Uncharted 4

Τερμάτισα το παιχνίδι σήμερα. Μόνο και μόνο για τον τεχνικό του τομέα και την παρουσίαση αξίζει μια θέση στη συλλογή κάθε κατόχου PS4. Θέλω όμως να αναφέρω μερικά αρνητικά σημεία που δεν διάβασα στα sites.
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς ένα τόσο καλό στούντιο όπως η Naughty Dog είναι τόσο άμπαλοι στο combat system αλλά και στο setup των μαχών. Μιλάμε για σοβαρή αμπαλίαση. Υπάρχουν απαράδεκτες μάχες μέσα στο παιχνίδι. Σχεδόν χαλάνε όλη την εμπειρία. Είναι τοσο κακές που με βάζουν σε σκέψεις για το αν θα κάνω δεύτερο playthrough. Πώς γίνεται να μην έχουν μάθει μετά από τόσα παιχνίδια τα βασικά στο 3rd person shooting;
Η τελική μάχη... Μου είναι δύσκολο να το πιστέψω ότι βάλανε αυτό το πράγμα στο Uncharted 4. Τι να πω; Οτι το The Order 1886 παίρνει καλύτερο βαθμό στο συγκεκριμένο τομέα; Αλήθεια είναι.
Και τέλος, δεν μπορώ να μην σχολιάσω ένα φαινόμενο που δυστυχώς συναντάω όλο και πιο συχνά σε παιχνίδια και είναι παρόν και στο Uncharted 4. Η αίσθηση ότι δεν σε αφήνει να παίξεις. Πας να σκαρφαλώσεις και το 70% της δουλειάς το κάνει το παιχνίδι μόνο του. Παίζεις 3 λεπτά-cut scene. Πάς λίγο πιο πέρα να κοιτάξεις κάτι- σε φωνάζουν πίσω. Κάνει κάτι ο Nate και νομίζεις ότι θα το ελέγχεις εσύ με το χειριστήριο-όχι το παιχνίδι το κάνει για σένα. Απαίσιο συναίσθημα. Είναι σαν να είσαι σε ένα φοβερό λούνα παρκ και με το που πας να κανεις κάτι, σε τραβάει κάποιος από το χέρι και δεν σε αφήνει. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα στο gaming κατά την άποψή μου.
Τα γραφικά, το όλο στήσιμο του παιχνιδιού οι ερμηνείες είναι τόσο καλά που υπερκαλύπτουν όλα αυτά τα μειονεκτήματα. Είναι προφανές ότι εκεί έδωσε όλο το βάρος η Naughty Dog. Ίσως επειδή αυτά τα παιχνίδια απευθύνονται σε ευρύ κοινό, δεν ξέρω. Αλλά είναι κρίμα διότι θα μπορούσε να είναι πολύ, πολύ καλύτερο.
Γύρω στο 8,5 από μένα.
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς ένα τόσο καλό στούντιο όπως η Naughty Dog είναι τόσο άμπαλοι στο combat system αλλά και στο setup των μαχών. Μιλάμε για σοβαρή αμπαλίαση. Υπάρχουν απαράδεκτες μάχες μέσα στο παιχνίδι. Σχεδόν χαλάνε όλη την εμπειρία. Είναι τοσο κακές που με βάζουν σε σκέψεις για το αν θα κάνω δεύτερο playthrough. Πώς γίνεται να μην έχουν μάθει μετά από τόσα παιχνίδια τα βασικά στο 3rd person shooting;
Η τελική μάχη... Μου είναι δύσκολο να το πιστέψω ότι βάλανε αυτό το πράγμα στο Uncharted 4. Τι να πω; Οτι το The Order 1886 παίρνει καλύτερο βαθμό στο συγκεκριμένο τομέα; Αλήθεια είναι.
Και τέλος, δεν μπορώ να μην σχολιάσω ένα φαινόμενο που δυστυχώς συναντάω όλο και πιο συχνά σε παιχνίδια και είναι παρόν και στο Uncharted 4. Η αίσθηση ότι δεν σε αφήνει να παίξεις. Πας να σκαρφαλώσεις και το 70% της δουλειάς το κάνει το παιχνίδι μόνο του. Παίζεις 3 λεπτά-cut scene. Πάς λίγο πιο πέρα να κοιτάξεις κάτι- σε φωνάζουν πίσω. Κάνει κάτι ο Nate και νομίζεις ότι θα το ελέγχεις εσύ με το χειριστήριο-όχι το παιχνίδι το κάνει για σένα. Απαίσιο συναίσθημα. Είναι σαν να είσαι σε ένα φοβερό λούνα παρκ και με το που πας να κανεις κάτι, σε τραβάει κάποιος από το χέρι και δεν σε αφήνει. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα στο gaming κατά την άποψή μου.
Τα γραφικά, το όλο στήσιμο του παιχνιδιού οι ερμηνείες είναι τόσο καλά που υπερκαλύπτουν όλα αυτά τα μειονεκτήματα. Είναι προφανές ότι εκεί έδωσε όλο το βάρος η Naughty Dog. Ίσως επειδή αυτά τα παιχνίδια απευθύνονται σε ευρύ κοινό, δεν ξέρω. Αλλά είναι κρίμα διότι θα μπορούσε να είναι πολύ, πολύ καλύτερο.
Γύρω στο 8,5 από μένα.