- Τώρα είναι 10 Ιούλ 2025, 15:17 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Heroes of the Storm
36 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 2 από 4 • 1, 2, 3, 4
Raphael έγραψε:Whitey έγραψε:Πήρα και εγώ κλειδάκι και μπορώ να πω πως έχω ενθουσιαστεί με την δουλειά που έχουν κάνει! Όποιος θέλει μπορεί να με προσθέσει να παίξουμε.
WhiteyFox#2273
Που μπορούμε να βρούμε? Μόνο από giveaways?
edinan kleidia sto episimo kanali tis blizzard sto facebook
In Trance We Trust


-
RamayaGr - Δημοσιευσεις : 80
Raphael έγραψε:Whitey έγραψε:Πήρα και εγώ κλειδάκι και μπορώ να πω πως έχω ενθουσιαστεί με την δουλειά που έχουν κάνει! Όποιος θέλει μπορεί να με προσθέσει να παίξουμε.
WhiteyFox#2273
Που μπορούμε να βρούμε? Μόνο από giveaways?
Για την ώρα ναι από giveaways. Έκανε και το Enternity μέσα από την σελίδα του στο Facebook, αλλά και στους διαγωνισμούς του forum. Να τα τσεκάρεις που και που, μπορεί να υπάρχουν ακόμα κλειδιά.


-
Whitey - Δημοσιευσεις : 455
Όσο περισσότερο πάντως ασχολούμαι, τόσο περισσότερο παρατηρώ ότι η Blizzard έχει να διανύσει αρκετό δρόμο μπροστά της (και ίσως να αναδιαμορφώσει τον πυρήνα του ίδιου του gameplay) για να κάνει το Heroes of the Storm μια πραγματικά βιώσιμη πρόταση. Σίγουρα, ακόμα βρίσκεται σε beta στάδιο, ωστόσο πολλές σχεδιαστικές επιλογές προβληματίζουν.
Η δικές σας απόψεις;
Η δικές σας απόψεις;
-
Connie GR - Δημοσιευσεις : 343
Πάντα έχοντας κατά νου ότι αυτό είναι subject to change (δεδομένης της beta φάσης, and all), πάνω σε αυτό που είπες, παρατηρώ ότι δεν υπάρχουν τα εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να ανταπεξέλθεις σε μια κατάσταση.
Για παράδειγμα, ήμουν σε ένα game νωρίτερα και οι τέσσερις από τους πέντε της αντίπαλης ομάδας ήταν σε ένα lane. Αυτό, υπό φυσιολογικές συνθήκες θα ήταν καταστροφικό για όποιον το επιχειρούσε. Εν προκειμένω μας διέλυσαν, γιατί πολύ απλά δεν υπήρχαν τα εργαλεία που θα μας επέτρεπαν το counter στο cc των αντιπάλων.
Λαμβάνοντας υπ'όψιν και τον objective based χαρακτήρα που έχει υιοθετήσει η ομάδα ανάπτυξης, τα πράγματα πάνε... south πολύ, πολύ γρήγορα.
Για παράδειγμα, ήμουν σε ένα game νωρίτερα και οι τέσσερις από τους πέντε της αντίπαλης ομάδας ήταν σε ένα lane. Αυτό, υπό φυσιολογικές συνθήκες θα ήταν καταστροφικό για όποιον το επιχειρούσε. Εν προκειμένω μας διέλυσαν, γιατί πολύ απλά δεν υπήρχαν τα εργαλεία που θα μας επέτρεπαν το counter στο cc των αντιπάλων.
Λαμβάνοντας υπ'όψιν και τον objective based χαρακτήρα που έχει υιοθετήσει η ομάδα ανάπτυξης, τα πράγματα πάνε... south πολύ, πολύ γρήγορα.
-
Connie GR - Δημοσιευσεις : 343
Πάνω σε αυτό που λέει ο Ramaya, θα προτιμούσα να μείνει όπως είναι. Χωρίς πολλά πολλά. Πιστεύω πως και αυτό είναι ένα μέρος του τίτλου που τον κάνει διαφορετικό από τα άλλα moba. Γι'αυτό άλλωστε υπάρχουν και πολλές επιλογές στο Talent Tree, για να προσαρμόζει κανείς τον χαρακτήρα του στα δεδομένα κάθε αγώνα.
Όσο για αυτό που λέει ο Connie θα συμφωνήσω απόλυτα. Θέλει δουλειά ακόμα, αλλά το βρίσκω εξαιρετικό σαν ιδέα και επιτέλους είναι αυτό το κάτι διαφορετικό, γιατί από όλα τα moba που είχαμε δει μέχρι τώρα δεν ήταν τίποτα άλλο παρά μια αντιγραφή των LoL ή/και DotA.
Επιπλέον, μου έκανε εντύπωση η ποικιλία των χαρτών. Πρέπει να είναι 3-4; Μου φαίνονται αρκετοί, και αν προστίθενται συχνά καινούργιοι (για παράδειγμα 1-2 τον χρόνο) θα είναι μια χαρά από θέμα περιεχομένου.
Όσο για αυτό που λέει ο Connie θα συμφωνήσω απόλυτα. Θέλει δουλειά ακόμα, αλλά το βρίσκω εξαιρετικό σαν ιδέα και επιτέλους είναι αυτό το κάτι διαφορετικό, γιατί από όλα τα moba που είχαμε δει μέχρι τώρα δεν ήταν τίποτα άλλο παρά μια αντιγραφή των LoL ή/και DotA.
Επιπλέον, μου έκανε εντύπωση η ποικιλία των χαρτών. Πρέπει να είναι 3-4; Μου φαίνονται αρκετοί, και αν προστίθενται συχνά καινούργιοι (για παράδειγμα 1-2 τον χρόνο) θα είναι μια χαρά από θέμα περιεχομένου.

-
Whitey - Δημοσιευσεις : 455
Λοιπών patch notes κύριοι
- Κώδικας: Επιλογή όλων
General
The Reconnect System has received several improvements, which should help players more quickly rejoin in-progress Heroes matches from which they’ve disconnected. The Reconnect System will continue to undergo evaluation going forward, and further improvements will be implemented as necessary with future updates.
Bug Fixes
General
Fixed an issue in which players could be repeatedly prompted to reconnect to a match that had already been completed.
Fixed an issue that could cause the player to lose control of his or her Hero after reconnecting to an in-progress game multiple times.
Try Me and Training modes will no longer generate error text.
Battlegrounds
Resolved a crash that could occur while playing on the Garden of Terror Battleground.
Heroes
Brightwing’s Soothing Mist Trait will no longer stop functioning after coming under the effects of Zeratul’s Void Prison.
Fixed an issue which could allow Zeratul’s Singularity Spike to deal more damage than intended when cast multiple times using the Double Bombs Talents.
Raynor’s Adrenaline Rush Ability will no longer cleanse movement impairing effects prior to learning the Fight or Flight Talent.
Respawn waypoints set from The Lost Vikings’ tombstones onto an enemy Hero will no longer track that Hero through the Fog of War.
Spirits created by Chen’s Storm, Earth, Fire Heroic Ability will no longer fly across the Battleground after using their Triple Attack or Split Up Abilities to cross an enemy Zeratul’s Void Prison.
User Interface
Fixed an issue which allowed players to access bonus free-to-play Hero rotation slots prior to unlocking them at Player Levels 12 and 15.
Options settings will no longer be reset to default if Heroes of the Storm was installed to a filepath that contains non-English characters.
In Trance We Trust


-
RamayaGr - Δημοσιευσεις : 80
36 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 2 από 4 • 1, 2, 3, 4
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης