- Τώρα είναι 06 Ιούλ 2025, 17:43 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Προσωπικό Καταστημάτων
Παιδες καλη η κουβεντα αλλα εχετε ιδεα πως ειναι να σε ρωτουν 500 ατομα σε ενα οκταωρο?καλα τα λετε αλλα ως πελατες ειμαστε απαραδεχτοι σε πολλους τομεις.επισης δεν επικρατει αυτη η κατασταση σε ολους τους τομεις εμενα πολυ σπανια μου εχει τυχει να παω σε μεγαλο καταστημα και να μην εξυπηρετηθω οσο για τα μικροτερα καταστηματα η κατασταση εχει γινει βελτιωθει.εξαρταται τι ψαχνεις και που.
-
dawnstar - Δημοσιευσεις : 191
Στην Ελλάδα γενικά πολλά πράγματα είναι παρεξηγημένα. Από τη μία, έχεις τον υπάλληλο που επειδή ο εργοδότης του τον έχει χ@σμ@νο και τον πληρώνει τρεις και εξήντα και -κακώς- συμπεριφέρεται σαν να κάνει αγγαρεία, και από την άλλη έχεις τον πελάτη που νομίζει ότι... ο πελάτης έχει πάντα δίκιο!
Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να υπάρχει, είναι καταρχήν ο αλληλοσεβασμός. Ακόμα λοιπόν και αν ένας υπάλληλος/πωλητής δεν είναι άρτια εκπαιδευμένος κάτι που- ειδικά τη σήμερον ημέρα- παρατηρείται συχνά αυτό, αφού οι εργοδότες/αφεντικά δεν βάζουν το χέρι στη τσέπη επικαλούμενοι την οικονομική κρίση, παρόλα αυτά θα πρέπει να είναι ευγενικός και να μην κάνει τον πελάτη να νιώθει σαν μ@λ@κ@ς... Από την άλλη, σαν πελάτες θα πρέπει να συμπεριφερόμαστε και εμείς με σεβασμό. Είναι συχνό το φαινόμενο να μπαίνουμε σε ένα κατάστημα ή να τηλεφωνούμε στην τάδε εταιρεία και να συμπεριφερόμαστε σαν νταβατζήδες... μόνο και μόνο επειδή "είμαστε πελάτες και πληρώνουμε!". Βέβαια αυτό έχει να κάνει και με θέμα παιδείας.
Επίσης, δυστυχώς, τα περιθώρια επιλογής επαγγέλματος έχουν στενέψει (ή μάλλον εξαλειφθεί). Έτσι λοιπόν ακόμα και αν κάποιος δεν κάνει για πωλητής -για τον Α ή Β λόγο- αν του "κάτσει" μία τέτοια δουλειά, ίσως να μην το πολύ-σκεφτεί.
Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να υπάρχει, είναι καταρχήν ο αλληλοσεβασμός. Ακόμα λοιπόν και αν ένας υπάλληλος/πωλητής δεν είναι άρτια εκπαιδευμένος κάτι που- ειδικά τη σήμερον ημέρα- παρατηρείται συχνά αυτό, αφού οι εργοδότες/αφεντικά δεν βάζουν το χέρι στη τσέπη επικαλούμενοι την οικονομική κρίση, παρόλα αυτά θα πρέπει να είναι ευγενικός και να μην κάνει τον πελάτη να νιώθει σαν μ@λ@κ@ς... Από την άλλη, σαν πελάτες θα πρέπει να συμπεριφερόμαστε και εμείς με σεβασμό. Είναι συχνό το φαινόμενο να μπαίνουμε σε ένα κατάστημα ή να τηλεφωνούμε στην τάδε εταιρεία και να συμπεριφερόμαστε σαν νταβατζήδες... μόνο και μόνο επειδή "είμαστε πελάτες και πληρώνουμε!". Βέβαια αυτό έχει να κάνει και με θέμα παιδείας.
Επίσης, δυστυχώς, τα περιθώρια επιλογής επαγγέλματος έχουν στενέψει (ή μάλλον εξαλειφθεί). Έτσι λοιπόν ακόμα και αν κάποιος δεν κάνει για πωλητής -για τον Α ή Β λόγο- αν του "κάτσει" μία τέτοια δουλειά, ίσως να μην το πολύ-σκεφτεί.

-
V.for.Veteran - Δημοσιευσεις : 155
V.for.Veteran έγραψε:Στην Ελλάδα γενικά πολλά πράγματα είναι παρεξηγημένα. Από τη μία, έχεις τον υπάλληλο που επειδή ο εργοδότης του τον έχει χ@σμ@νο και τον πληρώνει τρεις και εξήντα και -κακώς- συμπεριφέρεται σαν να κάνει αγγαρεία, και από την άλλη έχεις τον πελάτη που νομίζει ότι... ο πελάτης έχει πάντα δίκιο!
Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να υπάρχει, είναι καταρχήν ο αλληλοσεβασμός. Ακόμα λοιπόν και αν ένας υπάλληλος/πωλητής δεν είναι άρτια εκπαιδευμένος κάτι που- ειδικά τη σήμερον ημέρα- παρατηρείται συχνά αυτό, αφού οι εργοδότες/αφεντικά δεν βάζουν το χέρι στη τσέπη επικαλούμενοι την οικονομική κρίση, παρόλα αυτά θα πρέπει να είναι ευγενικός και να μην κάνει τον πελάτη να νιώθει σαν μ@λ@κ@ς... Από την άλλη, σαν πελάτες θα πρέπει να συμπεριφερόμαστε και εμείς με σεβασμό. Είναι συχνό το φαινόμενο να μπαίνουμε σε ένα κατάστημα ή να τηλεφωνούμε στην τάδε εταιρεία και να συμπεριφερόμαστε σαν νταβατζήδες... μόνο και μόνο επειδή "είμαστε πελάτες και πληρώνουμε!". Βέβαια αυτό έχει να κάνει και με θέμα παιδείας.
Επίσης, δυστυχώς, τα περιθώρια επιλογής επαγγέλματος έχουν στενέψει (ή μάλλον εξαλειφθεί). Έτσι λοιπόν ακόμα και αν κάποιος δεν κάνει για πωλητής -για τον Α ή Β λόγο- αν του "κάτσει" μία τέτοια δουλειά, ίσως να μην το πολύ-σκεφτεί.
Αυτο εννοουσα ακριβως αδερφε.
-
dawnstar - Δημοσιευσεις : 191
Πολυ καλα τα ειπες Παναγιωτη.
Εχοντας περασει απο πολλα ποστα εξυπηρετησης, πιστευω οτι η (τυπικη εστω) ευγενεια και ο σεβασμος ειναι αρετες που δεν εξαρτωνται απο τον ογκο της δουλειας η τα χρηματα. Σκεφτειτε μονο ποσες φορες πεσατε προ κρισης σε απαραδεκτους δημοσιους υπαλληλους. Γενικα στην Ελλαδα ο πελατης εχει αρνητικη σημασια, ειναι ο πρηχτης που ηρθε να μας τη χαλασει. Η, ποδοσφαιρικα, ο καρπαζοεισπρακτορας.
Αυτα ειναι αλλου παππα ευαγγελιο ομως. Εγω απλα αναφερω την ευθυνη της εκαστοτε εταιρειας στο οτι δεν κανει τον απαραιτητο ελεγχο στο προσωπικο της και την στοιχειωδη εκπαιδευση 2-3 σεναριων που συμβαινουν συχνα!
Εχοντας περασει απο πολλα ποστα εξυπηρετησης, πιστευω οτι η (τυπικη εστω) ευγενεια και ο σεβασμος ειναι αρετες που δεν εξαρτωνται απο τον ογκο της δουλειας η τα χρηματα. Σκεφτειτε μονο ποσες φορες πεσατε προ κρισης σε απαραδεκτους δημοσιους υπαλληλους. Γενικα στην Ελλαδα ο πελατης εχει αρνητικη σημασια, ειναι ο πρηχτης που ηρθε να μας τη χαλασει. Η, ποδοσφαιρικα, ο καρπαζοεισπρακτορας.
Αυτα ειναι αλλου παππα ευαγγελιο ομως. Εγω απλα αναφερω την ευθυνη της εκαστοτε εταιρειας στο οτι δεν κανει τον απαραιτητο ελεγχο στο προσωπικο της και την στοιχειωδη εκπαιδευση 2-3 σεναριων που συμβαινουν συχνα!
-
alex4444 - Δημοσιευσεις : 745
Τεραστια και πονεμενη υποθεση η ελλειψη παιδειας...υποφερουμε απο αυτη.Ναι μετα παμε στο αλλο ακρο που ο πελατης με την λογικη "πλερωνω ρεεεεε" εχει και την συμπεριφορα του αποικιοκρατη προς τον ιθαγενη.Δηλαδη ειναι τοσο δυσκολο να απευθυνεσαι στον εκαστοτε υπαλληλο(και στον εκαστοτε ανθρωπο κατ'επεκταση στην καθημερινοτητα σου)με στοιχειωδη ευγενεια;και ομως ειναι...ολοι εχουμε τα προβληματα μας αλλα δε μας φταιει σε τιποτα ο αλλος.
-
mysterious - Δημοσιευσεις : 712
Αυτό με την συμπεριφορά πελάτη προς υπάλληλο κατά μεγάλο ποσοστό φαίνεται και από τι έχει περάσει ο άλλος παιδιά στην εργατική του εμπειρία, το τι έχει τραβήξει και αυτός και πιο εύκολα θα καταλάβει τον υπάλληλο πότε πικάρει και πότε είναι cool.
Όταν εσύ ο ίδιος έχεις φάει τις δυσκολίες (για να μην πω κάτι άλλο) τις εκάστοτε δουλειά που κάνεις θα μπείς και στην ψυχολογία του υπαλλήλου θες δεν θες.
Γιάπηδες και κάθε λόγοις wannabe την είδα κάπως είναι το πρόβλημα πελάτη σε ένα μεγάλο ποσοστό!
Από την άλλη έγω προτιμώ έναν πρόθημο υπάλληλο που οι γνώσεις του είναι ελλιπής πάρα έναν που βαριέται και την ζωή του.
Το θέμα παιδείας είναι τεράστιο, από την οδήγηση και την σειρά στο ταμίο μέχρι το πιο μικρό πράγμα...άστα βράστα εν ολίγης!
Όταν εσύ ο ίδιος έχεις φάει τις δυσκολίες (για να μην πω κάτι άλλο) τις εκάστοτε δουλειά που κάνεις θα μπείς και στην ψυχολογία του υπαλλήλου θες δεν θες.
Γιάπηδες και κάθε λόγοις wannabe την είδα κάπως είναι το πρόβλημα πελάτη σε ένα μεγάλο ποσοστό!
Από την άλλη έγω προτιμώ έναν πρόθημο υπάλληλο που οι γνώσεις του είναι ελλιπής πάρα έναν που βαριέται και την ζωή του.
Το θέμα παιδείας είναι τεράστιο, από την οδήγηση και την σειρά στο ταμίο μέχρι το πιο μικρό πράγμα...άστα βράστα εν ολίγης!
-
warmup - Δημοσιευσεις : 85
warmup έγραψε:Αυτό με την συμπεριφορά πελάτη προς υπάλληλο κατά μεγάλο ποσοστό φαίνεται και από τι έχει περάσει ο άλλος παιδιά στην εργατική του εμπειρία, το τι έχει τραβήξει και αυτός και πιο εύκολα θα καταλάβει τον υπάλληλο πότε πικάρει και πότε είναι cool.
Όταν εσύ ο ίδιος έχεις φάει τις δυσκολίες (για να μην πω κάτι άλλο) τις εκάστοτε δουλειά που κάνεις θα μπείς και στην ψυχολογία του υπαλλήλου θες δεν θες.
Γιάπηδες και κάθε λόγοις wannabe την είδα κάπως είναι το πρόβλημα πελάτη σε ένα μεγάλο ποσοστό!
Από την άλλη έγω προτιμώ έναν πρόθημο υπάλληλο που οι γνώσεις του είναι ελλιπής πάρα έναν που βαριέται και την ζωή του.
Το θέμα παιδείας είναι τεράστιο, από την οδήγηση και την σειρά στο ταμίο μέχρι το πιο μικρό πράγμα...άστα βράστα εν ολίγης!
Συμφωνω απολυτα.Γενικα αν δεν ερχεσαι στην θεση του αλλου αστα να πανε...και ναι η παιδεια φαινεται και στο πιο μικρο πραγμα.Ενα μικρο παραδειγμα,μια μικρη λεπτομερεια,ειναι οταν βγαινω απο οποιοδηποτε μαγαζι και μπαινει την ιδια ωρα πελατης να κραταω την πορτα ανοιχτη για να μπει.Μια τοσο μικρη και ανεπαισθητη κινηση/χειρονομια.Κι ομως πολλες φορες με κοιτανε με εκπληξη ευγνωμοσυνης λες κι εγινε κατι τρομερο.Αυτο και μονο δειχνει οτι δυστυχως σημερα η ευγενεια και οι τροποι δεν ειναι δεδομενο αλλα ζητουμενο.
-
mysterious - Δημοσιευσεις : 712
Τι μου θυμησες τωρα...προσωπικο εταιριων δια τηλεφωνου.Τους λες πως δεν ενδιαφερεσαι για το προϊον τους και συνεχιζουν ακαθεκτοι σαν να μην σε ακουσαν ποτε.Οκ το ψωμακι τους βγαζουν αλλα ποσες φορες πρεπει να αρνηθεις για να γινεις κατανοητο;καμια φορα μου ερχεται απο σπασιμο αφου δεν καταλαβαινει ο αλλος να τον κρατησω για ωρα στο τηλεφωνο κανοντας και καλα ερωτησεις ενδιαφεροντος και στο τελος να πω τελικα μπα δεν θελω.Όποτε λεω δεν ενδιαφερομαι και το δεχονται αμεσως με εκπλησσει τρομερα.Εννοειται πλεον οταν λεω οχι,ευχαριστω και συνεχιζουν να αναλυουν το προγραμμα απλα το κλεινω.Δεν σου αφηνουν αλλη επιλογη.
-
mysterious - Δημοσιευσεις : 712
commenter έγραψε:Εξίσου ενοχλητικό πάντως είναι το ότι κάποιοι άσχετοι (από τεχνικά) πωλητές πάνε να στην βγουν κι από πάνω και να σε βγάλουν άσχετο κιόλας, χωρίς καλά-καλά να σε γνωρίζουν!
Ακομη θυμαμαι το υφος του παιδιου στο Πλαισιο οταν πηγα να παρω το 3ds. Ηταν η περιοδος που τα ειχαν σπασει με τη Νορτεκ και μου ειπε: "Δεν εχουμε 3ds αλλα αν περιμενεις λιγο καιρο μπορεις να παρεις το psvita που ειναι καλυτερο! Ειναι της Πλέιστέσχιο." Περιμενε να μπω 25 χρονων μαντραχαλος για κατι συγκεκριμενο σε video games και να μην εχω κανει την ερευνα μου?

Οσο για τις γελοιοτητες που λενε στον κοσμακη για να πουλησουν προιοντα, δυστυχως με τα ψεματα το μονο που καταφερνουν ειναι να γεμισουν με φορτο και παραπονα τα αλλα τμηματα της επιχειρησης που αντιμετωπιζουν τους δυσαρεστημενους κι εξαπατημενους πελατες. Και κανουν και κακο στην αλυσιδα μακροπροθεσμα.
Ωρες ωρες αναρωτιεμαι, δεν υπαρχει διοικηση και πλανο μαρκετινγκ στις μεγαλες τουλαχιστον εταιρειες?
-
alex4444 - Δημοσιευσεις : 745
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης