Platforms: PC, Xbox360, Playstation3 Release Date: EU June 7, 2013 / NA June 4, 2013 Official Site: NAY Remember Me is an upcoming video game that is being developed by Dontnod Entertainment and being published by Capcom. Remember Me is being developed for PlayStation 3, Xbox 360 and PC platforms and is scheduled to launch in June 2013.
Info The game is set in Paris in the year 2084. In this game, you control a heroine (Nilin) whose memory has been erased, and is being hunted down - without knowing why. In Remember Me's future, everybody has brain implants that makes it possible to delete, trade or exchange their own memories, controlled by a corporation called Memoryeyes. A group of underground activists, The Errorists, is fighting against this control. Personal memories can bow be digitized, bought, sold and traded. The last remnants of privacy and intimacy have been swept away in what appears to be a logical progression of the explosive growth of social networks at the beginning of the 21st century. The citizens themselves have accepted this surveillance society in exchange for the comfort only smart technology can provide. This memory economy gives immense power over society to just a handful of people.
Gameplay Remember Me proies a create and customize combo system. Players access the Combo Lab which utilizes four families of fighting moves called Pressens. Pressens can be organized to form chains, and players can build their own combos to suit their needs. There are a total of 24 Pressens in all. Players unlock new Pressens by gaining Procedural Mastering Power (PMP), which is collected by executing combos and dispatching enemies. Focus is gained when players preform enough successful combos. When enough Focus is gained, player can preform special moves, also known as S-Pressens. S-Pressens are unlocked at key points in the story and there are five overall. The official site describes the Memory Remix gameplay as following: This innovative new gameplay mechanic allows players to use Nilin's powers and alter parts of people's memories in real-time gameplay. This will change characters' complete perspective on their self-image and the people around them, which can have grave consequences for the world in 2084. Players fight by using several hand-to-hand combos. Nilin also has access to specific fighting moves called. By combining a mixture of Pressens and combos, players have access to a plethora of combat options.
Remember Me Hands-On
Δημοσιεύτηκε: 31 Μάιος 2013, 09:14
από Shepard
Το να αναπτύξεις ένα νέο IP στη τρέχουσα γενιά, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Πόσο μάλιστα όταν πρόκειται για τον πρώτο ουσιαστικά τίτλο σου. Ο λόγος για το Remember Me και την Dontnod Entertainment, που λίαν συντόμως θα δούμε στα ράφια των καταστημάτων. Παρά το οικονομικό ρίσκο που περιτριγυρίζει την επένδυση σε ένα φρέσκο franchise, η Capcom είναι μία από τις εταιρείες που στη τρέχουσα γενιά έδειξε το δρόμο μπροστά, προσφέροντας σημαντικά ποσά στην ανάπτυξη νέων τίτλων. Αδιαμφισβήτητα, ορισμένες από τις επενδύσεις της αυτές δεν απέφεραν κέρδη (λέγε με Dark Void, Asura's Wrath), τη στιγμή που άλλα μετατράπηκαν σε μεγάλα ονόματα για τον Ιαπωνικό κολοσσό (Lost Planet, Dead Rising, Dragon's Dogma). Το Remember Me στοχεύει να γίνει ένα από τα τελευταία, ένα εύκολο συμπέρασμα, αν αναλογιστεί κανείς ότι πίσω από αυτό κρύβονται άνθρωποι όπως ο Oskar Guilbert, πάλαι πότε υψολόβαθμο στέλεχος της Criterion, παρέα με άτομα που έχουν δουλέψει πάνω στα Splinter Cell και Heavy Rain (μεταξύ άλλων).
Το ενδιαφέρον μας κεντρίστηκε αρκετό καιρό πριν, κατά τα αποκαλυπτήρια του τίτλου, όταν μάθαμε πως οι Aleksi Briclot και Alain Damasio εμπλέκονται ενεργά στο project. Ο πρώτος είναι art director με πείρα τόσο σε graphic novels όσο και σε video games, όντας λόγου χάρη Designer και Art Director στο ιδιαίτερα ατμοσφαιρικό Cold Fear της προηγούμενης γενιάς, καθώς επίσης και Splinter Cell: Double Agent. Και στα δύο δούλεψε για λογαριασμό της Ubisoft, ενώ αξίζει να αναφερθεί ότι έπαιξε σημαντικό ρόλο και στο design του Haze, που αν και πρακτικά μέτριο, υπήρξε ιδιαίτερα τολμηρό στον αρτιστικό τομέα. Ο Alain Damasio από την άλλη, ειδικεύεται στην Science Fiction λογοτεχνία, κάνοντας αισθητή την παρουσία του εντός των Γαλλικών συνόρων. Σε συνεργασία με τον Stephane Beauverger, έγραψαν το σενάριο του Remember Me, για το οποίο θα μιλήσουμε ευθύς αμέσως. Το setting του παιχνιδιού θέλει τα γεγονότα να λαμβάνουν μέρος στο 2084, σε ένα Παρίσι που αμφιταλαντεύεται μεταξύ του φουτουριστικού και δυστοπικού. Neo-Paris το όνομα του, ένα μέρος όπου οι αντιθέσεις μεταξύ των κοινωνικών τάξεων έχουν γιγαντωθεί σε βαθμό εξτρεμιστικό. Η κύρια θεματολογία όμως δεν είναι οι ταξικές διαφορές. Κύριο αντικείμενο του Remember Me -εξού και ο τίτλος- είναι οι αναμνήσεις, και πιο συγκεκριμένα το εμφύτευμα με ονομασία Sensation Engine, Sensen για συντομία.
Όντας προϊόν της MEMORIZE, εταιρείας γίγαντα, το Sensen δεν άργησε να βρεθεί στα χέρια (ή στον εγκέφαλο, για να είμαστε πιο ακριβείς) του 99% του ενεργού πληθυσμού, φέρνοντας επανάσταση στην κοινωνική δικτύωση, όντας ικανό να απαθανατίσει και να αποθηκεύσει όχι απλά φωτογραφίες και video, αλλά ολόκληρες αναμνήσεις, κάνοντας τις αιώνιες. Το παιχνίδι ξεκινά με την Nilin, στην οποία δανείζει τη φωνή της η ταλαντούχα Kezia Burrows, να ξυπνά μετά από πλήρη διαγραφή της μνήμης της, με το πως και το γιατί να παραμένουν άγνωστα. Στην πορεία μαθαίνουμε ότι ο νυν εχθρός της ήταν πρώην εργοδότης της, αφού υπάγονταν στο υπαλληλικό προσωπικό της MEMORIZE, με ρόλο μάλιστα Memory Hunter. Όλα αυτά εξαιτίας της εξαίσιας ικανότητας να εντοπίζει στόχους, να αντλεί πληροφορίες από αυτούς και εν συνεχεία να τροποποιεί τις αναμνήσεις τους κατά βούληση. Αν και πλέον έχουμε στα χέρια μας το τελικό κώδικα, για τον οποίο σύντομα θα διαβάσετε και την κριτική μας, ο αρχικός preview (κώδικας) μας έδινε πρόσβαση στο περίπου 40% του τίτλου, με τα τμήματα του να ποικίλουν, από το ισχυρό platforming και fighting στοιχεία στο ξεκίνημα, μέχρι το Memory Manipulation μετέπειτα και την αποκάλυψη της πλεκτάνης μέσα στην οποία βρισκόμαστε παγιδευμένοι.
Το Memory Manipulation, αποκαλούμενο Remixing στο παιχνίδι, είναι κι αυτό που οφείλει να τραβήξει το βλέμμα κάθε gamer εκεί έξω, αφού η Dontnod έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα σύστημα gameplay που αν και δανείζεται στοιχεία από άλλους τίτλους, είναι φαινομενικά πρωτόγνωρο. Ως παράδειγμα παραθέτουμε την περίσταση όπου δεχτήκαμε επίθεση από την Olga, Bounty Hunter που παίζει σημαντικό ρόλο στο story, και βρεθήκαμε με το μαχαίρι στο λαιμό, μετρώντας τα τελευταία δευτερόλεπτα ζωής μας. Χάρη στο γάντι που φορά η Nillin, το εξής σενάριο αντιστράφηκε. Πως όμως, θα ρωτήσει κάποιος. Βλέπετε, το γάντι της Nillin της δίνει ασύρματη πρόσβαση στη βάση δεδομένων οποιουδήποτε φορά το Sensen εμφύτευμα. Εισβάλλοντας στις αναμνήσεις της Olga, είχαμε την ικανότητα να τις παραμετροποιήσουμε σε τέτοιο βαθμό, ώστε όχι μόνο να την αποτρέψουμε από το να μας σκοτώσει, αλλά να τη φέρουμε μάλιστα με το μέρος μας, κάνοντας τη σύμμαχο στον αγώνα μας.
Μέσω του remixing παρακολουθούμε μία ανάμνηση, ακριβώς όπως τη θυμάται το άτομο του οποίου τη μνήμη παραποιούμε. Έπειτα, καλούμαστε να παρακολουθήσουμε ξανά την ανάμνηση, αναζητώντας αδύναμα σημεία, κρίκους που αν σπάσουν ή ενωθούν μπορούν να αλλάξουν δραματικά τα δρώμενα. Στην περίπτωση της Olga, προσοχή, incoming spoiler alert, καταφέραμε να τη φέρουμε με το μέρος μας, κάνοντας τη να πιστεύει πως το άλλο της μισό, που στην πραγματικότητα βρίσκεται εν ζωή, έχει πεθάνει. Στην ανάμνηση της, βρισκόμαστε σε μία κλινική, αφού ο αγαπημένος της πάσχει από υπερβολική απορρόφηση αναμνήσεων, μάστιγα που έχει εξαπλωθεί σε τεράστιο μέρος του πληθυσμού, κάνοντας τον εγκέφαλο να μη μπορεί να αντέξει τη ροή πληροφοριών και εν τέλει να υπολειτουργεί, μετατρέποντας το θύμα στους αποκαλούμενους Leapers - για τους οποίους όμως θα μιλήσουμε στο review. Αλλάζοντας τη ροή ορισμένων γεγονότων, όπως αντικαθιστώντας το φιαλίδιο του υποτονικού που του χορηγείται σε αναληπτικό, και κόβοντας την παροχή αναισθητικού που του παρέχεται αναπνευστικά, δημιουργήσαμε μία συγκυρία η οποία δεν άφηνε άλλη επιλογή στον ιατρό που τον κούραρε από το να τερματίσει τη συνεδρία με τον πιο βίαιο δυνατό τρόπο, δηλαδή σκοτώνοντας τον.
Ενώ στην πραγματικότητα λοιπόν τίποτα δεν άλλαξε, μετά το Remixing της Nillin, η Olga πίστευε ακράδαντα πως ο σύντροφος της είναι νεκρός, με υπεύθυνο για το θάνατο του, ποιο άλλο; Μα φυσικά η MEMORIZE, εξού και η μεταμόρφωση της σε σύμμαχο μας. Με την προϋπόθεση ότι δεν επαναλαμβάνεται, πράγμα που κατά την ενασχόληση μας με τον preview κώδικα δεν παρατηρήσαμε, το εν λόγω feature είναι ικανό να αποτελέσει κάτι παραπάνω από λόγο αγοράς του τίτλου. Τώρα, το αν το υπόλοιπο παιχνίδι καταφέρνει να κρατήσει τον πήχη το ίδιο ψηλά, θα το μάθετε σύντομα στο review μας, ταυτόχρονα με την κυκλοφορία του Remember Me, στις 7 Ιουνίου, μία ανάσα πριν την Ε3.
Remember Me - A Visit to St-Michel, Paris Gameplay
Remember Me - Sensen Camo Gameplay
Ερωτήσεις και απαντήσεις για το Remember Me
Δημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2013, 06:28
από Shepard
To Remember Me πρωταγωνιστεί στα τελευταία community videos της Capcom και μέσα από ένα σχετικό απόσπασμα, οι φίλοι του project πήραν τις απαντήσεις που ζητούσαν. Ο τίτλος αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 7 Ιουνίου σε εκδόσεις για PC, PS3 και Xbox 360 και μπορείτε να δείτε το σχετικό απόσπασμα μέσα από τον παρακάτω player: