The Evil Within (Survival-Horror)

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

The Evil Within (Survival-Horror)

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 29 Μάιος 2013, 02:14

Εικόνα
Ανάπτυξη: Tango Gameworks
Έκδοση: Bethesda
Σκηνοθέσία: Shinji Mikami
Παραγωγή: Masato Kimura
Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Naoki Katakai
Μηχανή Γραφικών: Τροποποιημένη Id Tech 5
Πλατφόρμες: Xbox 360, Playstation 3, Microsoft Windows, Playstation 4, Xbox One
Κατηγορία: Survival-Horror
Τρόποι Παιχνιδιού: Single Player
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 2014
Σελίδα προώθησης: TheEvilWithin.com
Εικόνα
Το The Evil Within, γνωστό στην Ιαπωνία ως Psychobreak (サイコ ブレイク Saikobureiku), είναι το επερχόμενο παιχνίδι τρόμου και επιβίωσης του Shinji Mikami, αναπτύσσεται από Tango Gameworks και θα εκδοθεί από την Bethesda Softworks.

Υπόθεση:
Όταν ντετέκτιβ Sebastian και o παρτενέρ του βιαστικά βρίσκονται στη σκηνή μιας φρικιαστικής μαζικής δολοφονίας ενώ μια μυστηριώδης, ισχυρή δύναμη βρίσκεται σε αναμονή. Παρακολουθώντας τη δολοφονία των συναδέλφων αστυνομικών, τον ένα μετά το άλλο, ο Sebastian δέχεται επίθεση και στην συνέχεια χάνει τις αισθήσεις του. Ξυπνώντας βρίσκεται σε μια χώρα όπου τέρατα περιφέρονται τριγύρω, πρέπει να πολεμήσει να βρει το δρόμο του μέσα από έναν κόσμο Νεκρό και την τρέλα του στενός φίλου του προκειμένου να καταλάβει τι συμβαίνει. Ο Sebastian έχει να αντιμετωπίσει τους φόβους του, προκειμένου να επιβιώσει σε ένα ταξίδι να ανακαλύψει τι κρύβεται στις σκιές της εν λόγω μυστηριώδης δύναμης.

Δημοσιότητα:
Το παιχνίδι ανακοινώθηκε τον Απρίλιο του 2012 υπό τον πρώιμο τίτλο "Project Zwei", με τον Shinji Mikami να αναλαμβάνει τον ρόλο του σκηνοθέτη, ο οποίος σχεδιάζει να κάνει το The Evil Within το τελευταίο του σκηνοθετικό έργο. Στις 15 Απριλίου 2013, και τις επόμενες ημέρες , η Bethesda Softworks έδωσε στην δημοσιότητα μια σειρά σύντομων αινιγματικών βίντεο σκιαγραφώντας το νέο της παιχνίδι, ενώ τελικά η επίσημη ανακοίνωση του τίτλου έγινε στις 19 Απριλίου 2013 αποκαλύπτοντας σε ποιες κονσόλες θα κυκλοφορήσει , καθώς και ένα Live-Action τρέιλερ.

Εικόνα

Προεπισκόπηση Παρουσίασης από τον David Sanchez:
To The Evil Within κατάφερε να δημιουργήσει αρκετό θόρυβο μετά την παρουσίαση του από την Bethesda και την νεοσύστατη Tango Gameworks. Με το κινηματογραφικό τρέιλερ πριν λίγες εβδομάδες τράβηξε το ενδιαφέρον των οπαδών της κατηγορίας ενώ έδωσε το στίγμα για το πώς θα μπορούσε να είναι ένα σημερινό παιχνίδι τρόμου και επιβίωσης από το θρύλο του είδους Shinji Mikami. Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης της Bethesda προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, και ενώ το παιχνίδι δεν ήταν playable, gameplay του παιχνιδιού παρουσιάστηκε για να βοηθήσει το κοινό να σχηματίσει μια σαφή εικόνα για το τι πρέπει να περιμένουν οι παίκτες. Δύο πράγματα πραγματικά ξεχώρισαν από την σύντομη παρουσίαση.

Το πρώτο ήταν η όμορφα σκοτεινή ατμόσφαιρα του παιχνιδιού. Στη σύντομη εξωτερική περιήγηση χαρακτηριστικός ήταν ο γοτθικός σχεδιασμός ο οποίος ήταν απόλυτα ταιριαστός με τον συννεφιασμένο ουρανό. Πρωταγωνιστής είναι ο Sebastian ο οποίος εισέρχεται στο κτίριο, ενώ ο χώρος απορρέει μια έντονη μελαγχολία και ο φωτισμός θυμίζει ταινία τρόμου. Όλα αυτά θα μπορούσαν να θεωρηθούν η προφανής οπτική κατεύθυνση για αυτό το είδος του παιχνιδιού, αλλά αξίζει να σημειωθεί για να αναδειχθεί ακριβώς το πόσο ξεκάθαρο είναι το Horror στοιχείο.
Εικόνα
Το άλλο πράγμα που ξεχώρισε ήταν η αισθητική του Shinji Mikami που είναι συνυφασμένη με αυτό το παιχνίδι.Ο Mikami έχει αποκαλύψει ότι είναι ο σκηνοθέτης πίσω από αυτή την εμπειρία, και σίγουρα φαίνεται. Από την οπτική δευτέρου προσώπου που συνδέεται με το Resident Evil franchise μέχρι την κλειστοφοβική αίσθηση του σχεδιασμού των επίπεδων, το στυλ του Mikami είναι εγγενής σε όλο το παιχνίδι , και αυτό σε καμία περίπτωση δεν είναι κακό.

Εκτός από την ιδιαίτερη προσέγγιση του σκηνοθέτη , υπάρχει μια ποικιλία από στοιχεία που βοηθούν το The Evil Within να αποπνέει μια γκροτέσκο και σχεδόν σουρεαλιστική αισθητική. Σε μια σκηνή ο Sebastian ήταν παγιδευμένος μέσα σε ένα δωμάτιο γεμάτο με κρεμαστά πτώματα των οποίων το αίμα ήταν διασκορπισμένο σε όλους τους τείχους, δημιουργώντας ένα αφιλόξενο περιβάλλον τόσο για τον πρωταγωνιστή όσο και για τον παίκτη. Σαν να μην έφθανε αυτό να κάνει τα πράγματα παράλογα, ένας χαρακτήρας καλυμμένος με πέπλο φαινόταν μέσα από την πόρτα, σαν να κατασκόπευε από μακριά το θύμα. Και ενώ όλα αυτά συνέβαιναν, ταυτόχρονα έπαιζε ένα όμορφο μουσικό κομμάτι του Bach, το "Air on the String G", δημιουργώντας μια ακόμα πιο διαστρεβλωμένη αντίληψη της παραφροσύνης και του βασανισμού.
Εικόνα
Όσον αφορά αν σας ανησυχεί το πραγματικό gameplay, το The Evil Within προσεγγίζει με ένα πιο παραδοσιακό τρόπο τον σχεδιασμό της επιβίωσης και του τρόμου. Από ό, τι έδειξαν, η δράση δεν ήταν τόσο έντονη, μάλιστα εξαρτάται από τον παίκτη να επιλέξει πως θα προχωρήσει και θα αναπτυχθεί στο περιβάλλον που δεν είναι τόσο άμεσο όσο το να τινάζεις το μυαλό του εχθρού στον αέρα. Η επίδειξη περιλάμβανε τη σύσταση παγίδων για τους όχλους των ζόμπι-like κακών, προκαλώντας εκρήξεις, καθώς τα πλάσματα έμπαιναν από τα παράθυρα, και κρύβονταν μέσα σε ένα στενό ντουλάπι, ενώ ένας ογκώδες χαρακτήρας με ένα αλυσοπρίονο στο χέρι κυνηγούσε τον Sebastian.

Αυτές ιδιαίτερα οι στιγμές ήταν ιδιαίτερα έντονες, επειδή έδινε ένα κινηματογραφικό πλεονέκτημα στους εχθρούς που σχεδόν σε έκανε να πιστεύεις ότι ο Sebastian δεν πρόκειται να τα καταφέρει να βγει ζωντανός. Ο τρόπος που αναγκάζεται ο παίκτης να είχε πάντα την πλάτη του στον τοίχο, καθώς έρχεται αντιμέτωπος με αυτές τις εξωπραγματικές δυνάμεις δημιουργεί μια αίσθηση πανικού και φόβου που δεν το βλέπεις συχνά στα παιχνίδια τρόμου και επιβίωσης, ιδίως δεδομένου όταν πρωταγωνιστές όπως ο Chris Redfield έχουν άμεση πρόσβαση σε τεράστια όπλα και άπειρα φορτία από σφαίρες.

Μιλώντας για σφαίρες, το γεγονός ότι The Evil Within επικεντρώνεται σε μεγάλο βαθμό στα κλασικά στοιχεία τρόμου και επιβίωσης δεν σημαίνει ότι υπάρχει έλλειψη όπλων. Αν χρειαστεί να καταφύγει ο παίκτης σε χρήση όπλων, μπορεί βεβαίως να το κάνει. Απλά μην περιμένετε αυτό να είναι κάποιο πολεμοχαρή όπλο-πανηγύρι. Το παιχνίδι σας προμηθεύει με κάποια βασικά όπλα αλλά δεν θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο το πλεόνασμα των πυρομαχικών. Τα όπλα θα πρέπει να χρησιμοποιούνται με φειδώ και σε περιπτώσεις αποκλεισμού διαφυγής. Αν είστε ή αισθάνεστε παγιδευμένοι μετά από μια επίθεση εχθρών, για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ζευγάρι από σφαίρες στο κεφάλι τους(ή το απίστευτα βίαιο πυροβολισμό στην επιγονατίδα) για να πάρετε μια ανάσα ή να επιβραδύνετε τους αιμοδιψείς εχθρούς προσωρινά.
Εικόνα
Σε αντίθεση με το κλασικό στυλ του Resident Evil , το The Evil Within σας επιτρέπει να κινείστε και να πυροβολείτε ταυτόχρονα τους στόχους. Αυτό είναι κάτι που είδαμε προηγουμένως σε ένα άλλο παιχνίδι του Mikami, το Shadows of the Damned . Η ικανότητα να μετακινείστε, ενώ πυροβολείτε έρχεται και συμβάλλει στη δημιουργία χώρου μεταξύ του Sebastian και θητών του. Παρόλα αυτά, ο αποπνικτικός χώρος από τα περιβάλλοντα δεν σας δίνει πολλή ελευθερία, για περαιτέρω ανάπτυξη από να καταφύγετε από απελπισία σε μια νοοτροπία επιβίωσης.

Το The Evil Within θα διαθέτει μια γραμμική πλοκή και ροή των επίπεδων, αν και υπάρχουν κάποιες ανοιχτές επιλογές σχεδιασμού αυτών. Για παράδειγμα, σε ορισμένα σενάρια θα σας επιτρέψει να προχωρήσετε με πολλούς τρόπους. Οι λεπτομέρειες σχετικά με αυτή την πτυχή του παιχνιδιού ήταν λιγοστές κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, αλλά αν το The Evil Within πραγματικά επιτρέπει στον παίκτη να αναλάβει διαφορετικούς στόχους με διάφορους τρόπους, θα μπορούσε να δημιουργήσει έναν κόσμο που αξίζει να επιστρέφουν και αυτό λόγω του μεγέθους του απρόβλεπτου που η κάθε λύση μπορεί να επιφέρει.
Εικόνα
Είναι σαφές ότι το The Evil Within θα παρέχει πιθανόν μια λιγότερο επικεντρωμένη στην δράση εμπειρία για χάρη των νευρώσεων που προκαλούν τα στοιχεία τρόμου και επιβίωσης τα οποία αποτελούν προτεραιότητα, και αυτό είναι σίγουρα κάτι που πρέπει να σας ενθουσιάζει. Αν έχετε εντρυφήσει σε αυτό το ύφος του τρόμου ή θεωρείτε τον εαυτό σας οπαδό του Mikami, αυτό το επερχόμενο project απλά αξίζει να το παρακολουθείτε.

Επιπλέον Εικόνες:


Το The Evil Within αυτή τη στιγμή αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2014, και θα είναι διαθέσιμο για το Xbox 360, PlayStation 3 , PC, και την επόμενη γενιά συστημάτων (Playstation 4, Xbox One).



Πηγή : wikipedia.org / gamezone.com - David Sanchez / Μετάφραση - Διόρθωση :arrow: Havok-Alex
Τελευταία επεξεργασία από Havok-Alex και 21 Ιουν 2013, 18:58, έχει επεξεργασθεί 16 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

Δημοσίευσηαπό Shepard » 29 Μάιος 2013, 07:21

The Evil Within NEW Preview


The Evil Within Preview: Andy Kelly recently got the chance to see Shinji Mikami's chilling new title in action, and here's what he thought. No gameplay unfortunately, but new screens and new info....
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό LIONHEART » 29 Μάιος 2013, 15:58

Αντε να δουμε κάτι απο το παρελθόν αν και ειμαι λιγο κατά της λογικής του αποφυγής του εχθρου, θέλω να έχει δυσκολές καταστάσεις, αλλα μην ειμαι και με την ψυχη στο στόμα συνέχεια...
Να βγάλουμε ενα survival horror αλλα μην το παρακάνουμε ....Γηίνα πράγματα θέλουμε οχι φαντασματα και παρώμοιας φυσης παραφυσικά.
http://www.facebook.com/AUTONISSANLougiakis
http://www.lougiakis.gr
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
LIONHEART
 
Δημοσιευσεις : 1193

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 29 Μάιος 2013, 16:27

LIONHEART έγραψε:Αντε να δουμε κάτι απο το παρελθόν αν και ειμαι λιγο κατά της λογικής του αποφυγής του εχθρου, θέλω να έχει δυσκολές καταστάσεις, αλλα μην ειμαι και με την ψυχη στο στόμα συνέχεια...
Να βγάλουμε ενα survival horror αλλα μην το παρακάνουμε ....Γηίνα πράγματα θέλουμε οχι φαντασματα και παρώμοιας φυσης παραφυσικά.


Εμένα πάλι μου αρέσει ιδιαίτερα αυτή η προοπτική και το διαχωρίζει από τον όχλο. Άλλωστε είναι Survival-Horror, πως θα το νοιώσεις στο 'πετσί' σου αν δεν νιώθεις και λίγο αβοήθητος?!
Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες μιας και έχει δημιουργήσει αν μη τι άλλο θετικό κλήμα ο τίτλος.
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

Δημοσίευσηαπό LIONHEART » 29 Μάιος 2013, 16:38

ενταξει αλλα τα εχουμε δει (fobidden siren ,silent hill κτλπ) Με την καμία action horror ( Resident evil 5 και τα σενάρια του jake,chris στο 6) αλλα και πάλι εχω βαρεθει την σκοταδίλα και το κυνηγαμε να σε κυνηγω....
http://www.facebook.com/AUTONISSANLougiakis
http://www.lougiakis.gr
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
LIONHEART
 
Δημοσιευσεις : 1193

Δημοσίευσηαπό Shepard » 29 Μάιος 2013, 18:36

Εμενα μου αρεσει το concept και σιγουρα θελω εναν δυνατο τιτλο να με κανει να κλ... μεντες παιζοντας το βραδυ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό G3n3raL86 » 01 Ιουν 2013, 15:21

Μα είχα ανοίξει θέμα για αυτό... Κανείς δε με προσέχει...:cry:

:D

Ας σβηστεί το παλιό θέμα αν είναι:

http://www.enternity.gr/forum/viewtopic.php?f=13&t=1213
Εικόνα
My Street Fighter 4 FanFiction Project: fav.me/d3k2f2f

PSN ID: G3n3raL986 - XBL, NNID, Steam, Skype: G3n3raL86
Άβαταρ μέλους
G3n3raL86
 
Δημοσιευσεις : 620

Δημοσίευσηαπό Shepard » 01 Ιουν 2013, 15:42

G3n3raL86 έγραψε:Μα είχα ανοίξει θέμα για αυτό... Κανείς δε με προσέχει...:cry:

:D

Ας σβηστεί το παλιό θέμα αν είναι:

http://www.enternity.gr/forum/viewtopic.php?f=13&t=1213

Αφου γινεται ο κακος χαμος απο τιτλους :P

Διεγραφη και συνεχιζουμε εδω πλεον... :)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 01 Ιουν 2013, 15:59

G3n3raL86 έγραψε:Μα είχα ανοίξει θέμα για αυτό... Κανείς δε με προσέχει...:cry:

:D

Ας σβηστεί το παλιό θέμα αν είναι:

http://www.enternity.gr/forum/viewtopic.php?f=13&t=1213


G3n3raL86 δεν το είχα προσέξει, η δεν μου έβγαινε στην αναζήτηση, όπως και να έχει, συγνώμη για την αναστάτωση. :oops: May The Evil Will Rise Within Us...
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

Δημοσίευσηαπό G3n3raL86 » 01 Ιουν 2013, 16:08

Τί συγγνώμη ρε, σιγά, δε θα σου πάρω και το κεφάλι :D
Εικόνα
My Street Fighter 4 FanFiction Project: fav.me/d3k2f2f

PSN ID: G3n3raL986 - XBL, NNID, Steam, Skype: G3n3raL86
Άβαταρ μέλους
G3n3raL86
 
Δημοσιευσεις : 620

Επόμενο

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9