Μακριά από Turbo-X

Desktop, laptop, tablets, περιφερειακά

Μακριά από Turbo-X

Δημοσίευσηαπό MarkodisRM » 02 Ιαν 2014, 12:48

Το περασμένο καλοκαίρι αγόρασα ένα Turbo-X notebook, κάτι απλό για να το έχω για βασικές εργασίες για τη δουλειά μου. Από την αρχή δε λειτούργησε σωστά καθώς έπειτα από μερικές μέρες κολλούσε σε τυχαίες στιγμές εντελώς απαιτώντας να κάνω restart. Όταν γύρισα από τις διακοπές το πήγα για φτιάξιμο. Αφού το πήρα πίσω με τη διαβεβαίωση ότι το προβλημα διορθώθηκε έφυγα στο εξωτερικό όπου σπουδάζω.

Εκεί διαπίστωσα ότι όχι μόνο το πρόβλημα δεν είχε διορθωθεί αλλά επίσης και η κάμερα πλέον δεν λειτουργούσε. Έπειτα από τρεις μήνες όπου το notebook συνέχισε να κολλάει ανά τακτά διαστήματα, καθιστώντας το κάθε άλλο παρά αξιόπιστο για οποιαδήποτε δουλειά, επέστρεψα στην Ελλάδα και το πήγα στο τμήμα εξυπηρέτησης του πλαισίου στην Θεσσαλονίκη για δεύτερη φορά με την ελπίδα ότι επιτέλους θα διορθωθεί η κατάσταση.

Εκεί μου είπαν ότι ο προηγούμενος υπάλληλος που είχε αναλάβει την επιόρθωση του notebook είχε γράψει στην αναφορά βλαβών ότι δεν είχε βρει κανένα πρόβλημα. Ουσιαστικά δηλαδή την πρώτη φορά που το πήρα πίσω ενώ μου είχαν πει ότι το πρόβλημα είχει επιδιορθωθεί στην πράξη δεν ειχε αλλάξει τίποτα (συν της χαλασμένης πλέον κάμερας έπειτα από την "επιδιόρθωση"). Μία βδομάδα μετά τον πήρα πίσω έχοντας τη διαβεβαίωση ότι το πρόβλημα διορθώθηκε. Προς μεγάλο μου εκνευρισμό σήμερα το πρόβλημα ξαναπαρουσιάστηκε. Έπειτα από έξι μήνες και δύο φορές στο υπεύθυνο τμήμα για τις βλάβες το Turbo-X δε λειτούργησε ΠΟΤΕ όπως θα έπρεπε. Σε μερικές μέρες φεύγω πάλι στο εξωτερικό και δεν έχω χρόνο να το ξαναπάω στο Πλαίσιο αλλά έτσι κι αλλιώς δεν βλέπω το λόγο να ξοδέψω για άλλη μία φορά άδικα τον χρόνο μου.

Τελειώνοντας να πω ότι αυτή ήταν η τελευταία φορά που αγοράζω οτιδήποτε από το Πλαίσιο.
Άβαταρ μέλους
MarkodisRM
 
Δημοσιευσεις : 2

Δημοσίευσηαπό TheLuckyShamrock » 02 Ιαν 2014, 16:40

Και εγώ πάντα παίρνω υπολογιστές Turbo-X, αλλά μου φαίνονται κομπλέ. Αν και ο προηγούμενος, είχε ένα πρόβλημα στην αρχή, αλλά μου το διορθώσαν τζάμπα.
Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TheLuckyShamrock
 
Δημοσιευσεις : 917

Δημοσίευσηαπό ili@s86 » 02 Ιαν 2014, 20:33

Χμμ... Προσωπικά είμαι κάτοχος ενός Turbo-X GPS εδώ και 5 χρόνια και ενός laptop Turbo-X εδώ και 3 χρόνια χωρίς να αντιμετωπίσω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα τόσο στην απόδοση των μηχανημάτων όσο και στην εξυπηρέτηση των τεχνικών....
Άβαταρ μέλους
ili@s86
 
Δημοσιευσεις : 162

Δημοσίευσηαπό MarkodisRM » 02 Ιαν 2014, 21:06

Ε βρε παιδιά αυτό έλειπε κάθε Turbo-X να είναι προβληματικό. Εννοείται (ελπίζω) ότι τα περισσότερα θα λειτουργούν καλά. Το πρόβλημά μου είναι ότι στη δική μου περίπτωση εξαρχής δεν λειτουργούσε αλλά και το service τους κάθε άλλο παρά βοήθησε την κατάσταση. Δύο φορές χρειάστηκε να τον πάω για φτιάξιμο και δεν έγινε τίποτα. Και το χειρότερο είναι ότι την πρώτη φορά μου είπαν οτι φτιάχτηκε ενώ στην πραγματικότητα δεν κάνανε απολύτως τίποτα, ενώ τους είχα δείξει ακριβώς ποιο ήταν το πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
MarkodisRM
 
Δημοσιευσεις : 2

Δημοσίευσηαπό nfs_maniac » 02 Ιαν 2014, 21:44

Με το service τους παλαιώτερα είχα κι εγώ θέμα...

Είχα πάρει υπολογιστή απο το κατάστημα τους, ο οποίος μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα άρχισε στα ξαφνικά και σε τυχαία χρονικά διαστήματα να κάνει restart. Εντός εγγύησης ήταν, λέω οκ δεν υπάρχει πρόβλημα. Το τσεκάρουν την πρώτη φορά, βρήκαν μου λένε τι έφταιγε... Μετά απο δύο ημέρες, πάλι τα ίδια... Στην πλάτη το tower, προσπάθεια δεύτερη... Σε 1 εβδομάδα, με καλούν...

-Δεν βρήκαν κάτι τα διαγνωστικά προγράμματα που τρέξαμε...
-Ούτε που με νοιάζει, εγώ το πρόβλημα το έχω, βρείτε το...

Ακολούθησε αλλαγή σκληρού (δεν πλήρωσα τίποτα)
Το κουβαλάω ξανά σπίτι...Μαντέψτε...Πάλι τα ίδια...Η υπομονή χάνεται...
Πολύ πιθανό να είναι τα windows μου λένε, (που ήταν πειρατικά), δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι... Στα καπάκια αγοράζω καινούρια ζελατινάτα (150 ευρώ), πληρώνω και κανα 25άρι για την εγκατάσταση...Πάλι τα ίδια... Ξανά πακέτο πίσω....Μετά απο 2-3 ημέρες πάλι με ενημερώνουν οτι δεν βρήκαν τίποτα... Για κάποιον λόγο (δεν ξέρω γιατί) κάτι δεν μου αρέσει με το τροφοδοτικό...Τους το λέω...Μπα οχι, μου λένε, δύσκολα υπάρχει εκεί πρόβλημα... Δεν βρίσκουμε άλλη λύση μου λένε, για να είμαστε σίγουροι θα τα αλλάξουμε όλα(!)... Μου αλλάζουν λοιπόν και μνήμες, και κάρτα γραφικών...
Τρεις ημέρες χαράς, μετά το ίδιο....Ξααααααανα το tower κουβάλημα (το συγκεκριμένο Πλαίσιο είναι γύρα στο μισάωρο με αυτοκίνητο...)
Μπαίνω στο κατάστημα με ύφος Τσακ Νόρις, και πηγαίνω καρφωτος στο τεχνικό τμήμα... Το παλικάρι (που πλέον το έβλεπα πιο συχνά και απο την μάνα μου), σα να ψιλοχλώμιασε... Όμορφα και ωραία, αρχίζω τις φωνές (θέλω να δω διευθυντή κτλ), και μέσα σε δευτερόλεπτα έχω γίνει η ατραξιόν του καταστήματος... Κατεβαίνει ένας υπεύθυνος(?) όλο γλύκες, θα βρούμε λύση μου λέει... Αλλάξτε το $%##$% το τροφοδοτικό τους λέω, αυτο έχει μείνει πλέον (και ας το έλεγα απο την αρχή)!!!! Το κάνανε.... Problem solved....

To resume, βρέθηκα με πλήρως ανακαινισμένο pc (μερικά κομμάτια hardware ήταν και καλύτερα καθώς τα αρχικά δεν υπήρχαν πλέον), και όλα αυτά γιατί δεν άλλαξαν απο την αρχική ενα τροφοδοτικό των 50 ευρώ....
Άβαταρ μέλους
nfs_maniac
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 1706

Δημοσίευσηαπό JamesHetfield » 02 Ιαν 2014, 22:08

@nfs_maniac
φιλε δεν θελω να το παιξω πολυξερος αλλα στην 2η σειρα που εγραψες για restart μου ρθε στο μυαλο αυθορμητα το τροφοδοτικο ειδικα οταν ειπες και για tower και οχι laptop...
Μερικα πραγματα στο service ειναι στανταρ το τι πρεπει να πρωτοκοιταξεις, επισης υπαρχουν και τα διαφορα μπιπ του bios οπου σε ειδοποιουν για συγκεκριμενα προβληματα (οχι παντα βεβαια)...
Βεβαια επρεπε να σε ρωτησουν σε τι φαση σου εκανε restart? Οταν πχ πηγαινες να ανοιξεις ενα "βαρυ" προγραμμα? Ενα παιχνιδι που ειχε απαιτησεις? Μια ταινια HD?

Στην τελικη ομως κερδισμενος βγηκες οποτε πρεπει να τους ευχαριστεις... :D :lol: :P
Electrical Engineer
Άβαταρ μέλους
JamesHetfield
 
Δημοσιευσεις : 462

Δημοσίευσηαπό nfs_maniac » 02 Ιαν 2014, 22:12

Φίλε με τόσες επισκέψεις εκεί, ΟΛΑ τους τα είχα πει! Αυτοί στην κοσμάρα τους...Αν εξαιρέσεις βέβαια, οτι ήμουν για λίγο με ψυχοφάρμακα, τελικά ναι προς όφελος μου ήταν :)
Άβαταρ μέλους
nfs_maniac
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 1706

Δημοσίευσηαπό Sephiroth » 09 Ιαν 2014, 15:08

Κοιτάξτε, επειδή κι εγώ με τα παιδιά στην Καλλιθέα έχω γνωριστεί και μιλάμε και για διάφορα, είναι θέμα υπαλλήλου. Όταν τους σκάνε 20 PCs που ΠΡΕΠΕΙ να λύσουν τα προβλήματά του μέσα σε 4 ώρες (αυτό διαφημίζει το ΠΛΑΙΣΙΟ), τότε πολλές φορές κάνουν ξεπέτες. Εγώ έχω ένα θέμα με flickering της κάρτας γραφικών στη δεύτερη οθόνη που δουλεύω (όχι την κύρια) και ενώ το είχαν καταγράψει, το ελέγχανε εντελώς λάθος γιατί ο τεχνικός που το παρέλαβε είχε γράψει "δεν παίζει videos στο YouTube". Πήγα από εκεί και τους έδειξα video που είχα τραβήξει με το κινητό μου και το κατάλαβαν, αλλά έπεσα σε τζιμάνι και με βοήθησε. Το θέμα δεν λύθηκε βέβαια, αλλά μου εξήγησε τι παίζει :)

Γενικά πάντως λόγω του service κι εγώ το PC το έχω αγοράσει από Πλαίσιο. Βολεύει και η εγγύηση τα έχεις όλα εκεί μαζεμένα και τέλος. Απλά το θέμα της εξυπηρέτησης είναι ξεκάθαρα θέμα του υπαλλήλου που όσο και να τον πιέσει μια εταιρεία, αν δεν θέλει να σε βοηθήσει δεν σε βοηθάει. Και παίζει παντού αυτό
Άβαταρ μέλους
Sephiroth
 
Δημοσιευσεις : 1868

Δημοσίευσηαπό jmaster18 » 21 Ιαν 2014, 14:37

Με το service και τις τιμες στο πλαισιο εχω αιωνιο προβλημα, με τα προιοντα Turbo-x ομως δεν εχω κανενα
Άβαταρ μέλους
jmaster18
 
Δημοσιευσεις : 236

Δημοσίευσηαπό john-data » 21 Ιαν 2014, 16:20

Με το service παντού υπάρχουν καλοί και κακοί τεχνικοί οι τιμές μπορείς να επιλέξεις απο διάφορα μαγαζιά...
Αυτο που με ενοχλεί ποιο πολύ είναι η έλειψη προιόντων και η τόσο προώθηση της δικιάς τους σειράς turbo x (που φυσικό έιναι να την προωθούν γιατι εκεί κερδίσουν πιο πολλά...).
john-data
 
Δημοσιευσεις : 142

Επόμενο

Επιστροφή στο PC Hardware



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9