Σελίδα 1 από 4
Δύσκολα ή χαλλλαρά;

Δημοσιεύτηκε:
12 Απρ 2012, 17:17
από Alucard
Με αφορμή το topic του Lionheart στον τομέα retro για τα πιο δύσκολα παιχνίδια που έχουμε συναντήσει, σας απευθύνω την εξής ερώτηση:
Προτιμάτε τα δύσκολα παιχνίδια, τύπου Dark Souls, όπου η ικανοποίηση προέρχεται από την πρόκληση ή τα εύκολα, όπου πρώτο ρόλο παίζουν το σενάριο και η οπτικοακουστική εμπειρία; Συμφωνείτε με την κατεύθυνση που έχει πάρει η βιομηχανία προς την δεύτερη κατηγορία;

Δημοσιεύτηκε:
12 Απρ 2012, 17:31
από nfs_maniac
Εγώ είμαι κυρίως της δεύτερης κατηγορίας. Παίζω ένα παιχνίδι για να περάσω μερικές ευχάριστες ώρες. Αν είναι λόγω του επιπέδου δυσκολίας του, να με χαλάσει, καλύτερα να κάτσει στο κουτί του. Σε γενικές γραμμές το ιδανικό για εμένα θα ήταν κάτι το ενδιάμεσο

Δημοσιεύτηκε:
12 Απρ 2012, 22:39
από Sephiroth
Τα δύο άκρα για μένα είναι εμετός. Ο Τσορβάς μου έλεγε για Dark Souls και γι΄αυτό έμεινα μακριά από τον τίτλο. Δεν την παλεύω με τα ψυχωμένα games, θα σπάσω ότι βρω στο σπίτι


Δημοσιεύτηκε:
13 Απρ 2012, 13:16
από Alucard
Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από τον Παύλο

Φυσικά δεν πρόκειται για ερώτηση όπου υπάρχουν σωστές και λάθος απαντήσεις, είναι καθαρά θέμα προτιμήσεων. Απλώς αναρωτιέμαι, ξεχνούν οι εταιρείες ότι η εκμάθηση ενός δύσκολου παιχνιδιού (με στιβαρούς μηχανισμούς πάντα) μπορεί να προσφέρει ικανοποίηση εφάμιλλη ή και μεγαλύτερη μιας χαλαρής και αξιόλογης οπτικοαουστικής εμπειρίας; Η επιτυχία του Demon Souls έδειξε αυτό ακριβώς.
Και φυσικά υπάρχει τρόπος να ικανοποιηθούν όλοι, μέσω της σωστής χρήσης των επιπέδων δυσκολίας. Το πρώτο παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι το 1999 mode του BioShock Infinite.

Δημοσιεύτηκε:
13 Απρ 2012, 15:45
από nfs_maniac
Το θέμα είναι οτι μερικοί ερμηνεύουν λανθασμένα τον όρο "επίπεδο δυσκολίας", θελημένα μεν με σκοπό την αύξηση της χρονικής διάρκειας του τίτλου, με αποτέλεσμα αντι να χαρείς τον τίτλο και να περάσεις ευχάριστα, να ψάχνεις το παράθυρο... Ninja Gaiden κανείς?

Δημοσιεύτηκε:
13 Απρ 2012, 16:05
από Deathracer2009
Kαι εγω καπου στη μεση ειμαι βεβαια με ενδιαφερει το βιντεοπαιχνιδι να διασκεδασει και οχι να μου σπασει τα νευρα. Αλλο το trial & (t)error του Demon Souls και αλλο του hitman. Δεν ξερω βεβαια αν κολλαει η τελευταια προταση με το θεμα αλλα τεσπα.

Επισης ειναι εκνευριστικο οταν αποφασιζεις να παιξεις σε μεγαλυτερη δυσκολια να αντιμετωπιζεις εχθρους που προκαλουν υπερβολικα περισσοτερη ζημια η καλυτερα να αντιμετωπιζεις bosses τα οποια εχουν 3 και 4 φορες παραπανω υγεια και τα χτυπηματα τους ειναι και αυτα πολυ πιο δυνατα. Θα μπορουσαν καλιστα τα παραπανω επιπεδα δυσκολιας να ειχαν καλυτερη ΑΙ και να επαιζαν πιο εξυπνα οι εχθροι και τα bosses. Ευελπιστω με τις νεες κονσολες να δουμε ΑΙ οπου να μας πεφτει το σαγονι...

Δημοσιεύτηκε:
13 Απρ 2012, 18:17
από Tobajaras
Όσο πιο δύσκολα γίνεται, σε μαζοχιστικό βαθμό. Κάνε με να κολλήσω για μέρες, να κοπανάω το κεφάλι μου, να αλλάξω την προσέγγισή μου, να αυτοσχεδιάσω σε nanosecond ετοιμοθάνατος, να βρω εν πασει περιπτωσει λυση. Μη με περνάς για βλάκα.
Αρκεί να μην είσαι puzzle game ή Myst clone, εκεί απλά σε αγνοάω (sic).

Δημοσιεύτηκε:
14 Απρ 2012, 12:01
από G3n3raL86
Και χαλαρά και δύσκολα. Νομίζω ότι χρειάζονται και οι 2 κατηγορίες.

Δημοσιεύτηκε:
17 Απρ 2012, 10:06
από Shepard
Και εγώ είμαι του "παν μέτρον άριστον"! Συνήθως η δυσκολία στα παιχνίδια είναι έτσι όπως την παρουσιάζει ο Deathracer2009, με αποτέλεσμα να μου προκαλεί εκνευρισμό και δυσφορία!
Θέλω πάντως να είναι αρκετά δύσκολο ένα παιχνίδι, διότι με κρατάει!

Δημοσιεύτηκε:
17 Απρ 2012, 12:35
από LIONHEART
Kαι εγω της ιδιας λογικης ειμαι δεν θελω εγκεφαλικο στα νιάτα μου ..

αλλα οχι και να πιγοινω και βολτα στο πάρκο ...
ναι maniac το εσπασα το δισκάκι του ninja gaiden στο πρωτο χβοχ...
