Assassin's Creed: Odyssey | Anti-Review

Φαντασου να εισαι στην αρχαια Ελλαδα. Τι ωραια εποχη. Με τους φιλοσοφους, τις τεχνες, τις ιδεες, την προοδο. Εισαι στο κεντρο του κοσμου, στο λικνο του πολιτισμου και βεβαια σε εναν πολυ ομορφο τοπο. Αλλα..υπαρχει ενα μεγαλο "αλλα". Στο υποθετικο αυτο σεναριο δεν εισαι καποιος αρχοντας, καποιος που θα μεινει στην ιστορια, ουτε καν ενας απλος πολιτης της αρχαιας Αθηνας. Εισαι ενας δουλος, ο οποιος κραταει μια αξινα και ολη μερα βαραει πετρες. Ξαφνικα το σεναριο δεν ακουγεται και τοσο καλο ε;
Αυτο ακριβως ειναι το Assassin's Creed Odyssey. Ολο το παιχνιδι ειναι ενα ατελειωτο grind στον ομορφο κοσμο της αρχαιας Ελλαδας.
Το νουμερo που βρισκεται μονιμως πανω δεξια στην οθονη (το level σου) ειναι το αλφα και το ωμεγα . Εισαι over leveled; Εχει καλως. Δεν εισαι; Παρε την αξινα σου και grind. Και ω φευ! Τι συμπτωση, στο in game store υπαρχει xp booster. "Malaka!"
Εισαι εστω και ενα level κατω απο τους εχθρους στο οχυρο που θες να πας; Αστο καλυτερα. Πηγαινε να ψαξεις ολο το απεναντι βουνο, για να βρεις ενα ελαφι, να το σκοτωσεις, να το πας στον NPC για το side quest, να σου δωσει λιγα ψιχουλα xp, και μετα να το κανεις αυτο αλλες 10 φορες μεχρι να ανεβεις ενα level μπας και εχεις ελπιδα να περασεις το main quest.
Φτανεις στο main quest. Αμολας τον αιτο. Σπαμαρεις τον κερσορα πανω απο ολο το fort και μαρκαρεις τους εχθρους. Επειτα μπαινεις μεσα και λες θα το παω stealth για να μην γινει πανικος. Το stealth θα σπασει εκατο τα εκατο σε καποια φαση και θα αρχισουν να στην πεφτουν απο παντου. Ολοι μαζι, με τους mercenaries παρεα. Αρχιζει ενα κυνηγητο και στο ενδιαμεσο κανεις loot οτι προλαβαινεις. Μετα βγαινεις εξω απο το fort, πας και καθεσαι πανω σε τρια χορτα και οι κακοι σε χανουν απο προσωπου γης. Αυτος ειναι ο βασικος gameplay μηχανισμος του AC Odyssey και ειναι οσο γελοιος ακουγεται. Οταν η Fromsoftware διδασκε gameplay, στην Ubisoft τρωγανε βελανιδια.
Αλλα και οταν ερθει η ωρα να πολεμησεις με εχθρο, παλι grind θα ειναι. Θα τον χτυπας ξανα και ξανα και ξανα και δε θα καταλαβαινει τιποτα. Ειδικα οταν δεν εισαι over leveled. Δεν γλυτωνεις απο το grind.
Η μαχη με το τεραστιο αγριογουρουνο ειναι η σταγονα που ξεχειλιζει το ποτηρι. Αφου το εχεις χτυπησει κυριολεκτικα 100 φορες και το εχεις αποφυγει αλλες τοσες και αυτο δεν εχει χασει σχεδον καθολου hp, λες τι στον Αδη καθομαι και κανω; Δεν ειναι διασκεδαστικο, δεν εχει κανενα νοημα, δεν εχει καμια λογικη να εχει τοσο hp ενα αγριογουρουνο σε ενα απλο side quest. Ακομα και το mini boss καταφερανε να το κανουν μια grind εμπειρια.
Το παιχνιδι θα επρεπε να λεγεται Assassin's Creed: Grind. H Ubisoft καταφερε να φτιαξει ενα υπεροχο, τεραστιο κοσμο τον οποιο ο παιχτης καλειται να εξερευνησει πετρα πετρα με την αξινα του.
Ουκ εν τω πολλω το ευ, αλλ'εν τω ευ το πολυ. Αυτο η Ubisoft δεν λεει να το καταλαβει με τιποτα. Αλλα απο εταιρια που δεν μπορει να μαθει ουτε το "malaka" τι να περιμενεις..
Αυτο ακριβως ειναι το Assassin's Creed Odyssey. Ολο το παιχνιδι ειναι ενα ατελειωτο grind στον ομορφο κοσμο της αρχαιας Ελλαδας.
Το νουμερo που βρισκεται μονιμως πανω δεξια στην οθονη (το level σου) ειναι το αλφα και το ωμεγα . Εισαι over leveled; Εχει καλως. Δεν εισαι; Παρε την αξινα σου και grind. Και ω φευ! Τι συμπτωση, στο in game store υπαρχει xp booster. "Malaka!"
Εισαι εστω και ενα level κατω απο τους εχθρους στο οχυρο που θες να πας; Αστο καλυτερα. Πηγαινε να ψαξεις ολο το απεναντι βουνο, για να βρεις ενα ελαφι, να το σκοτωσεις, να το πας στον NPC για το side quest, να σου δωσει λιγα ψιχουλα xp, και μετα να το κανεις αυτο αλλες 10 φορες μεχρι να ανεβεις ενα level μπας και εχεις ελπιδα να περασεις το main quest.
Φτανεις στο main quest. Αμολας τον αιτο. Σπαμαρεις τον κερσορα πανω απο ολο το fort και μαρκαρεις τους εχθρους. Επειτα μπαινεις μεσα και λες θα το παω stealth για να μην γινει πανικος. Το stealth θα σπασει εκατο τα εκατο σε καποια φαση και θα αρχισουν να στην πεφτουν απο παντου. Ολοι μαζι, με τους mercenaries παρεα. Αρχιζει ενα κυνηγητο και στο ενδιαμεσο κανεις loot οτι προλαβαινεις. Μετα βγαινεις εξω απο το fort, πας και καθεσαι πανω σε τρια χορτα και οι κακοι σε χανουν απο προσωπου γης. Αυτος ειναι ο βασικος gameplay μηχανισμος του AC Odyssey και ειναι οσο γελοιος ακουγεται. Οταν η Fromsoftware διδασκε gameplay, στην Ubisoft τρωγανε βελανιδια.
Αλλα και οταν ερθει η ωρα να πολεμησεις με εχθρο, παλι grind θα ειναι. Θα τον χτυπας ξανα και ξανα και ξανα και δε θα καταλαβαινει τιποτα. Ειδικα οταν δεν εισαι over leveled. Δεν γλυτωνεις απο το grind.
Η μαχη με το τεραστιο αγριογουρουνο ειναι η σταγονα που ξεχειλιζει το ποτηρι. Αφου το εχεις χτυπησει κυριολεκτικα 100 φορες και το εχεις αποφυγει αλλες τοσες και αυτο δεν εχει χασει σχεδον καθολου hp, λες τι στον Αδη καθομαι και κανω; Δεν ειναι διασκεδαστικο, δεν εχει κανενα νοημα, δεν εχει καμια λογικη να εχει τοσο hp ενα αγριογουρουνο σε ενα απλο side quest. Ακομα και το mini boss καταφερανε να το κανουν μια grind εμπειρια.
Το παιχνιδι θα επρεπε να λεγεται Assassin's Creed: Grind. H Ubisoft καταφερε να φτιαξει ενα υπεροχο, τεραστιο κοσμο τον οποιο ο παιχτης καλειται να εξερευνησει πετρα πετρα με την αξινα του.
Ουκ εν τω πολλω το ευ, αλλ'εν τω ευ το πολυ. Αυτο η Ubisoft δεν λεει να το καταλαβει με τιποτα. Αλλα απο εταιρια που δεν μπορει να μαθει ουτε το "malaka" τι να περιμενεις..