας πόλης. Εξολοθρεύοντας μια ομάδα τεράτων μπορεί να ενοχληθεί μια άλλη ομάδα, προτρέποντάς τους να επιτεθούν ή μπορεί να τους οδηγήσει να μετακινηθούν σε μια άλλη περιοχή.

Στο μικροσκόπιο, Ο Georgeson ελπίζει ότι όλες αυτές οι ενέργειες, αντιδράσεις και δυναμικές αποστολές θα επιτρέψουν στους παίκτες να δημιουργήσουν τις ατομικές τους ιστορίες. Να τους επιτρέψει να μεταφέρουν, στην πραγματικότητα, "Ω ναι, ήμουν εκεί όταν οι νότιες περιοχές επλήγησαν από η Μεγάλη εισβολή των Goblin του 2014."

«Θέλουμε οι άνθρωποι να αναπτύξουν ένα μακρόχρονο, λεπτομερή ιστορικό του χαρακτήρα τους, έτσι ώστε όταν λένε στους άλλους την ιστορία τους, να νοιάζονται πραγματικά , σε αντίθεση με το να λένε, ολοκλήρωσα και αυτό το quest.»
Εικόνα
Για τους οπαδούς του EverQuest, βέβαια, πολλά από τα στοιχεία που έχουν καθορίσει τη σειρά με τα χρόνια θα εξακολουθούν να υφίστανται. Η χειροτεχνία θα είναι τεράστιο μέρος της EverQuest Next εμπειρίας («Η Χειροτεχνία είμαστε εμείς. Αγαπάμε τις χειροτεχνίες," λέει Ο Georgeson), ειδικά με το σύστημα μάχης να βελτιώνεται, ώστε οι ενέργειες στη hotbar να είναι έμφυτες στα όπλα. Πολλές από τις γνωστές περιοχές από το προηγούμενα παιχνίδια θα είναι επίσης παρούσες, φυσικά με πολύ καλύτερα γραφικά. Η SOE ενθαρρύνει επίσης τους παίκτες, προκειμένου να βοηθήσουν στην δημιουργία του κόσμου του EverQuest Next με την απελευθέρωση των εσωτερικών εργαλείων τους στο κοινό. Οι οπαδοί μπορούν να χτίσουν ορόσημα και αν στους προγραμματιστές αρέσουν αρκετά, να ενταχθούν στο παιχνίδι.

Όντας ήδη σε εξέλιξη πάνω από τέσσερα χρόνια, το EverQuest Next έγινε κάτι σαν ένα μυστήριο για τους οπαδούς, σε σημείο που ήδη να θεωρείται από κάποιους ως εγκαταλελειμμένο. Τώρα που η SOE έχει ξετυλίξει τις λεπτομέρειες, είναι σαφές ότι έχουν μερικές πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες για τον MMORPG χώρο. Με το World of Warcraft να οδηγείται στην παρακμή και χωρίς σαφή διάδοχο έτοιμο να πάρει τη θέση του ως το κυρίαρχο MMO της γενιάς του, είναι η κατάλληλη στιγμή για ένα νέο MMORPG να ανέλθει. Είναι ακόμα νωρίς, αλλά το EverQuest Next έχει τουλάχιστον καθιερωθεί ως ισχυρός διεκδικητής για τη θέση αυτή. Μία άξια επιστροφή σε έναν τίτλο από τους ιδρυτές του είδους.
Εικόνα
Δημοσιότητα:
Το EverQuest Next είναι το προγραμματισμένο επόμενο παιχνίδι στο franchise EverQuest του μαζικά multiplayer online role-playing game, και διάδοχο των EverQuest, EverQuest Online Adventures και EverQuest II. Η πρώτη ένδειξη ότι ένα νέο παιχνίδι ήταν σε εξέλιξη εμφανίστηκε σε ένα κεφάλαιο που γράφτηκε από τον EQ creative director, Rich Waters, στο EverQuest 10ο επετειακό βιβλίο (2009).

Η Sony Online Entertainment, η δημιουργός και εκδότης του, κυκλοφόρησε περισσότερες λεπτομέρειες τον Αύγουστο του 2010, στις οποίες η ανάπτυξη ήταν ακόμα στα πρώιμα στάδια της και το feedback αντλούνταν από τους παίκτες των υπαρχόντων EQ, EQOA Frontiers και EQ2.
Εικόνα
Το παιχνίδι δεν θα είναι ένα sequel ή prequel σε οποιοδήποτε από τα παιχνίδια του franchise EverQuest. Έχει προγραμματίστει να παρουσιάσει στους παίκτες ένα «παράλληλο σύμπαν» της Norrath, στον οποίο ορισμένες από τις περιοχές και τους χαρακτήρες μπορεί να είναι οικεία, αλλά συγκεκριμένες σχέσεις και γεγονότα μπορούν να αποκλίνουν από τις επίσημες ιστορίες τους από τα άλλα παιχνίδια.

Οι προγραμματιστές έχουν δηλώσει την πρόθεσή τους να επιστρέψουν σε ένα στυλ του παιχνιδιού που μοιάζει περισσότερο με το αρχικό EverQuest, διατηρώντας τα πλεονεκτήματα ενός MMORPG σχεδιασμού που έχει αναπτυχθεί πολλά χρόνια μετά από το πρώτο παιχνίδι. Η Sony Online Entertainment έχει αναπτύξει μια νέα μηχανή γραφικών που ονομάζεται Forge Light (Planetside 2) στην οποία έχει σχεδιαστεί το EverQuest Next . Έχει αναφερθεί ό,τι αυτή η μηχανή γραφικών επικεντρώνεται σε εφέ φωτισμού και να κάνει τους χαρακτήρες του παιχνιδιού πιο ρεαλιστικούς.
Εικόνα
Στο SOE Live 2012 event (Fan Faire) τον Οκτώβριο, O John Smedley δήλωσε ότι το EverQuest Next έχει εντελώς ανακαινιστεί, δηλώνοντας «αυτό που δημιουργούμε είναι κάτι που θα είμαστε πολύ υπερήφανοι να αποκαλούμε EverQuest. Θα είναι το μεγαλύτερο sandbox style MMO που σχεδιάστηκε ποτέ ... Ανακατασκευάζουμε την Norrath όπως δεν την έχετε ξαναδεί, αλλά θα την αναγνωρίσετε." Κατά τη διάρκεια του SOE Live Ο John Smedley ανέφερε επίσης ότι το EverQuest Next θα προσπαθήσει να κρατήσει το F2P (Free to Play) μοντέλο συνδρομής για όσο το δυνατόν περισσότερο.

Στην PAX East 2013, Ο Game Developer, Dave Georgeson, επιβεβαίωσε την πλήρη αποκάλυψη του EverQuest Next στις 2 Αυγούστου στο SOE Live. O Jeremy Soule (Skyrim, Guild Wars 2) θα συνθέτει τη μουσική για το παιχνίδι.

Σε ερώτηση συντάκτη του IGN αν το EverQuest Next, όπως και πολλά άλλα MMOs της SOE, επίσης, θα κυκλοφορήσει στο PlayStation 4 η Sony απάντησε ό,τι «Θα απαντήσουμε στην ερώτηση εν καιρό".

Επιπλέον βίντεο:
Πηγή : wikipedia.org / uk.ign.com - Kat Bailey / Μετάφραση - Διόρθωση :arrow: Havok-Alex
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

EverQuest Next Landmark

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 07 Δεκ 2013, 14:14

Απολαύστε το πρώτο αναλυτικό βίντεο παρουσίασης του EverQuest Next Landmark και ετοιμάστε τα σκαλιστήρια σας! (Thanks GiannisP)
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

EverQuest Next: Landmark - Crafting System

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 24 Ιαν 2014, 18:10


Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

Δημοσίευσηαπό Darkthronen » 25 Ιαν 2014, 17:54

Θα με πεθάνει η SOE

Περιμένω πως και πως την μετα-landmark εποχή :D
Άβαταρ μέλους
Darkthronen
 
Δημοσιευσεις : 257


Επιστροφή στο Online Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9