Puppeteer / Rain


Ανάπτυξη: Sony Computer Entertainment Japan Studio
Έκδοση: Sony Computer Entertainment
Διεύθυνση: Gavin Moore
Παραγωγή: Takashi Mizutani
Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Kazunobu Sato
Μουσική Επιμέλεια: Patrick Doyle
Πλατφόρμες: Playstation 3
Κατηγορία: Platformer
Τρόποι Παιχνιδιού: Single Player
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 11 Σεπτεμβρίου 2013
Σελίδα προώθησης: gr.playstation.com/Puppeteer

To Puppeteer είναι ένα platformer παιχνίδι το οποίο αναπτύσσεται από την SCE Japan Studio για το PlayStation 3. Την διεύθυνση έχει ο Gavin Moore: Ο οποίος υπηρέτησε ως κύριος animator στα The Getaway, Forbidden Siren 2 και Siren: Blood Curse. Το παιχνίδι έχει οριστεί να κυκλοφορήσει στις 11 Σεπτεμβρίου του 2013. Θα παίζεται τόσο παραδοσιακά σε 2D αλλά και σε 3D. Ο Gavin Moore λέει ότι το Puppeteer παίζει καλύτερα σε 3D σε σχέση με άλλα παιχνίδια, επειδή η κάμερα είναι στατική και η ομάδα του χρησιμοποίησαν μια μέθοδο 3D που δεν χρειάζεται να μειώσει το frame-rate.

Υπόθεση:
Στις σκοτεινές φεγγαρόλουστες νύχτες, ο σατανικός Moon Bear King συλλαμβάνει τις ψυχές των παιδιών για να τις χρησιμεύσει ως φύλακες μαριονέτες στο κάστρο του. Ένα τέτοιο άτυχο αγόρι,ο Kutaro, είδε το κεφάλι του να εκσφενδονίζεται και τρώγονται, ενώ το υπόλοιπο σώμα του πατάχθηκε μακριά. Ωστόσο, βρίσκοντας ανταλλακτικό κεφάλι και συμμάχους, ο Kutaro κλέβει από τον Moon Bear King το μαγικό ψαλίδι που ονομάζεται Calibrus για να τον βοηθήσει σε μια βασανιστική περιπέτεια να ανακτήσει το κεφάλι του και να επιστρέψει σπίτι.

Χειρισμός:
Ο παίκτης ελέγχει ένα αγόρι με το όνομα Kutaro, ο οποίος έχει μετατραπεί σε μαριονέτα και το κεφάλι του αποκόπτεται. Ο Kutaro χειρίζεται επίσης ένα μαγικό ψαλίδι που ονομάζεται Calibrus, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επιτεθεί στους εχθρούς, αλλά και κόβοντας αντικείμενα στο παρασκήνιο για να αποκαλύψει τα μυστικά και να προχωρήσει περαιτέρω στο παιχνίδι. Ένα άλλο αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού είναι το μοναδικό σύστημα ελέγχου, πιο συγκεκριμένα η χρήση των αναλογικών μοχλών. Ενώ ο αριστερός αναλογικός μοχλός χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του Kutaro, ο δεξιός αναλογικός μοχλός χρησιμοποιείται για να ελέγχει ένα φάντασμα γάτας που ονομάζεται Ying Yang. Η Ying Yang μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να εξετάσει παράξενα αντικείμενα και να βρει νέα κεφάλια για τον Kutaro.

Στόχος σας μέσα από αυτή την περιπέτεια είναι να δραπετεύσετε από το μαύρο κάστρο του σατανικού Moon Bear King στο ρόλο του Kutaro, ενός νεαρού αγοριού που έχει μεταμορφωθεί σε μαριονέτα.
Να ψαλιδίσετε τα εμπόδια ανοίγοντας το δρόμο σας μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο φανταστικό κόσμο, με όπλο ένα μαγικό ψαλίδι.
Ενώ έχετε την ικανότητα να αλλάξετε το κεφάλι σας ανάλογα με την περίσταση και να χρησιμοποιήσετε τη νέα σας οπτική γωνία για να βρείτε το δρόμο προς το σπίτι.

Δημοσιότητα:
Στις 21 Ιούλη του 2010, η Sony κατέθεσε ένα εμπορικό σήμα με τον τίτλο Puppeteer. Έχει σκεφτεί ότι θα ήταν ένα παιχνίδι που θα κάνει χρήση της τεχνολογίας του PlayStation Move προκειμένου να ελεγχθεί ο κύριος χαρακτήρας. Δύο χρόνια αργότερα, το εμπορικό σήμα αποκαλύφθηκε οτί είναι πράγματι για ένα παιχνίδι με την επίσημη ανακοίνωση του στο Gamescom 2012.
Τον Δεκέμβριο του 2012, ο Gavin Moore, σκηνοθέτης του video game, έκανε μαι δημοσίευση στο Ευρωπαϊκό Playstation Blog, δηλώνοντας ότι το video game "Έχει διαμορφωθεί πολύ όμορφα, ο χειρισμός του είναι άψογος και η εικόνα του φανταστική. Από τον Ιανουάριο θα γυαλίζουμε, εξευγενίζουμε και θα προσθέσουμε κάποιες επιπλέον μικρές πινελιές, για να κάνουμε την όλη εμπειρία ένα φανταστικό και υπέροχο ταξίδι που αξίζουν οι οπαδοί του PlayStation. θα είμαι στο Λονδίνο για δύο εβδομάδες να κάνω τις ηχογραφήσεις τον Ιανουάριο, θα πεταχτώ στην Βουδαπέστη για τις ηχογραφήσεις της μουσικής και στη συνέχεια πίσω στην Ιαπωνία με όλα τα θαυμαστά μου περιουσιακά στοιχεία για να μεταφέρουμε με αγάπη στο παιχνίδι. Αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου μέρη της δημιουργίας ενός παιχνιδιού. περνώντας τα τελευταία στοιχεία στο παιχνίδι πραγματικά ενώνει τα πάντα μαζί."
Επιπλέον Βίντεο:
Spoiler: ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Πηγή : wikipedia.org / Μετάφραση - Διόρθωση
