News: PlayStation 4

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

Re: News: PlayStation 4

Δημοσίευσηαπό teopanta1 » 15 Αύγ 2015, 15:33

Όπως γνωρίζετε όλοι το καλώδιο για φόρτιση του dualshock είναι πολύ μικρό σε μήκος. Σκέφτομαι να πάρω ένα μεγαλύτερο usb to Micro USB cable και να ακυρώσω το καλώδιο που δίνει η Sony;ή να πάρω απλά μια προέκταση και να κουμπώσω επάνω το επίσημο καλώδιο της Sony; θα έχει κάποια διαφορά στον χρόνο φόρτισης; θα πάθει κάτι το dualshock;
xbox live : teopanta360
psn : teopanta360
Άβαταρ μέλους
teopanta1
 
Δημοσιευσεις : 163

Δημοσίευσηαπό lak100 » 15 Αύγ 2015, 19:57

καλυτερα παρε νεο ενιαιο καλωδιο βεβαια εγω ειχα θεμα με καλωδια απο το ebay με μερικα καλωδια γιατι δεν φορτιζαν το χειρηστηριο του ps3 τωρα με το ps4 εχω το καλωδιο που ειχε μεσα
=http://gamercards.exophase.com/psn/user/mitsos17/]Εικόνα
Άβαταρ μέλους
lak100
 
Δημοσιευσεις : 87

Δημοσίευσηαπό Pirederas » 16 Αύγ 2015, 20:08

commenter έγραψε:http://www.dualshockers.com/2015/08/15/media-molecules-ps4-exclusive-dreams-gets-tons-of-wip-screenshots-showing-failure-and-success/

New rendering paradigms...

Αυτοί που μας ζάλιζαν ότι λόγω x86 θα δούμε μόνο κλασικό PCάδικο προγραμματισμό με τριγωνάκια, σε λίγο θα κρύβονται μέσα στα λαγούμια τους. ;)

@Pirederas

Βλέπεις που σιγά σιγά γίνεται πραγματικότητα το GPGPU programming; Τα Compute Units είναι τα νέα Cell SPUs.

Κάτι ήξερε ο Cerny που έλεγε ότι θα δούμε τέτοια πράγματα από το 3ο έτος (2016) και μετά, κι ας τον κράζανε κάποιοι πουθενάδες για το "supercharged" και την GDDR5.


Καλά, αυτοί που λένε τέτοια είναι παραπληροφορημένοι, νομίζουν ότι με το που θα χώσεις μια πιο δυνατή κάρτα γραφικών στο PC απογειώνεται η απόδοση, ενώ είναι καθαρά θέμα optimization (εδώ οι GTX 980 Ti και Titan X έχουν την ίδια ακριβώς απόδοση στα παιχνίδια, παρ' ότι έχουν τεράστιες διαφορές στα specs). Δεν έχει σημασία αν το hardware είναι x86 ή αδύναμο σε σχέση με τον κόσμο των PCs, σημασία έχει πώς το χρησιμοποιούν οι devs. Να θυμίσω τί κάνανε τα PS3/XB360 με λιγότερο από 512 ΜΒ μνήμη και τα παιχνίδια τους δεν είχαν ουσιαστικές διαφορές με τις εκδόσεις PC παρά μόνο στο frame rate, την ανάλυση της οθόνης, τις υφές και το ΑΑ? Το gameplay και η εικόνα συνολικά ήταν ίδια πάντως. Αλλά κακά τα ψέμματα, τέτοια κόλπα σαν αυτά της Media Molecule μόνο οι 1st party devs θα επιχειρήσουν να τα φτιάξουν. Οι 3rd party devs απλώς θα port-άρουν τις μηχανές τους στις κονσόλες και ό,τι γίνει.

Το διάβασα το άρθρο χθες, και δεν καταλαβαίνω τί είναι αυτά τα edits και τα clouds. Τα voxels ξέρω ότι είναι κάτι αντίστοιχο των πολυγώνων, με την διαφορά ότι αντί για 2D τριγωνάκια αποτελούνται από 3D κυβάκια (το Resogun του PS4 χρησιμοποιεί voxels, http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-resogun).

Το ακόμα καλύτερο (που προς το παρόν παραμένει απλησίαστο όνειρο) είναι το Non-Uniform Rational Basis Spline (NURBS), μια τεχνική rendering που είναι ό,τι πρέπει για να αντικαταστήσει τα πολύγωνα στις καμπύλες επιφάνειες. http://www.dualshockers.com/2015/02/08/uncharted-4-dev-nathan-drakes-polycount-is-up-there-ps4-might-support-nurbs-for-certain-games/
Άβαταρ μέλους
Pirederas
 
Δημοσιευσεις : 131

Δημοσίευσηαπό Pirederas » 16 Αύγ 2015, 20:57

commenter έγραψε:Ακόμα και σήμερα πάντως ο κόσμος έχει την εντύπωση ότι τα 3rd party παίζουν καλύτερα στο 360, επειδή αυτό ίσχυε τον πρώτο καιρό. Τα τελευταία χρόνια όμως αυτό δεν ισχύει.

Αν δεις το συγκριτικό του DF για το AC Rogue, λέει ότι στο PS3 έχει μεγαλύτερη ανάλυση και υποστήριξη SSAO (δεν το υποστηρίζει η GPU, αλλά γίνεται μέσω Cell). Είναι καλό παιχνιδάκι, αλλά δεν έκανε ντόρο (όπως το Unity), οπότε πέρασε στο ντούκου, άσε που οι περισσότεροι δεν ασχολούνται καν με την παλιά γενιά πλέον.


Κοίτα, οι διαφορές μεταξύ PS3 και Xbox 360 ήταν σχετικά μικρές. Το ένα ήταν λίγο καλύτερο εδώ κι εκεί, το άλλο λίγο καλύτερο παραεδώ και παρακεί, αλλά ουσιαστικά ισοπαλία. Η κατάσταση με τα PS4 και Xbox One όμως είναι τελείως διαφορετική, οι διαφορές είναι ορατές.

Στην προηγούμενη γενιά το "ανώτερο" Xbox 360 είχε σε multiplatform games sub-HD ανάλυση 680p και frame rate 28-30fps, ενώ στο PS3 ήταν 620p και 25-28fps (π.χ. Red Dead Redemption του 2010), μέχρι που η κατάσταση ισορρόπησε μετά από χρόνια στα ίδια 720p30 και σε λίγα παιχνίδια στο τέλος της γενιάς το PS3 ήταν ανώτερο αλλά σε ασήμαντο βαθμό. Στην τωρινή γενιά όμως οι διαφορές ήταν της τάξης 1080p60 vs. 720p60 στο λανσάρισμα (CoD Ghosts, MG Ground Zeroes, PES 2014/15), αν και τώρα τα multiplatform (περιέργως και τα αντίστοιχα 1st party games) έχουν ισορροπήσει σε 1080p30 vs. 900p30 με tearing.
Άβαταρ μέλους
Pirederas
 
Δημοσιευσεις : 131

Limited edition Darth Vader-inspired PS4 available this Nove

Δημοσίευσηαπό Pirederas » 16 Αύγ 2015, 22:15

The Force is strong with PlayStation…

The Limited Edition Star Wars Battlefront PS4 bundle will include a custom 500GB limited edition PS4 system (CUH-1200 series) and DualShock 4 wireless controller inspired by Darth Vader. The fully customised PS4 features an image of Darth Vader, as well as a repeated Star Wars logo etching across the top of the system. The Darth Vader edition DualShock 4 is inspired by Darth Vader’s suit and features the repeated Star Wars logo on its touchpad.



The bundle also includes Star Wars Battlefront Deluxe Edition, as well as a digital voucher to download four classic Star Wars titles – Super Star Wars, Star Wars: Racer Revenge, Jedi Starfighter and Star Wars Bounty Hunter – playable for the first time on PS4, and sporting enhanced graphics and trophy support. I’ll give you a minute to take that all in…

http://blog.eu.playstation.com/2015/08/16/limited-edition-darth-vader-inspired-ps4-available-this-november/
Άβαταρ μέλους
Pirederas
 
Δημοσιευσεις : 131


Δημοσίευσηαπό Pirederas » 17 Αύγ 2015, 17:18

commenter έγραψε:ΥΓ: Για το RDR το ήξερες ότι λόγω DVD στο 360 είχε περιορισμένο animation set, ενώ στο PS3 λόγω Blu-Ray όχι;


Αυτό για το RDR δεν το ήξερα, και δεν μου φαίνεται καθόλου απίθανο, λόγω του περιορισμένου αποθηκευτικού χώρου. Αλλά μάλλον δεν πείραξε κανέναν γιατί δεν έγινε ποτέ θέμα.

Η Microsoft κακώς έβαλε το dual-layer DVD (που χωράει max 7-7,5 GB αντί για 9 GB, λόγω των DRM που έχουν εγγραφεί) στο Xbox 360, έπρεπε να είχαν βάλει έστω το HD-DVD που προμοτάρανε πριν πεθάνει λόγω του Blu-Ray. Τα multi-platform παιχνίδια έφτασαν να είναι 10-15 GB κατά μέσο όρο, και (προκειμένου να είναι σε 2 δισκάκια όπως το FF XIII, τα Mass Effect 2/3 και το GTA V) τα συμπιέζανε στο DVD του Xbox 360 σε τέτοιο βαθμό που έχαναν σε ποιότητα υφών και video.

Τώρα βέβαια η νέα γενιά θα έχει το ίδιο πρόβλημα, γιατί το Blu Ray ήδη γεμίζει από παιχνίδια με 40 GB (έχουν βάλει ασυμπίεστα textures, models, κλπ), τουλάχιστον έχουν καταργηθεί τα pre-rendered cinematics που πιάνουν απίστευτο χώρο και όλα είναι πλέον in-engine. Έπρεπε να είχαν βάλει drive για quad-layer BR των 100 GB για να είναι future-proof (κάποιοι devs έχουν προειδοποιήσει ότι "κάποια στιγμή θα αναπολείτε τα παιχνίδια που ήταν μόνο 40-50 GB", ήδη το The Elder Scrolls Online και το Master Chief Collection δεν χωράνε με τίποτα στα υπάρχοντα Blu-Ray των 50 GB και οι παίκτες κατεβάζουν 10-15 GB με ολόκληρα κομμάτια του παιχνιδιού και το online multiplayer αντίστοιχα), αλλά τώρα πια είναι ιστορία.
Άβαταρ μέλους
Pirederas
 
Δημοσιευσεις : 131

Δημοσίευσηαπό Scott_Pilgrim » 24 Αύγ 2015, 13:44

Έχει πρόβλημα το PS4 με το PSΝ; Από εχθές δεν έχω καταφέρει να συνδεθώ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Scott_Pilgrim
 
Δημοσιευσεις : 1681

Δημοσίευσηαπό dawnstar » 24 Αύγ 2015, 18:49

Scott_Pilgrim έγραψε:Έχει πρόβλημα το PS4 με το PSΝ; Από εχθές δεν έχω καταφέρει να συνδεθώ.


Ναι εχει το μπουρδελο εδω και 4 μερες ειδικα sign in δεν μου κανει απο το ps4 αλλα απο το brower του ps4 μπαινει.εχουν πολλοι προβλημα αλλα οχι ολοι
Άβαταρ μέλους
dawnstar
 
Δημοσιευσεις : 191

Δημοσίευσηαπό Viper71 » 24 Αύγ 2015, 19:36

Όλα καλα είναι αυτή την ωρα, παντως ειχαν βγαλει "ειδοποιηση" για Maintenance σημερα εδώ και 2 ημερες. Εγω εάν εξαιρεσω ένα προβληματακι χτες όταν πηγα να αγορασω κατι αυτοκίνητα για το driveclub το οποιο λυθηκε με την 2η "προσπαθεια" αγορας ολο το ΠΣ/Κ ημουν ΟΚ.
Άβαταρ μέλους
Viper71
 
Δημοσιευσεις : 141

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9