Elder Scrolls Online (MMO)

“I AM socializing, artard!”

Δημοσίευσηαπό ner0 » 21 Μάιος 2012, 18:12

Παιδιά τα MMO είναι καθαρά ανταγωνιστικά παιχνίδια μεταξύ παικτών, είτε οι τελευταίοι ασχολούνται με το pve ή με το pvp. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες γιατί μπορείς να μιλάς για ώρες σε τέτοια παιχνίδια (και τελικά να μην καταλήγεις και κάπου :P ) αλλά κατά τη γνώμη μου τα 2 genre διαφέρουν ναι. Ειδικά απ' τη στιγμή που main και side quests στα MMO βασίζονται κυρίως σε επαναλαμβανόμενο monster grinding και interaction με environmental objects, σε αντίθεση με ένα RPG που ΚΑΘΕ quest έχει ένα συγκεκριμένο concept που σου κεντρίζει το ενδιαφέρον και διαφέρουν ριζικά το ένα από το άλλο. Σε ένα MMO σπαμμάρεις κλικ και σπάνια διαβάζεις τι σου λέει το NPC(εφόσον δεν μιλάει κιόλας), σε ένα RPG δίνεις βάσεις στους διαλόγους και πολλές φορές διαμορφώνεις καταστάσεις με τις επιλογές σου. . Το Aion πήγε να κάνει τη διαφορά και αυτό αλλά απέτυχε γιατί μετά τα 40 είναι μόνο grind...Μια λέξη που προσδιορίζει τα MMo, αλλά σε καμία περίπτωση τα RPG κατά τη γνώμη μου. Επίσης τα MMO δεν τελειώνουν ΠΟΤΕ με όλη τη σημασία της λέξεως. Μπορώ να πω πολλά αλλά θα γίνει κουραστικό, οπότε καταλήγοντας, πιστεύω πως ένα MMO είναι καθαρά στη βάση του PvP game(τα έχω τιμήσει δεόντος στο παρελθόν), ενώ ένα RPG αποτελεί έναν εναλλακτικό κόσμο περιπέτειας στον οποίο "χάνεσαι"..
________________________________________________________

Εικόνα

My heart is black and my lips are cold,
Cities on flame with Rock'n'Roll
Άβαταρ μέλους
ner0
 
Δημοσιευσεις : 155

Δημοσίευσηαπό Spahar » 21 Μάιος 2012, 18:51

Καλά τα λες, αλλά σκέψου ότι πολλά από αυτά τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις για τα ΜΜΟ υπάρχουν και στο Skyrim (επαναλαμβανόμενα quests, grinding για loot και level, κτλ), ειδικά αν παίξεις πάνω από 100 ώρες. Αν ξεμπερδέψεις με το main quest και τα βασικά guild quests, το παιχνίδι μετά είναι κατά κύριο λόγο επαναλαμβανόμενα side quests για να max-άρεις τον χαρακτήρα σου. Τα side quests στο Skyrim δεν τελειώνουν ποτέ, το παιχνίδι συνέχεια παράγει καινούργια.

Με λίγα λόγια έχει την gameplay φιλοσοφία ενός MMO χωρίς το online κομμάτι μέσα.
Άβαταρ μέλους
Spahar
 
Δημοσιευσεις : 419

Δημοσίευσηαπό ner0 » 21 Μάιος 2012, 19:05

Δεν μπορώ να σχολιάσω πάνω στο Skyrim γιατί δεν το έχω ακουμπήσει ακόμα. MorroWind και Oblivion πάντως μαζί με τα expansion, δεν είχαν καμία επαναληψιμότητα, μιας και μιλάμε για τα elder scrolls. Ίσα-ίσα οι δυνατότητες για exploring που είχαν αυτά τα παιχνίδια παραμένουν μοναδικές με αποτέλεσμα ακόμα και με τα quest να ξεμπέρδευες, υπήρχαν τόσα πράγματα να δεις και να κάνεις στο map που το ενδιαφέρον δεν μειωνόταν για πολύ καιρό. Για παράδειγμα, στο Oblivion θυμάμαι χαρακτηριστικά (επειδή είναι πιο πρόσφατο) ότι το playthrough που είχα, ήταν 500+ ώρες (GOTY edition με τα πάντα όλα μέσα).

Εdit : Να σημειώσω ότι τότε δεν ήταν εποχές που κάθε μέρα έβγαιναν DLC/patch και ότι ***** μας πουλάνε πλέον, για να φτιάξουν μια ολοκληρωμένη και μη-σπασμένη εμπειρία(βλέπε bugs/glitches/huge frame drops στην ps3 έκδοση)
________________________________________________________

Εικόνα

My heart is black and my lips are cold,
Cities on flame with Rock'n'Roll
Άβαταρ μέλους
ner0
 
Δημοσιευσεις : 155

Δημοσίευσηαπό Shepard » 28 Μάιος 2012, 06:53

Why The Elder Scrolls Online Isn't Using HeroEngine

Εικόνα

Elder Scrolls Online developer Zenimax Online Studios licensed MMO middleware HeroEngine, which is also used in Star Wars: The Old Republic, shortly after the studio's 2007 founding. After we announced the game with our June cover story, a vocal set of fans wasted no time in making their concerns about ESO's use of the technology known. Across the Internet, fans voiced worries that The Elder Scrolls Online would be "just another MMO," putting an Elder Scrolls skin on a World of Warcraft design. We asked game director Matt Firor to clarify what his studio uses HeroEngine for and why the developer licensed it. The answers may not be what you expect.

Zenimax Online also provided a brand new screenshot of the Argonian homeland of Black Marsh, shown above. Click the pic for the full version.

You licensed HeroEngine a long time ago. What role did the Hero Engine play in the development of ESO?

We started ZeniMax Online from scratch, with no employees and no technology. We had to build everything ourselves. It takes a long time to write game engines, especially MMO engines, which are inherently more complicated than typical single-player ones. So, we decided to license the HeroEngine to give us a headstart. It was a useful tool for us to use to prototype areas and game design concepts, and it provided us the ability to get art into the game that was visible, so we could work on the game’s art style. Our plan is for ESO to be a world class MMO, with the most advanced social features found in any MMO to date – so while we were prototyping the game on HeroEngine, we were simultaneously developing our own client, server, and messaging layer that were specifically designed with ESO in mind. Think of HeroEngine as a whiteboard for us – a great tool to get some ideas in the game and start looking at them while the production engine was in development.

What were your project’s needs that drove your decisions as to which pieces of tech to use?

When you’re creating something this big and complex, writing your own engine makes debugging and new feature creation far easier. Also, our plan is to have ESO run on just about any PC or Mac – laptops included – that have been bought in the last five years. Of course the better your computer’s graphics capability, the better the game looks, but we want to be sure that just about anyone can play the game and have a great time exploring Tamriel. Because of this, we needed to write our engine to be versatile enough to add or cut back on graphical features based on the user’s hardware. To do this, we had to write our own renderer with our own shaders.

Fans have expressed concerns about tech and tools limiting or defining the kind of content you can create, not wanting “just another MMO.” How do you respond to that?


In general, a game’s engine doesn’t really define what kind of content, or even what type of game, you can make. The real factor in stability, graphical awesomeness, and other features is the ability of the programmers and designers that you have working on the game – and the ones here at ZeniMax Online are some of the best in the world. They are what it’s going to make ESO stable, beautiful, and fun – not the engine.

Can your tech do anything that you think is important that gamers haven’t seen in any current MMOs?

We’re not talking about some of our advanced features yet, which will definitely distance ESO from the competition, especially some of the social features we’re building into our server.

What advantages do you get from doing things on the tech side the way that you are now?

When you control the technical platform that you are developing on – by writing it yourself – you get to make all the decisions, and ensure that all features are developed with your game in mind. This makes things tighter and more stable.

How does all this add up in your mind to make ESO a better game in the end?

There are no compromises with the technology that we’re using – everything in the game’s engine was written for this game, with no extraneous code, features, or tools.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό Plisken » 01 Ιουν 2012, 01:07

GiannisP έγραψε:Ναι, ένα ΜΜΟ σε σύγκριση με το Skyrim δεν έχει πολλές διαφορές, τουλάχιστον σε ότι έχει να κάνει με πληρότητα και επιλογές.

Εκεί που διαφέρουν τα ΜΜΟ είναι στο PVP, στις μαζικές μάχες, στα battlegrounds (team vs team) και φυσικά στα Raids. Ένα raid για το skyrim θα μπορούσε να ήταν ένας δράκος με x100 φορές περισσότερη HP, να προκαλεί δεκαπλάσια ζημιά (άρα θέλεις tank) και να έχει σχεδιαστεί για 20 άτομα. Αυτά είναι τα Raids των MMO.

Το skyrim ήταν ουσιαστικά έτοιμο για ΜΜΟ με μερικές μετατροπές. Απορώ πως αυτοί που φτιάχνουν το Elder Scrolls Online δεν το βλέπουν αυτό.


Καλα ετοιμο τι εννοεις ακριβως? Διοτι με αυτα τα γραφικα ΜMO πολυ χλωμο. Εκτος αν εννοεις την πλατφορμα,το στυλ. Αυτο το δεχομαι.


Παντως το θεμα για μενα δεν ειναι αν θα προσφερει κατι καινουργιο μονο. Το θεμα ειναι να ειναι ενα καλα δουλεμενο παιχνιδι με τις σωστες βασεις. Και ναι υπαρχουν παικτες που θα αφηναν το ΜΜΟ που παιζουν τωρα για να δοκιμασουν κατι καινουργιο. Εγω το εχω κανει ειδη 4 φορες αλλο αν στο τελος κατεληξα πισω σε αυτο που επαιζα.

ΥΣ1: Για τους φαν του RPG κομματιου μονο ,θα σας ελεγα οτι δεν θα επρεπε να σκατε. Αν αποτυχει η εταιρεια θα ξαναβγαλει rpg εκδοση. Αν πετυχει ειναι το θεμα. Εκει σας βλεπω να το βλεπεται σε καμια δεκαρια χρονια και αν...

ΥΣ2: Αν και φαν τον ΜΜΟ τα Elder scrolls τα παιζω χρονια και δεν θα ηθελα να γινει κατι που θα χαλασει την συνταγη

ΥΣ3: Μεχρι να αποδειχτει το αντιθετο, ναι, πανε για την αρπαχτη...
Άβαταρ μέλους
Plisken
 
Δημοσιευσεις : 62

Δημοσίευσηαπό Shepard » 09 Ιουν 2012, 09:06

The Elder Scrolls Online E3 2012 Demo - IGN Live
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό Shepard » 10 Ιουν 2012, 10:31

E3 2012 - Elder Scrolls MMO
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό Shepard » 21 Ιουν 2012, 20:01

The Art of The Elder Scrolls Online


The Origins of The Elder Scrolls Online
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό Shepard » 26 Ιουν 2012, 17:38

The Combat of The Elder Scrolls Online
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό Shepard » 08 Νοέμ 2012, 20:14

Ένα νέο developer diary για το The Elder Scrolls Online κυκλοφόρησε και μας δίνει μια πρώτη ματία στο gameplay του MMO. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το video μέσα από τον παρακάτω player.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Online Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9