Dragon Age Inquisition (Wanna be User Review)

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

Dragon Age Inquisition (Wanna be User Review)

Δημοσίευσηαπό Koel700 » 01 Δεκ 2014, 11:03

Μετά το επιτυχημένο σε πάρα πολλά σημεία Dragon Age Origins και το αποτυχημένο (σε πάρα πολλά σημεία) Dragon Age 2 έρχεται το Dragon Age Inquisition να ταράξει και πάλι τον κόσμο του Thedas.

Έχοντας βαρεθεί η BioWare την κλασσική βαρετή συνταγή των συνηθισμένων PRG, θέλησε να φέρει το Inquisition στην νέα γενιά των games αλλάζοντας αρκετά κάποια κομμάτια του, άλλα με επιτυχία και άλλα που θέλουν πολύ δούλεμα ακόμα

Θέλοντας η BioWare και η ΕΑ να καταπολεμήσουν την πειρατεία διάλεξαν το DRM denuvo (που μέχρι στιγμής καλά κρατεί) το οποίο είχε ξαναχρησιμοποιηθεί στο FIFA 15 και το Lords of the Fallen, στο οποίο DRM έχουν παρατηρηθεί αρκετά προβλήματα στρεσαρίσματος των SSD και προβλήματα στα video capturing, τα οποία προβλήματα δεν είναι συνεχείς ούτε σε όλους έτσι δεν είναι κάνεις σίγουρος πια αν είναι πια φήμη όσο αναφορά το συγκεκριμένο παιχνίδι.

Κάθε αγοραστής του DAI είναι προτεινόμενο να μπει στο https://dragonagekeep.com/ διότι ως κλασσικό παιχνίδι Dragon Age ότι είχε συμβεί στα προηγούμενα παιχνίδια επηρεάζει τον κόσμο του τωρινού. Υπήρχαν πολλοί φόβοι για το πως θα είναι διαμορφωμένο το Keep, φόβοι τύπου αφού το site θα είναι συνδεδεμένο με το προφίλ στο origin θα βλέπει πια Dragon Age και πια DLC έχεις και θα σε περιορίζει ανάλογος, έτσι πχ κάποιος που δεν είχε τα DLC ή ολόκληρο το DA2 δεν θα έχει αυτές της επιλογές να διαλέξει. Τέτοιες φήμες διαλύθηκαν διότι στο Keep υπάρχει μια πλήρεις γκάμα επιλογών του DAO Ultimate DA2 Complete έτσι ώστε να διαλέξεις πως και ποιος θα είναι ο ήρωας που θα έχεις και τι έχει συμβεί όχι μόνο στο MAIN QUEST αλλά και σε πάρα πολλά sidequest. Αφού λοιπόν τελειώσεις με τα events των προηγούμενων παιχνιδιών κάνεις "export the custom world" κατευθείαν στο παιχνίδι μέσο origin, ξεκινάς αμέσως το παιχνίδι.

Σε έναν υπολογιστή με CPU AMD 8320 8CORE @3.5GHZ, GPU GTX 670 2GB GIGABYTE WINDFORCE, 12GB RAM @1600HZ το παιχνίδι τρέχει στα HIGH (οχι Ultra) με κυμαινόμενο framerate μεταξύ 50-59fps, ενώ στα Ultra πέφτει στα CINEMATIC 20-30fps (έχοντας συμπεριλάβει και το τι συμβαίνει με τα διάφορα FX κατά την διάρκεια μιας μάχης). Τα γραφικά, ακόμα και στα normal specs είναι πανέμορφα (ιδιαίτερα με τον κατάλληλο φωτισμό) και ο ήχος μαζί με το soundrack είναι εξίσου πάρα πολύ κάλο όπως και τα voice over.
Ένα από τα "άσχημα" πράγματα που θα συνάντηση κάποιος στο οptions menu είναι το trent τώρα πια του βάζω πολλά πράγματα σε μια λειτουργιά και την ονομάζω post-processing, έχοντας στο DAI επιλογές όπως Dynamic Depth of Field και Motion Blur σε μια λειτουργία το οποίο είναι εκνευριστικό διότι μπορεί να θέλει κάποιος να σώσει κάποια frames βάζοντας Depth of Field (το οποίο ουσιαστικά θολώνει τα μακρινά σημεία του χάρτη ώστε να εστιάζεις στα σημεία κοντά σου) ενώ δεν του αρέσει καθόλου το motion blur (το οποίο θολώνει να πάντα δίνοντας τον υποτιθέμενο ρεαλισμό των ματιών που δεν έχουν εστιάσει κάπου μετά από μια μεγάλη κίνηση του κεφαλιού) το οποίο μπορεί να γίνει εκνευριστικό σε κάποιους διότι εδώ έχουμε ένα παιχνίδι που δεν θα έχεις την κάμερα ποτέ σταθερή, ούτε οριζόντια ούτε κάθετα, λόγο της τακτικής μάχης που είναι βασισμένο όλο το παιχνίδι. Ενα άλλο πρόβλημα επίσης που παρατηρείτε είναι ότι ενώ το παιχνίδι έχει ξεκλείδωτο framerate (εκτός αν βάλεις v-synch), όλα τα cutscenes μαζί με τους διάλογους είναι κλειδωμένες στα 30fps, με την επίσημη δικαιολογία να είναι τα facial animations και το lip-synch, το οποίο δυστυχώς έχει ως αποτέλεσμα στις στιγμές που αρχίζει ένας διάλογος ενώ είσαι σε πχ 60+fps να πέφτεις απότομα στα 30 το οποίο δημιουργεί stuttering και επίσης το ίδιο πρόβλημα όταν τελειώνεις των διάλογο που τινάζετε και πάει στα 60+ fps (στα κανονικά cutscenes δεν υπάρχει πρόβλημα διότι υπάρχει loading screen)
Ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα που παρατηρείτε και είναι ένα από τα σημαντικά κομμάτια του παιχνιδιού είναι η tactical view camera (λεγόμενη και top down camera ή satelite view) που είναι δεμένη στα κουμπιά κίνησης W A S D Ε Q με το ποντίκι να μην είναι κάμερα πια άλλα ο τρόπος που κατευθύνεις τους ήρωες (κάνοντας κλικ στο που θες να πάνε στον χάρτη) πράγμα που φαίνεται ότι σχεδιαστικέ για να λειτουργεί με controller και όχι με ποντίκι και πληκτρολόγιο, το οποίο δεν βγάζει νόημα γιατί υπάρχει καν ως πρόβλημα διότι δεν υπήρχε κανένα παράπονο για αυτό το θέμα στα προηγούμενα Dragon Age.

Η ιστορία μας λοιπόν ξεκινάει με πολύ κινηματογραφικό (no trolling) τρόπο, με μια ανατίναξη
κτηρίου \ο/ \ο/ \ο/ και λέω κινηματογραφικό διότι είναι μέρος του background στο βασικό μενού του παιχνιδιού όταν πατάς New Game. Πηγαίνεις στην δημιουργία του χαρακτήρα σου διαλέγοντας Male or Female,Race (Human, Dwarf, Elf, Qunary) και Class (Warrior, Rogue, Mage) και μεταφέρεστε σε ένα κλειστό δωμάτιο (αυτήν την στιγμή μιλάμε για πράγματα που έχουμε δει στο demo άρα δεν είναι spoiller) στο οποίο δωμάτιο η γνωστή μας μελαχρινή κοντομαλούσα από το DA2 Cassandra Pentaghast δεν κάνει ΤΙΠΟΤΑ άλλο εκτός από αυτό που όλοι αυτοί που ΔΕΝ έχουν ασχοληθεί με τίποτα άλλο πάρα τα 2 προηγούμενα παιχνίδια ξέρουμε, να ανακρίνει κάποιον, εσένα. Αυτό είναι ένα μικροπρόβλημα που θα έχει κάποιος με το συγκεκριμένο παιχνίδι, το γεγονός ότι συναντάς άτομα που δεν τα ξέρεις (διότι δεν έχεις διαβάσει πχ βιβλία, ούτε έχεις δει τις σειρές) ενώ το παιχνίδι συμπεριφέρεται σε πολλές στιγμές σαν εσύ να ξέρεις ποιοι είναι και το παρελθόν τους (και ας μην τους έχει συναντήσει ποτέ ο ήρωας) ώστε να ξέρεις τι γίνετε ή να πιάσεις κάποια αστεία. Η καταπολέμηση αυτού του προβλήματος γίνετε με το να διαβάσεις πολλά wikipedia style κείμενα που βρίσκεις στον κόσμο το οποίο δυστυχώς σε βγάζει από τον κόσμο για να διαβάσεις ένα κείμενο.
Η θερμόαιμη Cassandra λοιπόν έχοντας την (αποτυχημένη και cliche) λογική του ανατινάχτηκε κτίριο + πολλοί νεκροί + πέθανε η αρχηγός των Templars High Priestess Justine + είσαι ο μοναδικός επιζών + το χερι σου βγάζει πράσινη ενεργεία = ΕΣΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ = ΕΣΥ ΦΤΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ = η μόνη επιλογή που σου δίνετε (εκτός του θανάτου) είναι να παλέψεις για να απόδειξής ότι δεν είσαι ένοχος και έτσι το παιχνίδι αρχίζει με εσένα να είσαι ο μόνος που μπορεί να κλείσει την πράσινη εξίσου μαγική τρυπά στον ουρανό που πετάει δαίμονες.
Κατά την διάρκεια του left mouse click και hotkey based gameplay διαπιστώνουμε κάτι που δεν θα αρέσει στους λάτρεις της στρατηγικής, το γεγονός ότι δεν έχεις και πολλές επιλογές στο παιχνίδι για το πως συμπεριφέρονται οι σύντροφοι σου, διότι όλα γίνονται πια αυτόματα με το Α.Ι να κάνει μια επίθεση και ανάλογος με το ποσοστό επιτυχίας + το πόσο damage έκανε στον εχθρό αποφασίζει αν και πως θα συνεχίσει ελέγχοντας τον εχθρό για πιθανά buffs που κάνουν resist ή immnue σε κάποιες επιθέσεις (final fantasy xiii style). Ένα άλλο πράγμα που αφαιρέθηκε δύστυχος είναι ότι τα attribute points είναι και αυτά αυτόματα και δεν διαλέγεις εσύ τι είδους πχ μάγο θα έχεις, αν θέλεις να έχεις ένα μάγο με μεγάλο willpower και λιγότερο magic power ώστε να είσαι πολύ resistant στις επιθέσεις τύπου fear, panic, confuze κτλ. Δυστυχώς τα δυο προαναφερθέντα προβλήματα ΑΝΕΤΑ θα μπορούσαν να έχουν λυθεί (και ιδιαίτερα το δεύτερο με ένα απλό κουμπί auto-level-up όπως τα προηγούμενα Dragon Age) ενώ κανονικά δεν θα έπρεπε καν να υπάρχουν ως προβλήματα και δυστυχώς καταλήγουν να είναι θύματα του casual gamer/wider audience, διότι ο gamer μάλλον δεν πρέπει να σκέφτεται.
Μια όμως από τις πολύ θετικές αλλαγές που θα διαπιστώσεις όμως είναι στο τρόπο που κινείτε ο/η Herald of Andraste, το παιχνίδι ορθός έφυγε από τα αχανής ευθύγραμμα μονοπάτια που έπρεπε να έκανες τον κύκλο αντί να πηδήξεις ένα εμπόδιο 2 εκατοστών. Εχει προστεθεί η ικανότητα jumping που δεν είναι μόνο για ένα ελάχιστο τμήμα platforming άλλα για να το χρησιμοποιήσεις και ως ικανότητα dodge κάποιων επιθέσεων ΑΛΛΑ προσοχή, δεν παίζεις (όσο και ας κάποιες φόρες μοιάζει λόγο κάποιων animations) assassins creed και αυτό θα το καταλαβαίνεται όταν γλιστράτε σε μια πλαγιά κόβοντας δρόμο και όταν τελειώσει το γλίστρημα το παιχνίδι σου δείχνει τον συνολικό αριθμό του Damage και μπορεί να πεθάνεις με την μια.
Ο ήρωας μας λοιπόν μαζί με την Cassandra και ένα μεγάλο cast που χτίζετε αρχίζει να παλεύει ενάντια στους δαίμονες κλείνοντας τα demon portals ένα προς ένα μέχρι που γρήγορα διαπιστώνετε ότι όντος δεν είναι ένοχος και έτσι η Cassandra με την βοήθεια σου ανακοινώνει ότι σε ένα κόσμο που είναι μέσα στο χάος λόγο της εξέγερσης των μάγων λόγο της τυραννίας των Templars, σε ένα κόσμο που η High Pristess Justine δολοφονήθηκε, στον οποίο κόσμο υπάρχει μια τρυπά στον ουρανό που βγάζει δαίμονες το ΜΟΝΟ που μπορεί να σώσει τον κόσμο είναι το INQUISITION.
Έτσι λοιπόν θα πρέπει να εξερευνήσει ένα αρκετά μεγάλο, πολύ καλό οπτικά και ηχητικά κόσμο, με μεγάλη ποικιλία σε μέροι και npc's, συναντώντας νέους φίλους, εχθρούς και χαρακτήρες που επιστρέφουν (αν ζούνε) από τα προηγούμενα DA ώστε να γίνουν μέλος του Inquisition.
To ταξίδι λοιπόν ξεκινά με εσένα να πρέπει να εξερευνήσεις αρκετά μεγάλους και αρκετούς χάρτες κάνοντας σε κάθε χάρτη ένα αρκετά μεγάλο αριθμό quest & sidequest (από τα οποία κάποια δεν μπορούν να λυθούν αμέσως) και δυστυχώς εδώ είναι που μας το χαλάει λίγο. Τα main quests και τα sidequests βγάζουν νόημα και τα πιο πολλά είναι πολύ ενδιαφέροντα, ακόμα και τα collectables ή τα points of interests, αλλά δυστυχώς δεν θα παραλείψουν side-quests που τα έχει βαρεθεί ο κόσμος από την εποχή των MSDOS, τύπου είσαι ο super ήρωας αλλά ο αγρότης έχασε το βουβάλι του, τρέχα στην άλλη μεριά του χάρτη και φέρε το πίσω ώστε να κερδίσεις fame points. Σε άλλα quests δεν εξηγείτε τι πρέπει να κάνεις, έτσι ο μόνος τρόπος να βρεις τι γίνετε είναι να κάνεις βόλτες μέχρι να πέσεις πάνω σε ένα στοιχείο, που δεν ήξερες ότι είναι καν εκεί ώστε να σε καθοδηγήσει στο quest. Και εδώ φαίνεται το πρόβλημα, ενώ το παιχνίδι ουρλιάζει εξερεύνησε με, τα περισσότερα πράγματα που θα βρεις είναι δεμένα σε κάποιο side-quest (διότι το παιχνίδι χρησιμοποιεί όλο το χάρτη προς όφελος του gamer), έτσι μετά από ένα χρονικό σημείο θα διστάζεις να πας να δεις τι γίνετε εκεί διότι είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα ξανά επιστρέψεις για κάποιο λόγο, ο οποίος λόγος (τις περισσότερες φορές) φέρνει ένα άλλο πρόβλημα στην φόρα, το πρόβλημα που λέγετε item-quests. Τέτοια πράγματα ΔΕΝ πρέπει να πιάνουν χώρο στο inventory σου για συγκεκριμένο λόγο, ο λόγος είναι ότι μπορεί να μην σου αρέσει το item ή να έχεις ένα καλύτερο ή το χειρότερο, ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΧΟΡΟ στο inventory σου, έτσι παράτας εκεί item το οποίο σχεδόν ποτέ δεν ξέρεις ότι είναι το τέλος του quest και φεύγεις αφήνοντας το quest ανοιχτό μέχρι να το λύσεις κατά τύχη. Ευτυχώς εδώ βέβαια υπάρχει και το μενταγιόν σου, βγαλμένο από το Witcher 2 που εντοπίζει όλα τα lootable, hidden places, collectables να σε βοηθάει στο έργο σου.
Μέσα σε αυτόν τον κόσμο υπάρχει ένα πλίθος αντιπάλων το οποίο δεν είναι στο ίδιο level με εσένα, που σημαίνει ότι εκεί που εξερευνάς αν δεις μια αρκούδα ή ένα δράκο ΔΕΝ είναι απαραίτητο να είναι να μπορείς να τον νικήσεις επιτόπου με την λάθος λογική ότι αφού εσύ επιτρέπετε να είσαι εκεί άρα μπορείς. Αν κάνεις το λάθος και επιτεθείς ενώ είσαι σε χαμηλό level, θα πεθάνεις εσύ και όλο το party με μια-δύο επιθέσει. Δυστυχώς βέβαια εδώ βοηθάει το γεγονός πως ο κόσμος δεν είναι καταστρέψημος, άρα σίγουρα πολλοί που θέλουν να νικήσουν ένα εχθρό πολύ πολύ δυνατότερο θα πάνε πίσω από ένα βράχο που αντέχει τα πάντα και να κάνουν spam επιθέσεις.
Στο παιχνίδι έχει επίσης προστεθεί ένας ακόμα μηχανισμός επιτραπέζιας στρατηγικής με την οποία θα διαχειρίζεσαι τους σύμμαχους σου και το ποιοι (στρατός, κατάσκοποι,πολιτικοί) θα κάνουν τι ώστε να σε βοηθήσουν στο έργο σου αν και αυτή η μηχανική δεν παίζει και πολύ ρόλο στην ιστορία αν και ξεκλειδώνει αρκετούς άλλους χάρτες. Βλέπουμε ότι μεγαλώνοντας τον στρατό σου (κάνοντας quest και φέρνοντας recruits) και κερδίζοντας μάχες σου δίνετε η δυνατότητα να κάνεις καλύτερα οχυρά και τους συμμάχους σου να σου έχουν περισσότερη εμπιστοσύνη, το οποίο σου δίνει περισσότερους inquisition points άρα περισσότερα αποκλείστηκα perks αλλά και πάλι αυτό ενώ έπρεπε να παίζει δεν είναι βασικό κριτήριο στην ιστορία (όπως πχ ήταν στο Dragon Age Origins DLC awakening που η ζωή όλων στο οχυρό σου είχε να κάνει με το πόσο επένδυες στο οχυρό και πόσα quests έκανες στην πόλη).
Έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στο σύστημα διαλόγων, το οποίο εκτός από επιπλέον σύμβολα, ώστε να μην υπάρχουν παρεξήγησης στο πως θα υποθεί κάτι (ειρωνικά, αισθηματικά, ψυχρά κτλ), είναι και η δίοδος στο να κάνεις recruit κάποιον στο inquisition και δεν έχει να κάνει μόνο με το cunning που έπρεπε να έχεις στα προηγούμενα DA, άλλα και το τι λόγια θα πεις και κυρίως πως και ποιους θα φέρεις στην ομάδα ενώ υπάρχει και ένα μικρό αλλά καλοβαλμένο πολιτικό υπόβαθρο (πχ. οι hardocore templars δεν θα τουs αρέσει αν κάνεις τυπικά ανοιχτή πρόσκληση στους tavinter mages διότι ως γνωστόν είναι bloodmages και που τους καθιστά όχι απλά επικίνδυνους αλλά η παρουσία τους είναι προσβολή προς την θρησκεία των templar, ενώ θα είχαν λιγότερο πρόβλημα αν τους ανάγκαζες/ταπείνωνες πρώτα). Επίσης μην ξεχνάμε ότι με τους διάλογους μπορείς να έχει και rommance σκηνές οι οποίες είναι αρκετά πικάντικες και άλλες απίστευτα αστείες (τουλάχιστον δεν θα έχουμε "αστείους" Αμερικανούς παρουσιαστές ειδήσεων να μιλάνε για SexBoxOne ή PornStation4 και ότι αν εμφανιστεί το βυζί της Cassandra καταστρέφει η νεολαία).

Η ιστορία γενικός είναι πολύ ενδιαφέρουσα και πολύ καλά γραμμένη και δίνη το αίσθημα που έλειπε από το προηγούμενο Dragon Age, ότι κάτι επικό συμβαίνει (και δεν είσαι ο επιστάτης του μέρους) και ότι μόνο εσύ και οι δίκες σου πράξεις μπορούν να σώσουν τον κόσμο. Και κλείνοντας το κομμάτι του Single Player θέλω να θυμίσω τα λόγια των developer της BioWare, ΔΕΝ είναι το τελευταίο DA, το οποίο πολύ σωστά πάρα πολύ μετέφραζαν ότι δεν θα απαντηθούν όλες οι ερωτήσεις και δεν θα λυθούν όλα τα προβλήματα.

Όσο αφορά multyplayer τώρα δυστυχώς δεν έχει πολύ βάθος, δείχνει επαναλαμβανόμενο και γενικός δείχνει ότι είναι εκεί απλά για να υπάρχει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι άλλη μια φορά η ΕΑ έκανε την μαγεία της βάζοντας microtransactions. Οι τιμές είναι από 2 έως 49ευρο για να πάρεις απευθείας πόντους ώστε να είσαι αρκετά δυνατός να αντεπεξέλθει επίτηδες overpowered για σένα μάχες, αλλιώς έχεις να κάνεις ΠΟΛΥ grinding ώστε να μπορέσεις να είσαι έστω και λίγο χρήσιμος σε μια μάχη.

Παρόλα τα άσχημα μα του είναι ένα εξαιρετικό παιχνίδι και ένα πολύ κάλο Draγon Age, που σίγουρα αξίζει τα λεφτά του, πόσο μάλλον αν πας σε site πως το go2gaming ή το kinguin που σου δίνουν το origin code με μια γλώσσα πολύ φτηνότερα από 59 που έχει στο steam/origin (εγω το πηρα στα 37ευρο)

Με την CurrentTime Quality να είναι πάρα πάρα πολύ καλή (αν και φαίνεται ότι θέλει patch) και τα προβλήματα που ειπώθηκαν να δημιουργούν μικρό εμπόδιο στην εμπειρία, το παιχνίδι άνετα αυτήν την στιγμή παίρνει ένα =>

PC SCORE = 8.5/10 με ένα μελλοντικό 9/10 όταν και αν φτιαχτούν τα προαναφερθέντα stuttering και μικροπροβλήματα της κάμερας (η οποία μερικές φορές μετά από ένα scripted event όπως looting, cutscene κτλ, είναι λίγο unresponsive για 1-2 secods.
Console Score = Δεν έχω ιδέα, αλλά διαβάζω ότι στην τωρινή κατάσταση υπάρχουν αρκετά bugs και framerrate προβλήματα.
Τελευταία επεξεργασία από Koel700 και 01 Δεκ 2014, 11:23, έχει επεξεργασθεί 5 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Koel700
 
Δημοσιευσεις : 62

Δημοσίευσηαπό Koel700 » 01 Δεκ 2014, 11:04

άστα να πάνε ειναι το κείμενο αυτήν την στιγμή
Τελευταία επεξεργασία από Koel700 και 01 Δεκ 2014, 11:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Koel700
 
Δημοσιευσεις : 62

Δημοσίευσηαπό ehnikaras » 01 Δεκ 2014, 11:10

Καλημέρα. Φίλε μου είναι δικό σου το κείμενο; Συγνώμη που το λέω αλλά ειλικρινά σε πολλά σημεία είναι τόσο κακό το συντακτικό που δεν καταλαβαίνω τι λέει, λες και πρόκειται για google translate. Επίσης δεν είναι δυνατό να υπάρχουν τόσα ορθογραφικά λάθη και αυτό που είναι πολύ έντονο είναι η λάθος χρήση των καταλήξεων -ε και -αι για το διαχωρισμό μεταξύ ενεργητικής και παθητικής φωνής.
Άβαταρ μέλους
ehnikaras
 
Δημοσιευσεις : 52

Δημοσίευσηαπό Koel700 » 01 Δεκ 2014, 11:15

αυτό ειναι ενα απο τα ωραια πραγματα που μπορει να κανει καποιος ανετα σε ενα user review στο forum..να μην ενδιαφερετε για ορθογραφικα λαθει και διαφορες καταλειξεις λεξεων...αν αυτο ειναι το μονο προβλημα που συναντησες στο "wanna be review" τοτε καλα εισαι
Άβαταρ μέλους
Koel700
 
Δημοσιευσεις : 62

Δημοσίευσηαπό ehnikaras » 01 Δεκ 2014, 11:22

Ε, ναι το "wanna be review" που προστέθηκε εκ των υστέρων άλλαξε τα δεδομένα...από εκεί και πέρα έκανα κάποιες επισημάνσεις...το αν θα τις δεχτείς ή όχι είναι δικαίωμά σου όπως δικαίωμά μου είναι να σου επιστρέψω την ειρωνεία της απάντησής σου
Άβαταρ μέλους
ehnikaras
 
Δημοσιευσεις : 52

Δημοσίευσηαπό Koel700 » 01 Δεκ 2014, 11:24

μα δεν ειπε κανεις οτι εκανες λαθος..και ουτε ημουν ειρωνικος..και δεν λεει "wanna be review" λεει "wanna be USER review" to User υπηρχε απο πριν...το οποιο απο μονο του ειναι προηδοποιητικη βολη για πολλα πραγματα
Άβαταρ μέλους
Koel700
 
Δημοσιευσεις : 62

Δημοσίευσηαπό Altair » 01 Δεκ 2014, 14:33

Koel700 έγραψε:αυτό ειναι ενα απο τα ωραια πραγματα που μπορει να κανει καποιος ανετα σε ενα user review στο forum..να μην ενδιαφερετε για ορθογραφικα λαθει και διαφορες καταλειξεις λεξεων...αν αυτο ειναι το μονο προβλημα που συναντησες στο "wanna be review" τοτε καλα εισαι

Όχι.Όταν γράφεις ένα κείμενο και περιμένεις ο άλλος να το διαβάσει,πρέπει να έχει τη στοιχειώδη ορθογραφία και όχι να κάνει τον αναγνώστη να θέλει να ξεριζώσει τα μάτια του και να τα θάψει στην έρημο (κλεμμένο).
Άβαταρ μέλους
Altair
 
Δημοσιευσεις : 105

Δημοσίευσηαπό Koel700 » 01 Δεκ 2014, 16:19

αν εσυ δεν κατεχεις τα βασικα ελληνικα που χρειαζετε για να διαβασεις αυτο το κειμενο αυτο ειναι δικο σου προβλημα και οχι δικο μου...οσο αναφορα τα θαμενα ματια σου στην ερημο...προφανος δεν εχεις μπει ποτε facebook ή σε κανενα forum..ποσο μαλλον steam..οne dragon farted me to death..one million outta ten review...και μακαρι ποτε μην μπεις διοτι θα πεθανεις απο δαιμονισμο ακαριαια με τον τροπο που ολοι γραφουν αν θεωρεις τον δικο μου τοσο αχρηστο..
εμενα αυτο που με παραξενευει ειναι οτι κανενας δεν εχει να πει τιποτα για αυτα που γραφω και ολοι ασχολειστε με το πως ειναι γραμμενο..και δεν νομιζω να θελει ιδιαιτερη υπομονη για να το διαβασεις οσο κακογραμμενο και αν ειναι..εκτος αν το διαβασατε και συμφωνειτε ετσι, το ποσο κακογραμμενο ειναι το κειμενο ειναι το μονο σας παραπονο..που αμφιβαλω
Άβαταρ μέλους
Koel700
 
Δημοσιευσεις : 62

Δημοσίευσηαπό tomic20 » 01 Δεκ 2014, 17:01

η χαζομαρα με το dragon age ειναι οτι απο τη μια θελω να κατσω σε ολες τις περιοχες, να βρω τα shards. να λυσω τα astrariums αλλα μετα πιεζομαι, αισθανομαι οτι αν το παιξω ετσι θα κανω κανα χρόνο και υπαρχουν πολλα πραγματα που θελω να κανω εκτος dragon age...

τεσπα, το μονο σιγουρο ειναι οτι θα γυρισω σε ολες τις περιοχες τουλαχιστον για να φαω τους δρακους...
tomic20
 
Δημοσιευσεις : 44

Δημοσίευσηαπό giopa62 » 01 Δεκ 2014, 18:12

tomic20 έγραψε:η χαζομαρα με το dragon age ειναι οτι απο τη μια θελω να κατσω σε ολες τις περιοχες, να βρω τα shards. να λυσω τα astrariums αλλα μετα πιεζομαι, αισθανομαι οτι αν το παιξω ετσι θα κανω κανα χρόνο και υπαρχουν πολλα πραγματα που θελω να κανω εκτος dragon age...

τεσπα, το μονο σιγουρο ειναι οτι θα γυρισω σε ολες τις περιοχες τουλαχιστον για να φαω τους δρακους...


Το παθαίνω κι εγώ με όλα τα games . Συνήθως πρώτα παίζω μία στα γρήγορα το παιχνίδι να δω το στόρυ και μετά αναλυτικά με το πάσο μου.
giopa62
 
Δημοσιευσεις : 69

Επόμενο

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9