Destiny

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

Δημοσίευσηαπό greg.vamos » 09 Οκτ 2014, 13:16

πολυ καλο game φαινεται αλλα δεν εχω κονσολα να το παιξω
Άβαταρ μέλους
greg.vamos
 
Δημοσιευσεις : 70

Re: Destiny

Δημοσίευσηαπό Kefka09 » 09 Οκτ 2014, 17:00

Δυνατό community πάντως του enternity.gr ετσι; τα mmo εξαλλου θέλουν παρέα.
One man goes into the waters of baptism, a different man comes out, born again. But who is that man who lies submerged? Perhaps that swimmer is both sinner and saint, until he is revealed unto the eyes of man.
Άβαταρ μέλους
Kefka09
 
Δημοσιευσεις : 396

Δημοσίευσηαπό klonith » 09 Οκτ 2014, 17:50

Geovra έγραψε:Τι κανανε τα παλικαρια ωρε?



Τα συγκεκριμένα άτομα δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Το δοκίμασαν μετά και 2-man :P



Ψήσου να το προσπαθήσουμε! :D
Άβαταρ μέλους
klonith
 
Δημοσιευσεις : 36

Δημοσίευσηαπό kakashi_hatake » 14 Οκτ 2014, 09:39

Raid - Vault of Glass
Templar Encounter
Kill volume added to sniper platforms to prevent players from sitting on top of them

Τι εννοεί ο ποιητής?
Άβαταρ μέλους
kakashi_hatake
 
Δημοσιευσεις : 345

Δημοσίευσηαπό klonith » 14 Οκτ 2014, 10:20

kakashi_hatake έγραψε:Raid - Vault of Glass
Templar Encounter
Kill volume added to sniper platforms to prevent players from sitting on top of them

Τι εννοεί ο ποιητής?


Πολύς κόσμος καθόταν στις πλατφόρμες που κάνουν spawn οι sniper για να φάνε τον templar (όπως εμείς καθόμαστε στο player spawn point) οπότε έβαλαν το death counter όπως όταν βγαίνεις εκτός ορίων στο χάρτη σε περίπτωση που πάει κάποιος εκεί. Δεν είναι ξεκάθαρο βέβαια αν το ίδιο ισχύει και για το αρχικό σημείο πριν πέσεις στην περιοχή του boss.
Άβαταρ μέλους
klonith
 
Δημοσιευσεις : 36

Δημοσίευσηαπό kakashi_hatake » 14 Οκτ 2014, 12:00

Αυτό φοβάμαι πως θα έχουν κάνει.
Άβαταρ μέλους
kakashi_hatake
 
Δημοσιευσεις : 345

Δημοσίευσηαπό Geovra » 14 Οκτ 2014, 12:24

Το ειχα γραψει σε comment στο Blog του Γιαννη Destiny Raid Night #3: Atheon Down!

TomTom 01/10/2014

Το "greek way" δε νομίζω να μπορούν να το φτιάξουν με κάποιο τρόπο.
Θα πρέπει ή να μεγαλώσουν τις αποστάσεις από τις κολώνες ή να να μειώσουν το πήδημα (jump) του Guardian.

kakashi_hatake 02/10/2014

Tom άνετα διορθώνεται το greek way. Κάνουν τη κολώνα μη προσβάσιμη με αποτέλεσμα να γλιστράει ο guardian μέχρι κάτω και στη χειρότερη βάζουν στο "μέρος" μας spawn spot του templar.
Δε νομίζω να το είχαν προβλέψει αυτό γιατί φαντάστηκαν ότι είτε θα είναι κάτω η ομάδα ή αν φάνε wipe θα κατέβουν να πάρουν το relic οπότε πάλι κάτω θα βρίσκονται. Στον Nexus για παράδειγμα που λες που μένεις πάνω στη πλατφόρμα και δεν πέφτεις καθόλου κάτω, σου έρχεται ένας minotaur κάθε τρεις και λίγο από πίσω. Οπότε εκεί το έχουν σκεφτεί.


Geovra 02/10/2014

Η απλα instant death μετα απο καποιο χρονικο διαστημα πανω στην πλατφορμα...μπορει ανετα να το κανει


Δεν πεταγα το πληκτρολογιο καλυτερα....σκ@@^α
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Geovra
 
Δημοσιευσεις : 302

Δημοσίευσηαπό GiannisP » 14 Οκτ 2014, 12:38

Θα το δούμε σήμερα, αν και μάλλον το έχουν φτιάξει το "greek way".
Έτσι και αλλιώς, τον έχουμε τον templar πολύ πριν πάει στο enrage. Όταν θα είμαστε κάτω θα φορτίζει το special μου ακόμη πιο γρήγορα. Δεν πρέπει να έχουμε πλέον πρόβλημα.

Απλά χάσαμε μια σίγουρη ευκαιρία για το Hard mode

Templar Encounter
◾Kill volume added to sniper platforms to prevent players from sitting on top of them
◾Relic is now removed and respawned if the holder leaves the playable area
Άβαταρ μέλους
GiannisP
 
Δημοσιευσεις : 455

Δημοσίευσηαπό Bloodius » 14 Οκτ 2014, 17:54

Απλα τωρα θα εχουμε να ασχοληθουμε και με τα adds,δεν αλλαζει κατι,οση ωρα περιμενουμε να γεμισει το super του Γιαννη σκοτωνουμε τα spawns του boss.
Omnia Mors Aequat
Άβαταρ μέλους
Bloodius
 
Δημοσιευσεις : 32


ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9