Devil May Cry CGI Trailer
- Τώρα είναι 15 Ιούλ 2025, 14:28 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Devil May Cry
Υπήρξε ανησυχία για ενδεχόμενη χρέωση στο DLC που θα φέρει το Bloody Palace mode στο DmC: Devil May Cry αμέσως μετά το λανσάρισμα του στις 15 Ιανουαρίου. Κάτι τέτοιο όμως δεν θα συμβεί και μάλιστα -σύμφωνα με αναφορές- το Bloody Palace θα προσφέρει 100 levels σε δαίμονες και εχθρούς, συμπεριλαμβανομένων και πέντε bosses.

Ο στόχος του κάθε gamer στο Bloody Palace φαίνεται πως θα είναι η κατάκτηση του τίτλου number one demon slayer στα παγκόσμια leaderboards.

Ο στόχος του κάθε gamer στο Bloody Palace φαίνεται πως θα είναι η κατάκτηση του τίτλου number one demon slayer στα παγκόσμια leaderboards.

-
Shepard - Moderator
- Δημοσιευσεις : 6860
Σήμερα το έστειλε το Gameexplorers με courier, λογικά αύριο θα το έχω. WOOT! Εντωμεταξύ είναι παντού διαθέσιμο στο Ελλάντα.

-
Scott_Pilgrim - Δημοσιευσεις : 1681
Το τελείωσα με το ρολόι να γράφει σχεδόν 10 ώρες στο nephilim. Δύσκολο δεν ήταν σε καμία περίπτωση. Ναι μεν έχανες αρκετές φορές αλλά έφτεγαν οι λάθος κινήσεις στα bosses και κάποιες λίγες φορές στις κανονικές μάχες. Το gameplay θυμίζει αρκετά DMC και την ίδια στιγμή είναι αρκετά διαφοροποιημένο. O Dante κρατάει όλα τα όπλα που παίρνει και μπορεί να τα αλλάζει οποιαδήποτε στιγμή θέλει χωρίς κάποιον περιορισμό. Τα angelic και demon weapons μοιάζουν αρκετά πολύ στο σύστημα μαγείας του Castlevania LoS. Υπάρχουν εχθροί οι οποίοι μπορούν να πεθάνουν μόνο από ένα συγκεκριμένο class, αλλά και άλλοι που απλά πρέπει να τους σπάσεις την άμυνα και μετά βαράς με όποιο θες. Γενικά το έχουν κάνει πολύ έξυπνο το gameplay. Μπορεί να μην έχει styles αλλά είναι πάρα πολύ ωραίο.
Όταν συνηθίσει κανείς, τα SSS θα πέφτουν βροχή. αλλά και πάλι απαιτεί την προσοχή του παίκτη. Ο Dante σαν προσωπικότητα είναι τελικά πολύ καλός και το setting αν και διαφορετικό, από πλευράς σεναρίου είναι ένα original DMC. Και το έχουν σουλέψει αρκετά καλά. Χωρίς το σενάριο να κάνει κάποιο τεράστιο μπαμ, πάντα κάνει το παίκτη να θέλει να δει τι θα γίνει στην συνέχεια. Τα boss fights είναι πολύ καλοδουλεμένα και μόλις τις κινήσεις του βγαίνουν σχετικά εύκολα. Το platforming αν και επαναλβανόμενο, σε καμία περίπτωση δεν κουράζει. Ίσα ίσα που είναι ωραίο. Όσοι περιμένετε γρίφους όμως,, Ξεχάστε το. Ένας υπάρχει και ο συγκεκριμένος λύνεται σε 2' το πολύ.
Έμεινα πάρα πολύ ιακνοποιημένος από την προσπάθεια της Ninja Theory. Όποια τυχόν λάθη υπάρχουν τα συγχωρώ καθώς δεν είναι πολύ σημαντικά αλλά ήταν και η πρώτη της φορά. Εύχομαι ο τίτλςο να τα πάει καλά σε πωλήσεις ώστε να δούμε ένα sequel. Οι haters τουλάχιστον νοικιάστε το και μετά κράξτε το.
8,5/10 από εμένα.
Το 2013 ξεκίνησε πάρα πολύ καλά από πλευράς gaming.
Όταν συνηθίσει κανείς, τα SSS θα πέφτουν βροχή. αλλά και πάλι απαιτεί την προσοχή του παίκτη. Ο Dante σαν προσωπικότητα είναι τελικά πολύ καλός και το setting αν και διαφορετικό, από πλευράς σεναρίου είναι ένα original DMC. Και το έχουν σουλέψει αρκετά καλά. Χωρίς το σενάριο να κάνει κάποιο τεράστιο μπαμ, πάντα κάνει το παίκτη να θέλει να δει τι θα γίνει στην συνέχεια. Τα boss fights είναι πολύ καλοδουλεμένα και μόλις τις κινήσεις του βγαίνουν σχετικά εύκολα. Το platforming αν και επαναλβανόμενο, σε καμία περίπτωση δεν κουράζει. Ίσα ίσα που είναι ωραίο. Όσοι περιμένετε γρίφους όμως,, Ξεχάστε το. Ένας υπάρχει και ο συγκεκριμένος λύνεται σε 2' το πολύ.
Έμεινα πάρα πολύ ιακνοποιημένος από την προσπάθεια της Ninja Theory. Όποια τυχόν λάθη υπάρχουν τα συγχωρώ καθώς δεν είναι πολύ σημαντικά αλλά ήταν και η πρώτη της φορά. Εύχομαι ο τίτλςο να τα πάει καλά σε πωλήσεις ώστε να δούμε ένα sequel. Οι haters τουλάχιστον νοικιάστε το και μετά κράξτε το.
8,5/10 από εμένα.
Το 2013 ξεκίνησε πάρα πολύ καλά από πλευράς gaming.

-
Scott_Pilgrim - Δημοσιευσεις : 1681
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης