Forza Motorsport 5

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

Δημοσίευσηαπό Shepard » 20 Νοέμ 2013, 17:12

Τελικα απο αυτα που διαβαζω σε reviews και βλεπω σε βιντεακια, ουτε αυτο ειναι πραγματικο next-gen! Σιγουρα για launch τιτλος ειναι καλος (μαλλον ο καλυτερος) αλλα δεν ξεπερναει το 4!
Απο θεμα οδηγησης λεω και οχι γραφικα/ηχο! Εκει βελτιωθηκε!
Επισης λειπουν αρκετα αυτοκινητα, τα οποια θα βγουν ως dlc, εχει και λιγοτερες πιστες!
Υπαρχουν microtransactions που μπορει να πληρωσει καποιος εως και 3πλασια τιμη αν προχωρησει σε ολες τις αγορες!!! Το καλο ειναι οτι δεν σε σπρωχνει αν παιξεις σωστα κ εχεις υπομονη!

Πολλα θα βελτιωθουν με πατσαρισματα σιγουρα! Ενας παρα πολυ καλος τιτλος αλλα περιμενα περισσοτερα...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό Shepard » 21 Νοέμ 2013, 08:09

Forza Motorsport 5 Gameplay Frame-Rate Tests


Forza Motorsport 5 Gameplay Demo - IGN Live
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό Shepard » 21 Νοέμ 2013, 08:31

Forza Motorsport 5 Hot Lap around Spa - Let's Play - Eurogamer


Forza Motorsport 5 Bathurst race - Let's Play - Eurogamer
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό Shepard » 23 Νοέμ 2013, 10:41

Forza Motorsport 5 - Not Just For Car Nuts Commentary


Cam and Luke chat about why Forza Motorsport 5 isn't just for total gearheads.

Forza 5 - Top Gear Test Track Gameplay


Forza 5 - Opening Race Gameplay
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό Shepard » 23 Νοέμ 2013, 23:29

Digital Foundry vs. Forza Motorsport 5
Forza Motorsport 5: the Digital Foundry verdict

On balance, Turn 10's first effort on Xbox One is impressive for what it sets out to achieve in its 1080p60 presentation, but the raised resolution proves to be something of a Pandora's Box. As ever, the studio's exceptional car detailing steals the show in its authenticity, now bolstered by the materials texturing that sits well with the increased pixel-count. However, it's around this that Forza 5's shortcomings become apparent; now we see the lacklustre texture filtering, the pixellated foliage, and even the cut-out spectator sprite-work that line the road-sides. The game's improved lighting effects and motion blur go some way to obscure such issues during the core racing experience, but in tandem with the halved track and car count, it does seem to suggest a developer pressed to release an end product to a brutal launch window schedule.

It's also disappointing that, despite the supreme full HD presentation, Forza 5 offers anti-aliasing that delivers little to no effect on foliage or cars. Stair-stepping can be rough in spots, especially in cockpit view, and given the processing muscle-power needed to push out this resolution, it makes for a surprising contrast with a more thoroughly treated - if performance limited - 900p game like Ryse.

With that being said, much of this only considers the surface experience, and we're pleased to find Forza 5's handling model continues to impress in its next-gen form. By building on well-forged relationships with like the likes of Pirelli, from whom test data continues to be sourced and entered into the game engine, Turn 10's work continues to improve a simulation that few besides Polyphony Digital are ready to match in the console scene. At its core, the racing mechanics remain fun and satisfying with a controller in hand, even if the gloss over the top can underwhelm.

In review, while the bedrock racing experience is as solid as ever, this can be seen as a stepping stone towards a final product that has yet to arrive; a work in progress if you like. Even compared to the build seen at E3 just a few months ago, differences in bloom, optimised LOD streaming and the remixing of each circuit's surrounding décor are apparent. But in its current form, although Forza 5 falls short in terms of overall polish, it sets a precedent for next-gen racing simulations by virtue of simply planting the flag in the soil first.

http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-23-digital-foundry-vs-forza-motorsport-5
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό Shepard » 24 Νοέμ 2013, 13:10

Forza Motorsport 5 trailer gives an overview of LaFerrari


A new trailer from Forza Motorsport 5 developer Turn 10 Studios details the LaFerrari, an elite car model available as a "first in Forza" timed exclusive.

According to senior vice president of Ferrari Design, Flavio Manzoni, LaFerrari represents "the pinnacle of Ferrari technology." Watch the video above to see the car in both real-life and in-game.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό diver_gr » 24 Νοέμ 2013, 15:09

Είμαι λάτρης της σειράς από το πρώτο τίτλο , έχω όλα τα FM σε limited edition εκτός του πρώτου και με λειπή πολύ το γεγονός ότι τουλάχιστον για μένα το FM είναι ίσως και το χειρότερο παιχνίδι της σειράς. Πρωτού πέσετε και με φάτε μερική θα εξηγήσω τους λόγους για το παραπάνω .

200 αμάξια ασχολίστο , 14 πίστες τραγικό . Ναι τα γραφικά των αυτοκινήτων είναι απλά απίστευτα και έχουν κάνει μέχρι και τη παραμικρή λεπτομέρεια αλλά ....... Θα προτιμούσα να είχα 300-350 αυτοκίνητα και ας μην είχαν όλα τους Auto Vista mode . Καλό αλλά πέρα από μερικά λεπτά που θα χαζέψω ένα αμάξι δεν μου προσφέρει κάτι όσο αφορά το gameplay και το replay value - αντοχή στο χρόνο .Το ίδιο ισχύει και για τις πίστες , 14? είναι δυνατόν τόσο λιγές πίστες?. Και όλα αυτά γιατί?6 μήνες για να κάνουν ένα αμαξί που σε τελική μπορεί να μην ασχοληθείς να δεις καν στο Auto Vita mode.....Ας βάζανε 20-30 αμάξια στο Vista και την υπόλοιπη δουλειά να τη ρίχναν σε περισσότερες πίστες - αυτοκίνητα .

Όσο αφορά τα γραφικά μπορεί τα αμάξια να είναι φωτορελιστικά αλλά η Turn 10 έπαιξε με τις εντυπώσεις παρουσιάζωντας ένα και καλά real time video στην Ε3 με 3d κοινό - δέντρα και διάφορες λεπτομέρεις οι οποίες δεν υπάρχουν καν στο παιχνίδι . 2D spites για το κοινό αρκετά 2d δέντρα και φίλτρα - εφφέ που λείπουν στη τελική έκδοση .Η αλήθεια είναι ότι δεν με πειράζει τα 2d sprites , σε τελική δεν τα δείνω καν σημασία . Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι μας παρουσίασαν κάτι ψεύτικο.

Αυτό όμως που με εξοργίζει αφάνταστα είναι τα microtransactions σε ένα full price Game. Δεν υπάρχει τίποτα ποιο τραγικό - ελεεινό τουλάχιστον για μένα .Και μόνο το συγκεκριμένο πράγμα με απωθεί εντελώς από το παιχνίδι .Δεν υπάρχει περίπτωση τουλάχιστον εγώ να στηρίξω τέτοιες τακτικές .Η δύναμη μας είναι το πορτοφόλι μας και όσο υπάρχει κόσμος που στηρίζει τα παραπάνω τόσο ποιο συχνά θα βλέπουμε παιχνίδια να υθετούν τέτοιες τακτικές.

Μεγάλος χαμένος για μένα μόνο η MS (κατά τη γνώμη μου ) . Το forza 5 ήταν ο μόνος τίτλος που με έκανε πραγματικά να σκεφτώ να πάρω XBOX ONE έναντι του PS4 και δυσκολευόμουν να αποφασίσω . Ευτηχώς η H MS και η Turn 10 έκανα την απόφαση πανεύκολη , PS4 δαγκωτώ χωρίς δεύτερη σκέψη .
Άβαταρ μέλους
diver_gr
 
Δημοσιευσεις : 447

Δημοσίευσηαπό Shepard » 24 Νοέμ 2013, 18:42

Συμφωνω και εγω... επρεπε να το βαγλουν 4-5 μηνες αργοτερα. Περαν αυτα ομως, το παιχνιδι φαινεται εξαιρετικοτατο και εχουν κανει ακομα καλυτερα δουλεια μεσα στην πιστα.
To "campaign" ειναι το μεγαλυτερο προβλημα. Επρεπε να ειχαν κρατησει το μοντελο του 4.
Τα microtransactions ειναι πληγη δυστυχως και θα τα δουμε στα περισσοτερα παιχνιδια στην γενια που μπαινουμε. Ευτυχως απο αυτα που διαβαζω, ΔΕΝ σε ωθει σε αγορα με το ζορι. Με υπομονη μπορεις να τερματισεις το παιχνιδι και χωρις αυτα οπως τα προηγουμενα Forza.

Για ολα τα αλλα, απλα καποιος περιμενει την GOTY Edition με ολα τα DLC και updates. ;)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9