Shadow of the Eternals (Eternal Darkness 2)

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

Shadow of the Eternals (Eternal Darkness 2)

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 01 Ιουν 2013, 04:26

Εικόνα
Ανάπτυξη: Precursor Games
Διεύθυνση: Denis Dyack
Παραγωγή: Shawn Jackson, Paul Caporicci
Σενάριο: Denis Dyack
Μηχανή Γραφικών: CryEngine 3
Πλατφόρμες: Nintendo WiiU, Microsoft Windows, Sony Playstation 4
Κατηγορία: Action-Adventure Horror
Τρόποι Παιχνιδιού: Single Player
Ημερομηνία κυκλοφορίας: Q3 2014
Σελίδα προώθησης: ShadowOfTheEternals - KickStarter.com
Εικόνα
Το Shadow of the Eternals είναι μια μοναδική εμπειρία δημιουργημένη με ένα νέο τρόπο, επιτρέποντάς σας - ο παίκτης - να συμμετέχετε βοηθώντας στο σχεδιασμό του παιχνιδιού που θέλετε να παίξετε.

Από τους ανθρώπους πίσω από το θρυλικό Eternal Darkness: Sanity's Requiem, Το Shadow of the Eternals αρχικά θα κυκλοφορήσει για το Wii U & PC .
με πάνω από 12 επεισόδια, Αρχικός στόχος που δεν υφίσταται πλεον.
Είναι ένα παιχνίδι δράσης / τρόμου με γνώμονα τους χαρακτήρες που συνυφαίνει πραγματικά ιστορικά γεγονότα με τρομακτική φαντασία - κάνοντας τον παίκτη να αμφισβητήσει την έννοια της πραγματικότητας.

Το Shadow of the Eternals είναι ο πνευματικός διάδοχος του Eternal Darkness: Sanity's Requiem. Αν και δεν αποτελεί άμεση συνέχεια, το Shadow of the Eternals κληρονομεί την ψυχολογική ατμόσφαιρα θρίλερ και βάθους, της πολύπλευρης αφήγησης του Eternal Darkness και βρίσκεται σε ανάπτυξη από την Precursor Games για το Wii U και το PC, αν και ο Denis Dyack έχει υπαινιχθεί ενδεχομένη μεταφορά και σε άλλες πλατφόρμες.

Στην Precursor Games προσπαθούμε να υιοθετήσουμε ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης, με συν-χρηματοδότηση, και σε συνεργασία με την gaming κοινότητα - με «Το Τάγμα των Αόρατων" να καλείται να οδηγήσει τις ιδέες μας στην καρποφορία, πιστεύοντας ότι εσείς, ως gamers έχετε την ευκαιρία να είστε σε θέση, τόσο να παίξετε, όσο και να δημιουργήσετε τα παιχνίδια που θέλετε.
Εικόνα
Οι Δύο πυλώνες της Ανάπτυξης:
Συν-Χρηματοδότηση: Πιστεύουμε ότι η συν-χρηματοδότηση είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των παιχνιδιών μας, και μας επιτρέπει να κάνουμε το είδος των παιχνιδιών που κανονικά δεν θα γίνονταν.

Περιεχόμενο με γνώμονα την Κοινότητα: Η εργασία με την κοινότητα μας, μας επιτρέπει να εργαστούμε πολύ πιο γρήγορα φέρνοντας το παιχνίδι που θέλετε στην ολοκλήρωση. Μέσα σε μόλις δύο εβδομάδες, είχαμε πάνω από 200 προτάσεις για 'λογικές εκδηλώσεις' - κάτι που διήρκεσε 6 μήνες να το κάνουμε στο Eternal Darkness για περίπου 60 ιδέες. Δουλεύοντας μαζί με τους παίκτες είναι επιβράβευση, σας δίνετε η ευκαιρία να συμβάλετε στο παιχνίδι με ουσιαστικό τρόπο - και μπορείτε να βάλετε το όνομά σας στους τίτλους!

Επεισοδιακή Μορφή Έκδοσης / Καταργήθηκε ο Τρίτος πυλώνας: Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε στις αλλαγές, τα σχόλια και ιδέες πολύ πιο γρήγορα από ό, τι στον τυπικό κύκλο κυκλοφορίας. Με την ανάπτυξη επεισοδιακά μπορούμε να κρατήσουμε το κόστος μας χαμηλά για να ξεκινήσουμε την παραγωγή και να δημιουργήσουμε μια αυτάρκη οικονομία με την κυκλοφορία του κάθε επεισοδίου να συνεχίζει να χρηματοδοτεί το υπόλοιπο του παιχνιδιού. Ο τρόπος που δομήσαμε το παιχνίδι εξασφαλίζει ότι θα πάρετε τη μέγιστη επαναληπτική ικανοποίηση από κάθε επεισόδιο.

Εικόνα
Υπόθεση:
Όταν ο ντετέκτιβ Paul Becker καλείται σε μία από τις πιο αιματηρές σφαγές συμμοριών στην ιστορία του κράτους της Λουιζιάνα, μόνο δύο επιζώντες παραμένουν από τη βίαιη σύγκρουση ανάμεσα στις δύο αντίπαλες θρησκευτικές οργανώσεις. Καθώς ο Becker ξεκινά τις ανακρίσεις των υπόπτων, οι συνδυασμένες καταθέσεις τους θα αποκαλύψουν την αλήθεια για τους «Αιώνιους». Με ένα σύνολο χαρακτήρων από ήρωες και κακοποιούς, το Shadow of the Eternals θα εκτείνεται σε πάνω από 2500 χρόνια ιστορίας ανάμεσα στην Αίγυπτο, την Αγγλία, την Ουγγαρία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι παίκτες θα αμφισβητήσουν την έννοια της πραγματικότητας, καθώς προσπαθούν να εξισορροπήσουν τους μηχανισμούς της μάχης, τη μαγεία, και τη 'λογική εκδήλωση' αναπτύσσοντας τις ικανότητές τους μέσα από την περιπέτεια. Το Shadow of the Eternals θα παρασύρει τους παίκτες σε ένα αξέχαστο ταξίδι στο χρόνο, υφαίνοντας ιστορικά γεγονότα με διαταραγμένη φαντασία για να δημιουργήσουμε μια εμπειρία που δεν μοιάζει με τίποτα άλλο.

Χαρακτήρες:
Paul Becker - Παρόν: Αντιμετωπίζοντας το βίαιο χάος γύρω από την πιο αιματηρή σφαγή στην ιστορία του κράτους Λουιζιάνα, ο ντετέκτιβ Paul Becker βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα περίεργο μυστήριο που απειλεί πολύ περισσότερα από την ειρήνη του Pleasant Hill, και τον τραβάει ολοταχώς στις πιο σκοτεινές αβύσσους της ψυχής του. Οι σκιές που προκύπτουν από το μακελειό του δημιουργούν περισσότερα ερωτήματα, κυρίως για τον εαυτό του και την απώλεια της συζύγου του.
Εικόνα
John Smith - Παρόν: Μπερδεμένος από το χαοτικό κόσμο που ξαφνικά τον περιβάλλει, αυτός ο καλοντυμένος άνδρας δεν έχει καμία μνήμη των γεγονότων που του επέτρεψε να επιβιώσει από την σφαγή στο Νοσοκομείο του Pleasant View. Γνωρίζοντας τίποτα, εκτός μια σειρά από εκλεκτικά ιστορικά μυστήρια χωρίς προφανή σημασία, είναι απρόθυμος να αποκαλύψει κάτι πριν η αλήθεια τελικά βγει στην επιφάνεια.
Εικόνα
John Doe - Παρόν: Στον απόηχο της σφαγής της συμμορίας, αυτός ο σκληροτράχηλος μηχανόβιος βρίσκει τα χέρια του τυλιγμένα γύρω από το λαιμό ενός άνδρα που φοράει κοστούμι, έτοιμος να τον σκοτώσει. Ερωτώμενος από την αστυνομία, ανακαλύπτει ότι η μόνη μνήμη του είναι μία αλλοιωμένη ανάμνηση της ιστορίας, συνδεδεμένη με μακάβρια φαντασία. Με αυτό να είναι το μόνο κομμάτι της αλήθειας που γνωρίζει, πιστεύει ότι είναι καλύτερο να μην συνεργαστεί καθόλου.
Εικόνα
Clara - 1610 μ.χ.: Η κλάρα είναι μια νεαρή κοπέλα που δραπέτευσε από τη βάναυσα παροδική ζωή της τσιγγάνας, διχασμένη ανάμεσα στην δελεαστική αγκαλιά της αγαπημένης και ερωμένη της, Erzébet Bathory - και το τσεκούρι του εκτελεστή. Εκβιαζόμενη από τις αρχές, η Κλάρα προσπαθεί να ανακαλύψει την τύχη της εξαφανισμένης κόρης ενός ευγενή μέσα στο κάστρο Csejthe, και προσφέροντας τα μυστικά της κόμισσας προκειμένου να τερματίσει την εφιαλτική της βασιλεία.
Εικόνα
Erzebet Bathory - 1610 μ.χ.: Καθοδηγείται από την εμμονή της για την αιώνια νεότητα και ομορφιά, η μαζική δολοφόνος και ευγενής κόμισσα Bathory Erzébet θυσίασε πάνω από τετρακόσιες νέες γυναίκες διευρύνοντας τις γνώσεις της για τον αποκρυφισμό. Αλλά οι απεχθείς πράξεις της έχουν παραγκωνιστεί για μια νέα εμμονή - την αυξανόμενη αγάπη της για τη δούλη της, Κλάρα.
Εικόνα
Theodoric - 814 μ.χ.: Ως αγγελιοφόρος, η αποστολή του Theodoric τον οδηγεί σε μια αναζήτηση για τον αυτοκράτορα της Νέας Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, Καρλομάγνο. Το ταξίδι του τον φέρνει σε ένα παρεκκλήσι, όπου ευσεβείς σκέψεις είναι μακριά από το μυαλό του κανενός.
Εικόνα
Tyrannus Vitus - 61 μ.χ.: Ο Τύραννος είναι στην κατώτερη βαθμίδα τού ρωμαϊκού στρατού κατά την εισβολή στο Anglesey. Ένας βετεράνος με πολλές σκληρές εκστρατείες, είναι τελικά έτοιμος για την πιο σημαντική στιγμή στην στρατιωτική του καριέρα. Θα αναρριχηθεί σε μια καλύτερη θέση κατά την προσεχή επίθεση, η πίστη του μοιράζεται ανάμεσα στη δόξα της Ρώμης και τη δική του.
Εικόνα
Xerxes - 300 π.χ.: Ως μισθοφόρος από την Περσία, ο Ξέρξης έχει δει πάνω από το μερίδιο του θανάτου και της δόξας, αλλά έχει κουραστεί να ζει κάθε μέρα σαν να ήταν η τελευταία του και αισθάνεται την ανάγκη να ασχοληθεί με πιο επιστημονικά ενδιαφέροντα. Η Συνταξιοδότησή του στην Αλεξάνδρεια τον φέρνει στην προσοχή ενός ανήσυχου μαθηματικού που έχει σκοντάψει επάνω σε μια ριζοσπαστική έκφραση της επιστήμης του και στη πορεία κάνει κάποιους καινούργιους εχθρούς.
Εικόνα
Hogga - 915 μ.χ.: O Hogga ("Hǫggva") είναι ένας Βίκινγκ με παράξενες πεποιθήσεις, φρικτά ακρωτηριασμένος κατά τη διάρκεια της ενηλικίωσης του και εγκαταλειμμένος να πεθάνει από το ίδιο το χωριό του. Το τραγελαφικό του λιντσάρισμα δημιούργησε τον άνδρα που είναι τώρα, ιδανικός για την αποστολή που βρίσκεται μπροστά του. Δεν μπορεί να το κάνει μόνος του, όμως, αλλά ξέρει ακριβώς τους σωστούς ανθρώπους για την εργασία: τους εφηβικούς διώκτες του.
Εικόνα
Rodrigo Alvarado - 1527 μ.χ.: O Rodrigo de Alvarado είναι ένας Ισπανός κατακτητής που συνοδεύει το διάσημο εξερευνητή Juan Ponce de León σε μια μάταιη αναζήτηση για το μυθικό σιντριβάνι της Ζωής. Αλλά έχει υποφέρει πάρα πολλά εξαπατώμενος να διατηρήσει τις έννοιες της αυταπάρνησης και της φιλανθρωπίας, και τώρα θέλει μόνο χρυσό για τα προβλήματά του.
Εικόνα
Δημοσιότητα:
Στις 3 Μαΐου του 2013, ανακοινώθηκε ότι η Precursor Games αρχίζει εκστρατεία συνχρηματοδότησης μέσω PayPal, ζητώντας 1,5 εκατομμύρια δολάρια για να δημιουργήσει έναν πνευματικό διάδοχο του Eternal Darkness με τίτλο, Shadow of the Eternals, για να κυκλοφορήσει στο Nintendo Wii U και τα Microsoft Windows.

Το παιχνίδι ήταν να κυκλοφορήσει σε 12, δύο έως τεσσάρων ωρών, μακρά επεισόδια και ο Denis Dyack θα ενεργεί ως ανώτερος δημιουργικός επικεφαλής του παιχνίδιου. Στις 13 Μαΐου, μια δευτερεύουσα εκστρατεία συλλογής κεφαλαίου ξεκίνησε στο Kickstarter, με στόχο να μαζευτούν 1.35 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε 36 ημέρες.

Στις 10 Μαΐου, ένα εννιάλεπτο trailer του παιχνιδιού δόθηκε στην δημοσιότητα.
Για τη δημιουργία του παιχνιδιού, η Precursor Games απέκτησε καλλιτεχνικό υλικό από την Silicon Knights, το οποίο αναμένονταν να χρησιμοποιηθεί για την συνέχεια του Eternal Darkness, πριν αυτή ακυρωθεί.

Αν και η Nintendo εξακολουθεί να κατέχει τα δικαιώματα του Eternal Darkness, καθώς και το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για το μοναδικό "Μέτρο Λογικής" του παιχνιδιού, ο επικεφαλής της Precursor Games, Paul Caporicci, δήλωσε ότι το στούντιο ήταν σε "διαρκή επικοινωνία" με τη Nintendo, οι οποίοι τάσσονται υπέρ της δημιουργίας του παιχνιδιού.

Στίς 26 Ιουλίου ξεκίνησε μια τρίτη εκστρατεία με αυτή την φορά στόχο τα 750.000 δολάρια και με κυκλοφορία ενός ενιαίου τίτλου 8-10 ωρών ενώ στόχος είναι και η κυκλοφορία στο PS4.

Πιλοτικό επεισόδιο / Demo - Ένα όνειρο μέσα σε ένα όνειρο
Το πιλοτικό επεισόδιο του Shadow of the Eternals αρχίζει όταν ο ντετέκτιβ Paul Becker καλείται σε μία από τις πιο αιματηρές σφαγές στην ιστορία του κράτους της Λουιζιάνα στο Νοσοκομείο του Pleasant View. Από την σφαγή έχουν επιζήσει δύο άτομα που φαινομενικά δεν έχουν καμία ανάμνηση για το ποιοι είναι ή τι έχει συμβεί.

Η ανάκριση του Becker, των υπόπτων, μας φέρνει στην Ουγγαρία του 1610 μ.Χ. στο Csejthe Castle - το σπίτι της Báthory Erzsébet, ευγενή. Η Báthory είναι επίσης μια διαβόητη κατά συρροή δολοφόνος, βασανίζοντας και θανατώνοντας έως και τετρακόσιες νέες γυναίκες στην έμμονη προσπάθειά της να διατηρήσει τη νεότητά της. Παίζεται το ρόλο της δούλης της Báthory και ερωμένης της, Klára, η οποία εκβιάζεται από τις αρχές να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με την κόρη ενός ευγενή που αναζητείται.

Τα γεγονότα σύντομα τίθενται σε κίνηση η οποία θα αλλάξει τη ζωή της Κλάρας για πάντα.

Τα κυριότερα σημεία του Επεισοδίου:
Ταξιδέψτε πίσω στο 1610 στην Ουγγαρία και να εξερευνήσετε το Csejthe Castle - το σπίτι της Erzsébet Báthory
Χρησιμοποιήστε μια ποικιλία μηχανισμών συμπεριλαμβανομένων μαγείας, μάχης, και 'λογικής εκδήλωσης' για να καθοδηγήσετέ την Κλάρα μέσα από αυτό το τρομακτικό παραμύθι.
Ενώστε κομμάτι κομμάτι ένα πολύπλοκο μυστήριο, ενώ αμφισβητείτε η έννοια της πραγματικότητας.

Εικόνα

Πηγή : ShadowOfTheEternals / wikipedia.org / Μετάφραση - Διόρθωση :arrow: Havok-Alex
Τελευταία επεξεργασία από Havok-Alex και 28 Ιούλ 2013, 03:11, έχει επεξεργασθεί 6 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

Δημοσίευσηαπό Maxus » 01 Ιουν 2013, 19:26

Πολυ ενδιαφερον αλλα θα κυκλοφορήσει? Γιατι στο kickstarter δεν θα πιασει τα λεφτα που ζηταει.Εχει 120000 μονο...και μενουν 17 μερες ακομα.
Άβαταρ μέλους
Maxus
 
Δημοσιευσεις : 71

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 01 Ιουν 2013, 20:02

Maxus έγραψε:Πολυ ενδιαφερον αλλα θα κυκλοφορήσει? Γιατι στο kickstarter δεν θα πιασει τα λεφτα που ζηταει.Εχει 120000 μονο...και μενουν 17 μερες ακομα.


Η αλήθεια είναι ότι ζητάει πραγματικά πολλά χρήματα και το βλέπω να καταλήγει τελικά σε εκδότη, αλλά όπως και να έχει, την διαφήμιση την έχει κάνει.
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

Δημοσίευσηαπό Maxus » 02 Ιουν 2013, 13:49

Nομιζα οτι πηγαν στο Kickstarter γιατι δεν βρηκαν εκδοτη αλλα αν ειναι ετσι οπως το λες τοτε θα το δουμε καποια στιγμη και αυτο ειναι το ζητουμενο.Χωρις να εχω παιξει το πρωτο μου κεντρισε το ενδιαφερον.

ps:η υπογραφη σου ειναι ολα τα λεφτα χαχα!
Άβαταρ μέλους
Maxus
 
Δημοσιευσεις : 71

Δημοσίευσηαπό G3n3raL86 » 02 Ιουν 2013, 14:11

Eγώ απορώ με την Νιντέντο που δεν έβαλε τα φράγκα για αυτόν τον τίλτο και περιμένουν άσπρη μέρα από το kickstarter. Δεν είναι και μικρή η κληρονομιά που άφησε το Eternal Darkness του GameCube. Όλοι περίμεναν σα παλαβοί για τη συνέχειά του.
Εικόνα
My Street Fighter 4 FanFiction Project: fav.me/d3k2f2f

PSN ID: G3n3raL986 - XBL, NNID, Steam, Skype: G3n3raL86
Άβαταρ μέλους
G3n3raL86
 
Δημοσιευσεις : 620

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 02 Ιουν 2013, 15:55

Ενώ είχαν ξεκινήσει να δουλεύουν πάνω στην συνέχεια του, φαίνεται ότι η Nintendo ακύρωσε το Project με την τότε Silicon Knights, βέβαια χρωστούσαν και παντού σαν Silicon Knights μετά την ιστορία με την Epic. Ο Denis Dyack δεν έχει καλό όνομα γενικότερα στην βιομηχανία και είναι αυτός που ευθύνεται κατά βάσιν για την καταστροφή της Silicon Knights, αλλά είναι και αυτός που δημιούργησε σχεδόν όλα τα Projects. Βλέποντας και κάνοντας, πάντως φαίνεται να έχουν ξεπεράσει για τα καλά το κακό παρελθόν τους (Too Human, X-Men: Destiny).

Υ.Γ. Ευχαριστώ Maxus!! :D
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

Δημοσίευσηαπό Spahar » 03 Ιουν 2013, 01:13

Havok-Alex έγραψε:Ενώ είχαν ξεκινήσει να δουλεύουν πάνω στην συνέχεια του, φαίνεται ότι η Nintendo ακύρωσε το Project με την τότε Silicon Knights, βέβαια χρωστούσαν και παντού σαν Silicon Knights μετά την ιστορία με την Epic. Ο Denis Dyack δεν έχει καλό όνομα γενικότερα στην βιομηχανία και είναι αυτός που ευθύνεται κατά βάσιν για την καταστροφή της Silicon Knights, αλλά είναι και αυτός που δημιούργησε σχεδόν όλα τα Projects. Βλέποντας και κάνοντας, πάντως φαίνεται να έχουν ξεπεράσει για τα καλά το κακό παρελθόν τους (Too Human, X-Men: Destiny).

Υ.Γ. Ευχαριστώ Maxus!! :D


O Dyack έχει πολύ κακό όνομα και δεν είναι αγαπητός από τους fans. Αν δεν κάνω λάθος, έχει πλακωθεί μέχρι και με fans στο forum του neogaf. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι έβγαλε και video-απάντηση σε άρθρο του kotaku που αφορούσε τα λάθη του, μήνες μετά την δημοσίευση του.

Αυτά πληρώνει τώρα και όχι άδικα ίσως, ενώ κακά τα ψέματα η παρουσίαση του project ήταν άριστη. Ίσως η πιο ολοκληρωμένη από γνωστό όνομα στο kickstarter. Σε αντίθεση έρχεται η Double Fine να κάνει 2ο Kickstarter χωρίς ούτε ένα artwork και τα χιλιάρικα πέφτουν βροχή.
Άβαταρ μέλους
Spahar
 
Δημοσιευσεις : 419

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 03 Ιουν 2013, 01:31

Spahar έγραψε:http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=503761

Μία παρουσίαση για την ιστορία της Silicon Knights και την πορεία της προς την καταστροφή. Είναι φτιαγμένο από χρήστη, ο οποίος έχει κάνει τρομερή δουλειά. Διαβάζοντας το (είναι τεράστιο) σου δημιουργείται η εντύπωση ότι η Silicon Knights από μόνη της (χωρίς βοήθεια και συνεργασίες, πχ Nintendo) δεν μπορούσε να παράγει τίτλο άξιο των προσδοκιών, και επίσης παρουσιάζει μία πολύ άσχημη εικόνα του Dyack, ρίχνοντας στην ουσία το φταίξιμο για την κατρακύλα της SK αποκλειστικά σε αυτόν. Αξίζει το διάβασμα, έστω σε ένα ικανοποιητικό ποσοστό.

Πάντως ο Dyack παίζει πολύ έξυπνα το παιχνίδι του. Ακόμα και η ενέργεια να δημιουργήσει hype για το crowdfunfing campaign είναι έξυπνη. Για να δούμε τι ψάρια θα πιάσει στις δωρεές.


Με αυτό μου άνοιξες τα μάτια πριν λίγο καιρό μια και μου διέφευγαν πολλές προσωπικές λεπτομέρειες για την δουλειά του Mr. Dyack. Ελπίζω μόνο αυτή την φορά να είναι λίγο πιο ταπεινός γιατί η ομάδα του δεν έφταιγε, ούτε φταίει σε τίποτα. Είναι κρίμα τόσο ταλέντο να καταλήγει σε αλαζονεία.
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

Δημοσίευσηαπό Spahar » 03 Ιουν 2013, 02:14

Είναι όντως κρίμα, αλλά από την άλλη είναι και αυτό που είπες, ζήτησε υπερβολικό ποσό. Αν ζητούσε μέχρι και 500.000$ τότε οι fans θα του έδιναν πιο εύκολα μια 2η ευκαιρία, με 1.5 εκατομμύριο δύσκολα εμπιστεύεσαι κάποιον με τόσο βεβαρημένο παρελθόν.

Αυτό είναι και ένα άρθρο του Kotaku σχετικά με την SK και το Χ-Men Destiny (ίσως από αυτό να επηρεάστηκε και το post-mortem του neogaf μιας και έχει πολλά κοινά σημεία):
http://kotaku.com/5955223/what-went-wro ... en-destiny

Και 7 μήνες μετά ο Dyack απάντησε με το εξής video εξαιτίας του kickstarter και της κακής του πορείας:
Άβαταρ μέλους
Spahar
 
Δημοσιευσεις : 419

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 03 Ιουν 2013, 04:28

Spahar έγραψε:Είναι όντως κρίμα, αλλά από την άλλη είναι και αυτό που είπες, ζήτησε υπερβολικό ποσό. Αν ζητούσε μέχρι και 500.000$ τότε οι fans θα του έδιναν πιο εύκολα μια 2η ευκαιρία, με 1.5 εκατομμύριο δύσκολα εμπιστεύεσαι κάποιον με τόσο βεβαρημένο παρελθόν.

Αυτό είναι και ένα άρθρο του Kotaku σχετικά με την SK και το Χ-Men Destiny (ίσως από αυτό να επηρεάστηκε και το post-mortem του neogaf μιας και έχει πολλά κοινά σημεία):
http://kotaku.com/5955223/what-went-wro ... en-destiny

Και 7 μήνες μετά ο Dyack απάντησε με το εξής video εξαιτίας του kickstarter και της κακής του πορείας


Είναι πολλά τα λεφτά, Denis!! Το ότι απάντησε, είναι υπέρ του και τον φέρνει απέναντι σε τόσο αρνητικά σχόλια που σχεδόν τον λυπάμαι (τεράστιο στραπατσάρισμα για τον εγωισμό του) αλλά από τον τρόπο που μιλάει καταλαβαίνω ότι είναι ένοχος ως ένα σημείο για το παρελθόν. Κρατάω ως θετικά ότι πλέον δεν είναι αυτός που κάνει κουμάντο (οι Shawn Jackson και Paul Caporicci έχουν τον έλεγχο) και την εμμονή που έχει με το Eternal Darkness, που κατά βάσιν οδήγησε στην καταστροφή του X-Men Destiny, πάντα σύμφωνα με τα δημοσιεύματα. Βέβαια λόγο ότι ήμουν στον Καναδά πριν την κυκλοφορία του X-Men Destiny και κατά την διάρκεια κυκλοφορίας, γνωρίζω ότι έφαγε πολλά χρήματα από την τράπεζα του Ontario μιας και ο Καναδάς συνηθίζει να επενδύει με επιχορηγήσεις σε πολλά καλλιτεχνικά επιχειρήματα (η Ubisoft έχει λάβει τεράστιες επιχορηγήσεις για την ανάπτυξη των στούντιο της εκεί, έτσι προέκυψε και η Ubisoft Toronto μέσα από την Ubisoft Montreal).
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

Επόμενο

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9