- Τώρα είναι 10 Ιούλ 2025, 13:41 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Destiny
Από τη στιγμή που ξέραμε ότι τα weekly nightfall χρησιμοποιούν strike σε rotation κάθε εβδομάδα όλοι λίγο πολύ είχαμε προβλέψει ότι υπήρχε η πιθανότητα να το δούμε και αυτό να γίνεται. Γενικά και στις συζητήσεις που κάναμε με άλλα μέλη του site κατά τη διάρκεια κάποιου raid ήταν πως θα καταφέρει η bungie να διαφοροποιήσει το περιεχόμενο στους έχοντες και μη έχοντες του expansion. Μάλιστα πολλές φορές είχα πει και για τα strike αλλά και το pvp για τους νέους χάρτες που θα βάζανε τι θα γίνεται αν στο vanguard strike έβγαινε τυχαία κάποιο νέο strike ή αντίστοιχα στο pvp από crucible cobtrol match για παράδειγμα κάποιος νέος χάρτης για τους χρήστες που δε θα είχαν το dlc. Σίγουρα θα μπορούσε να βρει μια λύση η bungie από τη στιγμή που κάτι τέτοιο σκέφτηκε ένας μέσος gamer και σίγουρα δε θα έπρεπε να δούμε κλειδαριές από τη πρώτη μέρα του dlc. Απλά είναι πολύ νωρίς να γκρινιάζουμε για όλα. Χώρια που μερικοί μιλάνε για μόνιμα κλειδώματα στα δυο αυτά activities και απορώ αν παίζουν destiny για να ξερουνθτα βασικά. Δε ξέρουμε τι θα κάνει η bubgie. Έχει αποδείξει ότι ακούει όλο το feedback των παικτών (κάτι κακό για εμένα γιατί ακούν σχεδόν τους πάντες και θα κάνουν ένα παιχνίδι αχταρμα τελικά) και προσωπικά πιστεύω θα υπάρξει λύση και ίσως και επιβράβεσυη.
-
kakashi_hatake - Δημοσιευσεις : 345
Η Bungie έχει ήδη πει πως στο εβδομαδιαίο rotation προστέθηκε απλώς ένα ακόμη strike (δύο για την PS4 έκδοση) και πως όταν τυχαίνει αυτό, όσοι δεν έχουν το expansion δεν θα μπορούν να κάνουν το εκάστοτε heroic/ nightfall. Δεν θα συμβαίνει κάθε εβδομάδα, αλλά μπορεί να τύχει 2 εβδομάδες συνεχόμενα. Δεν είναι κάτι παράλογο και δεν αποτελεί πρόβλημα, γιατί έτσι και αλλιώς όσοι δεν έχουν το expansion είναι κάπως δύσκολο να συνεχίσουν να παίζουν για πολύ ακόμα την vanilla έκδοση. Λογικά δεν πρέπει να έχετε να κάνετε κάτι άλλο ύστερα από 3 μήνες, εκτός αν θέλετε να συλλέξετε κάθε exotic από τον Xur και να ανεβάζετε επάπειρον τα ranks των vendors, χωρίς να έχετε να αγοράσετε κάτι νέο.
Τα υπόλοιπα θέματα, όπως οι vendors να πουλάνε πιο δυνατό gear από το πρώτο raid, είναι κλασσικό θέμα που υπάρχει σχεδόν σε κάθε ΜΜΟ. Η μόνη διαφορά είναι η διάρκεια: το Destiny έχει πολύ πιο σύντομο κύκλο προόδου από ένα MMORPG, με αποτέλεσμα μέσα σε 3 μήνες το gear του Atheon να θεωρείται πλέον «παλιό». Συνήθως στα περισσότερα ΜΜΟ αυτός ο κύκλος κρατάει περίπου 1 χρόνο και οι παλαιοί παίκτες έχουν τον χρόνο να «ευχαριστηθούν» στο ενδιάμεσο το raid gears τους. Όταν πλέον αυτό γίνει διαθέσιμο στους NPCs, οι παίκτες αυτοί θα έχουν προχωρήσει στο επόμενο raid gear και δεν θα έχουν λόγο να νοιαστούν για το προηγούμενο, αλλά ταυτόχρονα θα είναι χαρούμενοι που οι νεότεροι παίκτες θα μπορούν να ανέβουν πιο γρήγορα και να μετατραπούν γρηγορότερα σε «συμπαίκτες» τους. Όλο αυτό αποτελεί μια μέση λύση και έναν συμβιβασμό που κάνει κάθε ΜΜΟ στον κύκλο της ζωής του, απλώς εδώ γίνεται τόσο σύντομα και φαίνεται πιο έντονα.
Θυμηθείτε επίσης το lineage 2, όπου παλαιότερα το S Gear ήταν ό,τι πιο δύσκολο και κορυφαίο μπορούσες να έχεις και τώρα δίνεται για πλάκα στους NPCs (νομίζω δίνονται και καλύτερα από τα S grades?).
Επίσης το επιχείρημα ότι «μας κλειδώνουν περιεχόμενο» δεν στέκει σε έναν online τίτλο. Στο χρόνο ζωής ενός ΜΜΟ το περιεχόμενο προχωράει και με αυτό προχωρούν και οι παίκτες. Όσοι συνεχίζουν να παίζουν, το κάνουν μέσω των νεότερων εκδόσεων αναγκαστικά, αλλιώς δεν το κάνουν καθόλου. Όποιος για παράδειγμα συνεχίζει να παίζει WoW, το κάνει μέσα από κάθε νεότερο expansion -δεν το κάνει μέσα από την vanilla έκδοση και δεν πρέπει να απαιτεί η vanilla έκδοση να έχει ακόμη περιεχόμενο γι αυτόν. Επίσης ισχύει ότι τα MMO είναι τα πιο ακριβά παιχνίδια -δεν είναι κάτι καινούργιο. Το Destiny είναι φτηνό για ΜΜΟ και περίπου το ίδιο ακριβό με ένα multiplayer console παιχνίδι που προσφέρει DLCs (Battlefield, Call of Duty, Halo κτλ)
Όλα αυτά λοιπόν δεν είναι θέματα του Destiny, αλλά περισσότερο θέματα της κατηγορίας των ΜMO, τα οποία τώρα σιγά-σιγά και καθυστερημένα ανακαλύπτονται από όσους παίκτες γνώρισαν την κατηγορία μέσω του Destiny. Προσωπικά διασκεδάζω απίστευτα όταν κάποιος κλασσικο-παράξενος ΜΜΟ-μηχανισμός ανακαλύπτεται από τον Τύπο και αμέσως αποτελεί μειονέκτημα.
Τα υπόλοιπα θέματα, όπως οι vendors να πουλάνε πιο δυνατό gear από το πρώτο raid, είναι κλασσικό θέμα που υπάρχει σχεδόν σε κάθε ΜΜΟ. Η μόνη διαφορά είναι η διάρκεια: το Destiny έχει πολύ πιο σύντομο κύκλο προόδου από ένα MMORPG, με αποτέλεσμα μέσα σε 3 μήνες το gear του Atheon να θεωρείται πλέον «παλιό». Συνήθως στα περισσότερα ΜΜΟ αυτός ο κύκλος κρατάει περίπου 1 χρόνο και οι παλαιοί παίκτες έχουν τον χρόνο να «ευχαριστηθούν» στο ενδιάμεσο το raid gears τους. Όταν πλέον αυτό γίνει διαθέσιμο στους NPCs, οι παίκτες αυτοί θα έχουν προχωρήσει στο επόμενο raid gear και δεν θα έχουν λόγο να νοιαστούν για το προηγούμενο, αλλά ταυτόχρονα θα είναι χαρούμενοι που οι νεότεροι παίκτες θα μπορούν να ανέβουν πιο γρήγορα και να μετατραπούν γρηγορότερα σε «συμπαίκτες» τους. Όλο αυτό αποτελεί μια μέση λύση και έναν συμβιβασμό που κάνει κάθε ΜΜΟ στον κύκλο της ζωής του, απλώς εδώ γίνεται τόσο σύντομα και φαίνεται πιο έντονα.
Θυμηθείτε επίσης το lineage 2, όπου παλαιότερα το S Gear ήταν ό,τι πιο δύσκολο και κορυφαίο μπορούσες να έχεις και τώρα δίνεται για πλάκα στους NPCs (νομίζω δίνονται και καλύτερα από τα S grades?).
Επίσης το επιχείρημα ότι «μας κλειδώνουν περιεχόμενο» δεν στέκει σε έναν online τίτλο. Στο χρόνο ζωής ενός ΜΜΟ το περιεχόμενο προχωράει και με αυτό προχωρούν και οι παίκτες. Όσοι συνεχίζουν να παίζουν, το κάνουν μέσω των νεότερων εκδόσεων αναγκαστικά, αλλιώς δεν το κάνουν καθόλου. Όποιος για παράδειγμα συνεχίζει να παίζει WoW, το κάνει μέσα από κάθε νεότερο expansion -δεν το κάνει μέσα από την vanilla έκδοση και δεν πρέπει να απαιτεί η vanilla έκδοση να έχει ακόμη περιεχόμενο γι αυτόν. Επίσης ισχύει ότι τα MMO είναι τα πιο ακριβά παιχνίδια -δεν είναι κάτι καινούργιο. Το Destiny είναι φτηνό για ΜΜΟ και περίπου το ίδιο ακριβό με ένα multiplayer console παιχνίδι που προσφέρει DLCs (Battlefield, Call of Duty, Halo κτλ)
Όλα αυτά λοιπόν δεν είναι θέματα του Destiny, αλλά περισσότερο θέματα της κατηγορίας των ΜMO, τα οποία τώρα σιγά-σιγά και καθυστερημένα ανακαλύπτονται από όσους παίκτες γνώρισαν την κατηγορία μέσω του Destiny. Προσωπικά διασκεδάζω απίστευτα όταν κάποιος κλασσικο-παράξενος ΜΜΟ-μηχανισμός ανακαλύπτεται από τον Τύπο και αμέσως αποτελεί μειονέκτημα.
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
Βέβαια υπάρχει και η άλλη άποψη, που δεν κατατάσσει το Destiny στα MMO (μια άποψη που δείχνει να συμμερίζεται και η ομάδα ανάπτυξης, after all), αλλά σε έναν τίτλο που έχει δανειστεί πολλά επιμέρους στοιχεία από genres και τίτλους.
Έχοντας αναφέρει αυτό, μπορώ να δω το γιατί πολλοί (αν όχι οι περισσότεροι, δεδομένης της αντίληψής μου) δυσανασχετούν με το περιεχόμενο που τους προσφέρεται για το ποσό που καλούνται να καταβάλουν/ήδη κατέβαλαν. Επίσης μπορώ να δω το γιατί ένας κάτοχος του τίτλου που δεν πλήρωσε για το The Dark Below/Season Pass μπορεί να έχει ενοχληθεί από το γεγονός ότι αποκλείεται από το Weekly Heroic/Nightfall, ακόμη και αν αυτό είναι για 1/2/3/4 εβδομάδες.
Η όποια καλή (ή έστω αμφιλεγόμενη - η οποία τελικά περισσότερο ως διαφήμιση λειτουργεί) κριτική που έγινε στο launch είναι πολύ εύκολο να αναιρεθεί από μια άστοχη κίνηση από πλευράς publisher (γιατί προσωπικά θεωρώ ότι το βάρος πέφτει στην Activision εν προκειμένω) όσον αφορά την τιμολόγηση και το περιεχόμενο που προσφέρεται - μαζί με τις όποιες άλλες τακτικές που μπορεί να ακολουθήσουν ούτως ώστε να "αναγκάσουν" (σε εισαγωγικά) τον κόσμο να αγοράσει το πακέτο επέκτασης.
Έχοντας αναφέρει αυτό, μπορώ να δω το γιατί πολλοί (αν όχι οι περισσότεροι, δεδομένης της αντίληψής μου) δυσανασχετούν με το περιεχόμενο που τους προσφέρεται για το ποσό που καλούνται να καταβάλουν/ήδη κατέβαλαν. Επίσης μπορώ να δω το γιατί ένας κάτοχος του τίτλου που δεν πλήρωσε για το The Dark Below/Season Pass μπορεί να έχει ενοχληθεί από το γεγονός ότι αποκλείεται από το Weekly Heroic/Nightfall, ακόμη και αν αυτό είναι για 1/2/3/4 εβδομάδες.
Η όποια καλή (ή έστω αμφιλεγόμενη - η οποία τελικά περισσότερο ως διαφήμιση λειτουργεί) κριτική που έγινε στο launch είναι πολύ εύκολο να αναιρεθεί από μια άστοχη κίνηση από πλευράς publisher (γιατί προσωπικά θεωρώ ότι το βάρος πέφτει στην Activision εν προκειμένω) όσον αφορά την τιμολόγηση και το περιεχόμενο που προσφέρεται - μαζί με τις όποιες άλλες τακτικές που μπορεί να ακολουθήσουν ούτως ώστε να "αναγκάσουν" (σε εισαγωγικά) τον κόσμο να αγοράσει το πακέτο επέκτασης.
Τελευταία επεξεργασία από Connie GR και 10 Δεκ 2014, 17:39, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
-
Connie GR - Δημοσιευσεις : 343
Το περιεχόμενο όμως Γιάννη του expansion δεν ήταν απαράδεκτα μικρό? Ακόμα και το raid φαίνεται σαν strike mission. Περίμενα πολλά από το πρώτο raid που μας έδωσαν με το λανσάρισμα του παιχνιδιού. Δεν φτάσαμε βέβαια ακόμα στον crota αλλά είδα ότι οι 5 θεματικές περιοχές του atheon έγιναν 3 στον crota. Στον atheon έπαιζαν ρόλο οι γενικές ικανότητες κάποιας class και η εμπειρία του παίκτη ενώ στον crota μου έχει μείνει πια το ότι δεν αφήνεις το δάχτυλο από τη σκανδάλη.
Δε ξέρω στο είχα ξαναπεί, ασχέτως αν βλέπαμε το destiny σαν ένα MMO με πολλά κοινά στοιχεία του είδους βλέπω πως πλέον η bungie απομακρύνεται από αυτό. Κόβει το farming και δίνει τα materials έτοιμα στον κόσμο. Το πρώτο raid για κάποιον που παίρνει τώρα destiny και dark below είναι στην ουσία άχρηστο. Βλέπω ότι αντί να προσθέτει πράγματα στο παιχνίδι αντιθέτως τα μειώνει. Και γενικά κοιτάει πως να δςλεασει τους νέους χρήστες που έρχονται και όχι να κρατήσει με ενδιαφέρον τους παλιότερους. Γίνεται και σε άλλα mmo αυτό αλλά χωρίς να υπάρχει κάποιο παραπάνω υλικό για τους παλιούς δεν φέρνεις τους πάντες στο ίδιο επίπεδο. Για να υπάρχει και μια ροή, η οποία πιστεύω πως χάθηκε. Λέγαμε πριν κάποιες σελίδες σε διάφορα μέλη, ότι κάποιος που θα αφήσει το game και θα το πάρει αργότερα σε καποια goty edition θα κάνει λάθος γιατί θα έχει χάσει πολλά καξ θα έχει να κάνει και πολλά για να φτάσει στο επίπεδο που θα είμαστε οι παλιότεροι στο game. Δεν ισχύει πλέον. Θα είναι στο ίδιο επίπεδο με εμάς σε μια εβδομάδα χωρίς να έχει δώσει χρόνο βασικό στο να καταλάβει το παιχνίδι. Αυτό είναι καλό? Στο lineage μπορεί να δίνουν τα s grade στους vendors αλλά οι πιο μεγάλοι ασχολούνται και με ss αν δεν κάνω λάθος. Και για τα s grade πάλι οι νέοι παίκτες έχουν μια διαδρομή. Είναι πολύ νωρίς για να το ξεκινήσουν αυτό και στο destiny από τώρα. Γιατί στο destiny από τα 20 lvl φοράς light και πας άμεσα 31 ενώ στο lineage πρέπει να πας 80 (?) για τα s. Δε σου δίνει πρόσβαση στα 20 για παράδειγμα σε περιεχόμενο για s με το armor weight penalty.
Δε ξέρω στο είχα ξαναπεί, ασχέτως αν βλέπαμε το destiny σαν ένα MMO με πολλά κοινά στοιχεία του είδους βλέπω πως πλέον η bungie απομακρύνεται από αυτό. Κόβει το farming και δίνει τα materials έτοιμα στον κόσμο. Το πρώτο raid για κάποιον που παίρνει τώρα destiny και dark below είναι στην ουσία άχρηστο. Βλέπω ότι αντί να προσθέτει πράγματα στο παιχνίδι αντιθέτως τα μειώνει. Και γενικά κοιτάει πως να δςλεασει τους νέους χρήστες που έρχονται και όχι να κρατήσει με ενδιαφέρον τους παλιότερους. Γίνεται και σε άλλα mmo αυτό αλλά χωρίς να υπάρχει κάποιο παραπάνω υλικό για τους παλιούς δεν φέρνεις τους πάντες στο ίδιο επίπεδο. Για να υπάρχει και μια ροή, η οποία πιστεύω πως χάθηκε. Λέγαμε πριν κάποιες σελίδες σε διάφορα μέλη, ότι κάποιος που θα αφήσει το game και θα το πάρει αργότερα σε καποια goty edition θα κάνει λάθος γιατί θα έχει χάσει πολλά καξ θα έχει να κάνει και πολλά για να φτάσει στο επίπεδο που θα είμαστε οι παλιότεροι στο game. Δεν ισχύει πλέον. Θα είναι στο ίδιο επίπεδο με εμάς σε μια εβδομάδα χωρίς να έχει δώσει χρόνο βασικό στο να καταλάβει το παιχνίδι. Αυτό είναι καλό? Στο lineage μπορεί να δίνουν τα s grade στους vendors αλλά οι πιο μεγάλοι ασχολούνται και με ss αν δεν κάνω λάθος. Και για τα s grade πάλι οι νέοι παίκτες έχουν μια διαδρομή. Είναι πολύ νωρίς για να το ξεκινήσουν αυτό και στο destiny από τώρα. Γιατί στο destiny από τα 20 lvl φοράς light και πας άμεσα 31 ενώ στο lineage πρέπει να πας 80 (?) για τα s. Δε σου δίνει πρόσβαση στα 20 για παράδειγμα σε περιεχόμενο για s με το armor weight penalty.
-
kakashi_hatake - Δημοσιευσεις : 345
kakashi_hatake έγραψε:Το περιεχόμενο όμως Γιάννη του expansion δεν ήταν απαράδεκτα μικρό? Ακόμα και το raid φαίνεται σαν strike mission. Περίμενα πολλά από το πρώτο raid που μας έδωσαν με το λανσάρισμα του παιχνιδιού. Δεν φτάσαμε βέβαια ακόμα στον crota αλλά είδα ότι οι 5 θεματικές περιοχές του atheon έγιναν 3 στον crota. Στον atheon έπαιζαν ρόλο οι γενικές ικανότητες κάποιας class και η εμπειρία του παίκτη ενώ στον crota μου έχει μείνει πια το ότι δεν αφήνεις το δάχτυλο από τη σκανδάλη.
Δε ξέρω στο είχα ξαναπεί, ασχέτως αν βλέπαμε το destiny σαν ένα MMO με πολλά κοινά στοιχεία του είδους βλέπω πως πλέον η bungie απομακρύνεται από αυτό. Κόβει το farming και δίνει τα materials έτοιμα στον κόσμο. Το πρώτο raid για κάποιον που παίρνει τώρα destiny και dark below είναι στην ουσία άχρηστο. Βλέπω ότι αντί να προσθέτει πράγματα στο παιχνίδι αντιθέτως τα μειώνει. Και γενικά κοιτάει πως να δςλεασει τους νέους χρήστες που έρχονται και όχι να κρατήσει με ενδιαφέρον τους παλιότερους. Γίνεται και σε άλλα mmo αυτό αλλά χωρίς να υπάρχει κάποιο παραπάνω υλικό για τους παλιούς δεν φέρνεις τους πάντες στο ίδιο επίπεδο. Για να υπάρχει και μια ροή, η οποία πιστεύω πως χάθηκε. Λέγαμε πριν κάποιες σελίδες σε διάφορα μέλη, ότι κάποιος που θα αφήσει το game και θα το πάρει αργότερα σε καποια goty edition θα κάνει λάθος γιατί θα έχει χάσει πολλά καξ θα έχει να κάνει και πολλά για να φτάσει στο επίπεδο που θα είμαστε οι παλιότεροι στο game. Δεν ισχύει πλέον. Θα είναι στο ίδιο επίπεδο με εμάς σε μια εβδομάδα χωρίς να έχει δώσει χρόνο βασικό στο να καταλάβει το παιχνίδι. Αυτό είναι καλό? Στο lineage μπορεί να δίνουν τα s grade στους vendors αλλά οι πιο μεγάλοι ασχολούνται και με ss αν δεν κάνω λάθος. Και για τα s grade πάλι οι νέοι παίκτες έχουν μια διαδρομή. Είναι πολύ νωρίς για να το ξεκινήσουν αυτό και στο destiny από τώρα. Γιατί στο destiny από τα 20 lvl φοράς light και πας άμεσα 31 ενώ στο lineage πρέπει να πας 80 (?) για τα s. Δε σου δίνει πρόσβαση στα 20 για παράδειγμα σε περιεχόμενο για s με το armor weight penalty.
Kakashi, το raid gear θα είναι πάντα ένα σκαλί καλύτερο από το gear των vendor, απλά το πρόβλημα είναι και πάλι το χρονικό διάστημα που διαρκεί αυτό. Πρόκειται για το λεγόμενο MMO obsolescence, δηλαδή ο εξοπλισμός που κάποτε ήταν κορυφαίος, ξαφνικά να υποβαθμίζεται δραματικά με ένα νέο expansion. Και πάλι αυτά είναι προβλήματα της κατηγορίας, απλώς σε άλλα ΜΜΟ τα expansion έρχονται πολύ πιο αργά ακριβώς για τέτοιους λόγους. Συγκεκριμένα, ο Deej έχει ερωτηθεί επάνω σε αυτό και ουσιαστικά απάντησε αυτό που λες, ότι δηλαδή θέλουν να κλείσουν την ψαλίδα ανάμεσα στους νέους παίκτες και τους end-game παίκτες. Πάντα λοιπόν αυτοί οι δύο θα έχουν μια διαφορά, απλά θα είναι μικρή (σήμερα είναι ουσιαστικά 1lv, το οποίο βέβαια είναι 32% σε damage).
Το νέο raid είναι σίγουρα πιο μικρό από το VoG, αλλά μέχρι στιγμής έχει νέες ιδέες και τακτικές. Πιθανώς το VoG να ήταν και το μεγαλύτερο Raid του παιχνιδιού και η αλήθεια είναι ότι μας πήρε υπερβολικά πολύ να το μάθουμε. Περιμένω σύντομα να προσθέσουν lv32 για το VoG με ανανεωμένα drops. Νομίζω τα όπλα που πέφτουν πλέον από το VoG είναι έτσι και αλλιώς 331, οπότε πρέπει μόνο τα armor να ανέβουν. Πάντως το είπες και μόνος σου: «Το πρώτο raid για κάποιον που παίρνει τώρα destiny και dark below είναι στην ουσία άχρηστο». Αυτοί προφανώς και έχουν χάσει εντελώς αυτό το περιεχόμενο -δεν θα βρουν εύκολα πάρτι και σίγουρα δεν θα το ζήσουν όπως εμείς τις πρώτες μέρες. Αν σκοπός τους είναι μόνο να ντυθούν και να ανεβάσουν κάποια νούμερα, μπορούν σίγουρα να το κάνουν πλέον και χωρίς τον Atheon, αλλά υπάρχουν πολύ καλύτερα «αριθμητικά» ΜΜΟ εκεί έξω που καλύπτουν αυτήν την ανάγκη.
Το Destiny προσφέρει κάτι διαφορετικό στην ΜΜΟ κατηγορία ακριβώς επειδή παίζεις real time και δεν βασίζεται μόνο σε νούμερα και roll dices. Είναι με λίγα λόγια το skill στο gameplay σου που μετράει στα raids, όπως επίσης η ομαδικότητα, η αντίληψη και η επικοινωνία και όχι μόνο τα νούμερα των armor. Για μένα η καλύτερη περίοδος στο Destiny ήταν οι πρώτες εβδομάδες που ανακαλύπταμε ως clan τους τότε νέους μηχανισμούς και τις τακτικές του VoG και το ίδιο ισχύει τώρα και με το Crota. Τελικά το θέμα είναι και πάλι «γιατί παίζουμε ένα ΜΜΟ». Το σωστό είναι να παίζουμε για την «ομάδα» και την πρόοδο μέσα από την συλλογικότητα. Τα νούμερα απλώς έρχονται ως αποτέλεσμα όλου αυτού -δεν είναι η ουσία.
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
Μα πως να ενδιαφερθεί κάποιος νέος καταναλωτής για κάτι το οποίο η ίδια η bungie στο έχει ακυρώσει στην ουσία. Δε νομίζω να φταίει αυτός που θα τσιμπήσει destiny και dark below και δει τη bungie να του έχει έτοιμο το gear για τον crota. Μεγάλο φάουλ για εμένα σε αυτό. Αυτό βέβαια θα φτιάξει για όποτε και αν βάλουν μεγαλύτερο lvl στο VoG.
Καλά η παρέα είναι αυτή που με κάνει να μη κλαίω τα λεφτά του expansion pass γιατί αλλιώς θα είχα κατέβει με πλακατ στα γραφεία της bungie παρέα με τον raysod.
Το VoG απόσα διαβάζω στο forum της bungie δε δίνει τα 2.0 exotic. Το δοκιμάσανε διάφοροι εχθές.
Καλά η παρέα είναι αυτή που με κάνει να μη κλαίω τα λεφτά του expansion pass γιατί αλλιώς θα είχα κατέβει με πλακατ στα γραφεία της bungie παρέα με τον raysod.
Το VoG απόσα διαβάζω στο forum της bungie δε δίνει τα 2.0 exotic. Το δοκιμάσανε διάφοροι εχθές.
-
kakashi_hatake - Δημοσιευσεις : 345
Δεν νομιζω το Destiny να ειναι -επι της ουσιας- ή να θεωρειται εν πασει περιπτωση καθαρο MMΟ. Εγω δεν θελω να μπλεξω με το τι ακριβως ειναι το Destiny ως προς το ειδος, αλλα στην συμπεριφορα αυτη. Δεν χρειαζεται να ειμαι ειδικος στα MMO (που δεν ειμαι κιολας) για να νιωσω αδικημενος απο αυτην την κινηση. Και μην μπερδευεστε μερικοι, το οτι ετσι γινεται δεν σημαινει οτι ειναι σωστο και ουτε οτι δεν πρεπει να υπαρχει αντιδραση.
Στο μελλον θα αγοραζα καποιο expansion εφ' οσον θεωρουσα οτι η τιμη του δικαιολογουσε το περιεχομενο του. Τακτικες τυπου "κοβουμε απο το base game το 20% για να το δωσουμε μετα σε dlc" και να νιωθουμε μετα βλακες που δεν αγορασαμε το dlc (που εφαρμοζεται και στην πραξη με το να σου αφαιρουν τα activities που ειχες ΕΞ ΑΡΧΗΣ), δεν τις επικροτω. δεν τις δικαιολογω ουτε τις ακολουθω.
Με το rotation που γραφεται, οντως, εχει λογικη, αλλα δεν μπορω να πιστεψω οτι δεν θα μπορουσε να βρεθει μια "χρυση τομη", γιατι οπως και να το κανεις σε εκβιαζουν να αγορασεις το dlc.
Στο μελλον θα αγοραζα καποιο expansion εφ' οσον θεωρουσα οτι η τιμη του δικαιολογουσε το περιεχομενο του. Τακτικες τυπου "κοβουμε απο το base game το 20% για να το δωσουμε μετα σε dlc" και να νιωθουμε μετα βλακες που δεν αγορασαμε το dlc (που εφαρμοζεται και στην πραξη με το να σου αφαιρουν τα activities που ειχες ΕΞ ΑΡΧΗΣ), δεν τις επικροτω. δεν τις δικαιολογω ουτε τις ακολουθω.
Με το rotation που γραφεται, οντως, εχει λογικη, αλλα δεν μπορω να πιστεψω οτι δεν θα μπορουσε να βρεθει μια "χρυση τομη", γιατι οπως και να το κανεις σε εκβιαζουν να αγορασεις το dlc.
-
femto - Δημοσιευσεις : 94
Έχει εξηγηθεί αναλυτικά εδώ και καιρό γιατί το Destiny είναι καθαρόαιμο MMOFPS και έχουμε εξηγήσει από που προέρχονται όλες οι επιλογές της Bungie. Τώρα αν κάποιοι θέλουν ακόμη να πιστεύουν marketing tricks περί "shared world shooter" εννοείται είναι ελεύθεροι να το κάνουν.
Για το αν δεν κατέληξε όλο το περιεχόμενο στο αρχικό παιχνίδι, δεν έχει μεγάλη σημασία τελικά. Αυτό που έχει σημασία είναι αν το περιεχόμενο που μπήκε ήταν αρκετό. Θεωρώ αστείο ύστερα από 250 ώρες καθημερινού gameplay να μπω στη διαδικασία συζήτησης για αν το περιεχόμενο του Destiny αξίζει. Καταλαβαίνω ότι πολλοί κατέληξαν με ένα λάθος παιχνίδι στη συλλογή τους, αφού περίμεναν ένα FPS με ιστοριούλα, διαλόγους, space drama και μυστήριο, αλλά από την αρχή το Destiny έδειχνε ότι είναι ένα console ΜΜΟ, με πολλά στοιχεία από Phantasy Star Online.
Αν θέλετε ένα ΜΜΟ που να βασίζεται περισσότερο στα Quests, δείτε και το The Secret World. Είναι ακριβώς το αντίθετο του Destiny: μηδέν βάθος στο gameplay, αλλά πανέξυπνα quests. Υπάρχουν ΜΜΟs κυριολεκτικά για όλα τα γούστα, απλά δεν τραβάνε όλα τόση πολλή προσοχή.
Για το αν δεν κατέληξε όλο το περιεχόμενο στο αρχικό παιχνίδι, δεν έχει μεγάλη σημασία τελικά. Αυτό που έχει σημασία είναι αν το περιεχόμενο που μπήκε ήταν αρκετό. Θεωρώ αστείο ύστερα από 250 ώρες καθημερινού gameplay να μπω στη διαδικασία συζήτησης για αν το περιεχόμενο του Destiny αξίζει. Καταλαβαίνω ότι πολλοί κατέληξαν με ένα λάθος παιχνίδι στη συλλογή τους, αφού περίμεναν ένα FPS με ιστοριούλα, διαλόγους, space drama και μυστήριο, αλλά από την αρχή το Destiny έδειχνε ότι είναι ένα console ΜΜΟ, με πολλά στοιχεία από Phantasy Star Online.
Αν θέλετε ένα ΜΜΟ που να βασίζεται περισσότερο στα Quests, δείτε και το The Secret World. Είναι ακριβώς το αντίθετο του Destiny: μηδέν βάθος στο gameplay, αλλά πανέξυπνα quests. Υπάρχουν ΜΜΟs κυριολεκτικά για όλα τα γούστα, απλά δεν τραβάνε όλα τόση πολλή προσοχή.
Τελευταία επεξεργασία από GiannisP και 11 Δεκ 2014, 19:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
Ένα update για τον Crota:
Χθες καταφέραμε και φτάσαμε στον crota πολύ πιο σύντομα απ την πρώτη φορά που φτάσαμε στον Atheon. Τον φτάσαμε στο 90% μόνο, αλλά έχουμε βρει τις τακτικές του και θα ξαναπροσπαθήσουμε σήμερα. Πιστεύω σήμερα μπορεί και να τον ρίξουμε. Θυμίζω ότι το VoG το είχαμε τελειώσει σε 2 εβδομάδες ενώ το CE θα μας πάρει 3 μέρες. Βεβαία αυτή τη φορά ήμασταν προετοιμασμένοι και έτοιμοι σε levels και gear και σίγουρα έχουμε βελτιωθεί όλοι πολύ σε gameplay.
Εδώ είναι που κατεβαίνουμε στο Dark Below. Η πρώτη φάση με το σκοτεινό δωμάτιο που ακολουθεί είναι κορυφαία:

Αυτός με το σπαθί κάτω από αυτό το τεράστιο μάτι είναι ο ίδιος ο Crota:

Χθες καταφέραμε και φτάσαμε στον crota πολύ πιο σύντομα απ την πρώτη φορά που φτάσαμε στον Atheon. Τον φτάσαμε στο 90% μόνο, αλλά έχουμε βρει τις τακτικές του και θα ξαναπροσπαθήσουμε σήμερα. Πιστεύω σήμερα μπορεί και να τον ρίξουμε. Θυμίζω ότι το VoG το είχαμε τελειώσει σε 2 εβδομάδες ενώ το CE θα μας πάρει 3 μέρες. Βεβαία αυτή τη φορά ήμασταν προετοιμασμένοι και έτοιμοι σε levels και gear και σίγουρα έχουμε βελτιωθεί όλοι πολύ σε gameplay.
Εδώ είναι που κατεβαίνουμε στο Dark Below. Η πρώτη φάση με το σκοτεινό δωμάτιο που ακολουθεί είναι κορυφαία:

Αυτός με το σπαθί κάτω από αυτό το τεράστιο μάτι είναι ο ίδιος ο Crota:

-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
GiannisP έγραψε:Έχει εξηγηθεί αναλυτικά εδώ και καιρό γιατί το Destiny είναι καθαρόαιμο MMOFPS και έχουμε εξηγήσει από που προέρχονται όλες οι επιλογές της Bungie. Τώρα αν κάποιοι θέλουν ακόμη να πιστεύουν marketing tricks περί "shared world shooter" εννοείται είναι ελεύθεροι να κάνουν.
MMOFPS = Massive Multiplayer online Fps . Το massive σε ποιο σημείο του Destiny κολλάει ?Το Battlefield με 64 παίκτες σε ένα τεράστιο χάρτη ποιο massive είναι από τους 16 που έχει το Destiny στο hub του .Για πες μου λίγο από περιέργεια ποίος είναι ο μέγιστος αριθμός παικτών που μπορεί να βρίσκονται σε μια περιοχή ?Παίζοντας αρκετά σε φίλο μου την έκδοση του PS4 δεν πετύχαμε ποτέ πάνω από 3-4 άτομα σε μια περιοχή , Massive είπες ?
Δανείζεται στοιχεία ? Ναι , έχει επιρροές από ΜΜΟ ?Ναι , είναι η πρόοδος χαρακτήρων Rpg ? Ναι αλλά τα υπόλοιπα βασικά στοιχεία των MMO που είναι ?Τεράστιος κόσμος προς εξερεύνηση ?όχι , Πόλεις με πολλά άτομα τόσο σε παίκτες όσο και Npc ? Όχι , Μεγάλη χάρτες στους οποίους μπορεί να συναντήσεις και 15-20 διαφορετικούς παίκτες από το να κάθονται μέχρι να κάνουν grinding ? Όχι .Εμπόριο , ανταλλαγές μεταξύ των παικτών? Όχι . Αλληλεπίδραση μεταξύ των παικτών στο hub = μηδέν , ούτε καν chat .
Για μένα το Destiny είναι ένα Single player παιχνίδι με δυνατότητα Co-op και ένα κεντρικό Hub που μπορείς να πεις ότι είναι και ανούσιο από τη στιγμή που δεν μπορείς να αλληλεπιδράσεις με άλλους παίκτες ,εκτός αν ο χορός και το χοροπήδημα είναι αλληλεπίδραση .......
Χώρια ότι το περιεχόμενο του είναι εξαιρετικά μικρό να μην αναφερθώ και στην ανύπαρκτη ιστορία -σενάριο .Υποτίθεται πως ένα MMO έχει ιστορία , κόσμο , Lore πλούσιο και γεμμάτο τον οποίο εξερευνείς και μέσα από βιβλία (codex ) μαθαίνεις για το κόσμο , τους παίκτες και όλα τα σχετικά . Τη από αυτά έχει το Destiny?μήπως κανένα ?
Εκεί που δίνω ρέστα στη Bungie είναι για το απίστευτα ωραίο gameplay που έχει το παιχνίδι και έστω αυτές τις λίγες περιοχές οι οποίες είναι πανέμορφα σχεδιασμένες αλλά μέχρι εκεί .Είχε και έχει προοπτικές ο καιρός θα δείξη αν θα καταφέρει να κρατήσει το πλάνο τον 10 ετών το οποίο προσωπικά δεν το βλέπω .Όταν μπαίνεις σε αυτή τη κατηγορία και θες τέτου είδους παιχνίδι και διάρκεια δεν μπορείς να ξεκινάς με ελάχιστο υλικό και μέσα σε 3 μήνες DLC το οποίο προσφέρει ακόμα μηδενικό υλικό .
Ξέρω αρκετό κόσμο που βαρέθηκε και 1 μηνά μετά δεν είχε τη να κάνει , με 1 raid δεν κρατάς κόσμο , το παιχνίδι πάσχει από περιεχόμενο και δεν θα μπορέσει κατά τη γνώμη μου να κρατήσει κόσμο σε βάθος χρόνου .....
-
diver_gr - Δημοσιευσεις : 447
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης