
Τα παραπάνω δε βρήκαν καθόλου σύμφωνο τον σχεδιαστή του Hallo 4 David Ellis, ο οποίος χαρακτήρισε τα σχόλια του Kojima αηδιαστικά. «Δεν με ενδιαφέρει αν αυτό θα μου δημιουργήσει προβλήματα. Ο σχεδιασμός αυτού του χαρακτήρα είναι αηδιαστικός. Η βιομηχανία μας θα έπρεπε να είναι καλύτερη. Έχουμε γεμίσει μωρά», σχολίασε στο Twitter.
http://www.enternity.gr/Article/%CE%A0%CE%B9%CE%BF-%C2%AB%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82%C2%BB-%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF%CF%82-%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-MGS5/18715.html
Λιγότερα τα cinematics στο MGS5
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των νέων στούντιο της Kojima Productions στο LA, ο Hideo Kojima δήλωσε ότι είτε πρόκειται για gameplay, είτε για non-interactive cutscenes, στο παιχνίδι θα χρησιμοποιείται το ίδιο πλάνο της κάμερας, δίχως περικοπές. «Προσπαθούμε να έρθουμε στην θέση των παικτών, οπότε, ακόμα και στα cutscenes δεν πρόκειται να υπάρξουν περικοπές στα πλάνα της κάμερας. Θα προσπαθήσουμε να ακολουθήσουμε το ίδιο πλάνο και να επιτύχουμε ομαλή μετάβαση μεταξύ των cinematics και του gameplay. Επίσης μιας και πρόκειται για έναν open- world τίτλο δεν σκοπεύουμε να έχουμε πολλά cinematics», δήλωσε χαρακτηριστικά. Παράλληλα, δόθηκε στη δημοσιότητα και ένα dev diary για το MGS5, το οποίο δείχνει την ηθοποιό Stefanie Joosten να υποδύεται την Quiet. Μπορείτε να δείτε το σχετικό video μέσα από τον παρακάτω player:
http://www.enternity.gr/Article/%CE%9B%CE%B9%CE%B3%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%B1-cinematics-%CF%83%CF%84%CE%BF-MGS5/18718.html