Σελίδα 1 από 51

Destiny

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2013, 21:01
από Shepard
Εικόνα

Platforms: Xbox360, Playstation3
Release Date: October 6, 2013 (not official)
Official Site: http://www.bungie.net/
Destiny is an upcoming first-person shooter video game from Marathon, Myth, and Halo creator Bungie. As part of a ten-year publishing deal with Activision, Destiny will be published by Activision on the Xbox 360, and PlayStation 3. The contract between Activision and Bungie sets a target of Q3/Q4 2013 for the release of the first Destiny game. Although there has been no confirmation that the game will be released on time, provisional listings on retail sites suggest a European release date of October 6, 2013.
Bungie calls Destiny the world’s first shared world shooter. Similar to the structure of a massively multiplayer RPG, Destiny is always online, with players working together and apart in order to craft their own stories and pursue their own goals. Bungie didn’t talk about microtransactions, or even the initial cost of the game, but it was quick to establish that although the game will not be free to play, it will not require a monthly fee.

Images & Concept Art
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Videos



Εικόνα
Info
Destiny takes place on the planet Earth, but well into the future when a mysterious weapon destroyed most of the planet and its inhabitants at the end of humanity’s Golden Age. One city remains, however, surviving thanks to the intervention of The Traveler. The Traveler is a gigantic moon shaped ship that looms over the Earth’s last surviving city. No one knows what The Traveler is, or where it came from, but it saved humanity by making sure a small population survived.

Players take on the roles of The Guardians, the protectors of the city who receive power from the Traveler. Each player creates his or her own guardian and can customize everything about them, including their appearance, class, weapons, and ship. Bungie didn’t divulge the differentiations between each class, but it spoke of hunters, titans, and warlocks. As a protector of the city, you live in a persistent and changing world, venturing into the Earth’s ruins on missions to explore and collect loot. You can even venture outside of Earth to visit the other planets of our solar system like Venus and Mars. Ambiguous powers emanate from The Traveler, empowering Earth’s Guardians with a magical force. It sounds similar to Star Wars’ Force powers, but even at this very early preliminary stage, Bungie’s new world feels distinct.

Bungie studio photo gallery
Let's go behind the scenes of the Bellevue-based developer
http://www.gamesradar.com/bungie-studio-photo-gallery/

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2013, 21:03
από Shepard
Καλο διαβασμα... :D

Destiny - All the information on Bungie's next shooter
Get your first look at Bungie's massive new world
http://www.gamesradar.com/destiny-information-bungies-next-shooter/

Destiny: Bungie unveils its shared-world shooter
http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-17-destiny-bungie-unveils-its-shared-world-shooter

Destiny
Bungie Leaves Halo Behind As It Embraces Its New Destiny
http://www.gameinformer.com/games/destiny/b/xbox360/archive/2013/02/17/bungie-leaves-halo-behind-as-it-embraces-its-new-destiny.aspx

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2013, 21:53
από Sackboy
''But the most important feature to note is that players, and Destiny, are always connected to the internet. Indeed you have to be connected for the game to work.''

Και εδώ κ.Bungie με χάσατε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2013, 22:48
από GiannisP
Sackboy έγραψε:''But the most important feature to note is that players, and Destiny, are always connected to the internet. Indeed you have to be connected for the game to work.''

Και εδώ κ.Bungie με χάσατε.

Δεν έχει βρεθεί ακόμη ΜΜΟ να παίζει offline.

Το Destiny είναι ένα υβριδικό ΜΜΟFPS, με έμφαση στο PVE και φαντάζομαι όταν λένε ότι θα είναι αρκετά social, εννοούν κάποιο σύστημα με clan/ guilds. Το Destiny θα έχει καθαρόαιμο sandbox σχεδιασμό. Το άφησε να εννοηθεί και η ίδια η Bungie, λέγοντας ότι: «ο πρωταγωνιστής στην ιστορία του Destiny είναι οι ίδιες οι ιστορίες των παικτών». O open world sandbox σχεδιασμός είναι το μέλλον στα βιντεοπαιχνίδια και το είχα πει τόσες φορές.

Η Bungie ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Τελικά η τελευταία πρόταση στο review του Planetside 2 θα βγει προφητική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2013, 00:08
από Sackboy
GiannisP έγραψε:
Sackboy έγραψε:''But the most important feature to note is that players, and Destiny, are always connected to the internet. Indeed you have to be connected for the game to work.''

Και εδώ κ.Bungie με χάσατε.

Δεν έχει βρεθεί ακόμη ΜΜΟ να παίζει offline.

Το Destiny είναι ένα υβριδικό ΜΜΟFPS, με έμφαση στο PVE και φαντάζομαι όταν λένε ότι θα είναι αρκετά social, εννοούν κάποιο σύστημα με clan/ guilds. Το Destiny θα έχει καθαρόαιμο sandbox σχεδιασμό. Το άφησε να εννοηθεί και η ίδια η Bungie, λέγοντας ότι: «ο πρωταγωνιστής στην ιστορία του Destiny είναι οι ίδιες οι ιστορίες των παικτών». O open world sandbox σχεδιασμός είναι το μέλλον στα βιντεοπαιχνίδια και το είχα πει τόσες φορές.

Η Bungie ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Τελικά η τελευταία πρόταση στο review του Planetside 2 θα βγει προφητική


Α μπερδεύτηκα γιατί λένε ότι θα έχει και singleplayer που θα απαιτεί συνεχή σύνδεση στο internet. Το concept είναι πολύ καλό. Δεν τρελένομαι με τα MMOs αλλά θα το έχω υπόψην μου.

Παράξενο που δεν ανέφεραν έκδοση για PC όπου τέτοια παιχνίδια ταιριάζουν περισσότερο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2013, 00:13
από GiannisP
Θα είναι κοινό το περιεχόμενο για single και multiplayer και ο κόσμος ενιαίος (αν το κατάλαβα σωστά). Επίσης φαντάζομαι πως το παιχνίδι θα παίζει συνέχεια μέσω server, όπως περίπου και τα σημερινά ΜΜΟ, οπότε είναι λογικό να πρέπει να είναι πάντα online.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2013, 19:19
από Shepard
Απο την χθεσινη παρουσιαση του Playstation 4 ειχαμε το πρωτο gameplay trailer. Απολαυστε το...



Τα λογια ειναι περιττα νομιζω ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2013, 10:50
από Shepard
Destiny - Character Development


Here's a glimpse into the art, development and design of Destiny.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2013, 17:51
από Shepard
Bungie's Destiny Panel - GDC 2013


Bungie reveals its process behind building new worlds and bringing them to life.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2013, 13:19
από Shepard
Σε συνέντευξη του στο IGN, ο design director του Destiny Joe Staten δήλωσε πως πλέον θα δοθεί περισσότερη έμφαση στις επιλογές των παικτών κατά τη διάρκεια του gameplay, κυρίως στο co-op κομμάτι. Πιο αναλυτικά αναφέρει πως: «Οι παίκτες θα είναι οι πρωταγωνιστές στα cinematics, έτσι όταν θα παίζετε co-op θα συνεχίσετε να έχετε τον πρωταρχικό ρόλο. Το Destiny θα ξεπεράσει το Halo, χάρη στις καθοριστικές αποφάσεις που θα παίρνετε».

Εικόνα

«Δημιουργήσαμε μια ιστορία που είναι εξαιρετικά σημαντική, οι χαρακτήρες θα παλέψουν για τον πολιτισμό τους που έχει σχεδόν αφανιστεί και τώρα προσπαθούν να τον επαναφέρουν. Σε αυτό θα παίξουν σημαντικό ρόλο οι επιλογές του παίκτη, για παράδειγμα πως θα λάβει μέρος σε μια μάχη, τι όπλα θα πρέπει να χρησιμοποιήσει, ποιος χαρακτήρας θέλει να είναι σε αυτόν τον κόσμο. Θα θέλει να είναι άνδρας ή γυναίκα; Επιλογές που ποτέ δεν έδωσε κάποιος στους τίτλους της σειράς Halo», συμπλήρωσε.

[url]http://www.enternity.gr/Article/Νέα-στοιχεία-για-το-Destiny/15601.html[/url]