Might and Magic: Heroes VI

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

Might and Magic: Heroes VI

Δημοσίευσηαπό Tobajaras » 28 Οκτ 2011, 00:01

Ένα από τα παιχνίδια που θα παρουσιάζαμε αυτό το διάστημα θα ήταν το Might and Magic: Heroes 6. Δυστυχώς μετά από συζήτηση καταλήξαμε στο να μη γίνει review, για έναν απλό λόγο. Ο κώδικας είχε πάρα πολλά bugs, τόσα που ήταν αδύνατο να παιχτεί σε ένα λογικό χρονικό πλαίσιο. Μερικά από αυτά που συνάντησα ήταν τα ακόλουθα.

Το παιχνίδι κράσαρε αν άνοιγες πόλη στο turn μετά το load. Πολλές φορές κράσαρε και στα επόμενα.

Το παιχνίδι κράσαρε λόγω memory leak στο δεύτερο χάρτη του Necropolis campaign, στη μάχη με την Irina. Κατά συνέπεια ήταν αδύνατο να προχωρήσω το campaign.

Όποτε άνοιγες μια πόλη, το παιχνίδι μπέρδευε τη φυλή με τα κτίρια. Άνοιγες level 3 Haven city και την εμφάνιζε σα Necropolis, ή άνοιγε τη Χ πόλη αντί για την Ψ.

Πολλά αντικείμενα στο χάρτη αργούσαν να εμφανιστούν, όπως ήρωες, πλάσματα κλπ.

Η κάμερα πάγωνε και δε μπορούσε να μετακινηθεί με το ποντίκι ή τα βελάκια.

Στοιχεία gameplay όπως τα luck criticals (ειδικά αυτά!) δε δούλευαν ή ήταν bugged.

Στο forum της Ubisoft αναφέρθηκαν επίσης πάρα πολλά προβλήματα σχετικά με φορητούς υπολογιστές.

Τα ανωτέρω δεν ήταν παροδικά μα μια μόνιμη κατάσταση από την πρώτη στιγμή που ασχολήθηκα και πραγματικά διπλασίαζαν το χρόνο που έπαιζα έναν έτσι κι αλλιώς χρονοβόρο τίτλο. Παρά το ότι υπήρχε patch από τη Ubisoft, η μορφή του review code που μας είχε δοθεί από την αντιπροσωπεία ήταν τέτοια που δε μετέβαλλε το registry και κατά συνέπεια δε μπορούσε να γίνει update ούτε μέσω του Ubisoft Launcher ούτε manually. Ενημερώσαμε τη Ubisoft για το πρόβλημα αλλά μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχουμε λάβει οδηγίες ή απάντηση. Κατά συνέπεια, και για μεγάλη μας λύπη, αποφασίσαμε να μη γραφεί κριτική για το Heroes 6 από τη στιγμή που δε μπορούσαμε να τον εξετάσουμε διεξοδικά σε campaign, skirmish και multiplayer και η εικόνα που είχαμε ήταν αυτή μιας alpha έκδοσης, που αδικούσε κατάφωρα το προϊόν. Αν αναλογιστείτε την καθυστέρηση που ήδη υπήρχε σε σχέση με την κυκλοφορία και το πόσο θα μου έπαιρνε να το ολοκληρώσω – αν τα κατάφερνα – καταλαβαίνετε ότι μιλάμε για ένα κείμενο τουλάχιστον μπαγιάτικο. Θα πρέπει να σημειωθεί πως αρκετά από αυτά τα προβλήματα (καθώς και η εμφάνιση των πόλεων) διορθώθηκαν με τα patches που κυκλοφόρησαν, αλλά ειλικρινά δε μπορούμε να έχουμε ιδία γνώμη.
Παρόλα αυτά, επειδή τον θεωρώ από τις σημαντικότερες κυκλοφορίες της περιόδου, δεν ήθελα να μη γράψω κάπου τις εντυπώσεις μου. Τα όσα ακολουθούν δεν είναι σε καμία περίπτωση επίσημη κριτική αλλά είναι μόνο μια άποψη παίκτη.

Οπτικά το παιχνίδι είναι αρκετά όμορφο και κοντά στην παράδοση της σειράς. Ο ήχος και οι ομιλίες είναι αδιάφορες. Ο χειρισμός είναι ο κατάλληλος. Το σενάριο το πήγα μέχρι ένα σημείο και είναι ενδιαφέρον, χωρίς όμως να δίνει κάτι συγκλονιστικό (με κάθε επιφύλαξη). Η εικόνα των πόλεων έχει αντικατασταθεί με μια στατική εικονίτσα που δε δείχνει τίποτα από το τι έχουμε φτιάξει, περιορίζοντας το interface σε κουμπάκια στο κάτω μέρος. Μετά από τις οργισμένες κραυγές του κοινού (προσωπικά δε με ενόχλησε) η Ubisoft είπε ότι θα το διορθώσει. Οι χάρτες (όσοι είδαμε τουλάχιστον) είναι πολύ λεπτομερείς και με ενδιαφέροντα στοιχεία. Τώρα, στο δια ταύτα, οι κυριότερες αλλαγές είναι η μείωση των resources, η ύπαρξη των κάστρων και το skill tree. Το πρώτο είναι στροφή προς το απλό μα όχι το απλοϊκό και δεν αφαιρεί σχεδόν τίποτα από το resource management. Τα κάστρα χρησιμεύουν για να ελέγχουν όλα τα ορυχεία μιας περιοχής. Ένας ήρωας πρέπει να το καταλάβει για να καταλάβει αυτόματα όλες τις γειτονικές resources, αλλιώς όταν θα φύγει από το Χ ορυχείο αυτό επιστρέφει στον ιδιοκτήτη του. Είναι θετική προσθήκη γιατί ελαφρύνει το micromanagement και δίνει τέλος στην ιστορία με τους lvl 1 ήρωες που πηγαινοέρχονταν σπάζοντας τα νεύρα όλου του κόσμου. Το skill tree είναι καλή σύλληψη αλλά έχει αδυναμίες στην υλοποίηση. Τα damaging spells είναι αδύναμα οπότε πέφτει μεγάλο βάρος σε sustained/ permanent spells και abilities. Στη μεγάλη κουβέντα Might VS Magic δεν έχω να προτείνω κάτι, ούτε μπορώ να μιλήσω για balancing issues, αλλά το skill tree σε συνδυασμό με το Tears/ Blood path είναι πολύ καλή προσθήκη. Ίσως χρειαζόταν περισσότερη διαφοροποίηση, καθώς όλοι οι χαρακτήρες παίρνουν σχεδόν τα ίδια ανεξαρτήτως tower, path, affinity. Τώρα, το ΑΙ είναι στο ίδιο χάλια επίπεδο που ήταν πάντα. Στο hard απλά κάνει ντου στο πιο αδύναμο stack, που συνήθως είναι κάποιο ranged / support unit ή κάποιο μικρό melee, και τίποτε άλλο. Εντελώς καμικάζι. Είναι έτσι αδύνατο να τελειώσεις μια μάχη με λογικό αριθμό απωλειών και μάλιστα υπό συνθήκες μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή τη συμπεριφορά υπέρ σου. Σε normal τα πράγματα είναι πιο ισορροπημένα, παραδόξως, αλλά εκεί δε δείχνει σοβαρές στρατηγικές ικανότητες. Η ΑΙ είναι μονοδιάστατη, προβλέψιμη και μονοκόμματη. Στο χάρτη πάντως κινείται αρκετά καλά. Γενικά είναι ένα παιχνίδι που οι hardcore fans ίσως το απορρίψουν από την πρώτη στιγμή μα θα έχουν άδικο. Έχει αδυναμίες μα βάζει τη σειρά σε μια ενδιαφέρουσα κατεύθυνση και έχει πολλές νέες ιδέες.
Εveryone's a critic
Άβαταρ μέλους
Tobajaras
 
Δημοσιευσεις : 259

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9