Σελίδα 1 από 1

WRC 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Ιαν 2017, 17:27
από johnlit777
Η νέα σεζόν που αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον λόγω των σημαντικών αλλαγών στους τεχνικούς κανονισμούς που αλλάζουν άρδην την εικόνα και την απόδοση των αγωνιστικών, αλλά και την επιστροφή σε φουλ εργοστασιακούς ρυθμούς της Citroen και της Toyota, ξεκινά παραδοσιακά από το Monte Carlo στις 19/1 και ολοκληρώνεται στην Αυστραλία τον Νοέμβριο.
Οι αλλαγές επιγραμματικά

- Πιο ισχυροί κινητήρες. Από τους σημερινούς 315 ίππους, η ισχύς των 1.6 Turbo θα αυξηθεί στους 380. Η διάμετρος του περιοριστή στομίου του turbo θα αυξηθεί από 34 σε 36 χιλιοστά, αλλά η πίεση του turbo θα παραμείνει στα 2.5 bar.

- Μείωση βάρους. Το κατώτατο όριο βάρους των αυτοκινήτων θα μειωθεί κατά 25 κιλά, συμβάλλοντας ακόμα περισσότερο στην αύξηση της ταχύτητάς τους.

- Αεροδυναμική. Με μεγαλύτερη πίσω πτέρυγα, μεγαλύτερους προβόλους εμπρός (κατά 6 εκατοστά) και πίσω (3 εκατ.) και απελευθερωμένο σχέδιο του διαχύτη με δικαίωμα να εξέχει 50 χιλ. του προφυλακτήρα, τα νέα WRCars θα είναι πιο μυώδη.

- Μεγαλύτερα σε πλάτος. Η εικόνα των αυτοκινήτων θα γίνει ακόμα πιο δυναμική χάρη στην αύξηση του πλάτους κατά 5,5 εκατ. (από 1.820 σε 1.875 χιλιοστά).

- Ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κεντρικά διαφορικά - αν και πρόκειται για αμφιλεγόμενη απόφαση, μετά την απαγόρευσή τους πριν από λίγα χρόνια.

Ελπίζω αυτές οι αλλαγές να εντείνουν τον ανταγωνισμό και να δώσουν νέο ενδιαφέρον στο WRC καθώς τα τελευταία χρόνια η αλήθεια είναι ότι είχε γίνει πολύ ανιαρό με τη κυριαρχία του Ogier και της VW.
Αν τελικά δεν αποχωρούσε και η VW θα είχαμε για 1η φορά μετά από τόσα χρόνια 5 εργοστασιακές ομάδες ( η Μ- Sport στην ουσία είναι η εργοστασιακή Ford) θυμίζοντας παλιές καλές εποχές της δεκαετίας του ΄90.
Πάντως εμφανισιακά τα αυτοκίνητα παραπέμπουν στα "τέρατα" του group B (στο πιο μαζεμένο τους βέβαια).

https://time2rally.gr/2016/12/27/wrc-2017-oi-omades-kai-oi-odigoi/