Η Index θα υποβληθεί κάτω από τον Αστικό Νόμο Αποκατάστασης, προς το παρόν τουλάχιστον, κάτι που σημαίνει αναδιοργάνωση, και όχι εκκαθάριση ή απορρόφηση ενώ ταυτόχρονα διαπιστώθηκε ό,τι η Atlus αποτελεί τον πιο κερδοφόρο τομέα της. Η Index (Atlus Parent) θα συνεχίσει να λειτουργεί, υπό την ιδιοκτησία κάποιου συνδυασμού της τρέχουσας διοίκησης και των τρεχόντων πιστωτών.
Στον απόηχο των πρόσφατων -όχι και τόσο καλών- οικονομικών αποτελεσμάτων για το Wii U, ο πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρείας Satoru Iwata τόνισε για άλλη μία φορά ότι η καλύτερη υποστήριξη λογισμικού κατά τους επόμενους μήνες μπορεί να αναβιώσει τις τύχες της κονσόλας. «Είναι δύσκολο να εξηγήσουμε, έτσι απλά, ότι το Wii U είναι ένα σύστημα με συγκεκριμένες λειτουργίες. Καταλαβαίνουμε ότι χρειάζεται περισσότερος χρόνος για κάτι τέτοιο. Αν και δυστυχώς κατά το πρώτο εξάμηνο του 2013 οι πωλήσεις ήταν αρκετά χαμηλές, δεν νομίζω ότι πρέπει να απορρίψουμε τις δυνατότητες που έχει η κονσόλα», τόνισε αρχικά ο Iwata, ενώ στη συνέχεια έκανε λόγο για το πώς μπορεί να ανατραπεί το σκηνικό για την πλατφόρμα, αναφέροντας ότι η Nintendo θα πρέπει να ρίξει το βάρος της περισσότερο στην δημιουργία παιχνιδιών που θα έχουν έντονη απήχηση στο κοινό τους, παρά σε τίτλους όπου επικεντρώνονται περισσότερο στην τέχνη. «Η δημιουργία είναι σαν μια έκφραση του εγωισμού. Οι άνθρωποι με ισχυρή ενέργεια, έχουν το ένστικτο ότι δημιουργούν κάτι σωστό και έχουν την αυτοπεποίθηση για να το ξεκινήσουν. Αυτό λοιπόν θα πρέπει να είναι καλό και για τον πελάτη, αλλά ο τελικός στόχος ενός προϊόντος είναι να γίνει αποδεκτό από τους ανθρώπους. Δεν μπορείς να επιβάλεις τη γνώμη σου ότι η ιδέα σου είναι σωστή. Δηλαδή αν προσφέρεις σε έναν πελάτη την ιδέα σου και δεν τη καταλάβει, κάτι που είναι πολύ σημαντικό, τότε θα πρέπει να αλλάξεις την ιδέα σου», συμπλήρωσε κλείνοντας. Υπενθυμίζουμε ότι το Wii U πούλησε μόνο 160.000 συστήματα παγκοσμίως κατά το προηγούμενο τρίμηνο και από την ημέρα κυκλοφορίας του συνολικά 3.61 εκατομμύρια. http://www.enternity.gr/Article/Επικεντρώνεται-στo-development-η-Νintendo
Ας ελπίσουμε να επαναφερουν μερικά ξεχασμένα franchise αλλα και να δημιουργησουν και κανενα νέο. Επισης (άσχετο) αλλά ελπίζω να βάλουν παιχνίδια από Ν64 και GC στη virtual console.
Η Nintendo μέσα από το Nintendo Direct, ανακοίνωσε μία σειρά από τίτλους για τα Wii U και 3DS. Η ιαπωνική εταιρεία ξεκίνησε με το Animal Crossing Plaza για το Wii U, στο οποίο οι χρήστες μπορούν να κάνουν chat σχετικά με τις πόλεις τους και να μοιράζονται φωτογραφίες με άλλους παίκτες από όλο τον κόσμο. Η υπηρεσία διατίθεται δωρεάν και θα διαρκέσει έως το τέλος του 2014. Επίσης πολύ σύντομα θα γίνει διαθέσιμο στο eShop της Nintendo ο κλασικός Famicom τίτλος, Summer Carnival ’92: RECCA, ο οποίος έχει μείνει στην ιστορία ως ένα από τα πιο δύσκολα shooters. Παράλληλα ανακοινώθηκε και η εφαρμογή Art Academy: SketchPad για το Wii U η οποία κυκλοφορεί στις 9 Αυγούστου. Η εφαρμογή χρησιμοποιεί στοιχεία από την επερχόμενη έκδοση της σειράς Art Academy για το Wii U και επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν πρωτότυπα έργα τέχνης που μπορούν να τοποθετηθούν απευθείας στο Miiverse. Επιπλέον, ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας του Legend of Zelda: Wind Waker HD για το Wii U θα είναι 4 Οκτωβρίου για την Ευρώπη ενώ αποκαλύφθηκε και ό,τι το CrossOver παιχνίδι Professor Layton VS Phoenix Wright: Ace Attorney αναμένεται για το 3DS στις αρχές του 2014.
Θέλω σίγουρα Zelda, Sonic και DK. Ο Οκτώβριος και ο Νοέμβριος αποκτανε ενδιαφέρον. Ας ελπίσουμε να έρθει και άλλο direct με περισσότερες ανακοινώσεις σύντομα.
Splinter Cell Blacklist - The Wii U GamePad Advantage
Along with offering a lengthy, mostly uninterrupted sampling of Blacklist gameplay, this Splinter Cell video also details some of the differences for the Wii U version of the game.
Από το Zombi U η Ubisoft έχει δείξει ότι έχει καταλάβει πως πρέπει να χρησημοποιείται το game pad. Νομίζω το επιβεβαιώνει με το Splinter Cell. Αν είναι όντως τα πράγματα όπως το βίντεο. Και λογικά θα έχει και άλλα features. Μακάρι να αξιοποιηθεί το game pad με τέτοιο τρόπο και σε άλλα παιχνίδια. Πάντως με το Splinter Cell φαίνεται να έχει γίνει καλή δουλειά όχι μόνο με το game pad αλλά με το παιχνίδι γενικότερα.