- Τώρα είναι 18 Ιούλ 2025, 12:40 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
News: Wii U
Sephiroth έγραψε:Μωρέ δε χρειάζεται να στραφεί αναγκαστικά σε κάποιο δυτικό στούντιο. Απλά να εκμεταλλευτεί τους δικούς της για κάτι φρέσκο. Η Microsoft που δεν είχε ιστορία, έχει αρχίσει να χτίζει διάφορα franchises. Άλλα της έκατσαν, άλλα όχι. Προσπάθησε όμως...
Kοιτα οι σχιστοματιδες ειναι κολλημενα μυαλα και εχουν τον δικο τους τροπο που φτιαχνουν τα παιχνιδια.
Δηλαδη δεν μπορουμε να δουμε εναν racing simulator απο την Νintendo; Εχουμε GT απο Sony και Forza απο MS. Η Nintendo στο πηγαδι κατουρησε και δεν βγαζει;
-
Deathracer2009 - Δημοσιευσεις : 796
Αυτοί οι σχιστοματηδες, όταν έκαναν παπάδες με τις japanίλες, εσύ δεν ασχολιόσουν με το gaming, Deathracer. Έλεγες σε προηγούμενο ποστ ότι ΤΟΤΕ, που ΔΕΝ ήσουν ψαγμένος, πήρες το Wii και τώρα σκονίζεται.
Και μετά αφότου έγινες "ψαγμένος", λες ότι games όπως Mario, Zelda και Metroid και τα JRPG δεν είναι του γούστου σου... Φαντάζομαι ούτε που τα δοκίμασες. Ωραία "ψαγμενιά".
Και μετά αφότου έγινες "ψαγμένος", λες ότι games όπως Mario, Zelda και Metroid και τα JRPG δεν είναι του γούστου σου... Φαντάζομαι ούτε που τα δοκίμασες. Ωραία "ψαγμενιά".

My Street Fighter 4 FanFiction Project: fav.me/d3k2f2f
PSN ID: G3n3raL986 - XBL, NNID, Steam, Skype: G3n3raL86
-
G3n3raL86 - Δημοσιευσεις : 620
G3n3raL86 έγραψε:Αυτοί οι σχιστοματηδες, όταν έκαναν παπάδες με τις japanίλες (και ακόμα κάνουν), εσύ δεν ασχολιόσουν με το gaming, Deathracer. Έλεγες σε προηγούμενο ποστ ότι ΤΟΤΕ, που ΔΕΝ ήσουν ψαγμένος, πήρες το Wii και τώρα σκονίζεται.
Και μετά αφότου έγινες "ψαγμένος", λες ότι games όπως Mario, Zelda και Metroid και τα JRPG δεν είναι του γούστου σου... Φαντάζομαι ούτε που τα δοκίμασες. Ωραία "ψαγμενιά".
Δεν χρειαζεται να τα δοκιμασεις για να τα καταλαβεις. Τωρα με ενα gameplay video (δεν σου φτανει ενα βλεπεις κι αλλο μετα) κοιτας αν σου αρεσει η οχι αναλογα με τα γουστα που εχεις. Οταν εγινα πιο ψαγμενος και εμαθα οτι δεν ειναι το Zelda μια σειρα για τα σκουπιδια καταλαβα την αξια της. Καταλαβα και ας μην εχω παιξει οτι ειναι μια σειρα που εχει βγαλει ποιοτικα παιχνιδια.
Και επιπλεον για να καταλαβεις οτι το γουστο παιζει σημαντικο ρολο. Εμενα δεν μου αρεσουν τα RPG τυπου Oblivion που ειναι με μεσαιωνες κλπ. Αυτο τι σημαινει; Οτι πρεπει να το παιξω αναγκαστικα για να καταλαβω το ποσο μεγαλιωδες RPG ειναι;
Για τις Japaniλες ειμαι καθετος οτι δεν μπορω να ασχοληθω. Τα Mario, Ζelda, Metroid θα τα δοκιμαζα. Μαριο εχω παιξει στο GBA. ΑΛΛΑ οταν εχεις να διαλεξεις με αλλα παιχνιδια του ΓΟΥΣΤΟΥ μου τοτε μπαινουν σε δευτερη μοιρα οσο παιχνιδαρες και να ειναι. Για αυτο και δεν τα εχω αγορασει ακομα....


-
Deathracer2009 - Δημοσιευσεις : 796
Εγώ πάντως δεν βλέπω κανέναν διαχωρισμό, τα πράγματα είναι απλά, έβγαλε η Nintendo κονσόλα επόμενης γενιάς για να κάνει το "μπαμ" -υποτίθεται πως θα έπιανε τους ανταγωνιστές της με τα παντελόνια κατεβασμένα- και "μπαμ" δεν έχουμε δει ακόμα... πόσο πιο απλά να το θέσω; Δυστυχώς δεν μπορώ να αγοράσω το wii u... όσο συναισθηματικά δεμένος και να είμαι με την Ninty δεν έχω πειστεί αρκετά...

-
V.for.Veteran - Δημοσιευσεις : 155
G3n3raL86 έγραψε:Αυτοί οι σχιστοματηδες, όταν έκαναν παπάδες με τις japanίλες, εσύ δεν ασχολιόσουν με το gaming, Deathracer. Έλεγες σε προηγούμενο ποστ ότι ΤΟΤΕ, που ΔΕΝ ήσουν ψαγμένος, πήρες το Wii και τώρα σκονίζεται.
Και μετά αφότου έγινες "ψαγμένος", λες ότι games όπως Mario, Zelda και Metroid και τα JRPG δεν είναι του γούστου σου... Φαντάζομαι ούτε που τα δοκίμασες. Ωραία "ψαγμενιά".
Ρε G3n3raL86 γιατί το επιθετικό ύφος, δεν είπε τίποτα το παιδί, ότι κάποια παιχνίδια δεν του κάνουν κλικ είπε, όχι ότι δεν είναι παιχνιδάρες.
Και βασικά η άποψη του Deathracer δείχνει και ένα από τα προβλήματα που καλείται να λύσει η Nintendo, την ποικιλία ποιοτικών τίτλων. Άμα το καλοσκεφτείς όταν ακούς Nintendo έχεις στο μυαλό σου πολύ συγκεκριμένα πράγματα, τα οποία δεν βρίσκεις ως επί το πλείστον στους άλλους δύο. Στις κονσόλες της Nintendo από την άλλη δεν βρίσκεις αυτά που προσφέρουν τα αντίπαλα στρατόπεδα. Το πρόβλημα όμως έγκειται ότι Sony και MS (και ειδικά η Sony που στη γενιά αυτή έχει ψαχτεί σε πάρα πολλά διαφορετικά είδη) έχουν να προσφέρουν τεράστια ποικιλία σε ποιότητα και είδος, κάτι που δεν μπορείς να ισχυριστείς με τίποτα για το Wii. Racing, FPS, Fighting, Sports είναι τεράστιες κατηγορίες παιχνιδιών και η Nintendo σε αυτά τα είδη έχει να επιδείξει πχ τα Mario Kart και τα SSBB (παιχνιδάρες σε σημείο που οι άλλοι τα κλωνοποιούν), αλλά δεν γίνεται ολόκληρα είδη παιχνιδιών να αντιπροσωπεύονται στην κονσόλα σου από τον Μάριο και την παρέα του.
V.for.Veteran έγραψε:Εγώ πάντως δεν βλέπω κανέναν διαχωρισμό, τα πράγματα είναι απλά, έβγαλε η Nintendo κονσόλα επόμενης γενιάς για να κάνει το "μπαμ" -υποτίθεται πως θα έπιανε τους ανταγωνιστές της με τα παντελόνια κατεβασμένα- και "μπαμ" δεν έχουμε δει ακόμα... πόσο πιο απλά να το θέσω; Δυστυχώς δεν μπορώ να αγοράσω το wii u... όσο συναισθηματικά δεμένος και να είμαι με την Ninty δεν έχω πειστεί αρκετά...
Κοίτα η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα τα πράγματα. Το θέμα όμως είναι τι θα έχει καταφέρει η κονσόλα μέχρι το φθινόπωρο που θα βγουν οι άλλες και όχι μέχρι τον Μάρτη. Προσωπικά το έχω ξαναπεί πολλάκις, Αύγουστο-Σεπτέμβριο έρχεται price cut και με ένα μεγάλο παιχνίδι θα προσπαθήσει να παρουσιάσει ένα πακέτο οικονομικότερο και πιο ελκυστικό από τους άλλους. Κακά τα ψέματα, τα περιορισμένα παιχνίδια στο λανσάρισμα και οι άλλοι θα τα αντιμετωπίσουν, δεν τα γλυτώνουν, όπως και το γεγονός ότι πολλοί multiplatform τίτλοι θα μπορούν να παιχτούν στα PS3/X360, μειώνοντας έτσι τους ουσιαστικούς λόγους για την επένδυση σε PS4/NextBox. Δεν πιστεύω ότι θα επαναληφθεί σκηνικό 3DS/PSV, αλλά θα πάρει ένα μικρό προβάδισμα η Νintendo. Η Sony έδειξε ότι δεν είναι διατεθειμένη να της δώσει μεγάλο αβάντζο, για να δούμε στην πράξη όμως.
-
Spahar - Δημοσιευσεις : 419
Σίγουρα η κάθε εταιρία βλέπει με τον δικό της τρόπο τη νέα γενιά στις κονσόλες. Η Sony μας έδειξε ότι θέλει να αναδείξει το Social κομμάτι, το cloud gaming αλλά και να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα στον τομέα των γραφικών. Η Microsoft μένει να δούμε τι θα μας παρουσιάσει. H Nintendo, με το Wii U, με μιας και δίχως να μας υπόσχεται επί χρόνια, έκανε πραγματικότητα το Remote Play μέσω του Tablet χειριστηρίου, προχώρησε ένα βήμα παραπέρα το casual gaming, πάλι μέσω της χρήσης του tablet στα παιχνίδια της και ασφαλώς βελτίωσε την ποιότητα των γραφικών εν σχέση με το Wii.
Είμαι κάτοχος τόσο του Wii όσο και του Wii U και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι τόσο εγώ όσο και ο 7χρονος γιός μου έχουμε περάσει ατελείωτες ώρες διασκέδασης και με τις δύο κονσόλες οι οποίες ως γνωστόν είναι backwards compatible τόσο στα παιχνίδια όσο και στα περιφερειακά.
Όταν τις αγόρασα, ήξερα το γιατί. Δεν είχα ποτέ σκοπό να τις χρησιμοποιήσω για να παίξω Fifa ή Pro, ήξερα ότι δεν θα παίξω σε αυτές ποτέ έστω και κάτι που να πλησιάζει το God of War ή το MGS, όμως θα είχαμε στη διάθεσή μας όλη την γκάμα του Mario franchise (άντε να βγει και το Mario 1.523 να γουστάρουμε), Zelda, Metroid και πολλά άλλα καλά παιχνίδια.
Το αν τελικά αναδειχθεί το Wii U η πρώτη ή η δεύτερη ή η τρίτη κονσόλα σε πωλήσεις σε αυτή τη γενιά, κανείς δεν μπορεί να το προδικάσει. Το ότι δεν θα φτάσει τα γραφικά του PS4 και του νέου Xbox με αφήνει παγερά αδιάφορο. Εγώ θα κρίνω την κονσόλα με βάση το playability και το lastability των τίτλων της. Τις αναλύσεις 1080p, τους ήχους 5.1, 6.1, 7.1, και τα 60fps τα αφήνω για άλλους, που ξαφνικά μετά το 2010 ανακάλυψαν το gaming.
Είμαι κάτοχος τόσο του Wii όσο και του Wii U και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι τόσο εγώ όσο και ο 7χρονος γιός μου έχουμε περάσει ατελείωτες ώρες διασκέδασης και με τις δύο κονσόλες οι οποίες ως γνωστόν είναι backwards compatible τόσο στα παιχνίδια όσο και στα περιφερειακά.
Όταν τις αγόρασα, ήξερα το γιατί. Δεν είχα ποτέ σκοπό να τις χρησιμοποιήσω για να παίξω Fifa ή Pro, ήξερα ότι δεν θα παίξω σε αυτές ποτέ έστω και κάτι που να πλησιάζει το God of War ή το MGS, όμως θα είχαμε στη διάθεσή μας όλη την γκάμα του Mario franchise (άντε να βγει και το Mario 1.523 να γουστάρουμε), Zelda, Metroid και πολλά άλλα καλά παιχνίδια.
Το αν τελικά αναδειχθεί το Wii U η πρώτη ή η δεύτερη ή η τρίτη κονσόλα σε πωλήσεις σε αυτή τη γενιά, κανείς δεν μπορεί να το προδικάσει. Το ότι δεν θα φτάσει τα γραφικά του PS4 και του νέου Xbox με αφήνει παγερά αδιάφορο. Εγώ θα κρίνω την κονσόλα με βάση το playability και το lastability των τίτλων της. Τις αναλύσεις 1080p, τους ήχους 5.1, 6.1, 7.1, και τα 60fps τα αφήνω για άλλους, που ξαφνικά μετά το 2010 ανακάλυψαν το gaming.
-
nkav64 - Δημοσιευσεις : 1220
Πάντως αν θέλω να παίξω με τον αγαπημένο μου Mario ή το Metroid δεν χρειάζεται να δώσω κοντά στα 300 ευρώ για Wii U, υπάρχουν και οι "ρετρό" λύσεις... το ζητούμενο στην κουβέντα μας δεν είναι ποια κονσόλα είναι καλύτερη ή ποιος είναι... πιο Gamer - Hard core gamer ή τέλος πάντων ποιος την έχει πιο μεγ@λη... όλα είναι και θέμα γούστου πρώτον, δεύτερον υπάρχουν και εκείνοι που από την μία μπορεί να παίζουν metal slug στο MAME emulator τους και από την άλλη μπορεί να γουστάρουν να παίζουν Far Cry 3 σε Full HD! (εγώ για παράδειγμα) Τι να κάνουμε; Όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι.
Το έχουμε ξεκαθαρίσει πολλάκις βέβαια πως το θέμα μας δεν είναι ΜΟΝΟ τα γραφικά, αλλά και όλα τα άλλα -που έχουμε προαναφέρει νομίζω- που χρειάζονται για να κάνουν μία κονσόλα όσο γίνεται πιο ολοκληρωμένη... Άλλωστε, νομίζω πως οι συζητήσεις μέσα στο φόρουμ ΙΣΩΣ αποτελέσουν και οδηγό για κάποιον που δεν έχει τα χρήματα να αγοράσει και τις τρεις κονσόλες... νομίζω συμφωνούμε όλοι σε αυτό ε;
Το έχουμε ξεκαθαρίσει πολλάκις βέβαια πως το θέμα μας δεν είναι ΜΟΝΟ τα γραφικά, αλλά και όλα τα άλλα -που έχουμε προαναφέρει νομίζω- που χρειάζονται για να κάνουν μία κονσόλα όσο γίνεται πιο ολοκληρωμένη... Άλλωστε, νομίζω πως οι συζητήσεις μέσα στο φόρουμ ΙΣΩΣ αποτελέσουν και οδηγό για κάποιον που δεν έχει τα χρήματα να αγοράσει και τις τρεις κονσόλες... νομίζω συμφωνούμε όλοι σε αυτό ε;

-
V.for.Veteran - Δημοσιευσεις : 155
@ Sephiroth απλά είδα σε κάποια τελευταία άρθρα ότι όταν ο γράφων αναφερόταν στις κονσόλες επόμενης γενιάς παρέλειπτε να αναφέρει το Wii U. To πρωτοπρόσεξα σε ένα από τα άρθρα για το AC IV και απλά είπα να το ρωτήσω γιατί απόρρησα με αυτόν τον διαχωρισμό. Δεν λέω ότι έγινε επίτηδες αυτό απλά είπα να το αναφέρω και να πυροδοτίσω και κουβέντα περί του θέματος με αυτήν την ευκαιρία. Όπως φαίνεται τα κατάφερα, χαμός έγινε (μουαχαχα!
)
Όσο για το Wii U και εγώ δεν έχω καταλάβει αυτό το νεκρό διάστημα που περνάει η κονσόλα χωρίς να εμφανίζονται νέα παιχνίδια. Θα μπορούσαν να είχαν βγεί πολλά τώρα και να έχει περισσότερες πωλήσεις. Από την άλλη δεν φταίει μόνο η nintendo που δεν την εμπιστεύονται (για ακόμα μία φορά) οι 3rd party developers. Με το Wii τους απέδειξε περίτρανα ότι μπορεί να ανταγωνιστεί (σε πωλήσεις τουλάχιστον) άνετα τους άλλους 2. Τι άλλο να κάνει δηλαδή; να έχει το μονοπώλιο; Από την άλλη δεν φαίνεται και η nintendo να είναι διατεθειμένη να κάνει και πολλές υποχωρήσεις τις οποίες σίγουρα ζητάνε οι 3rd parties. Αυτό είναι και καλό και κακό. Καλό είναι γιατί δεν θα είναι το τσιράκι κανενώς η εταιρία και θα κάνει τα δικά της κουμάντα που συνήθως της βγαίνουν. Κακό είναι γιατί οι 3rd parties δυσανασχετούν και δεν βγάζουν παιχνίδια για την κονσόλα. Πρέπει να βρεθεί μια χρυσή τομή σε αυτό το θέμα, μια μέση λύση ώστε να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Πάντως όπως έχω ξαναπεί είναι ακόμα πολύ νωρίς. Η nintendo αυτή τη στιγμή "παίζει" μόνη της και έχει όλο το χρόνο να αντιδράσει και να σχεδιάσει τις κινήσεις της μέχρι να βγούν οι άλλες κονσόλες. Είναι ενθαρρυντικό που έχουν ανακοινωθεί παιχνίδια όπως το watch dogs για αργότερα. Δεν φαίνεται να βιάζεται η nintendo και κάτι θα ξέρει οπότε καλύτερα να μην βιαστούμε και εμείς.
Τώρα για τα γραφικά τα έχουμε ξαναπεί. Δεν καθορίζεται μόνο από αυτά μια γενιά κονσολών πλέον. Επίσης η nintendo έκανε το βήμα HD και 1080p και σε μερικά demos που έχει δείξει έχουμε μείνει με το στόμα ανοιχτό, ειδικά για τα δεδομένα της nintendo σε αυτόν τον τομέα. Πρωτοτύπησε και με το game pad, τι άλλο θέλουμε; Γι αυτό και μόνο το Wii U είναι ξεκάθαρα στην επόμενη γενιά. Αν θέλουμε να παίζουμε τα παιχνίδια σε πραγματική μέγιστη ανάλυση και να βλέπουμε κάθε πόρο του δέρματος του ήρωα τότε το PC είναι μονόδρομος. Οι δυνατότητες που μας παρέχει σε θέμα γραφικών δεν συγκρίνονται με αυτές της κονσόλας. Mπορεί το PC να αποδειχτεί πιο ακριβό σε σχέση με την κονσόλα αν το "χτίσει" κάποιος από την αρχή αλλά θα αποδόσει και πολύ καλύτερα. Το Far Cry 3 100 φορές το προτιμώ στο PC από ότι στο PS3. Γι αυτό το λόγο είμαι υπέρ της εν μέρη θυσίας των γραφικών στις κονσόλες για το gameplay ή κάποια άλλη πρωτοτυπία. Και νομίζω το Wii U έχει μία καλή ισορροπία ανάμεσα στα γραφικά και το πρωτότυπο gameplay ώστε να μπορεί άνετα να χαρακτηριστεί ως κονσόλα επόμενης γενιάς.
Υ.Γ.: Συμφωνώ στο ότι χρειάζεται η nintendo κάποια καινούρια δυνατά αποκλειστικά franchises είτε από την ίδια είτε από κάποιον 3ο developer αλλά αυτό δεν σημαίνει πως τα παλιά άκρως επιτυχημένα franchises θα πρέπει να τερματιστούν. Εγώ θέλω και άλλα Zelda, Mario, Metroid. Εκτώς του ότι μεγαλώσαμε με αυτά τα παιχνίδια, βλέπουμε ότι συνεχίζουν να μας εκπλήσουν ευχάριστα και ας κάνουν κάποιες κοιλιές που και που. Αν ας πούμε το Zelda συνεχίσει στα μονοπάτια του εκπληκτικού Skyward Sword γιατί να μην συνεχιστεί; Το ίδιο ισχύει και για το Mario με το Mario Galaxy ή κάποιο καινούριο όπως και για το Μetroid μετά την φοβερή τριλογία Metroid Prime (ειδικά το corruption ήταν το κάτι άλλο). Αυτά τα franchises αποτελούν πάντα system seller για την nintendo το καθένα ξεχωριστά και μπορούν άνετα να ανταγωνιστούν τα αποκλειστικά παιχνίδια των Sony/MS. Σίγουρα χρειάζεται και καινούριο "αίμα" αλλά δεν χρειάζεται να σταματίσει να ρέει το παλιό. Όλοι οι καλοί χωράνε

Όσο για το Wii U και εγώ δεν έχω καταλάβει αυτό το νεκρό διάστημα που περνάει η κονσόλα χωρίς να εμφανίζονται νέα παιχνίδια. Θα μπορούσαν να είχαν βγεί πολλά τώρα και να έχει περισσότερες πωλήσεις. Από την άλλη δεν φταίει μόνο η nintendo που δεν την εμπιστεύονται (για ακόμα μία φορά) οι 3rd party developers. Με το Wii τους απέδειξε περίτρανα ότι μπορεί να ανταγωνιστεί (σε πωλήσεις τουλάχιστον) άνετα τους άλλους 2. Τι άλλο να κάνει δηλαδή; να έχει το μονοπώλιο; Από την άλλη δεν φαίνεται και η nintendo να είναι διατεθειμένη να κάνει και πολλές υποχωρήσεις τις οποίες σίγουρα ζητάνε οι 3rd parties. Αυτό είναι και καλό και κακό. Καλό είναι γιατί δεν θα είναι το τσιράκι κανενώς η εταιρία και θα κάνει τα δικά της κουμάντα που συνήθως της βγαίνουν. Κακό είναι γιατί οι 3rd parties δυσανασχετούν και δεν βγάζουν παιχνίδια για την κονσόλα. Πρέπει να βρεθεί μια χρυσή τομή σε αυτό το θέμα, μια μέση λύση ώστε να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Πάντως όπως έχω ξαναπεί είναι ακόμα πολύ νωρίς. Η nintendo αυτή τη στιγμή "παίζει" μόνη της και έχει όλο το χρόνο να αντιδράσει και να σχεδιάσει τις κινήσεις της μέχρι να βγούν οι άλλες κονσόλες. Είναι ενθαρρυντικό που έχουν ανακοινωθεί παιχνίδια όπως το watch dogs για αργότερα. Δεν φαίνεται να βιάζεται η nintendo και κάτι θα ξέρει οπότε καλύτερα να μην βιαστούμε και εμείς.
Τώρα για τα γραφικά τα έχουμε ξαναπεί. Δεν καθορίζεται μόνο από αυτά μια γενιά κονσολών πλέον. Επίσης η nintendo έκανε το βήμα HD και 1080p και σε μερικά demos που έχει δείξει έχουμε μείνει με το στόμα ανοιχτό, ειδικά για τα δεδομένα της nintendo σε αυτόν τον τομέα. Πρωτοτύπησε και με το game pad, τι άλλο θέλουμε; Γι αυτό και μόνο το Wii U είναι ξεκάθαρα στην επόμενη γενιά. Αν θέλουμε να παίζουμε τα παιχνίδια σε πραγματική μέγιστη ανάλυση και να βλέπουμε κάθε πόρο του δέρματος του ήρωα τότε το PC είναι μονόδρομος. Οι δυνατότητες που μας παρέχει σε θέμα γραφικών δεν συγκρίνονται με αυτές της κονσόλας. Mπορεί το PC να αποδειχτεί πιο ακριβό σε σχέση με την κονσόλα αν το "χτίσει" κάποιος από την αρχή αλλά θα αποδόσει και πολύ καλύτερα. Το Far Cry 3 100 φορές το προτιμώ στο PC από ότι στο PS3. Γι αυτό το λόγο είμαι υπέρ της εν μέρη θυσίας των γραφικών στις κονσόλες για το gameplay ή κάποια άλλη πρωτοτυπία. Και νομίζω το Wii U έχει μία καλή ισορροπία ανάμεσα στα γραφικά και το πρωτότυπο gameplay ώστε να μπορεί άνετα να χαρακτηριστεί ως κονσόλα επόμενης γενιάς.
Υ.Γ.: Συμφωνώ στο ότι χρειάζεται η nintendo κάποια καινούρια δυνατά αποκλειστικά franchises είτε από την ίδια είτε από κάποιον 3ο developer αλλά αυτό δεν σημαίνει πως τα παλιά άκρως επιτυχημένα franchises θα πρέπει να τερματιστούν. Εγώ θέλω και άλλα Zelda, Mario, Metroid. Εκτώς του ότι μεγαλώσαμε με αυτά τα παιχνίδια, βλέπουμε ότι συνεχίζουν να μας εκπλήσουν ευχάριστα και ας κάνουν κάποιες κοιλιές που και που. Αν ας πούμε το Zelda συνεχίσει στα μονοπάτια του εκπληκτικού Skyward Sword γιατί να μην συνεχιστεί; Το ίδιο ισχύει και για το Mario με το Mario Galaxy ή κάποιο καινούριο όπως και για το Μetroid μετά την φοβερή τριλογία Metroid Prime (ειδικά το corruption ήταν το κάτι άλλο). Αυτά τα franchises αποτελούν πάντα system seller για την nintendo το καθένα ξεχωριστά και μπορούν άνετα να ανταγωνιστούν τα αποκλειστικά παιχνίδια των Sony/MS. Σίγουρα χρειάζεται και καινούριο "αίμα" αλλά δεν χρειάζεται να σταματίσει να ρέει το παλιό. Όλοι οι καλοί χωράνε

-
PetrifieD- - Δημοσιευσεις : 1059
Let’s talk about the Wii U system updates. The Wii U launched with interface issues and missing applications, including slow load times for native apps. Why weren’t the slow load times caught before release, and why is the update to improve system performance taking until spring?
It’s a tough question, certainly, but I think it’s also an accurate observation. For Wii U in particular I would say that in preparing the system for launch, it was a project on an unparalleled scale for Nintendo. We had multiple different teams working on multiple different segments of the hardware and its features simultaneously. Certainly we’d had experience with that type of development designing the 3DS, but with Wii U the scope of the project was far beyond our development of the 3DS hardware. And with many of those features, you don’t get a true sense for how they interact or where the advantages and disadvantages lie within the broader framework until you’re able to bring all the components together into a single unified system.
Even during the testing phase, it’s difficult to ascertain what facets of those interactions between the applications are resulting in inconveniences for the consumer until you have an opportunity for many people and lots of consumers to try these features out — to understand how they’re using those features and what they’re doing as they’re switching between them. Since the system was released, we’ve spent a great deal of time looking at how people are using it and where they feel it can be improved, and we’re currently continuing out preparations for this first major system update that’s coming. What we want to do is make sure that when we release it, that we address as many of the different opinions about how people would like to see the system improve as we can at once. We hope to cover a wide range of requests while simultaneously ensuring it’s a very stable update to the system.
Do you anticipate a significant performance upgrade to the Wii U interface itself?
We think that by this summer, the system is going to be very much improved over how it’s performing currently. Of course when it comes to the actual hardware, those decisions have already been finalized, and one of the things we focused on in making those decisions was the speed of the connection between the Wii U system and the Wii U GamePad. We strongly feel the transfer speed between those two devices is so strong that it’s not something that can necessarily be achieved by other devices that haven’t been designed specifically with that in mind. So as we get into these other system-based updates, our anticipation is that because of the amount of effort we’ve dedicated to the GamePad’s wireless connection to the hardware, these additional improvements are going to make for an overall device that’s even more convenient to use.
It’s a tough question, certainly, but I think it’s also an accurate observation. For Wii U in particular I would say that in preparing the system for launch, it was a project on an unparalleled scale for Nintendo. We had multiple different teams working on multiple different segments of the hardware and its features simultaneously. Certainly we’d had experience with that type of development designing the 3DS, but with Wii U the scope of the project was far beyond our development of the 3DS hardware. And with many of those features, you don’t get a true sense for how they interact or where the advantages and disadvantages lie within the broader framework until you’re able to bring all the components together into a single unified system.
Even during the testing phase, it’s difficult to ascertain what facets of those interactions between the applications are resulting in inconveniences for the consumer until you have an opportunity for many people and lots of consumers to try these features out — to understand how they’re using those features and what they’re doing as they’re switching between them. Since the system was released, we’ve spent a great deal of time looking at how people are using it and where they feel it can be improved, and we’re currently continuing out preparations for this first major system update that’s coming. What we want to do is make sure that when we release it, that we address as many of the different opinions about how people would like to see the system improve as we can at once. We hope to cover a wide range of requests while simultaneously ensuring it’s a very stable update to the system.
Do you anticipate a significant performance upgrade to the Wii U interface itself?
We think that by this summer, the system is going to be very much improved over how it’s performing currently. Of course when it comes to the actual hardware, those decisions have already been finalized, and one of the things we focused on in making those decisions was the speed of the connection between the Wii U system and the Wii U GamePad. We strongly feel the transfer speed between those two devices is so strong that it’s not something that can necessarily be achieved by other devices that haven’t been designed specifically with that in mind. So as we get into these other system-based updates, our anticipation is that because of the amount of effort we’ve dedicated to the GamePad’s wireless connection to the hardware, these additional improvements are going to make for an overall device that’s even more convenient to use.
-
evogpal - Δημοσιευσεις : 56
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες