Killer Is Dead (キラー イズ デッド)


Ανάπτυξη: Grasshopper Manufacture
Έκδοση: Deep Silver (JP/Kadokawa Games, AS/SCEAsia, NA/Xseed Games)
Διεύθυνση: Suda 51
Σενάριο: Suda 51
Παραγωγή: Yoshimi Yasuda
Μουσική Επιμέλεια: Akira Yamaoka
Μηχανή Γραφικών: Unreal Engine 3
Πλατφόρμες: Playstation 3, Xbox 360
Κατηγορία: Action, Hack & Slash
Τρόποι Παιχνιδιού: Single Player
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 27 Αυγούστου 2013
Σελίδα προώθησης: loveandkill.com

Το Killer Is Dead (キラー イズ デッド Kiraa izu deddo) Είναι το επερχόμενο παιχνίδι την ανάπτυξη του οποίου επιμελείται η Grasshopper Manufacture και την έκδοση η Kadokawa Games στην Ιαπωνία, η Xseed Games στη Βόρεια Αμερική, η Deep Silver στην Ευρώπη και η Sony Computer Entertainment Asia στην υπόλοιπη Ασία. Πρωταγωνιστής είναι έναν εκτελεστής με το όνομα Mondo Zappa. Ο Suda 51 λειτουργεί ως εκτελεστικός διευθυντής του παιχνιδιού.

Υπόθεση:
Το Killer Is Dead λαμβάνει χώρα στο εγγύς μέλλον, συμπεριλαμβανομένης τεχνολογίας, όπως ο σεληνιακός τουρισμός και οι cybernetic βελτιώσεις. Ο κύριος χαρακτήρας είναι ένας εκτελεστής που ονομάζεται Mondo Zappa ο οποίος αναλαμβάνει αποστολές από την εταιρεία Εκτέλεσης Bryan. Η επιχείρηση, που διευθύνεται από ένα cyborg με το όνομα Bryan Roses, θέτει στον Mondo να δολοφονήσει επικίνδυνους εγκληματίες και δολοφόνους από όλο τον κόσμο. Ο Mondo χειρίζεται ένα ξίφος με το δεξί του χέρι, αλλά ο cybernetic αριστερός του βραχίονας μπορεί να μετατραπεί σε πολλά διαφορετικά όπλα εμπεριέχοντας πυροβόλα όπλα, τρυπάνια, και άλλα αντικείμενα. Αν και ο Mondo ταξιδεύει τον κόσμο ως μέρος του παιχνιδιού, ο Suda το αποκαλεί την «προσωπική ιστορία ενός άνδρα που ο ίδιος δεν φαίνεται πολύ στο δημόσιο κόσμο, αλλά συνεχίζει να υποσκάπτει το δρόμο του προς στην κοινωνία, εξαλείφοντας ανελέητα το κακό που την περιτριγυρίζει». «Η αγάπη και η δολοφονία» αλλά και «πόσο μακριά μπορεί να φτάσει κανείς για να προστατεύσει κάποιον» αποτελούν κεντρικά θέματα της ιστορίας.

Χαρακτήρες:

Mondo Zappa: Ο νεότερα προσληφθείς σε έναν έγκριτο οργανισμό εκτέλεσης, ο Mondo Zappa, έρχεται στο προσκήνιο, όταν αναλαμβάνει να αποκεφαλίσει διάφορους ειδεχθείς εγκληματίες σε όλο τον κόσμο (και μάλιστα, ίσως, και έξω από αυτόν). Καθώς ο ίδιος εγκαθίσταται στην καινούργια του δουλειά, έρχεται σε συμβιβασμό με τους εσωτερικούς του δαίμονες, εξισορροπώντας το ταλέντο του για τη άμεση και βίαιη απονομή δικαιοσύνης με φευγαλέες τις αναμνήσεις του από το τραυματικό του παρελθόν, και τις πικάντικες αλλά και πολύ αισθησιακές κατακτήσεις του.
Είναι ένας δολοφόνος, εραστής ή ένα ζιγκολό, πολλές από τις ιστορίες του πάθους και της βαρβαρότητας του αρχίζουν με το διορισμό του στο εκτελεστικό γραφείο του Bryan. Ένας ολόκληρος κόσμος από πόνο και ευχαρίστηση τον περιμένει, και δεν υπάρχει αφήγηση, όπου θα μπορούσε να προβλέψει τι μπορεί να ακολουθήσει ...

Victor: Έχοντας ακούσει τα λόγια μιας μουσικού που ονομάζεται Jubilee, με το ταλέντα της οποίας θα μπορούσε να ελέγξει δήθεν ανθρώπινα συναισθήματα μέσα από τα τραγούδια, ο Victor ήξερε ότι έπρεπε να έχουν αυτή την ικανότητα για τον εαυτό του. Και έτσι έκλεψε το ταλέντο της φτωχής μουσικού - την ίδια την ουσία της ζωής που επέτρεψε αυτούς τους θαυμαστούς ήχους που ακούγονταν - και άρχισε να την χρησιμοποιεί για να παράγει στρεβλή, παραμορφωμένες μελωδίες της κακίας, με απώτερο στόχο τη δημιουργία σκοτεινής ύλη και τον καθαρισμό του κόσμου σε ένα μαζικό βάπτισμα του κακού.

Damon: Ο Damon έχει κάποια σχέση με το εκτελεστικό γραφείο του Bryan.
Έχοντας ξεκινήσει τη μετατροπή του σε μια ενισχυμένη μορφή ζωής γνωστή ως "Wire", η ανθρωπιά του Damon έχει αρχίσει να εξαφανίζεται, αφήνοντάς τον με κρύα, τρελά μάτια.

Giant Head: Ένας αινιγματικός γίγαντας με αρκετές εκατοντάδες μέτρα ύψος που πήρε μέρος σε μια κτηνωδία, επειδή είχε ξυπνήσει λίγο πολύ νωρίς.
Ο Gianthead φαίνεται να έχει κλέψει την ίδια τη γη, και ο πελάτης που έχει προσλάβει τον Mondo ζητάει να την επιστρέψει.

Δημοσιότητα:
Ο προγραμματισμός του Killer Is Dead άρχισε στα τέλη του 2009 και η σωστή ανάπτυξη ξεκίνησε στις αρχές του 2011. Το παιχνίδι ανακοινώθηκε επίσημα τον Απρίλιο του 2012, αλλά το ντεμπούτο τρέιλερ έκανε μόλις πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2013. Ο Suda το περιγράφει το παιχνίδι ως ένα "Dark Side 007", αντλώντας έμπνευση από τα βιβλία του James Bond και τις ταινίες του Ian Fleming. Σε αντίθεση με τον Bond, όμως, ο κύριος χαρακτήρας του Killer Is Dead αντιμετωπίζει ένα ακόμη πιο άνομο υπόκοσμο οπού ο κόσμος της επιφάνειας δεν γνωρίζει καν την ύπαρξη του.
Το παιχνίδι δεν είναι η συνέχεια του Killer7, αλλά διατηρεί την ουσία από τα παιχνίδια των παρελθοντικών "δολοφονικών σειρών" του και "διαλέγει που το Killer7 και το No More Heroes ταιριάζει περισσότερο". Ο Suda αποκαλεί επίσης το παιχνίδι «γιν» απέναντι στο φωτεινό και χαρωπό Lollipop Chainsaw «γιανγκ». Το Gameplay θα διαθέτει ξίφη όπως στο No More Heroes, αλλά με διευρυμένα συστήματα, όπλα, και πάλη δράσης. Το οπτικό αποτέλεσμα είναι η βελτίωση και εξέλιξη του cel-shaded στυλ του No More Heroes. Η ομάδα αρχικά πειραματίστηκε με ένα ρεαλιστικό στυλ γραφικών και ένα που θυμίζει καρτούν σαν του Killer7 πριν καταλήξει στο τελικό σχέδιο με τον Suda να αναφέρει χαρακτηριστικά "Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε πιο ρεαλιστικά γραφικά στην αρχή. Ωστόσο αυτό δεν μας έδινε το επιθυμητό αποτέλεσμα σχετικά με τον μοναδικό χαρακτήρα που θέλαμε να έχει ο τίτλος. Μιας και το Killer 7 είχε ένα άριστο καλλιτεχνικό ύφος, αποφασίσαμε να βελτιώσουμε αυτήν την τεχνολογία, αν και στην αρχή αντιμετωπίσαμε αρκετά προβλήματα".
Επιπλέον Βίντεο:
Spoiler: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Το παιχνίδι έχει ως στόχο την παγκόσμια κυκλοφορία το καλοκαίρι του 2013, θα δημοσιευθεί από Kadokawa Games στην Ιαπωνία και την Xseed Games στη Βόρεια Αμερική. Η Deep Silver αναλαμβάνει την Ευρωπαϊκή έκδοση, και η Sony Computer Entertainment Αsia την έκδοση για την ασιατική αγορά εκτός Ιαπωνίας, η οποία ανακοίνωσε ότι οι εκδόσεις του παιχνιδιού θα περιλαμβάνουν τόσο το Αγγλικό όσο και πρωτότυπο ιαπωνικό voice acting κομμάτι.

Πηγή : wikipedia.org / Μετάφραση - Διόρθωση
