
Ανάπτυξη: Sony Computer Entertainment Japan Studio
Έκδοση: Sony Computer Entertainment
Διεύθυνση: Mark Cerny
Πλατφόρμες: Playstation 4
Κατηγορία: Platform
Τρόποι Παιχνιδιού: Single Player, Online Multiplayer
Ημερομηνία κυκλοφορίας: Launch PS4
Σελίδα προώθησης: Knack.gr

Το Knack είναι ένα επερχόμενο παιχνίδι πλατφόρμας που αναπτύσσεται από την SCE Japan Studio σε συνεργασία με το σχεδιαστή βίντεο-παιχνιδιών Mark Cerny.

Υπόθεση:
Ο πόλεμος κατά της ανθρωπότητας ξεκίνησε και ανθρωπότητα πρέπει να στηριχτεί σε έναν ήρωα που δεν θα φανταζόταν ποτέ κανείς, για να την προστατέψει από μια νέα, επικίνδυνη απειλή, την αναζωπύρωση των ειδών που είναι γνωστά ως Goblins, με επικεφαλής τον Gundahar.
Ένας γιατρός (άνθρωπος), ο οποίος μελετούσε πανάρχαια μυστηριώδη κειμήλια, χρόνια τώρα, από ένα, εδώ και πολύ καιρό, χαμένο πολιτισμό, βρήκε τελικά τον τρόπο να τα ενώσει και να τους δώσει συνείδηση. Το αποτέλεσμα ήταν ο Knack, ένα πλάσμα με μυστηριώδεις δυνάμεις. Ο απλός και μετριόφρων Knack έχει ύψος μόλις ένα μέτρο, αλλά χάρη στη δύναμη πανάρχαιων, μυστηριωδών κειμηλίων, μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα πανίσχυρο κτήνος ή ακόμη και σε μια γιγάντια μηχανή καταστροφής.
Ο γιατρός πιστεύει ότι ο Knack μπορεί να αποτελέσει ένα ανεκτίμητο πλεονέκτημά στον πόλεμο εναντίον των Goblins, μέχρι να γίνει σαφές ότι ένας ακόμη μεγαλύτερος κίνδυνος εγκυμονείτε από τα χαρακτηριστικά της ίδιας της ανθρώπινης κοινότητας.

Αποκτήστε φανταστικές δυνάμεις και ανακαλύψτε τον μοναδικό, πλούσιο κόσμο του Knack σε αυτήν την απίστευτα διασκεδαστική και γεμάτη δράση περιπέτεια κολοσσιαίων διαστάσεων.
Χειρισμός:
Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, ο Knack ανακαλύπτει ότι έχει μια ικανότητα (ως εκ τούτου, και το όνομα Knack=ικανότητα) που του επιτρέπει να ενσωματώσει πάγο, μέταλλο και άλλες ουσίες στο σώμα του, δίνοντάς του νέες ικανότητες από επίπεδο σε επίπεδο. Η Sony περιγράφει το gameplay ως ένα πάντρεμα των "Crash Bandicoot και Katamari Damacy, με ένα άγγιγμα από God of War".
Δημοσιότητα:
Ανακοινώθηκε επίσημα από τον Cerny στις 20 Φεβρουαρίου του 2013 κατά τη διάρκεια του PlayStation Meeting το 2013 στη Νέα Υόρκη.

Προεπισκόπηση Παρουσίασης από τον Mark Cerny:
Με το νέο μας Project, Knack , προσπαθούμε πραγματικά να επωφεληθούμε από όλα όσα το PlayStation 4 υποστηρίζει, από τις δυνατότητες γραφικών της πλατφόρμας, στην προσομοίωση της φυσικής, απαραίτητες για να χειριστεί τον πολύ μοναδικό ήρωα μας. Με τα χρόνια έχω εμπλακεί σε μια σειρά χαρακτήρων με βάση τίτλους δράσης - Crash Bandicoot, Jak και Daxter, Ratchet & Clank - και με το gameplay του Knack, προσπαθούμε να επικεντρωθούμε στην ουσιώδη διασκέδαση πίσω από το δράσης-πλατφόρμας gameplay . Ελπίζω ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι που θα ενθουσιάσει εκείνους που έπαιξαν τα κλασικά μας παιχνίδια τότε, καθώς και κάτι που προσελκύει νέους οπαδούς στο είδος.
Είμαι βέβαιος ότι είδατε πολλά πράγματα στο τρέιλερ και ίσως να αναρωτιέστε τι ακριβώς είναι το παιχνίδι είναι όλα τα σχετικά. Αυτή τη στιγμή δουλεύουμε σκληρά για το παιχνίδι και την ανάπτυξη του στο PlayStation 4. Ήταν μια απίστευτη ευκαιρία να συμβάλω με την παρουσία μου τόσο νωρίς και προετοιμαζόμαστε σε μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά για τη βιομηχανία. Αυτή είναι μόνο μια μικρή γεύση του τι έρχεται στα καταστήματα, θα ακούσετε περισσότερα για τον Knack και πώς παίζει στο PS4 πολύ σύντομα...

Πηγή: wikipedia.org / gr.playstation.com / Μετάφραση - Διόρθωση
