
- Τώρα είναι 18 Ιούλ 2025, 11:31 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
News: Gaming and industry
The Most AMAZING Minecraft Rave
To Ghost Recon παραμένει στην 1η θέση στην Αγγλία ενώ το Diablo 3 "ξεφουσκώνει"
Top 10 UK Software Sales (All Formats); week ending May 26:
1. Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier
2. Max Payne 3
3. Dragon's Dogma
4. Dirt Showdown
5. FIFA 12
6. Sniper Elite V2
7. Call of Duty: Modern Warfare 3
8. Prototype 2
9. Diablo 3
10. FIFA Street
Πάρτε το Awesomenauts theme song εντελώς δωρεάν, όλο το soundtrack την επόμενη εβδομάδα
Μπορείτε να κατεβάσετε το τραγούδι εντελώς δωρεάν από εδώ:
http://www.awesomenauts.com/themesong/
κάνοντας μόνο ένα tweet ή ένα like.

Βέβαια μπορείτε να περιμένετε έως την Παρασκευή, 1η Ιουνίου και να κατεβάσετε όλο το άλμπουμ από το Bandcamp, από τον καλλιέχνη Sonic Picnic.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Capcom θέλει συντομότερους χρόνους ανάπτυξης, γρηγορότερη ανάπτυξη για το Devil May Cry
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Capcom, Kenzo Tsujimoto, ως μέρος της ενημέρωσης για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2011 νωρίτερα αυτό το μήνα, ανάλυσε στους επενδυτές το σχέδιο της εταιρίας να "περιορίσει τον χρόνο που απαιτείται για να αναπτύξει σημαντικούς τίτλους από τα συνήθη τρία έως τέσσερα χρόνια στα δύο έτη και έξι μήνες μόνο".
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά:
"Speeding up development will probably raise the cost. But creating quality content will be vital to Capcom's ability to survive by overcoming intense global competition. We will make substantial investments to develop this content."
Επίσης δήλωσε την πρόθεση του να αυξήσει τα έσοδα από τα DLCs από τα 2.8 δις yen τον περασμένο χρόνο, σε 3.5 δις yen αυτό το οικονομικό έτος.
Η ανάπτυξη του Devil May Cry θα διαρκέσει συνολικά 5 χρόνια και αυτό γιατί δόθηκε σε εξωτερικό στούντιο. Το Resident Evil 6 θα έρθει 3,5 χρόνια αργότερα από το 5, ενώ το Lost Planet 3 θα βγει 2,5 χρόνια αργότερα από το 2ο μέρος της σειράς.
Η Activision πλήρωσε την IW συνολικά $493 εκατ. σε bonuses από το 2003
Με την δική να ξεκινάει ουσιαστικά τον επόμενο μήνα, οι Activision και Infinity Ward βγάζουν πλέον τις σπάθες και όχι τα μαχαίρια. Η Activision δήλωσε στην ακροαματική ότι έχει πληρώσει $493 εκατ. στην IW για την ανάπτυξη των τίτλων CoD από το 2003, από τότε δλδ που βγήκε το 1ο παιχνίδι της σειράς.

Μάλιστα η IW φαίνεται να έχει πληρωθεί όχι μόνο για παιχνίδια της σειράς που έχει βγάλει, αλλά και για παιχνίδια που βοήθησε στην ανάπτυξη τους ή που χρησιμοποιήθηκε η μηχανή γραφικών τους, όπως στο World at War.
Οι δικηγόροι όμως των πρώην επικεφαλών της IW, Vince Zampella and Jason West, είπαν πως η πρώην ομάδα ανάπτυξης στην IW δεν έχει πληρωθεί ακόμα το μερίδιο που της αναλογεί για το "launch quarter", όπως ονομάζεται, από την έκδοση των Black Ops και Modern Warfare 3, ένα σημείο όπου η Activision διαφωνεί φυσικά.
Πάρτε ποπκορν... έχει αίματα και live CoD μπροστά μας!
To Ghost Recon παραμένει στην 1η θέση στην Αγγλία ενώ το Diablo 3 "ξεφουσκώνει"
Top 10 UK Software Sales (All Formats); week ending May 26:
1. Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier
2. Max Payne 3
3. Dragon's Dogma
4. Dirt Showdown
5. FIFA 12
6. Sniper Elite V2
7. Call of Duty: Modern Warfare 3
8. Prototype 2
9. Diablo 3
10. FIFA Street
Πάρτε το Awesomenauts theme song εντελώς δωρεάν, όλο το soundtrack την επόμενη εβδομάδα
Μπορείτε να κατεβάσετε το τραγούδι εντελώς δωρεάν από εδώ:
http://www.awesomenauts.com/themesong/
κάνοντας μόνο ένα tweet ή ένα like.

Βέβαια μπορείτε να περιμένετε έως την Παρασκευή, 1η Ιουνίου και να κατεβάσετε όλο το άλμπουμ από το Bandcamp, από τον καλλιέχνη Sonic Picnic.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Capcom θέλει συντομότερους χρόνους ανάπτυξης, γρηγορότερη ανάπτυξη για το Devil May Cry
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Capcom, Kenzo Tsujimoto, ως μέρος της ενημέρωσης για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2011 νωρίτερα αυτό το μήνα, ανάλυσε στους επενδυτές το σχέδιο της εταιρίας να "περιορίσει τον χρόνο που απαιτείται για να αναπτύξει σημαντικούς τίτλους από τα συνήθη τρία έως τέσσερα χρόνια στα δύο έτη και έξι μήνες μόνο".

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά:
"Speeding up development will probably raise the cost. But creating quality content will be vital to Capcom's ability to survive by overcoming intense global competition. We will make substantial investments to develop this content."
Επίσης δήλωσε την πρόθεση του να αυξήσει τα έσοδα από τα DLCs από τα 2.8 δις yen τον περασμένο χρόνο, σε 3.5 δις yen αυτό το οικονομικό έτος.
Η ανάπτυξη του Devil May Cry θα διαρκέσει συνολικά 5 χρόνια και αυτό γιατί δόθηκε σε εξωτερικό στούντιο. Το Resident Evil 6 θα έρθει 3,5 χρόνια αργότερα από το 5, ενώ το Lost Planet 3 θα βγει 2,5 χρόνια αργότερα από το 2ο μέρος της σειράς.
Η Activision πλήρωσε την IW συνολικά $493 εκατ. σε bonuses από το 2003
Με την δική να ξεκινάει ουσιαστικά τον επόμενο μήνα, οι Activision και Infinity Ward βγάζουν πλέον τις σπάθες και όχι τα μαχαίρια. Η Activision δήλωσε στην ακροαματική ότι έχει πληρώσει $493 εκατ. στην IW για την ανάπτυξη των τίτλων CoD από το 2003, από τότε δλδ που βγήκε το 1ο παιχνίδι της σειράς.

Μάλιστα η IW φαίνεται να έχει πληρωθεί όχι μόνο για παιχνίδια της σειράς που έχει βγάλει, αλλά και για παιχνίδια που βοήθησε στην ανάπτυξη τους ή που χρησιμοποιήθηκε η μηχανή γραφικών τους, όπως στο World at War.
Οι δικηγόροι όμως των πρώην επικεφαλών της IW, Vince Zampella and Jason West, είπαν πως η πρώην ομάδα ανάπτυξης στην IW δεν έχει πληρωθεί ακόμα το μερίδιο που της αναλογεί για το "launch quarter", όπως ονομάζεται, από την έκδοση των Black Ops και Modern Warfare 3, ένα σημείο όπου η Activision διαφωνεί φυσικά.
Πάρτε ποπκορν... έχει αίματα και live CoD μπροστά μας!


-
Shepard - Moderator
- Δημοσιευσεις : 6860
Of Orcs and Men: See The Latest Screenshots

http://game-insider.com/wp-content/uploads/2012/05/5.jpg
http://game-insider.com/wp-content/uploads/2012/05/21.jpg
http://game-insider.com/wp-content/uploads/2012/05/41.jpg
http://game-insider.com/wp-content/uploads/2012/05/13.jpg
http://game-insider.com/wp-content/uploads/2012/05/3.jpg

http://game-insider.com/wp-content/uploads/2012/05/5.jpg
http://game-insider.com/wp-content/uploads/2012/05/21.jpg
http://game-insider.com/wp-content/uploads/2012/05/41.jpg
http://game-insider.com/wp-content/uploads/2012/05/13.jpg
http://game-insider.com/wp-content/uploads/2012/05/3.jpg

-
Shepard - Moderator
- Δημοσιευσεις : 6860
First WWE '13 Screenshots Leak Onto the Square Circle





Cover
https://p.twimg.com/AuCC8dSCMAAG72z.jpg
^^^^^IMAGE






Cover
https://p.twimg.com/AuCC8dSCMAAG72z.jpg
^^^^^IMAGE


-
game over - Δημοσιευσεις : 1789
Doom 3 BFG Edition E3 2012 Announcement Trailer
Developer: id Software
Release: 2012
Genre: FPS
Platform: PS3/X360
Publisher: Bethesda Softworks
Website: http://www.facebook.com/Doom
Re-mastered for Xbox 360 and PlayStation 3, this genre defining game and its add-on pack offers greatly enhanced graphics, deeply immersing the player in the demonic world of this terrifying horror masterpiece. Players will also experience a never-before-seen single-player story, 'The Lost Mission' featuring seven heart-pounding levels that will once again have them on the edge of their seats.
Lollipop Chainsaw Trailer - Ass Kicking
The latest grindhouse trailer shows Juliet's sick new moves.
CastleStorm Announcement Trailer
Zen Studios' latest DLG looks like a mix between tower defense and Angry Birds. Check out the announcement trailer and see for yourself.
Developer: id Software
Release: 2012
Genre: FPS
Platform: PS3/X360
Publisher: Bethesda Softworks
Website: http://www.facebook.com/Doom
Re-mastered for Xbox 360 and PlayStation 3, this genre defining game and its add-on pack offers greatly enhanced graphics, deeply immersing the player in the demonic world of this terrifying horror masterpiece. Players will also experience a never-before-seen single-player story, 'The Lost Mission' featuring seven heart-pounding levels that will once again have them on the edge of their seats.
Lollipop Chainsaw Trailer - Ass Kicking
The latest grindhouse trailer shows Juliet's sick new moves.
CastleStorm Announcement Trailer
Zen Studios' latest DLG looks like a mix between tower defense and Angry Birds. Check out the announcement trailer and see for yourself.

-
Shepard - Moderator
- Δημοσιευσεις : 6860
Η Epic Games κέρδισε την αγωγή κατά της Silicon Knights

Η Epic Games ανακοίνωσε ότι έχει κερδίσει την εν εξελίξει δίκη μεταξύ αυτής και της Silicon Knights και της απονεμήθηκαν $4,45 εκατομμύρια.
Η Silicon Knights κατέθεσε πρώτη αγωγή κατά της Epic Games το 2007 πάνω στην αδειοδότηση της Unreal Engine 3 για το Too Human. Η Silicon Knights ισχυρίστηκε ότι η μηχανή του παιχνιδιού που έλαβαν ήταν ελαττωματική και κατηγόρησε την Epic ότι χρησιμοποίησαν λεφτά από τις άδειες για την ανάπτυξη του 1ου Gears of War, ενώ δεν βελτίωνε την Unreal Engine παράλληλα.
Η επιτροπή απέρριψε την αίτηση της Silicon Knights και αποφάνθηκε υπέρ της Epic για το σύνολο των ανταπαιτήσεων της, δηλαδή ότι η Silicon Knights παραβιάσε την άδεια χρήσης, υπεξαίρεσε εμπορικά μυστικά της Epic και παραβίασε τα πνευματικά δικαιώματα του κώδικα της Unreal Engine 3. "
"Είμαστε ενθουσιασμένοι με την ετυμηγορία των ενόρκων και όλη την σκληρή δουλειά που επιτέλεσε η νομική ομάδα της Hunton & Williams" δήλωσε ο Τζέι Αντριους, Γενικός Σύμβουλος της Epic.
Η Epic έχει προθεσμία 30 ημερών για να υποβάλει αίτηση στο δικαστήριο για την επιστροφή των δικηγορικών αμοιβών και εξόδων.

Η Epic Games ανακοίνωσε ότι έχει κερδίσει την εν εξελίξει δίκη μεταξύ αυτής και της Silicon Knights και της απονεμήθηκαν $4,45 εκατομμύρια.
Η Silicon Knights κατέθεσε πρώτη αγωγή κατά της Epic Games το 2007 πάνω στην αδειοδότηση της Unreal Engine 3 για το Too Human. Η Silicon Knights ισχυρίστηκε ότι η μηχανή του παιχνιδιού που έλαβαν ήταν ελαττωματική και κατηγόρησε την Epic ότι χρησιμοποίησαν λεφτά από τις άδειες για την ανάπτυξη του 1ου Gears of War, ενώ δεν βελτίωνε την Unreal Engine παράλληλα.
Η επιτροπή απέρριψε την αίτηση της Silicon Knights και αποφάνθηκε υπέρ της Epic για το σύνολο των ανταπαιτήσεων της, δηλαδή ότι η Silicon Knights παραβιάσε την άδεια χρήσης, υπεξαίρεσε εμπορικά μυστικά της Epic και παραβίασε τα πνευματικά δικαιώματα του κώδικα της Unreal Engine 3. "
"Είμαστε ενθουσιασμένοι με την ετυμηγορία των ενόρκων και όλη την σκληρή δουλειά που επιτέλεσε η νομική ομάδα της Hunton & Williams" δήλωσε ο Τζέι Αντριους, Γενικός Σύμβουλος της Epic.
Η Epic έχει προθεσμία 30 ημερών για να υποβάλει αίτηση στο δικαστήριο για την επιστροφή των δικηγορικών αμοιβών και εξόδων.

-
Shepard - Moderator
- Δημοσιευσεις : 6860
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες