
"Οι προγραμματιστές από καιρό ονειρεύοταν περισσότερη μνήμη RAM. Η RAM ήταν τόσο σπάνια τα τελευταία 20 χρόνια στις κονσόλες που αισθάνομαι ότι πολλές προσευχές έχουν απαντηθεί αυτή τη φορά, όμως δεν θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για τους καλλιτέχνες να χρησιμοποιήσουν όλα τα διαθέσιμα RAM, ακόμα και τα 8GB, μπορείτε να είστε βέβαιοι γι 'αυτό», είπε στο GamingBolt.

Εξήγησε επίσης πώς το Havok βεβαιώνει ότι πληρεί τις προϋποθέσεις για όποιο « ξαφνικό » και « απρόσμενο » είδος απαίτησης από την ανάπτυξη οφείλεται στην αύξηση της μνήμης RAM.
« Όσον αφορά την τεχνολογία Havok, ανέκαθεν ο στόχος μας ήταν να επιτρέπει στους προγραμματιστές να κάνουν περισσότερα με λιγότερα. Ακόμη και με τις μεγάλες ποσότητες διαθέσιμης μνήμης RAM, οι προγραμματιστές θα εξακολουθούν να βρίσκουν τρόπους για να χρησιμοποιήσουν ακόμη και το τελευταίο byte. Γι αυτό τον λόγο, υπάρχει πάντα απαίτηση από το middleware να έχει το μικρότερο δυνατό αποτύπωμα μνήμης. Αυτό είναι επίσης όλο και περισσότερο απαίτηση από τους προγραμματιστές κονσολών καθώς εξετάζουν τρόπους να φέρουν τον τίτλο τους και σε κινητές πλατφόρμες. "
Είναι ήδη προφανές, ειδικά με τις ανησυχίες για τα εμπόδια, όπως η eSRAM στο Xbox One. Ωστόσο , οι προγραμματιστές είναι σε θέση να αξιοποιήσουν, για παράδειγμα, όλη τη διαθέσιμη μνήμη παιχνιδιών του PS4; Θα χρειαστεί χρόνος μέχρι να είναι δυνατόν κάτι τέτοιο, αλλά πάρτε το ως εγγύηση ότι η επόμενη γενιά κονσολών δεν πηγαίνει οπουδήποτε σύντομα.

Πηγή: GamingBolt