Σελίδα 1 από 6
Προσωπικό Καταστημάτων

Δημοσιεύτηκε:
19 Δεκ 2013, 23:14
από Sensei
Χθες λοιπόν που πήγα Κωτσόβολο χρειάστηκε να κάνω μια θεωρητικά εύκολη ερώτηση στο προσωπικό σε ένα προϊόν στο οποίο οι γνώσεις μου υστερούν. Πιάνω λοιπόν μια υπάλληλο αλλά η απάντηση της δεν ήταν ακριβής με σιγουριά. Αυτό συμβαίνει συνέχεια και σε όλα τα καταστήματα στην Ελλάδα. Εντάξει, δε λέω να τους απολύσουν όλους εκεί μέσα γιατί πραγματικά κανείς δεν αξίζει την θέση, αλλά τουλάχιστον ας τους βάλουν να μάθουν 10 πραματάκια..Δεν τους ρωτάμε δα και τόσο δύσκολα πράματα !
Χθες ενοχλήθηκα αρκετά και γιαυτό το αναφέρω εδώ. Μπορεί να υπερβάλω ? Πιθανώς αλλά εγώ τον πωλητή δεν τον θέλω γλάστρα !

Δημοσιεύτηκε:
20 Δεκ 2013, 01:23
από JamesHetfield
Φιλε σκεψου οτι υπαρχουν τοσα παιδια εξω που ζητανε εργασια και ξερουν πολλλα περισσοτερα πραγματα απο μερικους υπαλληλους τετοιων καταστηματων...
Δεν λεω να τους διωξουν αλλα ξερεις τι γινεται? Δεν δινει σχεδον καμια τετοια εταιρεια λεφτα για εκπαιδευση προσωπικου...

Δημοσιεύτηκε:
20 Δεκ 2013, 11:07
από Sensei
Οπότε καλύτερα να πηγαίνουμε προετοιμασμένοι και διαβασμένοι !!
Πάντως θυμάμαι στα Public που ρωτάω μια κοπέλα για μια camera και με ένα πολύ ωραίο χαμόγελο ομολογουμένως, μου λέει ότι δεν είναι υπέυθυνη αυτη για τις κάμερες και μου έδειξε έναν άλλον. Πάω σε αυτόν και ανάθεμα αν ήξερε κάτι παραπάνω. Την έκφραση "action camera" πρώτη φορά την άκουγε! Χίλιες φορές να μου μίλαγε η κοπελίτσα


Δημοσιεύτηκε:
30 Δεκ 2013, 08:37
από T_K_L_L_LUIGI
Όταν απολύουν συνεχώς υπαλλήλους και αυτούς που παίρνουν δεν φροντίζουν να τους εκπαιδεύουν ή είναι άσχετοι με τον τομέα τι μπορείς να περιμένεις;Άσε που έτσι όπως είναι οι συμβάσεις 4ωρες και δουλεύεις 6ωρα αλλιώς σε απολύουν,τι όρεξη να έχει να σε εξυπηρετήσει ο άλλος;

Δημοσιεύτηκε:
30 Δεκ 2013, 13:16
από TheLuckyShamrock
Χαχα, οι περισσότεροι δεν έχουν καμία σχέση με τον τομέα. Απλά θέλουν να προσλαμβάνουνε φθηνά εργατικά χέρια. Από όσους υπαλλήλους θα βρεις εκεί, συνήθως 2-3 μόνο θα ξέρουν τα πάντα στον τομέα της τεχνολογίας. Μην τα κατηγορείς τα παιδιά όμως, αλλά αυτούς που τους προσλάβανε. Οι υπάλληλοι απλά ψάχνανε για μια δουλειά. :-/

Δημοσιεύτηκε:
01 Ιαν 2014, 21:24
από Sensei
Συμφωνώ απόλυτα..Οπότε η μόνη εφικτή λύση είναι να γίνει ο καθένας μας expert σε όλα ..


Δημοσιεύτηκε:
01 Ιαν 2014, 22:32
από nkav64
Για το εάν ένας υπάλληλος δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις να εξυπηρετήσει δεν φταίει ο ίδιος, αλλά η εταιρεία η οποία δεν τον εκπαίδευσε...κανείς δεν είναι δυνατό να τα γνωρίζει όλα...το ψάρι από το κεφάλι βρωμάει...μην κατηγορούμε αδίκως τον καθένα ο οποίος ψάχνει ένα μεροκάματο για να επιβιώσει...ο καθένας που το λέει αυτό ας βάλει πρώτα τον εαυτό του στη θέση του οποιουδήποτε υπαλλήλου.

Δημοσιεύτηκε:
01 Ιαν 2014, 23:52
από NinteNikos
Αγόρασα μία κονσόλα και με έπρηξαν να πάρω επέκταση εγγύησης! Τους λέω μου φτάνει όσο δίνει η εταιρία! Μου λένε και αν σας χαλάσει μετά! Και τους λέω αν μου χαλάσει μετά θα φταίτε εσείς ρε γρουσούζηδες! Αμάν πια!!!

Δημοσιεύτηκε:
01 Ιαν 2014, 23:55
από NinteNikos
Καλά τώρα διάβασα και τα υπόλοιπα σχόλια! Για το ότι δεν ξέρουν για τον τομέα τους άλλο μεγάλο θέμα και αυτό! Με ενοχλεί πολύ που κάποιοι έχουν δουλειά και που εγώ με τόσες γνώσεις στον τομέα της τεχνολογίας είμαι άνεργος!

Δημοσιεύτηκε:
02 Ιαν 2014, 15:56
από JamesHetfield
Οκ συμφωνω οτι φταινε οι εταιρειες κατα ενα μεγαλο ποσοστο για το οτι ο υπαλληλος δεν γνωριζει αλλα θα πρεπει και ο υπαλληλος να ψαχτει κι απο μονος του...
Προσωπικα πολλες φορες μου εχει τυει στη δουλεια μου να μην γνωριζω πραγματα αλλα φροντιζω να τα μαθω η επι τοπου η οταν γυριζω στο σπιτι...