Με το που ανακοινώθηκε ότι τα Elder Scrolls θα γίνουν ΜΜΟ όλοι περίμεναν ότι θα είναι πρώτου προσώπου και με την ελευθερία που προσφέρουν οι single player τίτλοι της Bethesda. Οι πρώτες πληροφορίες άρχισαν να βγαίνουν και τελικά το Elder scrolls MMO δείχνει ότι θα είναι μια από τα ίδια.
Τα ίδια συνηθισμένα skills, τα ίδια βαρετά dungeons, raids και factions, όπως όλα τα υπόλοιπα theme parks MMO. Τώρα μάλιστα λένε ότι θα είναι το 100% της ιστορίας για solo. Καλά, δεν μάθανε από την αποτυχία του SWTOR ότι ένα solo ΜΜΟ δεν μπορεί να κρατήσει τον παίκτη?
Προς το παρόν το elder scrolls MMO μου φαίνεται μεγάλη αποτυχία και, όπως και το SWTOR, απλώς θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί ένα μεγάλο IP για να βγουν κάποια κέρδη μέσα στους πρώτους μήνες και μετά "βουρ" για F2P μοντέλο.
- Τώρα είναι 13 Ιούλ 2025, 16:19 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Elder Scrolls Online (MMO)
Elder Scrolls Online (MMO)
Τελευταία επεξεργασία από GiannisP και 20 Μάιος 2012, 18:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
Δεν είμαι fan των MMORPGs, αλλά όταν έλιωνα το Skyrim ήθελα να κάνω ένα PvP με χαρακτήρες φίλων ή ένα co-op quest. Δυστυχώς τα νέα για το Elder Scrolls Online είναι ξενερωτικά όσο δεν πάει. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι σκέφτονται, με ένα κλώνο του WoW (αποτυχημένο κατά πάσα πιθανότητα) σε ποιους απευθύνονται; Στους ήδη υπάρχοντες ΜΜΟ παίχτες; Γιατί κάποιος να παρατήσει το ΜΜΟ που παίζει για ένα κλώνο του (πρόβλημα που από ότι καταλαβαίνω αντιμετωπίζουν όλα τα ΜΜΟ μετά WoW εποχής); Στους Elder Scrolls Fans; Μα πως απευθύνεσαι σε αυτούς όταν αφαιρείς ότι θυμίζει τα παιχνίδια που έχουν λατρέψει;
Πατάτα ολικής αναμένεται κατά την γνώμη μου και μεγάλο φάουλ της Bethesda που έδωσε την άδεια για ένα τέτοιο παιχνίδι.
Πατάτα ολικής αναμένεται κατά την γνώμη μου και μεγάλο φάουλ της Bethesda που έδωσε την άδεια για ένα τέτοιο παιχνίδι.
-
Spahar - Δημοσιευσεις : 419

Official Site: http://elderscrollsonline.com/
Pltaforms: PC, Mac
Images & Art
Spoiler: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Εδώ θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που θέλετε για τον τίτλο
https://www.gameinformer.com/p/elderscrollsonline.aspx

-
Shepard - Moderator
- Δημοσιευσεις : 6860
Spahar έγραψε:Δεν είμαι fan των MMORPGs, αλλά όταν έλιωνα το Skyrim ήθελα να κάνω ένα PvP με χαρακτήρες φίλων ή ένα co-op quest.
Ακριβώς αυτήν την πρόταση πάνε να εκμεταλλευτούν οικονομικά. Την ίδια σκέψη κάναμε όλοι στο single player παιχνίδι: "πως θα ήταν να υπήρχαν και άλλοι παίκτες σε αυτόν τον ανοικτό κόσμο;"
Όπως πολλά ΜΜΟ αυτές τις μέρες, έτσι και το elder scrolls MMO θα είναι ένα "money pool". Τι είναι money pool? Ένα ΜΜΟ που βγάζει σε σύντομο χρονικό διάστημα τα έξοδά του και μετά η εταιρεία το παρατάει -αφήνοντάς το στην συντήρηση- για να προχωρήσει στο επόμενο project της χρησιμοποιώντας τα χρήματα που έβγαλε από το προηγούμενο (aka, από το το money pool της).
Ποιά ΜΜΟ δεν είναι Money pools? Τα ΜΜΟ των εταιρειών που ζούνε από αυτά. Η CCP με το EVE, η Adventurine με το Darkfall, η Trion με το Rift, ακόμα και η blizzard με το WoW.
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
Αφού είναι μόδα βρε παίδες! Το κάνουν όλοι και είπαν να το κάνουν και αυτοί! Δεν το λέω για διακιολογία, αλλά πλέον κοιτάνε και αυτοί να βγάλουν κάτι παραπάνω σε αυτή την κατάσταση την οικονομική.
Αν δεν αξίζει, ο κόσμος πολύ απλά θα το παρατήσει σε λιγότερο από 6 μήνες, όπως φαίνεται να γίνεται με το SWTOR! (αν και αυτοί χάνουν κόσμο επειδή έχουν "κολλήματα")
Αν δεν αξίζει, ο κόσμος πολύ απλά θα το παρατήσει σε λιγότερο από 6 μήνες, όπως φαίνεται να γίνεται με το SWTOR! (αν και αυτοί χάνουν κόσμο επειδή έχουν "κολλήματα")

-
Shepard - Moderator
- Δημοσιευσεις : 6860
Shepard έγραψε:Αφού είναι μόδα βρε παίδες! Το κάνουν όλοι και είπαν να το κάνουν και αυτοί! Δεν το λέω για διακιολογία, αλλά πλέον κοιτάνε και αυτοί να βγάλουν κάτι παραπάνω σε αυτή την κατάσταση την οικονομική.
Αν δεν αξίζει, ο κόσμος πολύ απλά θα το παρατήσει σε λιγότερο από 6 μήνες, όπως φαίνεται να γίνεται με το SWTOR! (αν και αυτοί χάνουν κόσμο επειδή έχουν "κολλήματα")
To SWTOR, πέρα απ το ότι είναι από μόνο του ένα μέτριο παιχνίδι, είχε από την beta κιόλας σοβαρότατα προβλήματα, για τα οποία ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο η ξεροκεφαλιά της bioware, και τα οποία τα είχα επισημάνει πολλές φορές.
Όταν μάλιστα τα έλεγα αυτά στα fanboys δεν τα πιστεύανε, ενώ υπήρχαν και έλληνες "επίσημοι" (λέξη κλειδί) που τους ενοχλούσε οποιαδήποτε αναφορά στα αρνητικά του τίτλου της EA και μάλιστα πίεζαν και αρχισυντάκτες για να μην λέγονται τέτοια πράγματα! Τελικά ο χρόνος και πάλι έδειξε ποιος είχε δίκιο.
Κρίμα στα (λίγα) θύματα που συνεχίζουν να πληρώνουν στο SWTOR. Μάλιστα χθες διάβαζα ότι ο μέσος όρος για queue για ένα PVP match είναι η μιάμιση με δύο ώρες! Και αυτό γιατί; Γιατί η ξεροκέφαλη Βioware δεν θέλει να αποδεχθεί το γεγονός ότι το παιχνίδι της απέτυχε και πρέπει να κάνει server merges.
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
Η Bethesda κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο.Αρχικά, δεν μπορώ να φανταστώ κανένα RPG να μετατρέπεται σε MMORPG ποτέ και για κανένα λόγο..Θα καταστραφεί η όλη εμπειρία δίχως λόγο. Υπάρχουν πολλά παιχνίδια στο είδος αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί και μάλιστα, τελευταία, ξεπετάγονται από παντού ανακυκλώμενα πατατοειδή, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Άλλο να φρεσκάρεται μια σειρά με νέες ιδέες και άλλο να αλλάζει genre, είναι διαφορετικά πράγματα αυτά. Θεωρώ ότι η συγκεκριμένη κίνηση θα υποστηριχθεί μόνο από τυφλούς fans των elder scrolls, αλλιώς θα πήγαινε άπατο.
Μόνο τα Demon's/Dark Souls βρήκαν έναν ιδιαίτερα ξεχωριστό τρόπο για να εισάγουν το on-line στο παιχνίδι, που πετυχαίνει μεν σε σημεία αλλά και πάλι , έχει και αυτό τα αρνητικά του (π.χ. ασυμβατότητα των servers). Η συνολική εμπειρία δεν αλλοιώνεται καθόλου όμως και φυσικά υπάρχει πάντα η επιλογή να παίξεις και off-line
Μόνο τα Demon's/Dark Souls βρήκαν έναν ιδιαίτερα ξεχωριστό τρόπο για να εισάγουν το on-line στο παιχνίδι, που πετυχαίνει μεν σε σημεία αλλά και πάλι , έχει και αυτό τα αρνητικά του (π.χ. ασυμβατότητα των servers). Η συνολική εμπειρία δεν αλλοιώνεται καθόλου όμως και φυσικά υπάρχει πάντα η επιλογή να παίξεις και off-line

________________________________________________________

My heart is black and my lips are cold,
Cities on flame with Rock'n'Roll

My heart is black and my lips are cold,
Cities on flame with Rock'n'Roll
-
ner0 - Δημοσιευσεις : 155
Δεν ξέρω κατά πόσο "αλλάζει" είδος ένα RPG επειδή γίνεται ΜΜΟ, εκτός αν με τον όρο ΜΜΟ εννοούμε απαραίτητα WoW clone. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι έτσι και αλλιώς τα RPGs και τα MMORPGs βασίζονται στην ίδια φιλοσοφία, "μεγάλος κόσμος, ένα main quest, side quests, loot κτλ". Όταν έπαιζα Skyrim σε ένα σημείο (μετά τις 60 ώρες
) συνειδητοποίησα ότι έκανα ακριβώς ότι ακούω να κάνουν και φίλοι μου που παίζουν WoW (quests για να μαζέψω loot, προκειμένου να το πουλήσω, να πάρω λεφτά να αγοράσω/φτιάξω καλύτερο armor/abilities, να ανεβάσω level και να max-άρω το enchanting κτλ). Ένιωσα ότι το Skyrim είχε όλες τις προδιαγραφές να περάσει στο "είδος" των ΜΜΟ με ελάχιστη προσπάθεια.

-
Spahar - Δημοσιευσεις : 419
Ναι, ένα ΜΜΟ σε σύγκριση με το Skyrim δεν έχει πολλές διαφορές, τουλάχιστον σε ότι έχει να κάνει με πληρότητα και επιλογές.
Εκεί που διαφέρουν τα ΜΜΟ είναι στο PVP, στις μαζικές μάχες, στα battlegrounds (team vs team) και φυσικά στα Raids. Ένα raid για το skyrim θα μπορούσε να ήταν ένας δράκος με x100 φορές περισσότερη HP, να προκαλεί δεκαπλάσια ζημιά (άρα θέλεις tank) και να έχει σχεδιαστεί για 20 άτομα. Αυτά είναι τα Raids των MMO.
Το skyrim ήταν ουσιαστικά έτοιμο για ΜΜΟ με μερικές μετατροπές. Απορώ πως αυτοί που φτιάχνουν το Elder Scrolls Online δεν το βλέπουν αυτό.
Εκεί που διαφέρουν τα ΜΜΟ είναι στο PVP, στις μαζικές μάχες, στα battlegrounds (team vs team) και φυσικά στα Raids. Ένα raid για το skyrim θα μπορούσε να ήταν ένας δράκος με x100 φορές περισσότερη HP, να προκαλεί δεκαπλάσια ζημιά (άρα θέλεις tank) και να έχει σχεδιαστεί για 20 άτομα. Αυτά είναι τα Raids των MMO.
Το skyrim ήταν ουσιαστικά έτοιμο για ΜΜΟ με μερικές μετατροπές. Απορώ πως αυτοί που φτιάχνουν το Elder Scrolls Online δεν το βλέπουν αυτό.
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
GiannisP έγραψε:Το skyrim ήταν ουσιαστικά έτοιμο για ΜΜΟ με μερικές μετατροπές. Απορώ πως αυτοί που φτιάχνουν το Elder Scrolls Online δεν το βλέπουν αυτό.
Εγώ πιστεύω ότι οι τύποι έφτιαχναν από το 2007 (όταν και ιδρύθηκε το studio) ένα ΜΜΟ και απλά τώρα έγινε το deal να ονομαστεί Elder Scrolls. Τραγικό μεν, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ άλλη δικαιολογία για αυτή την κίνηση.
-
Spahar - Δημοσιευσεις : 419
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης