Knack (Playstation 4)

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

Knack (Playstation 4)

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 03 Ιουν 2013, 06:21

Εικόνα
Ανάπτυξη: Sony Computer Entertainment Japan Studio
Έκδοση: Sony Computer Entertainment
Διεύθυνση: Mark Cerny
Πλατφόρμες: Playstation 4
Κατηγορία: Platform
Τρόποι Παιχνιδιού: Single Player, Online Multiplayer
Ημερομηνία κυκλοφορίας: Launch PS4
Σελίδα προώθησης: Knack.gr
Εικόνα
Το Knack είναι ένα επερχόμενο παιχνίδι πλατφόρμας που αναπτύσσεται από την SCE Japan Studio σε συνεργασία με το σχεδιαστή βίντεο-παιχνιδιών Mark Cerny.
Εικόνα
Υπόθεση:
Ο πόλεμος κατά της ανθρωπότητας ξεκίνησε και ανθρωπότητα πρέπει να στηριχτεί σε έναν ήρωα που δεν θα φανταζόταν ποτέ κανείς, για να την προστατέψει από μια νέα, επικίνδυνη απειλή, την αναζωπύρωση των ειδών που είναι γνωστά ως Goblins, με επικεφαλής τον Gundahar.
Ένας γιατρός (άνθρωπος), ο οποίος μελετούσε πανάρχαια μυστηριώδη κειμήλια, χρόνια τώρα, από ένα, εδώ και πολύ καιρό, χαμένο πολιτισμό, βρήκε τελικά τον τρόπο να τα ενώσει και να τους δώσει συνείδηση​​. Το αποτέλεσμα ήταν ο Knack, ένα πλάσμα με μυστηριώδεις δυνάμεις. Ο απλός και μετριόφρων Knack έχει ύψος μόλις ένα μέτρο, αλλά χάρη στη δύναμη πανάρχαιων, μυστηριωδών κειμηλίων, μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα πανίσχυρο κτήνος ή ακόμη και σε μια γιγάντια μηχανή καταστροφής.
Ο γιατρός πιστεύει ότι ο Knack μπορεί να αποτελέσει ένα ανεκτίμητο πλεονέκτημά στον πόλεμο εναντίον των Goblins, μέχρι να γίνει σαφές ότι ένας ακόμη μεγαλύτερος κίνδυνος εγκυμονείτε από τα χαρακτηριστικά της ίδιας της ανθρώπινης κοινότητας.
Εικόνα
Αποκτήστε φανταστικές δυνάμεις και ανακαλύψτε τον μοναδικό, πλούσιο κόσμο του Knack σε αυτήν την απίστευτα διασκεδαστική και γεμάτη δράση περιπέτεια κολοσσιαίων διαστάσεων.
Χειρισμός:
Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, ο Knack ανακαλύπτει ότι έχει μια ικανότητα (ως εκ τούτου, και το όνομα Knack=ικανότητα) που του επιτρέπει να ενσωματώσει πάγο, μέταλλο και άλλες ουσίες στο σώμα του, δίνοντάς του νέες ικανότητες από επίπεδο σε επίπεδο. Η Sony περιγράφει το gameplay ως ένα πάντρεμα των "Crash Bandicoot και Katamari Damacy, με ένα άγγιγμα από God of War".

Δημοσιότητα:
Ανακοινώθηκε επίσημα από τον Cerny στις 20 Φεβρουαρίου του 2013 κατά τη διάρκεια του PlayStation Meeting το 2013 στη Νέα Υόρκη.
Εικόνα
Προεπισκόπηση Παρουσίασης από τον Mark Cerny:
Με το νέο μας Project, Knack , προσπαθούμε πραγματικά να επωφεληθούμε από όλα όσα το PlayStation 4 υποστηρίζει, από τις δυνατότητες γραφικών της πλατφόρμας, στην προσομοίωση της φυσικής, απαραίτητες για να χειριστεί τον πολύ μοναδικό ήρωα μας. Με τα χρόνια έχω εμπλακεί σε μια σειρά χαρακτήρων με βάση τίτλους δράσης - Crash Bandicoot, Jak και Daxter, Ratchet & Clank - και με το gameplay του Knack, προσπαθούμε να επικεντρωθούμε στην ουσιώδη διασκέδαση πίσω από το δράσης-πλατφόρμας gameplay . Ελπίζω ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι που θα ενθουσιάσει εκείνους που έπαιξαν τα κλασικά μας παιχνίδια τότε, καθώς και κάτι που προσελκύει νέους οπαδούς στο είδος.



Είμαι βέβαιος ότι είδατε πολλά πράγματα στο τρέιλερ και ίσως να αναρωτιέστε τι ακριβώς είναι το παιχνίδι είναι όλα τα σχετικά. Αυτή τη στιγμή δουλεύουμε σκληρά για το παιχνίδι και την ανάπτυξη του στο PlayStation 4. Ήταν μια απίστευτη ευκαιρία να συμβάλω με την παρουσία μου τόσο νωρίς και προετοιμαζόμαστε σε μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά για τη βιομηχανία. Αυτή είναι μόνο μια μικρή γεύση του τι έρχεται στα καταστήματα, θα ακούσετε περισσότερα για τον Knack και πώς παίζει στο PS4 πολύ σύντομα...
Εικόνα

Πηγή: wikipedia.org / gr.playstation.com / Μετάφραση - Διόρθωση :arrow: Havok-Alex
Τελευταία επεξεργασία από Havok-Alex και 18 Οκτ 2013, 22:18, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

Mark Cerny: Το βιογραφικό του Δημιουργού του Knack

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 03 Ιουν 2013, 18:46

Ο Mark Cerny (γεν. 1964) είναι μια φιγούρα της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών και έχει εργαστεί ως σχεδιαστής, προγραμματιστής, παραγωγός και εκτελεστικός διευθυντής. Ως πρόεδρος της Cerny Games, την οποία ίδρυσε το 1998, και λειτουργεί πλέον ως σύμβουλος στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών. Το 2004, έγινε αποδέκτης του βραβείου 'επίτευγμα ζωής' από το Διεθνή Όμιλο Δημιουργών Παιχνιδιών, και το 2010 ο ίδιος εντάχθηκε στην αίθουσα της φήμης της Ακαδημίας των Διαδραστικών Τεχνών & Επιστημών. Το 2013 παρουσιάστηκε σαν βασικός αρχιτέκτονας του Sony PlayStation 4.
Εικόνα
Καριέρα:
O Cerny, λάτρης του προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών και των παιχνιδιών arcade, ξεκίνησε στη βιομηχανία των παιχνιδιών στην ηλικία των 17, όταν εντάχθηκε στην Atari το 1982. Σε αυτές τις πρώτες ημέρες της επαγγελματικής ανάπτυξης παιχνιδιών, οι ομάδες ήταν μικρές και κάθε μέλος ήταν υπεύθυνος για ένα ευρύτερο φάσμα των ρόλων, σε σχέση με σήμερα. Η
πρώτη μεγάλη επιτυχία του Cerny ήρθε με το Marble Madness στο οποίο, σε ηλικία 18 ετών, ενήργησε ως ο σχεδιαστής. Για πολλά χρόνια εργάστηκε για την Sega στην Ιαπωνία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου εργάστηκε στο Sonic the Hedgehog 2. Ήταν ο αντιπρόεδρος και στη συνέχεια ο πρόεδρος των Universal Interactive Studios. Έχει εργαστεί εκτενώς με την Naughty Dog (για τα Crash Bandicoot, Jak και Daxter και το πρώτο Uncharted), την Insomniac Games (στα Spyro ο δράκος, Ratchet και Clank και Resistance), και την Sony.
Από την πολυετή εμπειρία του στα "κάνε το και μην το κάνεις» στον κλάδο των παιχνιδιών έχει αναπτύξει την "Μέθοδο Cerny", μια στρατηγική για την ανάπτυξη παιχνιδιών. Η μέθοδός του προτιμά μια ελεύθερη μορφή, της προ-παραγωγικήςφάσης που διερευνά τη βιωσιμότητα ενός παιχνιδιού πριν από την πλήρη ανάπτυξη του. Για παράδειγμα, ο ίδιος υποστηρίζει ότι αν το πρώτο επίπεδο της παραγωγής δεν ενθουσιάζει τους πελάτες, τότε η ιδέα του παιχνιδιού θα πρέπει να αναιρεθεί πριν καταβληθεί μεγαλύτερη προσπάθεια.
Ο International Game Developers Association απονέμει τον Cerny με το βραβείο 'επίτευγμα ζωής στα Game Developers Choice Award (IGDA) το 2004. στο IGNA δήλωσε ότι, "Είναι σπάνιο να βρεθεί ο μπαλαντέρ, ο οποίος όχι μόνο έχει υψηλού επιπέδου όραμα για ένα καταπληκτικά σχεδιασμένο παιχνίδι, αλλά μπορεί να λειτουργήσει ως κόλλα για να μείνουν όλα τα κομμάτια ενωμένα". Η ασυνήθιστη, αλλά ιδιαίτερα αποτελεσματική μεθοδολογία του μας έφερε μερικά από τα πιο διασκεδαστικά παιχνίδια στην ιστορία. Περιγράφεται ως ο " Αρχηγός της συνεργασίας". Η επιτυχία του δεν εξαρτάται μόνο από τον αριθμό των παιχνιδιών που έχει δουλέψει, αλλά και την ποιότητά τους και την εμπορική τους επιτυχία (έχοντας πουλήσει αρκετές δεκάδες εκατομμύρια μονάδες).
Το 2010, κατά τα 13α Ετήσια Interactive Achievement Awards, ο Mark Cerny εντάθηκε στο Academy of Interactive Arts & Sciences Hall of Fame. "ο Mark Cerny είναι το πιο κοντινό έχουμε σε ένα σύγχρονο Da Vinci", δήλωσε ο Joseph Olin, ο τότε πρόεδρος της AIAS. "Αυτό, δεν περιορίζεται σε μία μόνο πτυχή της δημιουργίας παιχνιδιών, είναι πραγματικά ένας άνθρωπος της Αναγέννησης. Είναι ποικιλοτρόπως ολοκληρωμένος σχεδιαστής παιχνιδιών, παραγωγός, προγραμματιστής και τεχνολόγος, μιλάει άπταιστα ιαπωνικά και είναι ένας από τους σπουδαιότερους των δυτικών εμπειρογνωμόνων στην ιαπωνική αγορά παιχνιδιών. Είναι επίσης ένας από τους υψηλότερου επιπέδου ανεξάρτητων δημιουργών σε μια βιομηχανία που κυριαρχείται από τα θεσμικά όργανα."
Στις 20 Φεβρουαρίου, 2013 στην εκδήλωση για τα παγκόσμια αποκαλυπτήρια του Sony PlayStation 4 στη Νέα Υόρκη ο Mark Cerny αποκαλύφθηκε ως ο αρχιτεκτονικός επικεφαλής της κονσόλας. Παρουσίασε, επίσης, πλάνα In-Game από το δικό του νέο παιχνίδι που αναπτύσσει για την κονσόλα και ονομάζεται Knack.
Εικόνα
Παιχνίδια που σχετίζεται:
Major Havoc (1983, arcade) — Προγραμματιστής, Σχεδιαστής
Marble Madness (1984, arcade) — Προγραμματιστής, Σχεδιαστής

Shooting Gallery (1987, Master System) — Προγραμματιστής, Σχεδιαστής
Missile Defense 3-D (1987, Master System) — Προγραμματιστής, Σχεδιαστής
Shanghai (1988, port to Master System) — Προγραμματιστής
California Games (1989, port to Master System) — Προγραμματιστής
Dick Tracy (1990, Genesis) — Προγραμματιστής, Σχεδιαστής
Kid Chameleon (1991, Genesis) — Προγραμματιστής, Σχεδιαστής
Sonic the Hedgehog 2 (1992, Genesis) — Παραγωγός

Crash ‘n Burn (1993, 3DO) — Προγραμματιστής, Σχεδιαστής
Total Eclipse (1994, 3DO) — Προγραμματιστής, Σχεδιαστής

Disruptor (1996, PlayStation) — Εκτελεστικός Παραγωγός, Σχεδιαστής
Crash Bandicoot (1996, PlayStation) — Εκτελεστικός Παραγωγός
Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back (1997, PlayStation) — Παραγωγός, Σχεδιαστής
Spyro the Dragon (1998, PlayStation) — Εκτελεστικός Παραγωγός, Σχεδιαστής
Crash Bandicoot 3: Warped (1998, PlayStation) — Εκτελεστικός Παραγωγός, Σχεδιαστής
Spyro the Dragon 2: Ripto's Rage! (1999, PlayStation) — Εκτελεστικός Παραγωγός
Crash Bash (2000, PlayStation) — Παραγωγός, σχεδιαστής
Spyro: Year of the Dragon (2000, PlayStation) — Σύμβουλος Σχεδιασμού
Jak and Daxter: The Precursor Legacy (2001, PS2) — Προγραμματιστής
Ratchet and Clank (2002, PS2) - Σχεδιαστής
Jak II (2003, PS2) — Προγραμματιστής, Σχεδιαστής
Ratchet & Clank: Going Commando (2003, PS2) — Σχεδιαστής
Ratchet & Clank: Up Your Arsenal (2004, PS2) — Σύμβουλος Σχεδιασμού
Resistance: Fall of Man (2006, PS3) — Σύμβουλος Σχεδιασμού
Uncharted: Drake's Fortune (2007, PS3) — Σύμβουλος Σχεδιασμού
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction (2007, PS3) — Σύμβουλος Σχεδιασμού
Resistance 2 (2008, PS3) —Σύμβουλος Σχεδιασμού
God of War III (2010, PS3) — Σύμβουλος Σχεδιασμού
Killzone 3 (2011, PS3) — Σύμβουλος Σχεδιασμού
Knack (PS4) - Διευθυντής

Εικόνα
Πηγή: wikipedia.org / Μετάφραση - Διόρθωση :arrow: Havok-Alex
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509


Δημοσίευσηαπό Shepard » 16 Ιουν 2013, 09:41

Knack (PS4) unique gameplay demo with commentary Pt1


Knack (PS4) unique gameplay demo with commentary Pt2
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Knack PS4 Gameplay

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 06 Ιούλ 2013, 17:42

Ένα νέο video για το Knack δόθηκε στη δημοσιότητα στα πλαίσια του event της Sony για το Playstation 4 στο Λονδίνο. Δείτε το μέσα από τον παρακάτω player:
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

Νέο gameplay υλικό από το Knack

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 23 Αύγ 2013, 05:40

Η Sony παρουσίασε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στο πλαίσιο της gamescom ένα νέο video από τον επερχόμενο τίτλο Knack, στο οποίο μπορούμε να απολαύσουμε για άλλη μία φορά στιγμές από το gameplay του παιχνιδιού. Μπορείτε να το παρακολουθήσετε μέσα από τον παρακάτω player:
https://www.youtube.com/watch?v=aNiG9osRHc4

http://www.enternity.gr/Article/Νέο-gameplay-υλικό-από-το-Knack

Παναγιώτης Χιονίδης
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

Developer diary για το Knack

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 31 Αύγ 2013, 14:52

Η Sony δημοσίευσε ένα νέο video για το επερχόμενο Knack, σε αυτό ο δημιουργός του τίτλου Mark Cerny μιλάει για την old-school πρόκληση που προσφέρει στους παίκτες η εν λόγω παραγωγή. Μάλιστα, ο Cerny αναφέρει ότι ο τίτλος απευθύνεται σε εκείνους που απολαμβάνουν να διασκεδάζουν με παιχνίδια όπως τα Crash Bandicoot και Jak and Daxter, αλλά και σε εκείνους που θέλουν μία μεγαλύτερη πρόκληση, αφού το Knack είναι παράλληλα πολύ δύσκολο. Ο τίτλος αναμένεται αποκλειστικά για το PlayStation 4, όταν το σύστημα κυκλοφορήσει το Νοέμβριο.
Δείτε το εν λόγω video μέσα από τον παρακάτω player:

http://www.enternity.gr/Article/Developer-diary-για-το-Knack

Παναγιώτης Χιονίδης
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

Knack Direct Feed 1080p TGS 2013

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 11 Οκτ 2013, 19:13

Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509


Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9