Το περασμένο καλοκαίρι αγόρασα ένα Turbo-X notebook, κάτι απλό για να το έχω για βασικές εργασίες για τη δουλειά μου. Από την αρχή δε λειτούργησε σωστά καθώς έπειτα από μερικές μέρες κολλούσε σε τυχαίες στιγμές εντελώς απαιτώντας να κάνω restart. Όταν γύρισα από τις διακοπές το πήγα για φτιάξιμο. Αφού το πήρα πίσω με τη διαβεβαίωση ότι το προβλημα διορθώθηκε έφυγα στο εξωτερικό όπου σπουδάζω.
Εκεί διαπίστωσα ότι όχι μόνο το πρόβλημα δεν είχε διορθωθεί αλλά επίσης και η κάμερα πλέον δεν λειτουργούσε. Έπειτα από τρεις μήνες όπου το notebook συνέχισε να κολλάει ανά τακτά διαστήματα, καθιστώντας το κάθε άλλο παρά αξιόπιστο για οποιαδήποτε δουλειά, επέστρεψα στην Ελλάδα και το πήγα στο τμήμα εξυπηρέτησης του πλαισίου στην Θεσσαλονίκη για δεύτερη φορά με την ελπίδα ότι επιτέλους θα διορθωθεί η κατάσταση.
Εκεί μου είπαν ότι ο προηγούμενος υπάλληλος που είχε αναλάβει την επιόρθωση του notebook είχε γράψει στην αναφορά βλαβών ότι δεν είχε βρει κανένα πρόβλημα. Ουσιαστικά δηλαδή την πρώτη φορά που το πήρα πίσω ενώ μου είχαν πει ότι το πρόβλημα είχει επιδιορθωθεί στην πράξη δεν ειχε αλλάξει τίποτα (συν της χαλασμένης πλέον κάμερας έπειτα από την "επιδιόρθωση"). Μία βδομάδα μετά τον πήρα πίσω έχοντας τη διαβεβαίωση ότι το πρόβλημα διορθώθηκε. Προς μεγάλο μου εκνευρισμό σήμερα το πρόβλημα ξαναπαρουσιάστηκε. Έπειτα από έξι μήνες και δύο φορές στο υπεύθυνο τμήμα για τις βλάβες το Turbo-X δε λειτούργησε ΠΟΤΕ όπως θα έπρεπε. Σε μερικές μέρες φεύγω πάλι στο εξωτερικό και δεν έχω χρόνο να το ξαναπάω στο Πλαίσιο αλλά έτσι κι αλλιώς δεν βλέπω το λόγο να ξοδέψω για άλλη μία φορά άδικα τον χρόνο μου.
Τελειώνοντας να πω ότι αυτή ήταν η τελευταία φορά που αγοράζω οτιδήποτε από το Πλαίσιο.
- Τώρα είναι 06 Ιούλ 2025, 12:20 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Μακριά από Turbo-X
35 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 4 • 1, 2, 3, 4
Και εγώ πάντα παίρνω υπολογιστές Turbo-X, αλλά μου φαίνονται κομπλέ. Αν και ο προηγούμενος, είχε ένα πρόβλημα στην αρχή, αλλά μου το διορθώσαν τζάμπα.
Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go.


-
TheLuckyShamrock - Δημοσιευσεις : 917
Ε βρε παιδιά αυτό έλειπε κάθε Turbo-X να είναι προβληματικό. Εννοείται (ελπίζω) ότι τα περισσότερα θα λειτουργούν καλά. Το πρόβλημά μου είναι ότι στη δική μου περίπτωση εξαρχής δεν λειτουργούσε αλλά και το service τους κάθε άλλο παρά βοήθησε την κατάσταση. Δύο φορές χρειάστηκε να τον πάω για φτιάξιμο και δεν έγινε τίποτα. Και το χειρότερο είναι ότι την πρώτη φορά μου είπαν οτι φτιάχτηκε ενώ στην πραγματικότητα δεν κάνανε απολύτως τίποτα, ενώ τους είχα δείξει ακριβώς ποιο ήταν το πρόβλημα.
-
MarkodisRM - Δημοσιευσεις : 2
Με το service τους παλαιώτερα είχα κι εγώ θέμα...
Είχα πάρει υπολογιστή απο το κατάστημα τους, ο οποίος μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα άρχισε στα ξαφνικά και σε τυχαία χρονικά διαστήματα να κάνει restart. Εντός εγγύησης ήταν, λέω οκ δεν υπάρχει πρόβλημα. Το τσεκάρουν την πρώτη φορά, βρήκαν μου λένε τι έφταιγε... Μετά απο δύο ημέρες, πάλι τα ίδια... Στην πλάτη το tower, προσπάθεια δεύτερη... Σε 1 εβδομάδα, με καλούν...
-Δεν βρήκαν κάτι τα διαγνωστικά προγράμματα που τρέξαμε...
-Ούτε που με νοιάζει, εγώ το πρόβλημα το έχω, βρείτε το...
Ακολούθησε αλλαγή σκληρού (δεν πλήρωσα τίποτα)
Το κουβαλάω ξανά σπίτι...Μαντέψτε...Πάλι τα ίδια...Η υπομονή χάνεται...
Πολύ πιθανό να είναι τα windows μου λένε, (που ήταν πειρατικά), δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι... Στα καπάκια αγοράζω καινούρια ζελατινάτα (150 ευρώ), πληρώνω και κανα 25άρι για την εγκατάσταση...Πάλι τα ίδια... Ξανά πακέτο πίσω....Μετά απο 2-3 ημέρες πάλι με ενημερώνουν οτι δεν βρήκαν τίποτα... Για κάποιον λόγο (δεν ξέρω γιατί) κάτι δεν μου αρέσει με το τροφοδοτικό...Τους το λέω...Μπα οχι, μου λένε, δύσκολα υπάρχει εκεί πρόβλημα... Δεν βρίσκουμε άλλη λύση μου λένε, για να είμαστε σίγουροι θα τα αλλάξουμε όλα(!)... Μου αλλάζουν λοιπόν και μνήμες, και κάρτα γραφικών...
Τρεις ημέρες χαράς, μετά το ίδιο....Ξααααααανα το tower κουβάλημα (το συγκεκριμένο Πλαίσιο είναι γύρα στο μισάωρο με αυτοκίνητο...)
Μπαίνω στο κατάστημα με ύφος Τσακ Νόρις, και πηγαίνω καρφωτος στο τεχνικό τμήμα... Το παλικάρι (που πλέον το έβλεπα πιο συχνά και απο την μάνα μου), σα να ψιλοχλώμιασε... Όμορφα και ωραία, αρχίζω τις φωνές (θέλω να δω διευθυντή κτλ), και μέσα σε δευτερόλεπτα έχω γίνει η ατραξιόν του καταστήματος... Κατεβαίνει ένας υπεύθυνος(?) όλο γλύκες, θα βρούμε λύση μου λέει... Αλλάξτε το $%##$% το τροφοδοτικό τους λέω, αυτο έχει μείνει πλέον (και ας το έλεγα απο την αρχή)!!!! Το κάνανε.... Problem solved....
To resume, βρέθηκα με πλήρως ανακαινισμένο pc (μερικά κομμάτια hardware ήταν και καλύτερα καθώς τα αρχικά δεν υπήρχαν πλέον), και όλα αυτά γιατί δεν άλλαξαν απο την αρχική ενα τροφοδοτικό των 50 ευρώ....
Είχα πάρει υπολογιστή απο το κατάστημα τους, ο οποίος μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα άρχισε στα ξαφνικά και σε τυχαία χρονικά διαστήματα να κάνει restart. Εντός εγγύησης ήταν, λέω οκ δεν υπάρχει πρόβλημα. Το τσεκάρουν την πρώτη φορά, βρήκαν μου λένε τι έφταιγε... Μετά απο δύο ημέρες, πάλι τα ίδια... Στην πλάτη το tower, προσπάθεια δεύτερη... Σε 1 εβδομάδα, με καλούν...
-Δεν βρήκαν κάτι τα διαγνωστικά προγράμματα που τρέξαμε...
-Ούτε που με νοιάζει, εγώ το πρόβλημα το έχω, βρείτε το...
Ακολούθησε αλλαγή σκληρού (δεν πλήρωσα τίποτα)
Το κουβαλάω ξανά σπίτι...Μαντέψτε...Πάλι τα ίδια...Η υπομονή χάνεται...
Πολύ πιθανό να είναι τα windows μου λένε, (που ήταν πειρατικά), δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι... Στα καπάκια αγοράζω καινούρια ζελατινάτα (150 ευρώ), πληρώνω και κανα 25άρι για την εγκατάσταση...Πάλι τα ίδια... Ξανά πακέτο πίσω....Μετά απο 2-3 ημέρες πάλι με ενημερώνουν οτι δεν βρήκαν τίποτα... Για κάποιον λόγο (δεν ξέρω γιατί) κάτι δεν μου αρέσει με το τροφοδοτικό...Τους το λέω...Μπα οχι, μου λένε, δύσκολα υπάρχει εκεί πρόβλημα... Δεν βρίσκουμε άλλη λύση μου λένε, για να είμαστε σίγουροι θα τα αλλάξουμε όλα(!)... Μου αλλάζουν λοιπόν και μνήμες, και κάρτα γραφικών...
Τρεις ημέρες χαράς, μετά το ίδιο....Ξααααααανα το tower κουβάλημα (το συγκεκριμένο Πλαίσιο είναι γύρα στο μισάωρο με αυτοκίνητο...)
Μπαίνω στο κατάστημα με ύφος Τσακ Νόρις, και πηγαίνω καρφωτος στο τεχνικό τμήμα... Το παλικάρι (που πλέον το έβλεπα πιο συχνά και απο την μάνα μου), σα να ψιλοχλώμιασε... Όμορφα και ωραία, αρχίζω τις φωνές (θέλω να δω διευθυντή κτλ), και μέσα σε δευτερόλεπτα έχω γίνει η ατραξιόν του καταστήματος... Κατεβαίνει ένας υπεύθυνος(?) όλο γλύκες, θα βρούμε λύση μου λέει... Αλλάξτε το $%##$% το τροφοδοτικό τους λέω, αυτο έχει μείνει πλέον (και ας το έλεγα απο την αρχή)!!!! Το κάνανε.... Problem solved....
To resume, βρέθηκα με πλήρως ανακαινισμένο pc (μερικά κομμάτια hardware ήταν και καλύτερα καθώς τα αρχικά δεν υπήρχαν πλέον), και όλα αυτά γιατί δεν άλλαξαν απο την αρχική ενα τροφοδοτικό των 50 ευρώ....
-
nfs_maniac - Moderator
- Δημοσιευσεις : 1706
@nfs_maniac
φιλε δεν θελω να το παιξω πολυξερος αλλα στην 2η σειρα που εγραψες για restart μου ρθε στο μυαλο αυθορμητα το τροφοδοτικο ειδικα οταν ειπες και για tower και οχι laptop...
Μερικα πραγματα στο service ειναι στανταρ το τι πρεπει να πρωτοκοιταξεις, επισης υπαρχουν και τα διαφορα μπιπ του bios οπου σε ειδοποιουν για συγκεκριμενα προβληματα (οχι παντα βεβαια)...
Βεβαια επρεπε να σε ρωτησουν σε τι φαση σου εκανε restart? Οταν πχ πηγαινες να ανοιξεις ενα "βαρυ" προγραμμα? Ενα παιχνιδι που ειχε απαιτησεις? Μια ταινια HD?
Στην τελικη ομως κερδισμενος βγηκες οποτε πρεπει να τους ευχαριστεις...

φιλε δεν θελω να το παιξω πολυξερος αλλα στην 2η σειρα που εγραψες για restart μου ρθε στο μυαλο αυθορμητα το τροφοδοτικο ειδικα οταν ειπες και για tower και οχι laptop...
Μερικα πραγματα στο service ειναι στανταρ το τι πρεπει να πρωτοκοιταξεις, επισης υπαρχουν και τα διαφορα μπιπ του bios οπου σε ειδοποιουν για συγκεκριμενα προβληματα (οχι παντα βεβαια)...
Βεβαια επρεπε να σε ρωτησουν σε τι φαση σου εκανε restart? Οταν πχ πηγαινες να ανοιξεις ενα "βαρυ" προγραμμα? Ενα παιχνιδι που ειχε απαιτησεις? Μια ταινια HD?
Στην τελικη ομως κερδισμενος βγηκες οποτε πρεπει να τους ευχαριστεις...



Electrical Engineer
-
JamesHetfield - Δημοσιευσεις : 462
Φίλε με τόσες επισκέψεις εκεί, ΟΛΑ τους τα είχα πει! Αυτοί στην κοσμάρα τους...Αν εξαιρέσεις βέβαια, οτι ήμουν για λίγο με ψυχοφάρμακα, τελικά ναι προς όφελος μου ήταν 

-
nfs_maniac - Moderator
- Δημοσιευσεις : 1706
Κοιτάξτε, επειδή κι εγώ με τα παιδιά στην Καλλιθέα έχω γνωριστεί και μιλάμε και για διάφορα, είναι θέμα υπαλλήλου. Όταν τους σκάνε 20 PCs που ΠΡΕΠΕΙ να λύσουν τα προβλήματά του μέσα σε 4 ώρες (αυτό διαφημίζει το ΠΛΑΙΣΙΟ), τότε πολλές φορές κάνουν ξεπέτες. Εγώ έχω ένα θέμα με flickering της κάρτας γραφικών στη δεύτερη οθόνη που δουλεύω (όχι την κύρια) και ενώ το είχαν καταγράψει, το ελέγχανε εντελώς λάθος γιατί ο τεχνικός που το παρέλαβε είχε γράψει "δεν παίζει videos στο YouTube". Πήγα από εκεί και τους έδειξα video που είχα τραβήξει με το κινητό μου και το κατάλαβαν, αλλά έπεσα σε τζιμάνι και με βοήθησε. Το θέμα δεν λύθηκε βέβαια, αλλά μου εξήγησε τι παίζει 
Γενικά πάντως λόγω του service κι εγώ το PC το έχω αγοράσει από Πλαίσιο. Βολεύει και η εγγύηση τα έχεις όλα εκεί μαζεμένα και τέλος. Απλά το θέμα της εξυπηρέτησης είναι ξεκάθαρα θέμα του υπαλλήλου που όσο και να τον πιέσει μια εταιρεία, αν δεν θέλει να σε βοηθήσει δεν σε βοηθάει. Και παίζει παντού αυτό

Γενικά πάντως λόγω του service κι εγώ το PC το έχω αγοράσει από Πλαίσιο. Βολεύει και η εγγύηση τα έχεις όλα εκεί μαζεμένα και τέλος. Απλά το θέμα της εξυπηρέτησης είναι ξεκάθαρα θέμα του υπαλλήλου που όσο και να τον πιέσει μια εταιρεία, αν δεν θέλει να σε βοηθήσει δεν σε βοηθάει. Και παίζει παντού αυτό
-
Sephiroth - Δημοσιευσεις : 1868
Με το service παντού υπάρχουν καλοί και κακοί τεχνικοί οι τιμές μπορείς να επιλέξεις απο διάφορα μαγαζιά...
Αυτο που με ενοχλεί ποιο πολύ είναι η έλειψη προιόντων και η τόσο προώθηση της δικιάς τους σειράς turbo x (που φυσικό έιναι να την προωθούν γιατι εκεί κερδίσουν πιο πολλά...).
Αυτο που με ενοχλεί ποιο πολύ είναι η έλειψη προιόντων και η τόσο προώθηση της δικιάς τους σειράς turbo x (που φυσικό έιναι να την προωθούν γιατι εκεί κερδίσουν πιο πολλά...).
- john-data
- Δημοσιευσεις : 142
35 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 4 • 1, 2, 3, 4
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης