commenter έγραψε:Όταν λέει "digital copies amounted to 50% of the revenue" προφανώς αναφέρεται σε ΟΛΑ τα ψηφιακά, όχι μόνο αυτά του PC. Άρα δεν είναι μισά-μισά.
Και αύριο-μεθαύριο μπορεί να το βάλουν €5 στο GOG και να το αγοράσουν 100.000 λογαριασμοί, αλλά εν τέλει σημασία έχει πότε βγαίνει η πλειοψηφία των κερδών. Αυτή βγαίνει day 1, άντε day 2 το πολύ. Όχι όταν το σκοτώνουν (είτε σε sales, είτε σε PS+ κλπ.)
Πάντως δεδομένου ότι τα PC υποτίθεται ότι είναι next-gen πολύ πριν από το 2013 (που βγήκαν τα PS4/X1) και άρα έχουν μεγαλύτερο install base, τότε θα έπρεπε να είναι 70% PC και 30% κονσόλες, όχι το ανάποδο.
Όταν όμως βλέπεις ότι υπάρχει στροφή στο mobile, προφανώς θα έχει πτώση και το PC, όπως έχουν και οι κονσόλες. Τα μεγαλεία του παρελθόντος (90s/2000s & PS2 era) έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Τα sales (λογικα αριθμως αντιτυπων) ειναι 30/70 (pc/consoles) και τα digital ειναι 75/25 (retail/digital). Δεν ειναι ατοπο να υποθεσουμε πως ας πουμε ενα 20% τον digital ειναι σε PC.
50% του revenue ειναι απο digital, σιγουρα δεν ειναι ολο PC αλλα ενα πολυ μεγαλο κοματι θα ειναι, αλλωστε η CD Project Red εχει και το gog οποτε παιρνει το 100% των εσόδων απο εκει. Αμα προσθεσουμε και ενα κομματι εσοδον απο PC retail...
"Όταν όμως βλέπεις ότι υπάρχει στροφή στο mobile, προφανώς θα έχει πτώση και το PC"
Τωρα που την ειδες την πτωση σε PC και σε συγκριση με τι...