Σελίδα 1 από 1

Βοήθεια-Εγγύηση Προϊόντος WifiReapeter?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Αύγ 2020, 12:27
από Camden11
Πριν καιρό είχα αγοράσει ένα wifi repeater από γνωστό κατάστημα Χ, μέσα σε 1+ χρόνο κάηκε και το πήγα για αντικατάσταση , αφού το κάλυπτε η εγγύηση(δεν είχα το κουτάκι).Μετά από 1 μήνα μου έκαναν αντικατάσταση και ρώτησα αν θα έχει εγγύηση το καινούργιο(γιατί το προηγούμενο ανέβαζε θερμοκρασίες) και μου είπαν ότι η εγγύηση δεν ανανεώνεται.
Ρώτησα στη προστασία του καταναλωτή και μου είπαν το νόμο που ισχύει
"Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό."
Και πήγα ξανά και τους είπα για το συγκεκριμένο νόμο μου είπαν αν θες πάρε τηλέφωνο την αντιπροσωπία και ζήτα τους εγγύηση εμείς δεν είμαστε υπεύθυνοι.(ενώ το αγόρασα από το συγκεκριμένο κατάστημα Χ).
Τι μπορώ να κάνω στη συγκεκριμένη περίπτωση ,μπορεί να βοηθήσει κάποιος?https://19216811.cam/ https://1921681001.id/ https://jpgtopdf.onl/