Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

Δημοσίευσηαπό majorfox » 16 Φεβ 2013, 18:34

Metal Gear Solid : Ground Zeroes
A Hideo Kojima Game




PAX 2012




edit:

Kojima says: "There will be a significant difference in what Metal Gear Solid V: The Phantom Pain brings to the series, so we want to ease players into the new open world environment and its potential. As such, Metal Gear Solid V: Ground Zeroes has been designed to introduce key elements, allowing them to fully benefit from all that the new game will offer."

Boxed PS3 and Xbox 360 versions of Ground Zeroes will cost £29.99/€29.99, while digital versions will cost £19.99/€19.99.

PS4 and Xbox One digital versions will be priced at £29.99/€29.99. and retail 39€
Τελευταία επεξεργασία από majorfox και 12 Δεκ 2013, 00:06, έχει επεξεργασθεί 5 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
majorfox
 
Δημοσιευσεις : 600

Δημοσίευσηαπό Naked Snake » 19 Μαρ 2013, 04:02

Άντε πάμε πάλι στις επάλξεις...Κάθε φορά που βγαίνει και άλλο ένα MGS κοιτάω τα μαλλιά μου στον καθρεφτη να δω αν βγήκε άσπρη τρίχα.Δεν παίζει βέβαια κάποια μέρα θα γίνει και αυτός ο συνδυασμός.

Προς το παρόν τα γνωστά.Καλοδουλεμένο και έξυπνο hype,το phantom pain μετά το νεο trailer με το flash του "Ω" (see MGS GZ trailer πινακίδα του bootcamp) πιθανότατα είναι και αυτό μέρος του marketing και για άλλη μια φορά όλοι χορεύουν στον ρυθμό του Hideo.

Μέχρι στιγμής αν και ήμουνα πολύ σκεπτικός αρχικά (επικριτικός γύρω απο την συνέχεια είμαι ακόμα) αρχίζω να το βλέπω με άλλο μάτι μιας και φαίνεται ότι πάμε σε ένα ημι-reboot της σειράς,και το GZ στα δικά μου μάτια τουλάχιστον ως τώρα μοιάζει σαν ένα πολύ καλό (τέλειο θα αποδειχτεί αν θα είναι) "γεφύρωμα" παλαιού και νέου.Ίδωμεν.

Και το νέο βίντεο που δείχνει κάποιες σκηνές μέσα απο έναν πυρηνικό αντιδραστήρα.Κατα την διάρκεια του βίντεο ακουγονται κάποια χαρακτηριστικά μπιπ που παραπέμπουν σε σήματα μορς και κάποια τσακάλια μετέφρασαν ως εξής :

“GENERATING IMAGE HOLD SCENARIO LOADING HOLD ACTIVATE PHANTOM PAIN DOT MEME HOLD ERROR ERROR ERROR ERROR ”

και αυτά αναγρράφονται στην Flash screen

PROJECT OMEGA
AI MATRIX: SECTOR07-A942
VR PROGRAM: PHANTOM_PAIN.MME
CONTRACTOR: MOBY DICK STUDIOS
SUBJECT: REDACTED

PURPOSE-
TREATMENT OF NEUROLOGICAL DAMAGE SUSTAINED IN COMBAT SITUATIONS
TREATMENT OF COMBAT RELATED PSYCHOLOGICAL STRESS
ENHANCEMENT OF COMBAT ABILITIES FOLLOWING IMPAIRMENT
IMPLEMENTATION OF ..::.|>..::.:

Εικόνα

Πιθανότατα μιλάμε λοιπόν πλέον για PTSD του Big Boss απο το οποίο έπασχε ολοφάνερα στο PW,και ίσως για την αρχή των VR προγραμμάτων δια μέσω ιατρικής σε πρώτη φάση.Όλες άλλωστε οι εικόνες του πρώτου phantom pain trailer έχουν σύνδεση με το MGS και τον Big Boss εν συνεχεία (Volgin φλεγομενος,το αλογο της The Boss ως φλεγόμενος μονόκερος κλπ).Συνδέοντας τα κομμάτια λοιπόν αυτού του παζλ,μπορούμε να εικάσουμε ότι το project omega είναι κάποιο VR simulation σχετικό με το PTSD που ελληνιστί σημαίνει Μετατραυματικό Σύνδρομο.

Πάλι τίποτα δεν είναι σίγουρο,απλώς ερευνούμε το κατα δύναμιν αυτά που μας δίδονται...Αρε Joakim,Jaokim,Mokaji,Kojoma ή όπως σε λένε τελοσπάντων τι μας κάνεις!

Άβαταρ μέλους
Naked Snake
 
Δημοσιευσεις : 94

Δημοσίευσηαπό Naked Snake » 28 Μαρ 2013, 19:03

Εικόνα

Λοιπόν τα βάζω εδώ όλα σε ένα νοικοκυρεμένα για γρήγορη πρόσβαση.Metal Gear Solid 5 : The Phantom Pain λοιπόν,και είμαστε ελεύθεροι για ατελείωτο hypeαρισμα.

Quick facts:

Η ιστορία εξελίσσεται αμέσως μετά τα γεγονότα του Peace Walker.Το κεφάλαιο του Ground Zeroes λαμβάνει χώρα το 1975,με τα γεγονότα του Phantom Pain να διαδραματίζονται 9 χρόνια αργότερα το 1984.

Σύμφωνα με τον Hideo Kojima το παιχνίδι αρχίζει μεν σχετικώς γραμμικό αλλά εξελίσσεται σε open world enviroment.

Το παιχνίδι αναμένεται να είναι σπαστό σε 2 κομμάτια.Ground Zeroes-κώμα-Phantom Pain.Με το τελευταίο κομμάτι να λαμβάνει χώρα 9 χρόνια μετά το πρώτο κεφάλαιο που είναι το Ground Zeroes.

Για πρώτη φορά στην ιστορία της σειράς ο παίκτης θα έχει την δυνατότητα να οδηγεί οχήματα.(Ok,μετά τον Rex στο 4 :P )

Επανεμφανίζονται στοιχεία του Peace Walker όπως η Mother Base και το R&D τμήμα.

Το παιχνίδι θα εξελίσσεται real time,με μετάβαση απο ημέρα σε νύχτα με τις συνθήκες να αλλάζουν ως προς την ορατότητα,την AI των εχθρών αλλά και τους τρόπους προσέγγισης του στόχου.


KOJIMA PRODUCTIONS - GDC 2013 FULL PRESENTATION HD



METAL GEAR SOLID V : THE PHANTOM PAIN

Τελευταία επεξεργασία από Naked Snake και 30 Μαρ 2013, 19:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Naked Snake
 
Δημοσιευσεις : 94

Hideo Kojima MGS5 interview

Δημοσίευσηαπό majorfox » 29 Μαρ 2013, 22:45

η συνέντευξη του Kojima μετα την παρουσίαση του MGS5

Άβαταρ μέλους
majorfox
 
Δημοσιευσεις : 600

Δημοσίευσηαπό Naked Snake » 30 Μαρ 2013, 19:25

Να λοιπόν που έχουμε και επίσημες ημερομηνίες για τα 2 κεφάλαιο του παιχνιδιού.Ενημερώθηκε το quick facts στο παραπάνω post.

Επίσης,ο Kojima δήλωσε ότι πραγματικά θέλει το Phantom Pain να είναι το τελευταίο του MGS (εδώ γελάμε) μιας και υπάρχουν ιδέες για καινούρια project που στριφογυρνάνε στο κεφάλι του τα τελευταία δέκα χρόνια αλλά δεν υλοποιούνται ελέω της συνέχειας του πετυχημένου franchise με τον ίδιο φυσικά στο τιμόνι.

Ιδού και η σούμα της συνέντευξης του Kojima απο το video που παρέθεσε ο Majorfox.

The Phantom Pain Troll

    The Phantom Pain ruse was done to create activity and buzz within social media. It was also meant to force people to super-analyze the FOX Engine by itself without the hype of a Metal Gear game, as they knew that fans would be doing frame by frame analysis of the trailer.
    This plan was in the works for a few years after Kojima approached Keighley about assisting him with pulling it off.

    Kojima claims that they knew fans would figure out what the game was but just wanted everyone to play along with the joke. He was surprised that people were able to guess the exact title of the game as Metal Gear Solid V though.

    Keighley’s interview with Mogren was with a real person. He was a Swedish guy that Kojima hired to play the part. That was not an elaborate FOX Engine demonstration.



Ground Zeroes + Phantom Pain = ?

    Ground Zeroes is a prologue that takes place nine years prior to The Phantom Pain, but put together they make up Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

    The Phantom Pain is the larger part and will comprise the main focus of Metal Gear Solid V.

    When asked if one would purchase Metal Gear Solid V and receive Ground Zeroes and The Phantom Pain as a single game (similar to Metal Gear Solid 2 having the Tanker and Plant Chapters), Kojima smirked and stated that he could not comment on how they would be sold and distributed.

    Kojima said that Ground Zeroes would come first and be a smaller version of what The Phantom Pain will offer overall. After that, The Phantom Pain would come along and allow players to take what they had learned in Ground Zeroes into a bigger scale. Whether he means first release date wise or simply referencing that Ground Zeroes is before Phantom Pain is still to be determined.


What is Metal Gear Solid V and why should I care?

    Ground Zeroes takes place almost immediately after Peace Walker, with The Phantom Pain set nine years after that.

    Big Boss’ new unit is the Diamond Dogs after MSF and mother base are decimated in Ground Zeroes.
    There will be many new characters for Metal Gear Solid V as well as plenty of familiar faces returning.

    This will be an open world stealth/infiltration game. The game will remove the “on-rails” fell of prior games and your infiltration strategy will now be affected by when you decide to infiltrate and how you decide to approach the infiltration site.

    Time passes within the game on a “real-time” 24 hour cycle. No further clarification was given on if the in game time of day will match up with the real world.

    Daytime and nighttime will play a significant role in affecting your stealth strategy.

    The entire game will be played as one character. Kojima says you can go play Rising if you want to play as Raiden.

    Kojima estimates that 80% of the game will be based in real world and real life and 20% will be supernatural, sci-fi, hallucinatory types of elements. No further details were given on what exactly he means by this. Personally I think the idea of a Bipedal Nuclear Robot is pretty sci-fi, but this is likely in reference to the flaming whales and floating people that we saw in the trailer.


Reinvention: A new Metal Gear

    David Hayter will not be returning as the voice of Snake, but Kojima said they could not announce who was taking his place. The reason given was that this is a new Metal Gear and they wanted a new voice to help reinvent the series.

    The shift from traditional numbers to Roman Numerals for the games title was to help reinvent the game and set it apart. Kojima also said that the V stands for victory as he wants a victory with this new direction for an MGS game. So don’t call the game Metal Gear Solid 5. It’s Metal Gear Solid V.

    This game will be a very different experience than what we are traditionally used to from Metal Gear Solid.


What does the future hold?

    Kojima could not comment on the title coming to the PS4, but said that it is being targeted for current gen consoles.

    Kojima really wants this to be his last Metal Gear game and before he hands the reigns over to the Tokyo and LA studios to take it further and free him up to work on other projects over the next 10 years.


Μένει να δούμε λοιπόν,αν Ground Zeroes και Phantom Pain θα πωληθούν ξεχωριστά με το πρώτο να έρχεται - φυσιολογικά - πρώτο στα ράφια,ή αν το παιχνίδι θα εξελίσσεται στο μοτίβο του MGS2 με δύο chapter εντός του ίδιου παιχνιδιού(Ground Zeroes και Phantom Pain).Βλέποντας όμως το μέγεθος της παρουσίασης των δύο κεφαλαίων,έχω την εντύπωση ότι μάλλον πάμε για δύο ξεχωριστές εκδόσεις.
Άβαταρ μέλους
Naked Snake
 
Δημοσιευσεις : 94

Δημοσίευσηαπό Naked Snake » 01 Απρ 2013, 23:57

Λοιπόν,σήμερα (τυχαίως?) 1η του Απρίλη* ο Hayter επέλεξε να "λύσει" την σιωπή του αναφορικά με
την μη συμμετοχή του στον ρόλο του Big Boss και ως voice actor του κεντρικού πρωταγωνιστή ενός
MGS τίτλου έπειτα απο 15 συναπτά έτη και 9 παιχνίδια της σειράς όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.

Σε ένα μακροσκελές tweet σε ιδιαιτέρως επίσημο και κριτικό ύφος,αναφέρει λεπτομερώς το χρονικό
της αποπομπής του απο έναν ρόλο που επι της ουσίας είναι σαρξ εκ της σαρκός του,"φωτογραφίζοντας" εμμέσως πλην σαφώς τον Kojima και σε δεύτερη φάση την Konami ως τους αποκλειστικούς υπεύθυνους της απόφασης αυτής.Το tweet αυτό το μετέφρασα και σας το παραθέτω στα ελληνικά για να το διαβάσουν και παιδιά που ενδεχομένως να μην γνωρίζουν.

*Σε πιο πρόσφατο σημερινό του tweet ξεκαθαρίζει ότι δεν πρόκειται για πρωταπριλιάτικο αστείο.

METAL GEAR V

Απο τον David Hayter


Λοιπόν,

Ανακεφαλαιώνοντας:

Βρισκόμουν στο Τορόντο,τους τελευταίους 8 μήνες,σκηνοθετώντας την πρώτη μου ταινία(σ.σ.ως
σκηνοθέτης/WOLVES -- 2013, TF1/COPPERHEART).Κατα τις διακοπές του Δεκεμβρίου,επέστρεψα στο σπίτι μου στο Λος Άντζελες για διακοπές.Τότε έμαθα ότι είχε ήδη ξεκινήσει το voice casting για
τις ανάγκες του Metal Gear Solid V.

Αλλά δεν είχα ενημερωθεί καν,εάν με χρειαζόντουσαν ή όχι.

Έτσι,ήρθα σε επαφή με έναν συγκεκριμένο άνθρωπο που εργάζονταν στην παραγωγή.Βγήκαμε για
φαγητό,και μου ανέφερε ότι "δεν θα με χρειαστούν για το παιχνίδι".Κανένας λόγος ή διευκρίνηση
δεν μου δόθηκε πέραν τούτου.

Και αυτό ήτανε.

Γύρισα σπίτι μου καταρρακωμένος,και σκεπτόμενος τον Snake.

Για να είμαι ξεκάθαρος,λατρεύω να είμαι μέρος του κόσμου του Metal Gear.Θαυμάζω τις
τεχνολογικές καινοτομίες,το gameplay,το πολιτικό μύνημα που περιβάλλει την σειρά.Αλλά πάνω
απ'όλα,αγαπώ τους fans αυτής της σειράς.Δύο ενήλικες άντρες,ξέσπασαν σε δάκρυα όταν με
συνάντησαν στο Βανκούβερ Fan Expo πέρυσι.

Αυτός...είναι ένας πραγματικά σπάνιος και εξαιρετικός ρόλος να έχεις(σ.σ. του Snake).Να ξέρεις δηλαδή ότι αυτό που κάνεις έχει αντίκτυπο.

Και μου αρέσει πραγματικά να το κάνω.

Το 1998,προσπάθησα να δώσω μια φωνή που θα ήταν η επιτομή του φθαρμένου,εκμεταλλευμένου,γενετικά κλονοποιημένου στρατιώτη όπως πίστευα ότι είναι ο Snake.Με τον καιρό,όσο τα παιχνίδια γινόντουσαν όλο και πιο εντυπωσιακά και σοφιστικέ,προσπάθησα να
μεταλλάξω την αρχική φωνή προσαρμόζωντας την στις όλο και πιο ρεαλιστικές καταστάσεις που
βρισκότανε ο Snake.Αν πέτυχα,θα το κρίνετε εσείς,αλλά κάποιες πιθανές ατέλειες (σ.σ.ελεύθερη
μετάφραση του "perceived deficiencies" που αναφέρει ο Hayter) να ξέρετε σίγουρα δεν ήταν λόγω
έλλειψης δουλειάς,κάθε άλλο.Έχω αφιερώσει ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και προσπάθεια στην διημιουργία ενός δυναμικού χαρακτήρα(σ.σ. αναφέρεται στον εαυτό του),ικανού να εκφράσει τα χιλιάδες συναισθηματικά,φυσικά και ψυχολογικά εμπόδια που ο Snake θα έπρεπε να αντιμετωπίσει.


Τελοσπάντων,είναι αισίως 15 χρόνια και 9 παιχνίδια και μια τεράστια επιτυχία που έπρεπε να
διαχειριστώ (σ.σ. αναφέρει blast to undertake ως προς την πίεση που επέφερε η επιτυχία και τις
απαιτήσεις που είχε)

Αν ήτανε στο χέρι μου,θα έκανα αυτόν τον ρόλο για πάντα.Το να ακούω την φωνή κάποιου άλλου,να βγαίνει απο τον "γρέζο" λαιμό του Snake (σ.σ. και του Big Boss εννοείται) με "χαλάει" για να είμαι ειλικρινής.

Αλλά η αλήθεια είναι,ότι δεν είναι στο χέρι μου.Κάποιες ή και όλες οι αποφάσεις παίρνονται υπο την μοναδική εποπτεία του Hideo Kojima,και της Konami αυτής καθεαυτής.Και δεν υπάρχει πρόβλημα.

Και θα το ξεπεράσω.Δεν μου λείπει με κάποιον τρόπο η επαγγελματική απασχόληση.

Αλλά δεν ήθελα να νομίζει κανείς ότι τον εγκατέλειψα επιτηδευμένα.

Και ξέρω ότι θα μου λέιψει η δουλειά,και ο Snake πάρα πολύ.

Τις καλύτερες ευχές μου σε όλους σας,


David Hayter

April 1,2013
Άβαταρ μέλους
Naked Snake
 
Δημοσιευσεις : 94

Δημοσίευσηαπό Alucard » 02 Απρ 2013, 01:32

"Benjamin Damas ‏@Proobie44 5h
@DavidBHayter Odd that you're posting this on April Fools

David Hayter ‏@DavidBHayter 3h
@Proobie44
I only posted this today, as I am doing my first tv interview on it this aft. I wanted to get it all clear.
#NoAprilFools"

Πράγματι, ξεκαθαρίζει ότι δεν πρόκειται για αστείο, οπότε μπορούμε και επίσημα να πούμε ότι η αντιμετώπιση της Konami προς τον Hayter ήταν τραγική. Εξακολουθούμε να ελπίζουμε μέχρι να δούμε νέο video βέβαια, αλλά δύσκολο να αλλάξει κάτι.
A cornered fox is more dangerous than a jackal.
Άβαταρ μέλους
Alucard
 
Δημοσιευσεις : 200

Δημοσίευσηαπό Naked Snake » 02 Απρ 2013, 02:03

Κοίτα να δεις Ηλία τι παράδοξο συμβαίνει εδώ όμως.Το γεγονός ότι η Konami είναι εταιρία μέχρι τελευταίας ρανίδας,είναι γνωστό της πάσης.Χαρακτηριστικό παράδειγμα της στυγνότητας της,μπορούμε να πούμε ότι ήτανε η περίφημη Team Silent που ήτανε η ομάδα που επι της ουσίας δημιουργούσε τα Silent Hill για λογαριασμό της Konami μέχρι και το 4.Μιλάμε δηλαδή για την χρυσή εποχή του SH ως σειρά.Μετά το 4 λοιπόν,στον βωμό του τρισκατάρατου westernization η Team Silent είχε τότε "εκτελεστεί" με συνοπτικές διαδικασίες απο την Konami αφήνοντας ένα απο τα κορυφαία franchise ever να φτάσει στο σημερινό του κατάντημα.

Εδώ όμως υπάρχει και ο παράγοντας Hideo Kojima.Είναι γνωστό,ότι ο Koji είναι απο τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους "αιμοδότες" της Konami της οποίας μάλιστα υπήρξε και αντιπρόεδρος.Άρα δε μιλάμε για έναν άνθρωπο που μπορεί η Konami και η κάθε Konami να μπει να κάνει ανα πάσα ώρα και στιγμή τον δερβέναγα στα χωράφια του.Αλυσιδωτά σκεπτόμενοι δηλαδή,καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι είτε υπήρχε προτροπή απο την Konami (που ειλικρινά,αν ο voice actor του Big Boss δεν είναι όνομα επιπέδου...Hollywood δε βρίσκω κανέναν άλλον λόγο,κάθε άλλο αν συνυπολογίσουμε και την fanbase του Hayter σε ατομικό επίπεδο) είτε όχι,το μαχαίρι και το πεπόνι ήτανε στα χέρια του Kojima.Και αν αρχικώς υπήρξε μια αίσθηση για trollαρισμα,το σημερινό tweet του Hayter φαίνεται να γκρεμίζει κάθε αμφιβολία,και παράλληλα "σφάζει" με το βαμβάκι αφήνοντας σαφείς αιχμές για Kojima και Konami.

Και τέλος ξέρετε ποια είναι η τραγική ειρωνεία?Ότι εν τέλει -δεχόμενοι ως facts αυτά που ειπώθηκαν - ο Hayter είχε την ίδια κατάληξη με τον αγαπημένο του/μας ήρωα.Στο τέλος χρησιμοποιήθηκε και πετάχτηκε σαν στυμμένη λεμονόκουπα χωρίς ούτε ένα επίσημο ευχαριστώ.

Διαβάζοντας πάντως αυτά που έγραψε ο Hayter,περιμένω απάντηση απο Kojima Prod. ή Konami γιατί απο αύριο θα αρχίσουν να τους ζώνουν τα φίδια,μιας και διαδικτυακά στους κόλπους των fans έχουνε αρχίσει τα νταούλια.
Άβαταρ μέλους
Naked Snake
 
Δημοσιευσεις : 94

Δημοσίευσηαπό Alucard » 02 Απρ 2013, 12:37

Έτσι είναι. Εγώ δε μπορώ να χωνέψω τη δικαιολόγηση της κίνησης πάντως, η οποία αυτοαναιρείται με τη χρήση του ίδιου voice actor στην ιαπωνική έκδοση. Εκεί δεν ήθελαν να "ανανεώσουν το παιχνίδι σε όλα τα επίπεδα"; Με τον Ironside ας πούμε μπορώ να το δικαιολογήσω, γιατί δεν είναι σωματικά ικανός να κάνει performance capture. Εδώ τι σκατά έγινε; Τους πείραξε κάτι που είπε ο Hayter; Ξυπνήσανε στραβά; Επίσης, έχει πει ο Kojima ότι θέλει ο ηθοποιός που θα ενσαρκώσει τον Snake στην ταινία Metal Gear να είναι καινούριος και όχι καταξιωμένος, οπότε δε νομίζω να έχει ακολουθηθεί αντίστροφη προσέγγιση στο ίδιο το παιχνίδι με χρήση διάσημου voice actor.
A cornered fox is more dangerous than a jackal.
Άβαταρ μέλους
Alucard
 
Δημοσιευσεις : 200

Δημοσίευσηαπό pRonOoBGR » 03 Απρ 2013, 15:08

Τελειο! Δεν εχω παιξει κανενα αλλο(1,2,3,4)! Πρεπει να τα δοκιμασω!
Άβαταρ μέλους
pRonOoBGR
 
Δημοσιευσεις : 82

Επόμενο

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9