- Τώρα είναι 09 Ιούλ 2025, 22:54 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
News: Gaming and industry
Η Blizzard ανακοίνωσε το Blizzard All-Stars
Το Blizzard All-Stars είναι η προσπάθεια της Blizzard να εισέλθει στο MOBA genre, κάτι που είχε αποκαλυφθεί από το 2010, χωρίς όμως να κυκλοφορήσουν άλλες πληροφορίες από τότε. Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του παραγωγού του StarCraft 2 Chris Sigaty o τίτλος βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης. Όπως είπε: «Στην παρούσα φάση το Blizzard All-Stars βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης. Υπάρχουν βέβαια ακόμα αρκετά πράγματα στα οποία πρέπει να δουλέψουμε, όπως στο να σχεδιάσουμε κάτι που να διαφέρει από το StarCraft 2 και να ανήκει στο MOBA genre, ένα είδος που προσφέρει πολύ υλικό σε μικρότερο χώρο από το StarCraft 2».

Θα καταφέρει άραγε το Blizzard All-Stars να σταθεί απέναντι στα θηρία του είδους DOTA 2 και League of Legends;
Το Dragon Age 3: Inquisition στην Frostbite 2
Σύμφωνα με τον Neil Thompson της BioWare, το Dragon Age 3: Inquisition θα είναι απίστευτα όμορφο, και αυτό λόγω του ότι ο επόμενος τίτλος του Dragon Age franchise αναπτύσσεται στη μηχανή γραφικών Frostbite 2. Μιλώντας με το OXM ο Thompson είπε: «Τα Dragon Age: Origins και Dragon Age 2 είχαν δημιουργηθεί με την δική μας μηχανή γραφικών, την Eclipse, η οποία όμως είχε αρχίσει να δείχνει κάποια άσχημα σημάδια στο Dragon Age 2. Το Inquisition αναπτύσσεται στην Frostbite 2 η οποία είναι πάρα πολύ δυνατή, με το μέχρι στιγμής αποτέλεσμα να δείχνει πανέμορφο».

«Η ομάδα ανάπτυξης του Dragon Age έδειχνε κάπως απογοητευμένη όταν έβλεπε την μεταφορά των χαρακτήρων από το χαρτί στην οθόνη με τη βοήθεια της Eclipse, ωστόσο αυτό δεν συμβαίνει πλέον με την Frostbite 2. Λίγο πριν αρχίσει επίσημα η ανάπτυξη του Dragon Age 3: Inquisition, έβλεπα μερικά από τα project που είχαν σχεδιάσει με την βοήθεια της νέας μηχανής γραφικών και έμενα με ανοιχτό το στόμα. Όταν θα κυκλοφορήσουν οι πρώτες φωτογραφίες του τίτλου, οι fans δεν θα απογοητευτούν», είπε κλείνοντας ο Thompson.
Top 5 Most Depressing Games
Top 5 Most Depressing Games - In our new weekly list feature, we look at the top 5 most depressing games ever. Whether it's gritty crimefests, miserable quiz games or the relentless butchering of a helpless boy, everything in this list is guaranteed to darken your day. Do you agree, or have we missed something?
Το Blizzard All-Stars είναι η προσπάθεια της Blizzard να εισέλθει στο MOBA genre, κάτι που είχε αποκαλυφθεί από το 2010, χωρίς όμως να κυκλοφορήσουν άλλες πληροφορίες από τότε. Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του παραγωγού του StarCraft 2 Chris Sigaty o τίτλος βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης. Όπως είπε: «Στην παρούσα φάση το Blizzard All-Stars βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης. Υπάρχουν βέβαια ακόμα αρκετά πράγματα στα οποία πρέπει να δουλέψουμε, όπως στο να σχεδιάσουμε κάτι που να διαφέρει από το StarCraft 2 και να ανήκει στο MOBA genre, ένα είδος που προσφέρει πολύ υλικό σε μικρότερο χώρο από το StarCraft 2».

Θα καταφέρει άραγε το Blizzard All-Stars να σταθεί απέναντι στα θηρία του είδους DOTA 2 και League of Legends;
Το Dragon Age 3: Inquisition στην Frostbite 2
Σύμφωνα με τον Neil Thompson της BioWare, το Dragon Age 3: Inquisition θα είναι απίστευτα όμορφο, και αυτό λόγω του ότι ο επόμενος τίτλος του Dragon Age franchise αναπτύσσεται στη μηχανή γραφικών Frostbite 2. Μιλώντας με το OXM ο Thompson είπε: «Τα Dragon Age: Origins και Dragon Age 2 είχαν δημιουργηθεί με την δική μας μηχανή γραφικών, την Eclipse, η οποία όμως είχε αρχίσει να δείχνει κάποια άσχημα σημάδια στο Dragon Age 2. Το Inquisition αναπτύσσεται στην Frostbite 2 η οποία είναι πάρα πολύ δυνατή, με το μέχρι στιγμής αποτέλεσμα να δείχνει πανέμορφο».

«Η ομάδα ανάπτυξης του Dragon Age έδειχνε κάπως απογοητευμένη όταν έβλεπε την μεταφορά των χαρακτήρων από το χαρτί στην οθόνη με τη βοήθεια της Eclipse, ωστόσο αυτό δεν συμβαίνει πλέον με την Frostbite 2. Λίγο πριν αρχίσει επίσημα η ανάπτυξη του Dragon Age 3: Inquisition, έβλεπα μερικά από τα project που είχαν σχεδιάσει με την βοήθεια της νέας μηχανής γραφικών και έμενα με ανοιχτό το στόμα. Όταν θα κυκλοφορήσουν οι πρώτες φωτογραφίες του τίτλου, οι fans δεν θα απογοητευτούν», είπε κλείνοντας ο Thompson.
Top 5 Most Depressing Games
Top 5 Most Depressing Games - In our new weekly list feature, we look at the top 5 most depressing games ever. Whether it's gritty crimefests, miserable quiz games or the relentless butchering of a helpless boy, everything in this list is guaranteed to darken your day. Do you agree, or have we missed something?

-
Shepard - Moderator
- Δημοσιευσεις : 6860
Παίζει να έστειλα εκεί τον wilson!Δεν νομίζω να μπορέσει τα καταφέρει καθώς και τα δυο παιχνίδια έχουν ήδη τεράστια βάση φανατικών οπαδών.Άσε που είναι ξενερωμένος ο κόσμος με το diablo μάλλον ακόμα ένα άκυρο για την Blizzard...

-
T_K_L_L_LUIGI - Δημοσιευσεις : 1017
Ξεκινάει το ξεπούλημα η THQ .
http://www.computerandvideogames.com/38 ... y-auction/
http://www.computerandvideogames.com/38 ... y-auction/
http://trollemaida.blogspot.com/ Ανασκόπηση 2011 by Trollemaida
-
dameko-doubutsu - Δημοσιευσεις : 96
dameko-doubutsu έγραψε:Ξεκινάει το ξεπούλημα η THQ .
http://www.computerandvideogames.com/38 ... y-auction/
Πρεπει τα δυνατά franchise που εχει, να σωθουν οπωσδηποτε!


-
Shepard - Moderator
- Δημοσιευσεις : 6860
T_K_L_L_LUIGI έγραψε:Παίζει να έστειλα εκεί τον wilson!Δεν νομίζω να μπορέσει τα καταφέρει καθώς και τα δυο παιχνίδια έχουν ήδη τεράστια βάση φανατικών οπαδών.Άσε που είναι ξενερωμένος ο κόσμος με το diablo μάλλον ακόμα ένα άκυρο για την Blizzard...
Όπως είπαμε και σε σχόλια νομίζω είναι λάθος κίνηση της blizzard να βγάλει ένα MΟΒΑ τη στιγμή που το LoL είναι στην ακμή του και βγαίνει και η DotA η οποία έχει επίσης μεγάλη fan base και είναι γενικώς από τα πιο αναμενόμενα online παιχνίδια αυτή τη περίοδο. Και όπως είπες ο κόσμος δεν την εμπιστεύεται πια μετά το Diablo. Θα πρέπει να κάνει κάτι εξαιρετικό για να ενθουσιαστούν και πάλι οι ξενερωμένοι.
Όσο για την THQ όλα τα πήρανε (με την Koch να παίρνει τα καλύτερα) εκτώς από το darksiders. To σχολίασα και στο site γιατί μου έκανε εντύπωση που δεν είχε κάποιο bid όπως είπαν μερικά παιδιά. Είναι δυνατών να μην πιστεύουν σε έναν τίτλο με τόσους fan; Aντί να το πάρει η UBI, πήγε και πήρε το South Park που ήταν σίγουρα πιο φτηνό αλλά δεν είναι το ίδιο.
-
PetrifieD- - Δημοσιευσεις : 1059
My name is Ben Cureton, and I was the Lead Combat Designer at Vigil Games. I'm sitting at my desk among... what appears to be a warzone. The walls look bare. It's quiet.
The seats are empty.
We've all been on edge for the past couple months... and more so, the last couple weeks. I mean, I'm sure you can imagine what it's like to wonder if you will have a job tomorrow. Most of us here joked about it just to keep the mood light, but we all knew what could happen. Now I look around and I realize... it did happen.
Am I sad? Well yea. I've been in this industry for 20 years. Seriously. Two decades. I've been laid off more than once. It sucks every time. But am I sad I don't have a job? Not really... I'm sure I'll get another one eventually. I'm sad because it won't be THIS job. It won't be at Vigil. That's why I'm sad. The people I waged war with are no longer together. The people that I bled with, vented with, argued with (often times LOUDLY), and kicked back with... these people will never be together again in the same combination.
Not that it was perfect. But what is perfect? Did I like coming to work? Yes. Was I proud of the work that I did? Yes. More importantly, was I proud of the work that WE did? Absolutely. I knew, without a shadow of the doubt, that the project we were working on (Codenamed: Crawler) was going to blow people away. In fact, it DID blow people away. We did, in TWO months, what many companies haven't done in a year. The pride of knowing that no one was doing anything like us was so satisfying, it kept us coming to work and giving 100% every single day, even through the dark times.
... so maybe you can imagine what it feels like when you read the list of who bought what only to discover your name is not on the list. Why? Did we do something wrong? Were we not good enough? Were we not worth 'anything?' Imagine that.
Vigil was filled with people that I would put up against the best in the industry. People that made my work better, people that made me a better designer, and people that made me a better person. And now they are gone.
Their seats are empty.
It's OK, though. I guess this post makes it sound a bit melodramatic. Seriously... if you work in the video game industry you have to be resilient. Doing what you love often comes with a price - anyone who has been around for a while can tell you that. Today, that price has been paid. That being said, I'd still never dissuade anyone from following their dreams if their dream is to make video games. While it's not as romantic as it sounds, it's sure a hell of a lot of fun.
So don't cry for the people at Vigil. We made games for game players. I have no Horror stories from working here... only Honor stories. Through both praise and critiques alike, our goal was always to make a product as if we, ourselves, were the end-user. We may have gotten pushed and pulled in certain directions by forces out of our control, we were always in it to make games for game players. And that's what we did.
I can only hope that those spared from the other companies remain employed long into the future. There is not much worse than false hope, and these people deserve to continue making great games. You may not know their names, but they exist, and they bleed, sweat, and cry for your entertainment. I mean that honestly, with no negativity. They do it... no, WE do it... because we want you to have a good time.
In closing, I can only say thank you to the fans of Vigil games. Your support means more than you can imagine. Your feedback (both positive and negative) gave us long-lasting insight that we will all take with us, wherever we may go. You are the reason we made Darksiders 1 &2... and you are the reason we will continue to make games.
And with that... my seat is empty.
Ben Cureton
Lead Combat Designer
Vigil Games
P.S. This is no place for a horse.

Μα είναι δυνατόν να μην ενδιαφέρθηκε κανείς?
The seats are empty.
We've all been on edge for the past couple months... and more so, the last couple weeks. I mean, I'm sure you can imagine what it's like to wonder if you will have a job tomorrow. Most of us here joked about it just to keep the mood light, but we all knew what could happen. Now I look around and I realize... it did happen.
Am I sad? Well yea. I've been in this industry for 20 years. Seriously. Two decades. I've been laid off more than once. It sucks every time. But am I sad I don't have a job? Not really... I'm sure I'll get another one eventually. I'm sad because it won't be THIS job. It won't be at Vigil. That's why I'm sad. The people I waged war with are no longer together. The people that I bled with, vented with, argued with (often times LOUDLY), and kicked back with... these people will never be together again in the same combination.
Not that it was perfect. But what is perfect? Did I like coming to work? Yes. Was I proud of the work that I did? Yes. More importantly, was I proud of the work that WE did? Absolutely. I knew, without a shadow of the doubt, that the project we were working on (Codenamed: Crawler) was going to blow people away. In fact, it DID blow people away. We did, in TWO months, what many companies haven't done in a year. The pride of knowing that no one was doing anything like us was so satisfying, it kept us coming to work and giving 100% every single day, even through the dark times.
... so maybe you can imagine what it feels like when you read the list of who bought what only to discover your name is not on the list. Why? Did we do something wrong? Were we not good enough? Were we not worth 'anything?' Imagine that.
Vigil was filled with people that I would put up against the best in the industry. People that made my work better, people that made me a better designer, and people that made me a better person. And now they are gone.
Their seats are empty.
It's OK, though. I guess this post makes it sound a bit melodramatic. Seriously... if you work in the video game industry you have to be resilient. Doing what you love often comes with a price - anyone who has been around for a while can tell you that. Today, that price has been paid. That being said, I'd still never dissuade anyone from following their dreams if their dream is to make video games. While it's not as romantic as it sounds, it's sure a hell of a lot of fun.
So don't cry for the people at Vigil. We made games for game players. I have no Horror stories from working here... only Honor stories. Through both praise and critiques alike, our goal was always to make a product as if we, ourselves, were the end-user. We may have gotten pushed and pulled in certain directions by forces out of our control, we were always in it to make games for game players. And that's what we did.
I can only hope that those spared from the other companies remain employed long into the future. There is not much worse than false hope, and these people deserve to continue making great games. You may not know their names, but they exist, and they bleed, sweat, and cry for your entertainment. I mean that honestly, with no negativity. They do it... no, WE do it... because we want you to have a good time.
In closing, I can only say thank you to the fans of Vigil games. Your support means more than you can imagine. Your feedback (both positive and negative) gave us long-lasting insight that we will all take with us, wherever we may go. You are the reason we made Darksiders 1 &2... and you are the reason we will continue to make games.
And with that... my seat is empty.
Ben Cureton
Lead Combat Designer
Vigil Games
P.S. This is no place for a horse.

Μα είναι δυνατόν να μην ενδιαφέρθηκε κανείς?

-
Sackboy - Δημοσιευσεις : 331
Εντάξει φοβερές σκέψεις,αλλά έτσι είναι.Είναι δύσκολη πλέον η βιομηχανία του gaming,επειδή ξεπέρασε τον κινηματογράφο έδειξε τη δύναμη έχει.Όσο περνάει ο καιρός ασχολούνται και περισσότεροι,(όχι με τα ίδια τα games,αλλά για τα χρήματα) αυξάνεται και ο ανταγωνισμός.Πλέον μια εταιρία πρέπει να έχει 2-3 best seller για να επιβιώσει,αλλιώς δεν γίνεται.Δυστυχώς πλέον δεν υπάρχει αυτή η "μαγεία",που μια μικρή ομάδα δημιουργικών ανθρώπων συνεργάζονταν προκειμένου να βγάλουν ένα παιχνίδι,για να το παίξουν πρώτα αυτοί και μετά να το δώσουν και σε άλλους για να τους διασκεδάσουν.Πλέον προσφέρεις ποσοτικά και όχι ποιοτικά,και αυτό το καταλαβαίνει κάνεις και από τα πολυάριθμα bugs που βρίσκεις και τα άπειρα dlcs.Αναμένουμε και άλλες θέσεις άδειες,απλά θα ελπίζουμε να μην είναι στο franchise που αγαπάει ο καθένας μας...

-
T_K_L_L_LUIGI - Δημοσιευσεις : 1017
Απαράδεκτα πράγματα. Αγόρασαν την Volition (Saints Row) για 22 εκατομμύρια και όχι την Vigil, για την οποία δεν έγινε καν προσφορά, δηλαδή θα μπορούσε κάποιος να την πάρει κοψοχρονιά. Αλλά έτσι είναι, όταν το κακέκτυπο (ίσως είναι ότι είμαι λίγο υπερβολικός) του GTA έχει πουλήσει με το τελευταίο του παιχνίδι 4,5 εκατομμύρια, ενώ το Darksiders 2 μόνο 1 εκατομμύριο, ποιον θα αγοράσουν; Και καταλήγουμε για άλλη μια φορά ότι ακόμα και για αυτό που συμβαίνει στην Vigil φταίμε εμείς οι gamers, γιατί όταν δεν της αναγνωρίζουμε την αληθινή της αξίας με το πορτοφόλι μας, γιατί να το κάνει η Ubisoft ή η ΕΑ με τα εκατομμύρια τους;
-
Spahar - Δημοσιευσεις : 419
Δεν θέλω να το πιστέψω... Δεν μπορώ να το πιστέψω.. Μία από τις καλύτερες εταιρείες εκεί έξω και δεν την πήρε κανείς.. Όλοι ενδιαφέρονται για μπαμ μπουμ και κουραφέξαλα.. ΟΧΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΟΧΙ! Σε ευχαριστούμε ρε Vigil πραγματικά.. Εύχομαι τα καλύτερα σε όλο το team.. :'(

-
Scott_Pilgrim - Δημοσιευσεις : 1681
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες