Λοιπον καθότι είμαι άσχετος από τραπεζικές συναλλαγές με ψηφιακό τρόπο αλλά θέλω να αγοράσω πράγματα από το ebay μπορεί κάποιος που ξέρει να μου εξηγήσει λίγο τι πρέπει να κάνω;
Πως βάζω χρήματα σε λογαριασμό paypal π.χ. και τι άλλο πρέπει να κάνω για να ξεκινήσω γενικά να αγοράζω στο ίντερνετ;
Ευχαριστώ!
- Τώρα είναι 06 Ιούλ 2025, 14:50 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Ebay-PayPal κτλ.
19 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Πλέον φίλε μου η διαδικασία του paypal δεν ειναι τόσο απλή. Λόγω capital controls ειναι πολύ δύσκολο οποιαδήποτε κάρτα συνδέσεις με το paypal να γίνεται δεκτή απο ebay. Θα πρέπει να βρίσκεις "τεχνάσματα" τα οποία δεν γίνονται και πάντα αποδεκτά. Εχουμε ξεφύγει δηλαδή απο το απλό φτιαχνεις ενανν λογαριασμό και όλα οκ κάνεις αγορές
-
nfs_maniac - Moderator
- Δημοσιευσεις : 1706
Είχα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα.Προσπάθησα ν'αγοράσω απο ebay και δεν τα κατάφερα μιας και λόγω capital controls δε δέκτηκαν την κάρτα μου.Μετά κατάφερα να βάλω χρήματα σε paypal λογαριασμό,αλλα για κάποιο λόγο το ebay ούτε και μέσω paypal δέχονταν τα χρήματα .Πάλι ο λόγος που έγραφε ήταν τα capital controls.
Αφού έχασα την αγορά που προσπαθούσα να κάνω,διάβασα οτι ένα καλό τέχνασμα είναι να ζητήσεις το email που συνδέεται με έναν paypal λογαριασμό του πωλητή και με το σύστημα request money να του στείλεις τα χρήματα απευθείας στο λογαριασμό του,μέσω κάρτας.Συνήθως πιάνει,αλλά χρεώνεσαι ένα μικρό ποσό για τη μεταφορά.Επίσης δε ξέρω κατά πόσο είναι ασφαλής,μια και αυτός πρέπει να επιβεβαιώσει ότι πήρε τα χρήματα για να γίνει δεκτή η συναλλαγή.
Με τα amazon απο την άλλη δεν είχα κανένα θέμα.Δέχονται τη χρεωστική κάρτα Πειραιώς.