Προπαραγγελία PS4 λευκού bundle από Γερμανό χωρίς κράτηση;

Καλησπέρα παίδες. Το γράφω και εδώ μπας και ξέρει κανείς σχετικά με τις προ-παραγγελίες του PS4 στο Γερμανό ή γενικά με τις προπαραγγελίες στο εν λόγω κατάστημα.
Έκανα την προπαραγγελία από το site του Γερμανού εχθές το μεσημέρι. Σύντομα συνειδητοποίησα ότι είχα βάλει άλλο κατάστημα παραλαβής, που δεν ήταν τόσο κοντά στην οικία μου (τόσα βρίσκονται στην Κηφισίας έκανα λάθος τη διασταύρωση, χεχε). Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών του και με παρέπεμψαν στο κατάστημα το οποίο θα αναλάβει την προπαραγγελία μου, με σκοπό να την ακυρώσω και να δηλώσω νέα με το πλησιέστερο κατάστημα Γερμανός σαν κατάστημα παραλαβής του bundle. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το εν λόγω κατάστημα, ενημερώθηκα ότι δεν έχουν λάβει κάποιο email κράτησης από την προπαραγγελία μου όπως γίνεται συνήθως. Στην αρχή πίστευαν μήπως λόγω καλοκαιριού δεν έχουν ενημερωθεί οι προπαραγγελίες, αλλά αυτό διαψεύστηκε αφού είχαν email προπαραγγελιών για άλλα προϊόντα την ίδια μέρα. Επειδή το όλο θέμα με ανησύχησε τους ενημέρωσα να το αφήσουν ως έχει και να το παραλάβω κανονικά από το κατάστημα που έκανα την προπαραγγελία μου. Σήμερα είπα να ξαναεπικοινωνήσω με το κατάστημα Γερμανός να δω αν τους ήρθε και τους φάνηκε και αυτούς περίεργο που δεν έχει ενημερωθεί από εχθές το σύστημά τους. Τους ρώτησα αν το email επιτυχούς καταχώρησης προπαραγγελίας λειτουργεί σαν εγγύηση παραλαβής του προϊόντος και το αρνήθηκαν (αν υπάρχει διαθέσιμο θα το παραλάβω) ενώ με παρέπεμψαν στην εξυπηρέτηση πελατών του δικτύου Γερμανός να ρωτήσω για περαιτέρω. Επικοινωνώ ξανά με τη γραμμή εξυπηρέτησης όπου μου λένε ότι οι προπαραγγελίες δεν είναι κρατήσεις του προϊόντος ενδιαφέροντος αλλά φόρμα ενημέρωσης σχετικά με την άφιξη του. Οπότε απλά θα αναμένω ένα email όταν έρθει το προϊόν στα καταστήματα και τότε απλά να πάω να το παραλάβω.
Το email που έλαβα μετά την συμπλήρωση της φόρμας προπαραγγελίας από το site αναφέρει:
Η προ-παραγγελία του προιόντος Playstation 4 500GB White + Destiny που κάνατε στις 29/08/2014, με παραλαβή από το κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, έχει καταχωρηθεί επιτυχώς.
Σύντομα, θα λάβετε ένα email που θα σας ενημερώνει για την άφιξή του και την πορεία της προ-παραγγελίας σας.
Το τελευταίο δε δείχνει ότι προφανώς γίνεται κάποια κράτηση;
Είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζω τέτοιου είδους προπαραγγελία (γνωρίζω για αυτές που γίνεται κράτηση με κάποιου είδους προκαταβολή ή συμπλήρωσης αριθμού πιστωτικής κάρτας για την άμεση αγορά όταν βγει). Γνωρίζει κανείς τι παίζει; Μου φαίνεται περίεργο που προπαραγγελίες για άλλα προϊόντα υπήρχαν στο κατάστημα ενώ από το PS4 bundle δεν είχαν καμία.
Έκανα την προπαραγγελία από το site του Γερμανού εχθές το μεσημέρι. Σύντομα συνειδητοποίησα ότι είχα βάλει άλλο κατάστημα παραλαβής, που δεν ήταν τόσο κοντά στην οικία μου (τόσα βρίσκονται στην Κηφισίας έκανα λάθος τη διασταύρωση, χεχε). Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών του και με παρέπεμψαν στο κατάστημα το οποίο θα αναλάβει την προπαραγγελία μου, με σκοπό να την ακυρώσω και να δηλώσω νέα με το πλησιέστερο κατάστημα Γερμανός σαν κατάστημα παραλαβής του bundle. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το εν λόγω κατάστημα, ενημερώθηκα ότι δεν έχουν λάβει κάποιο email κράτησης από την προπαραγγελία μου όπως γίνεται συνήθως. Στην αρχή πίστευαν μήπως λόγω καλοκαιριού δεν έχουν ενημερωθεί οι προπαραγγελίες, αλλά αυτό διαψεύστηκε αφού είχαν email προπαραγγελιών για άλλα προϊόντα την ίδια μέρα. Επειδή το όλο θέμα με ανησύχησε τους ενημέρωσα να το αφήσουν ως έχει και να το παραλάβω κανονικά από το κατάστημα που έκανα την προπαραγγελία μου. Σήμερα είπα να ξαναεπικοινωνήσω με το κατάστημα Γερμανός να δω αν τους ήρθε και τους φάνηκε και αυτούς περίεργο που δεν έχει ενημερωθεί από εχθές το σύστημά τους. Τους ρώτησα αν το email επιτυχούς καταχώρησης προπαραγγελίας λειτουργεί σαν εγγύηση παραλαβής του προϊόντος και το αρνήθηκαν (αν υπάρχει διαθέσιμο θα το παραλάβω) ενώ με παρέπεμψαν στην εξυπηρέτηση πελατών του δικτύου Γερμανός να ρωτήσω για περαιτέρω. Επικοινωνώ ξανά με τη γραμμή εξυπηρέτησης όπου μου λένε ότι οι προπαραγγελίες δεν είναι κρατήσεις του προϊόντος ενδιαφέροντος αλλά φόρμα ενημέρωσης σχετικά με την άφιξη του. Οπότε απλά θα αναμένω ένα email όταν έρθει το προϊόν στα καταστήματα και τότε απλά να πάω να το παραλάβω.
Το email που έλαβα μετά την συμπλήρωση της φόρμας προπαραγγελίας από το site αναφέρει:
Η προ-παραγγελία του προιόντος Playstation 4 500GB White + Destiny που κάνατε στις 29/08/2014, με παραλαβή από το κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, έχει καταχωρηθεί επιτυχώς.
Σύντομα, θα λάβετε ένα email που θα σας ενημερώνει για την άφιξή του και την πορεία της προ-παραγγελίας σας.
Το τελευταίο δε δείχνει ότι προφανώς γίνεται κάποια κράτηση;
Είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζω τέτοιου είδους προπαραγγελία (γνωρίζω για αυτές που γίνεται κράτηση με κάποιου είδους προκαταβολή ή συμπλήρωσης αριθμού πιστωτικής κάρτας για την άμεση αγορά όταν βγει). Γνωρίζει κανείς τι παίζει; Μου φαίνεται περίεργο που προπαραγγελίες για άλλα προϊόντα υπήρχαν στο κατάστημα ενώ από το PS4 bundle δεν είχαν καμία.