Απαράδεκτη HTC. Μακριά από αυτή την εταιρεία!

Smartphones και dumbphones σε μία, ενιαία κατηγορία

Δημοσίευσηαπό gamelover » 26 Μαρ 2014, 21:20

Είναι πολύ εκνευριστικό η αλήθεια είναι πολλές φορές να μην μπορείς να συννενοηθείς με μια εταιρεία την οποία την εμπιστεύεσαι δείχνοντάς της με το να αγοράσεις ένα προιόν της.Βέβαια εδώ απ'οτι καταλαβαίνω έχει γίνει αρκετά περίπλοκη η κατάσταση και το μόνο που μπορώ να πώ είναι το παιδί να μπορέσει γρήγορα να ξαναέχει το κινητό στα χέρια του και μπράβο στον παύλο που απο δική του πρωτοβουλία ασχολήθηκε με το συγκεκριμένο θέμα.
Άβαταρ μέλους
gamelover
 
Δημοσιευσεις : 287

Δημοσίευσηαπό Sephiroth » 27 Μαρ 2014, 10:35

Παιδιά, αν μπορούμε να βοηθήσουμε το κάνουμε πάντα, είτε έχει γίνει κάτι δημόσια είτε όχι.

Από εκεί και πέρα είμαι της άποψης ότι θα πρέπει να βλέπουμε πρώτα απ' όλα σωστά την εικόνα. Ακόμη και από τέτοιες περιπτώσεις φαίνεται αν είναι θέμα εταιρείας ή ενός ατόμου που δίνει λάθος εικόνα. Γι' αυτό σας λέω και τα ίδια πχ. κάθε φορά που ανεβάζουμε κάτι για Turbo-X.
Άβαταρ μέλους
Sephiroth
 
Δημοσιευσεις : 1868

Δημοσίευσηαπό 3nws1th5 » 28 Μαρ 2014, 10:28

μπραβο παυλο!!!
In NINTENDO we trust.
Everyone's a critic without knowledge..
Άβαταρ μέλους
3nws1th5
 
Δημοσιευσεις : 210

Δημοσίευσηαπό assassin » 28 Μαρ 2014, 15:21

Γιατι τι εχει η Turbo-X. Εχω ενα φλασακι δουλευει τελεια :P
Άβαταρ μέλους
assassin
 
Δημοσιευσεις : 52

Δημοσίευσηαπό neopapad » 29 Μαρ 2014, 20:03

Σημερα το πρωι παρελαβα απο την Arvato το τηλ, (οχι φυσικα αντικατασταση παρα τα οσα επιμονα ελεγαν απο την HTC). Φυσικα το αρχικο προβλημα παραμενει αλλα πια εχω κουραστει αρκετα και δεν ξερω τι τελικα θα κανω. Αφου λαβει μερος ενα τελικο τηλ με την HTC θα σας ενημερωσω για το τι θα κανω.
neopapad
 
Δημοσιευσεις : 6

Δημοσίευσηαπό T_K_L_L_LUIGI » 29 Μαρ 2014, 21:31

Τι να πω τραγικοί απλά...μόνοι τους βγάζουν τα μάτια τους...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
T_K_L_L_LUIGI
 
Δημοσιευσεις : 1017

Δημοσίευσηαπό neopapad » 17 Ιουν 2014, 09:16

επειδή πρέπει εκτός από τα άσχημα να λέγονται και να τονίζονται και τα καλά μετά από περίπου 5 μήνες και αφού το κινητό πήγαινε για δεύτερη αντικατάσταση πλακέτας τελικά η εταιρεία αποφάσισε και μου αντικατέστησε το κινητό με το αμέσως επόμενο (HTC ONE M7).
Μια συμβουλή. Μην σταματάτε σε τέτοιες περιπτώσεις να τους ενοχλείτε ποτέ. Αυτη είναι η δουλειά τους
neopapad
 
Δημοσιευσεις : 6

Δημοσίευσηαπό mariodm22 » 17 Ιουν 2014, 11:17

Kαταρχας θα ηθελα να πω ενα μπραβο στο enternity που ακομα και σε τετοιες περιπτωσεις μεσολαβει και δειχνει πως νοιαζεται για τα μελη της κατι το οποιο ειναι σπανιο στις μερες μας !!!
Το ιδιο προβλημα ειχα αντιμετωπισει απο την LG οταν ειχα αγορασει το Νexus 4 . To κινητο ειχε σοβαρα προβλημα με την μπαταρια οπου δεν κρατουσε πανω απο 7 ωρες , το ακουστικο το οποιο εκανε συνεχως χιονακα και την οθονη οπου κολλουσε και εβγαζε διαφορα glitces , προβληματα που εμφανιστηκαν απο την πρωτη κιολας μερα . Δεν θελω να πω απο που το αγορασα αλλα το επεστρεψα την επομενη κιολας μερα , για αντικατασταση φυσικα , το αρνηθηκαν κατηγορηματικα και πως η αλλαγη μπορει να γινει μονο απο την LG κατι το οποιο ειναι απολυτο ψεμα . Πηρα τηλεφωνο την Lg και με πιεζε λεγοντας μου να το ελεγξει το service του καταστηματος οπου εγινε και η αγορα και αμα τυχων βρει καποιο προβλημα να το στειλει στην Lg για ταχα μου αντικατασταση ... Οταν αγορασεις οποιαδηποτε συσκευη υπαρχει νομος που λεει πως αν μεσα σε 7 μερες παρουσιαστει προβλημα , ο αγοραστης εχει την δυνατοτητα για αμεση αντικατασταση και βεβαια ειναι απαραιτητο να μην ανοιξει την συσκευη οποιοσδηποτε αλλος περαν της εταιριας και οχι του καταστηματος , στην συγκεκριμενη περιπτωση για εμενα η Lg , αλλιως χανεται η αμεση αντικατασταση . Αυτο παιδια ειναι η εγγυηση DOA και για οσους δεν το γνωριζουν να το εχουν υποψην τους . Η ιδια η Lg με παροτρυνε να κανω κινησεις εις βαρος μου για να μην γινει αντικατασταση αλλα μονο service και μολις συνηδητοποιησαν πως ξερω για το DOA προσπαθουσαν να καθυστερησουν περνωντας οι μερες λεγοντας μου πως μονο το καταστημα οπου αγορασα την συσκευη μπορει να μου κανει την αντικατασταση και το αναποδο δηλαδη το καταστημα επεμενε πως μονο η LG μπορουσε να κανει την αντικατασταση , περνοντας ετσι η μερες χωρις κανεις να δεχεται να μου κανει αντικατασταση συσκευης ετσι εστω να περασουν οι 7 μερες και να χασω την εγγυηση DOA !!! Πηρα τηλεφωνο στην Lg mobile service της ευρωπης , τους ρωτησα για το προβλημα μου και μου ειπαν αμεσως και ευγενικοτατα αμεση αντικατασταση απο το καταστημα οπου αγορασα το κινητο . Ζητησα να μου στειλουν ενα email οπου μου το εστειλαν αμεσως , το πηγα στο καταστημα , μαζι με το εγγραφο περι εγγυησης DOA , τους τα εδειξα , πηραν τηλεφωνο την ελληνικη αντιποσωπεια Lg και μου εκαναν αμεσα την αντικατασταση . Ολο αυτο για να μην κανει την αντικατασταση συσκευης η Lg της ελλαδας και για να βγαλει φυσικα κερδος το καταστημα οπου αγορασα το κινητο ... !!!
Εκει που θελω να καταληξω , ειναι οι κωμικοτραγικες καταστασεις που υπαρχουν ακομα στην ελλαδα και η ταση να νομιζουν πως μπορουν να μας κοροιδεψουν ...
mariodm22
 
Δημοσιευσεις : 753

Δημοσίευσηαπό mysterious » 17 Ιουν 2014, 12:57

Απίστευτη ιστορία..τραγικό να πρέπει να κάνεις τόσες προσπάθειες για να εξασφαλίσεις το αυτονόητο,τα δικαιώματά σου!Αν ισχύει(και φυσικά και σε πιστεύω φίλε μου)τότε πραγματικά ντροπή τους.
Άβαταρ μέλους
mysterious
 
Δημοσιευσεις : 712

Δημοσίευσηαπό Connie GR » 17 Ιουν 2014, 13:29

Γενικότερα μιλώντας παιδιά, είναι πολύς κόσμος που δεν γνωρίζει ακριβώς το τι δικαιούται σαν καταναλωτής/πελάτης. Έχει συμβεί και σε μένα, έχει συμβεί στους περισσότερους πιστεύω - και δυστυχώς οι περισσότεροι μαθαίνουμε αφότου την έχουμε πατήσει. Να πω εγώ πως αυτή είναι μια ιδανική ευκαιρία να αναρτησόυμε σε sticky τους βασικούς κανόνες περί service/αντικατάστασης/DOA αλλά και τις υποχρεώσεις πελατών/καταστηματαρχών/αντιπροσωπείας.
Άβαταρ μέλους
Connie GR
 
Δημοσιευσεις : 343

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κινητά



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9