Σελίδα 1 από 1

Diablo 3 Issue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2013, 14:36
από mariodm22
Καλησπέρα . Θα ήθελα την βοήθειά σας αν έχετε αντιμετωπίσει το ίδιο ακριβώς προβλημα στο Diablo 3 . Έχω εδω και ένα χρόνο περίπου το παιχνίδι και δεν είχα μέχρι στιγμης κανένα πρόβλημα . Ξαφνικά πριν κανα 2 εβδομάδες μου παρουσίασε ένα πρόβλημα που δεν έχω ακόμη λύσει παρά τις ατελείωτες ώρες προσπαθειών . Κάθε φορά που πατάω το Diablo ΙΙΙ launcher.exe μου βγάζει το εξής μνμ... '' Μη υποστηριζόμενη εφαρμογή 16 bit '' αλλιώς στα αγγλικά '' unsupported 16 bit application '' .
Έκανα φορμάτ το Pc μπας και έχουν παρουσίασει κάποιο πρόβλημα τα windows 7 χωρίς να το ξέρω και παρατήρησα πως μετά το φορμάτ όταν βάζω το dvd να κάνω install βγάζει πάλι το ίδιο μνμ με αποτέλεσμα να μην μπορώ ουτε να το γράψω .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2013, 15:24
από T_K_L_L_LUIGI
C:\ProgramData\Battle.net Σβήσε το και ξαναδοκίμασε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2013, 10:39
από mariodm22
Το έχω δοκιμάσει και έκανε ακόμα το ίδιο . Τώρα που έχω κάνει Φορμάτ δεν υπάρχει τέτοιος φάκελος αλλά συνεχίζει να εμφανίζεται το ίδιο μνμ κάθε φορά που προσπαθώ να κάνω install το παιχνίδι ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2013, 19:07
από mariodm22
Καλησπέρα ... Τελικά το έλυσα το πρόβλημα με το install . Τώρα όμως έχω άλλο θέμα πιο σοβαρο!!
΄Εβαλα το παιχνίδι σε καινούριο pc και όταν πήγα να μπω να παίξω μου ζήτησε η battlenet να κάνω confirmation γιατί εντόπισε πως παίζω από άλλο μηχανημα ... έβαλα τα απαραίτητα στοιχεία και μου λέει πως για λόγους ασφαλείας μου έστειλε καινούριο password το οποίο μου το έστειλε στο email μου . Πήγα να μπω στο email account μου και γράφει η yahoo πως επειδή έχω καιρό να χρεισημοποιήσω τον λογαριασμό μου τον έκανε delete και recycle . Δεν μπορώ με τίποτα να ξαναενεργοποιήσω το παλιό μου email . Τώρα που δεν έχω email πως θα μπορέσω να δώ τον καινούριο κωδικό που μου έστειλε η battlenet ? Δεν μπορώ πια να μπω στο λογαριασμό μου ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2013, 19:03
από T_K_L_L_LUIGI
Θα πρέπει να ανοίξεις support ticket https://eu.battle.net/support/en/ticket/status και θα τους εξηγήσεις το πρόβλημα σου.Κακός επέλεξες ένα mail που δεν το χρησιμοποιείς,αφού ξέρεις ότι κάποια στιγμή μπορεί και να το χρειαστείς.Πες μου τι έγινε και βλέπουμε.