
Ανάπτυξη: Sony Computer Entertainment Japan Studio
Έκδοση: Sony Computer Entertainment
Πλατφόρμες: Playstation Vita
Κατηγορία: Action Role-Playing Game
Τρόποι Παιχνιδιού: Single Player, Competitive & Co-Operative Offline & Online Multiplayer up to 8 Players
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 2014
Σελίδα προώθησης: FreedomWars

Το Freedom Wars (フリードム · ウォーズ) είναι ένα multiplayer "διάσωσης" και δράσης παιχνίδι που αναπτύσσετε από την SCE Japan Studio αποκλειστικά για το PlayStation Vita. Αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία το 2014.

Υπόθεση:
Το Freedom Wars λαμβάνει μέρος στη Γη, το έτος 102013. Η επιφάνεια του πλανήτη έχει καταστραφεί και δεν είναι πλέον σε θέση να υποστηρίξει ζωή. Η ανθρωπότητα επέζησε από την εξαφάνιση ζώντας σε υπόγειες μεγαλουπόλεις που ονομάζονται Panopticons, όπου αγωνίζονται να ανακαλύψουν το πώς θα καταφέρουν, να είναι σε θέση, να ζήσουν στην επιφάνεια για ακόμα μια φορά.
Ο υπερπληθυσμός έχει γίνει τόσο σοβαρό θέμα και λόγω της εξάντλησης των φυσικών πόρων, που η κυβέρνηση αποφάσισε ότι είναι απαραίτητο ένα δραστικό μέτρο να τεθεί σε εφαρμογή κάνοντας τους ευκολότερα διαχειρίσιμους: Κάθε πρόσωπο που συλλαμβάνεται για οποιοδήποτε έγκλημα θα κρίνετε ένοχο, ανεξάρτητα από το αν είναι ή όχι πραγματικά, και θα καταδικάζετε σε καταναγκαστική εργασία.

Στη δυστοπική μεγαλούπολη, Panopticon, ο καθένας ελέγχεται αυστηρά. Σε αντίθεση με το Λονδίνο του 2013, που υπάρχουν 4.200.000 κάμερες επιτήρησης, στο Panopticon του 102.013 υπάρχουν 12.984.450.000 ηλεκτρονικά μάτια που παρακολουθούν πάνω από τον πληθυσμό. Ο αριθμός των εγκληματιών έχει επίσης αυξηθεί στον εξωφρενικό αριθμό των 126.659.683. Οι οποίοι βρίσκονται και κρίνονται από ένα αυτοματοποιημένο σύστημα. Το ποσοστό των εγκληματιών που βρέθηκε αθώο από το σύστημα είναι μηδέν.
Οι ένοχοι, οι οποίοι καταδικάζονται σε ένα εκατομμύριο ετών ποινή φυλάκισης, θα πρέπει να λάβουν μέρος σε έναν παράξενα επονομαζόμενο πόλεμο κάτω από τον τίτλο της "εθελοντικής εργασίας". Για να κερδίσουν την ελευθερία τους, οι εγκληματίες πρέπει να αγωνίζονται καθημερινά σε μια συνεχή διαμάχη για τη διάσωση πολιτών και να ανταγωνίζονται για τους πόρους. Νικώντας τα τέρατα, που είναι γνωστά ως «απαγωγείς», επειδή ακριβώς αιχμαλωτίζουν πολίτες, μειώνετε ο χρόνος της καταναγκαστικής εργασίας (ποινής) τους.

Οι θάνατοι στο πεδίο της μάχης έχουν επίσης αυξηθεί από το σημερινό 107.800.000 σε 1.240.500.000, ενώ ο δείκτης οπλοκατοχής έχει αυξηθεί από 0,25% σε 3,5%. Η ζωή ενός εργαζομένου φαίνεται επίσης να είναι αρκετά άσχημη, καθώς ο μέσος αριθμός των καθημερινών ωρών εργασίας στο Panopticon είναι 18, ενώ η αυστηρή πολιτική ελέγχου του πληθυσμού φαίνεται να λειτουργεί, καθώς το ποσοστό μεταξύ ανδρών και γυναικών βρίσκεται ακριβώς στο 50/50%
Οι κυριότεροι εχθροί, που ονομάζονται «απαγωγείς», έχουν τη μορφή δράκων, και υπάρχουν διάφορα είδη από αυτά. Υπάρχουν επίσης τεχνητά αναπτυγμένοι «απαγωγείς» που δημιουργήθηκαν στις πόλεις του Panopticon, και χρησιμοποιούνται από τους ανθρώπους στον πόλεμο κατά των μυστηριωδών εχθρών τους.

Ένα από τα κύρια όπλα που χρησιμοποιούνται εναντίον των απαγωγέων είναι το "Αγκάθι", που είναι τυλιγμένο γύρω από τον αριστερό βραχίονα των εγκληματιών. Μπορεί να επεκταθεί και να ανασυρθεί, αλλά και να χρησιμοποιηθεί για μετακίνηση σε διαφορετικές τοποθεσίες. Υπάρχουν διάφορα είδη Αγκαθιών και οι ικανότητές τους μπορούν να αλλάξουν καθώς μεγαλώνουν με την εξέλιξη του χαρακτήρα. Οι απαγωγείς μπορούν να καταστραφούν ολοσχερώς μόνο με τη χρήση όπλων κοντινής απόστασης ή από μια ειδική επίθεση που πραγματοποιείται με το Αγκάθι να σπάει τον πυρήνα τους.
Ο σκοπός των απαγωγέων είναι να απαγάγει ανθρώπους. Οι οποίοι μπορούν να ελευθερωθούν νικώντας τον εχθρό που τους αιχμαλώτισε. Το παιχνίδι περιλαμβάνει την απελευθέρωση των αμάχων, όπως των τεχνικών που εργάζονται για την αποκατάσταση των Panopticons (βρίσκονται συχνά έξω για να διατηρήσουν την προηγμένη τεχνολογία που χρησιμοποιείται για την κατασκευή των πόλεων και την συντήρηση τους), την συλλογή εξαρτημάτων που έχουν χαθεί στη μάχη από άλλους εγκληματίες, ή παίκτες που έχουν πέσει θύματα από εχθρούς τους κατά τη διάρκεια μιας αποτυχημένης αποστολής. Η δυνατότητα οι παίκτες να βοηθούν ο ένας τον άλλον, θα είναι σημαντικό μέρος του παιχνιδιού.

Χαρακτήρες:
Στον κόσμο του Freedom Wars, οι παίκτες αναλαμβάνουν το ρόλο ενός από τα εκατό εκατομμύρια φυλακισμένων που χαρακτηρίζονται ως εγκληματίες, με ποινή φυλάκισης 1.000.000 χρόνια.
Οι εγκληματίες συνοδεύονται από ένα "αξεσουάρ", το οποίο είναι ένα ανδροειδές, που τους ακολουθεί παντού και παρακολουθεί τις ενέργειες τους μετρώντας το υπόλοιπο της ποινής. Το αξεσουάρ λειτουργεί επίσης ως συνεργάτης στη μάχη και μπορεί να προσαρμοστεί πλήρως με διαφορετικά πρόσωπα, χτενίσματα, κοστούμια, μορφές διαλόγου, φωνές και AI συμπεριφορές. Θα είναι δυνατή η ανταλλαγή δεδομένων αξεσουάρ με άλλους παίκτες.
Ένοχοι άνθρωποι βρίσκονται και κρίνονται μόνο χάρη στον αστρονομικό αριθμό των καμερών παρακολούθησης, αλλά και χάρη στις ενέργειες ενός είδους τσιρακίων αστυνόμευσης της κυβέρνησης που φοράνε ένα ειδικό γείσο. Οι πολίτες τους φοβούνται (για προφανείς λόγους), και αλλάζουν κατεύθυνση όταν βρίσκονται στο δρόμο τους καθώς περιπολούν τις πόλεις.

Χειρισμός:
Πολλές ιστοσελίδες παιχνιδιών κάνουν λόγο, με βάση το ελάχιστο υλικό που έχει γίνει διαθέσιμο, ότι ο χειρισμός μάχης θα είναι παρόμοιος με εκείνον της σειράς Monster Hunter.
Πρέπει επίσης να ξέρετε ότι το παιχνίδι θα προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία από όπλα όπως τουφέκια, greatswords, gatling όπλα, και περαιτέρω το είδος που ονομάζεται "Burner Kukri"(που είναι ίσως το jet-powered μαχαίρι που χρησιμοποιείται από τον πρωταγωνιστή στο τρέιλερ για να κόψει το χέρι του τέρατος).
Το παιχνίδι θα περιλαμβάνει online και offline λειτουργία multiplayer, τόσο συνεργατική όσο και ανταγωνιστική, για έως και οκτώ παίκτες. Το παιχνίδι θα κάνει επίσης χρήση της ενσωματωμένης λειτουργίας GPS του Vita, Near.

Το Multiplayer μέρος θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει μέχρι και οκτώ παίκτες ταυτόχρονα σε ad-hoc ή λειτουργία υποδομής, προκειμένου να μάχονται συνεργαζόμενοι κατά των γιγαντιαίων τεράτων που ονομάζονται «απαγωγείς».
Στόχος είναι η μείωση της ποινής του παίκτη η οποία επιτυγχάνετε νικώντας τους απαγωγείς και αποδεσμεύοντας αιχμάλωτους πολίτες, και είναι σημαντική προϋπόθεση για την ολοκλήρωση του παιχνιδιού. Το gameplay περιλαμβάνει κυριολεκτικά διάλυση των εχθρών και χρησιμοποίηση κομματιών τους. Καταπολεμώντας και διαμελίζοντας γιγαντιαία τέρατα για την ελευθερία, παράλληλα με τους φίλους σας, ντύνετε και να προσαρμόζετε το ανδροειδή σας(αξεσουάρ).

Δημοσιότητα:
Ένα teaser τρέιλερ για το παιχνίδι κυκλοφόρησε στις 16 Μαΐου, το οποίο οδήγησε στην υπόθεση ότι το παιχνίδι θα έχει το όνομα Panopticon. Στις 21 Μαΐου, το παιχνίδι αποκαλύφθηκε ότι τελικά θα ονομάζεται Freedom Wars. Ένα άλλο teaser τρέιλερ δόθηκε στην δημοσιότητα, σε μεγάλο βαθμό ταυτόσημο με το πρώτο teaser, αλλά με κάποιες συγκρίσεις ανάμεσα στη ζωή στη Γη (και πιο συγκεκριμένα, στο Λονδίνο) το 2013, και τη ζωή εκατό χιλιάδες χρόνια αργότερα σε τομείς όπως η επιτήρηση, η εγκληματικότητα, το χάσμα των φύλων, και το ποσοστό γεννητικότητας.
Δεν ξέρω για σας, αλλά προσωπικά βρίσκω αυτό το παιχνίδι όλο και πιο ενδιαφέρον, καθώς παρουσιάζονται νέα στοιχεία. Όχι μόνο φαίνεται μεγάλο, αλλά ακούγεται πολύ μοναδικό και ιδιαίτερο από πλευράς gameplay. Ειδικά η ιδέα της διάσωσης των άλλων παικτών ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα. Η SCE Japan Studio μας έχει συνηθίσει σε υψηλής ποιότητας παιχνίδια, και έχω την αίσθηση ότι αυτό δεν θα πρέπει να αποτελεί εξαίρεση. Αναμένοντας για περισσότερες πληροφορίες (και πιθανά νέα για την δυτική έκδοση), μπορείτε να ενημερωθείτε για τις νέες εικόνες που κυκλοφόρησαν, παρακάτω.
Επιπλέον Εικόνες:
Spoiler: ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Πηγή : wikipedia.org / DualShockers.com - Giuseppe Nelva/ Μετάφραση - Διόρθωση
