Εγγύηση Toshiba

Desktop, laptop, tablets, περιφερειακά

Εγγύηση Toshiba

Δημοσίευσηαπό ckastam » 24 Φεβ 2013, 00:30

Είχα άγοράσει ένα toshiba satellite πριν ένα χρόνο επειδή το είχα βρει προσφορά σε πολύ καλή τιμη. Όταν πήγα να το πάρω απο τον αντιπρόσωπο με διαβεβαίωσε πως εχει ένα χρόνο εγγύηση και πως ότι χαλάσει απο την μπαταρια, σκληρο κτλπ το αντικαθιστουν αρκει να έχω την απόδειξη πληρωμης, την οποία και φύλαξα.
Πριν κανα μήνα έσπασε ο διάολος το πόδι του και μου χάλασε η μπαταρια οποτε επικοινωνόντας πρώτα με τον αντιπρόσωπο έμπορο μου είπε πως η αντικάσταση γίνεται μέσω της Toshiba europe και πως ο ίδιος δεν μπορεί να ανακατευτεί - απλά μου είπε παρε τηλ στην αντιπροσωπεία και αυτοι θα στείλουνε ένα κούριερ να το παραλαβει και να το στείλει για επισκευη (αλλαγη μπαταριας) και θα το επιστρέψει ξανα μέσω κουριερ.
Έλα όμως που στην εγγυηση δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολησ δλδ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ ΤΗΣ TOSHIBA ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ 20 ΕΥΡΩ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΕΠΑΡΧΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝΕ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ !

Μάλιστα επικοινωνόντας με την αντιπροσωπο του service μου είπε πως αυτοί οι όροι περιγράφονται στην εγγύηση που υποτίθεται υπέγραψα όταν αγόρασα το λαπτοπ !!!
Και σαν να μην έφτανε αυτό, η εταίρεία δεν αναλαμβάνει ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ για τυχόν απώλεια δεδομενων που θα πραγματοποιηθεί κατά την επισκευή ούτε σου δινει κάποιο λαπτοπ για να κάνεις την δουλειά σου !!!!

http://www.ideal.gr/pdf/International_Limited_Warranty_Notebooks.pdf

Ερωτήματα
1. Γιατι θα πρέπει να πληρώσω έξοδα αποστολής για μια αστοχία υλικού της εταιρείας απο την στιγμή που δεν ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑ! Για έναν άνεργο, 20 ευρώ νταβατζίλικι για ένα λαπτοπ που αγόρασε πριν χάσει την δουλεια του είναι ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΛΑ ΛΕΦΤΑ
2. Γιατι θα πρέπει ο ΕΠΑΡΧΙΏΤΗς να πληρώσει 20 ευρω μεταφορικά όταν ο Αθηναίος κάνει την δουλειά του τζάμπα μεταφέροντας ο ίδιος το λαπτοπ στην εταιρεία επισκευής. Γιατι να μην υπάρχε και 2η αντιπροσωπια επισκευής έστω στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ?
3. γιατι θα πρέπει ο ΑΝΕΡΓΟΣ να αγοράσει και άλλο ένα λαπτοπ για να στέλνει βιογραφικά όσο το λαπτοπ του βρίσκεται στην αθηνα ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ. Ωραίαο after sales service έχει η toshiba. Εγώ ξέρω πως όλες οι αντιπροσωπίες αυτοκινητων και οι ασφαλιστικές σου δίνουν αυτοκινητο να πας στην δουλεία σου όσο το δικο σου βρίσκεται για επισκευή. ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ Κ ΜΕ ΤΑ ΛΑΠΤΟΠ?
3. Γιατι θα πρέπει ο ΑΝΕΡΓΟΣ να αγοράσει κ έναν φορητό σκληρό για να περάσει όλα τα γιγα του λαπτοπ σε μπακαπ για την περίπτωση που γίνει καμια στραβή κατά την επισκευη (ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ)

Εικόνα

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
1. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΟΡΑΣΩ TOSHIBA SATELLITE ή άλλο επώνυμο ΜΗΧΑΝΗΜΑ
2. Το επόμενο λαπτοπ θα το αγοράσω 200 ευρώ απο το ebay και θα το φορτώσω με ubuntu
Άβαταρ μέλους
ckastam
 
Δημοσιευσεις : 169

Δημοσίευσηαπό Sephiroth » 02 Μαρ 2013, 21:32

Θα ενημερώσω σχετικά την Toshiba και την εταιρεία δημοσίων σχέσεων και θα προσπαθήσω να σου έχω απάντηση άμεσα
Άβαταρ μέλους
Sephiroth
 
Δημοσιευσεις : 1868

Δημοσίευσηαπό ckastam » 04 Μαρ 2013, 21:36

Ευχαριστώ Παύλε - το παράπονο μου είναι σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών και την πολιτική της.

Ήδη στο ερωτηματολόγιο που μου έστειλαν σχετικά με την ικανοποιηση μου από την διαδικασία - έχουν πάρει την βαθμολογία που τους αρμόζει αλλά και τα παράπονα μου τόσο όσον αφορά τα έξοδα αποστολής αλλά και ζητήματα που αφοράνε την κατάσταση του λαπτοπ όσο βρίσκεται υπο επισκευή δλδ για την προσωρινη αντικατάσταση προιοντος αλλά και θέματα που αφορούνε τα δεδομένα.... και ελπίζω να τα λάβουνε υπόψη τους αναθεωρώντας κάποια πράγματα ως TOSHIBA EUROPE - καταλαβαίνω πως το θέμα δεν έχει να κάνει μόνο με μένα αλλά πηγαίνει πολύ ψηλά...
http://support.you.gr/help/show_w.asp?oikos=TOSHIBA&cat=Notebook&b1=%C5%F0%E9%EB%EF%E3%DE

Ωστόσο απο το κατάστημα που το είχα αγοράσει - επειδή αρχικά είχα απευθυνθει σε αυτούς - επικοινώνησαν μαζί μου σήμερα το πρωι και αποδέχτηκαν να πληρώσουν αυτοί τα έξοδα αποστολής ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ TOSHIBA ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ.

πολυ θετικό απο την πλευρά τους και θα το εκτιμήσω ιδιαίτερα στις επόμενες αγορές μου

Εικόνα


Πάντως σίγουρα απο εδω και στο εξής θα κοιτάζω εμπεριστάτωμένα τα "ψιλά γράμματα" των εγγυήσεων που ποσφέρει ο κάθε κατασκευαστής
Μέχρι τώρα τα desktop μου ο ίδιος τα συναρμολογούσα οπότε δεν υπήρχε θέμα να ασχολούμαι με εγγυησεις κτλπ - αλλά όταν μιλάμε για ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ (ΛΑΠΤΟΠΣ, ΤΑΜΠΛΕΤΣ, SMARTPHONES) όπου ο απλός χομπίστας-ερασιτέχνης τεχνικός ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΧΕΡΙ - η εγγύηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο
Άβαταρ μέλους
ckastam
 
Δημοσιευσεις : 169

Δημοσίευσηαπό Sephiroth » 05 Μαρ 2013, 17:29

You've got PM :)
Άβαταρ μέλους
Sephiroth
 
Δημοσιευσεις : 1868


Επιστροφή στο PC Hardware



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9