Το Vita δυστυχώς πέθανε, και μόνο στην Ιαπωνία ζει. Εμείς στην Δύση θα δούμε μόνο ανεξάρτητες παραγωγές, κάτι που δεν είναι καθόλου κακό, αλλά ένα ΑΑΑ που και που χρειάζεται. Όπως και να 'χει, 30% παραπάνω διαθέσιμη μνήμη είναι ένα σημαντικό boost, ειδικά αν αρχίσει η Sony να κυκλοφορεί κάποια multiplatform 1st party games πέρα από το MLB Show.
- Τώρα είναι 12 Ιούλ 2025, 07:47 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
News: PlayStation Vita
Το Vita δυστυχώς πέθανε, και μόνο στην Ιαπωνία ζει. Εμείς στην Δύση θα δούμε μόνο ανεξάρτητες παραγωγές, κάτι που δεν είναι καθόλου κακό, αλλά ένα ΑΑΑ που και που χρειάζεται. Όπως και να 'χει, 30% παραπάνω διαθέσιμη μνήμη είναι ένα σημαντικό boost, ειδικά αν αρχίσει η Sony να κυκλοφορεί κάποια multiplatform 1st party games πέρα από το MLB Show.
-
Pirederas - Δημοσιευσεις : 131
Pirederas έγραψε:
Το Vita δυστυχώς πέθανε, και μόνο στην Ιαπωνία ζει. Εμείς στην Δύση θα δούμε μόνο ανεξάρτητες παραγωγές, κάτι που δεν είναι καθόλου κακό, αλλά ένα ΑΑΑ που και που χρειάζεται. Όπως και να 'χει, 30% παραπάνω διαθέσιμη μνήμη είναι ένα σημαντικό boost, ειδικά αν αρχίσει η Sony να κυκλοφορεί κάποια multiplatform 1st party games πέρα από το MLB Show.
Μια χαρα το νεο για την διαθεσιμη μνημη.Μακαρι να υπηρχαν λεφτα για μεταφρασεις για να χαιρομασταν και εμεις εδω μερικα διαμαντια που εχουν εκει οι Japan.Παντος δεν ξερω αν ειναι ΑΑΑ η Α σκετο,αλλα παιχνιδια οπως το Toukiden,Sword Art Online,και Freedom Wars το παλευουν και εκτος Japan.Αντε να ερθει και η συνεχεια του SAO να δουμε τι ψαρια πιανει!
-
evergrey - Δημοσιευσεις : 941
raysod έγραψε:Δεν βαρεθήκατε ακόμη να γράφετε περί θανάτου του vita…
H Sony όταν το είχε κυκλοφορήσει ανάφερε δεκαετή κύκλο ζωής και αυτό το κρατάει πάντα σε όλες τις πλατφόρμες της…
Η κονσόλα κυκλοφόρησε το 2011, είναι στο 4ο έτος της στην Ιαπωνική αγορά και στο 3ο έτος της στην παγκόσμια αγορά και διαθέτει εκατοντάδες τίτλους για όλα τα γούστα για να ασχοληθεί κανείς…
Ειδικά από Ιαπωνία μεριά δημιουργούνται εξαιρετικά παιχνίδια και είναι ένας από τους λόγους που επέλεξα το σύστημα – τα παιχνίδια αυτά δεν τα βρίσκεις πουθενά αλλού…
Το βασικό πρόβλημα που έχει το σύστημα είναι ότι ο μέσος καταναλωτής δεν πρόκειται να δώσει 40-50 ευρώ για ένα παιχνίδι που θα παίζει on the go…
Το κατάλαβε αυτό η Sony, μετά από αρκετές αποτυχημένες εμπορικά προσπάθειες σε ΑΑΑ τίτλους, και για αυτό άλλαξε την στρατηγική της σε σχέση με το σύστημα…
Αυτή την στιγμή το Vita δημιουργεί σιγά σιγά install base, ήδη ξεπέρασε τα 12 εκ πωλήσεις, και στα Ιαπωνικά charts οι πωλήσεις σε λογισμικό του ξεπερνούν αρκετές φορές και τα φορητά της Nintendo ή ακόμη και το ίδιο το PS4…
Υ.Γ. Το 30% επιπλέον διαθέσιμης μνήμης στο βήτα είναι αρκετό από μόνο του να φέρει αρκετά καλύτερα ports στην πλατφόρμα – για αυτούς που το έχουν σαν main console, συν το τι θα κάνουν οι developers με αυτή την έξτρα μνήμη…
Υ.Γ.2 Ένα ιαπωνικό πουλάκι μου ανάφερε God of War για PS Vita, όπως και συνέχεια για το Killzone Mercenaries και μέχρι στιγμής δεν έχει πέσει έξω σε ότι μου έχει πει…
Υ.Γ.3 Επίσης όσοι ασχολείστε με τα νέα στο enternity ψαχτείτε και για νέο τίτλο στο Swat franchise (ναι το παλιό της Sierra) – δεν το έχει κανένα μεγάλο site και κανένα neogaf αυτό ακόμη…
Είμαι υπερήφανος κάτοχος PS Vita, και μάλιστα ως main console αφού στο PS3 ό,τι ήθελα το έχω παίξει ήδη και έχω σταματήσει να αγοράζω ΑΑΑ εκεί (μόνο ό,τι δώσει το PS Plus, πλέον).
Η Sony σταμάτησε τις αποκλειστικότητες για το PS Vita και επέβαλε το multiplatform development, που θεωρώ ότι καλά έκανε, γιατί παιχνίδια σαν το Tearaway είναι κρίμα να μην παιχθούν από κανέναν. Τα περισσότερα indie games (και μάλιστα cross-buy) είναι πολύ καλά. Μακάρι να δούμε περισσότερα 1st party multiplatform παιχνίδια σαν το MLB Show.
Αν δούμε God of War για PS Vita, θεωρώ ότι θα είναι τα ports των 2 παιχνιδιών του PSP (Ghost of Sparta και Chains of Olympus). Για ολοκαίνουριο δεν το πιστεύω. Για συνέχεια του Killzone Mercenaries το θεωρώ πιθανό, αλλά κάποιος πρέπει να το κάνει, γιατί η Guerrilla Cambridge δεν πρόκειται να το κάνει αφού φτιάχνουν παιχνίδι για το PS4.
-
Pirederas - Δημοσιευσεις : 131
commenter έγραψε:Αν δεις τις πωλήσεις του KZ Mercenary, θα καταλάβεις γιατί σταμάτησαν να βγάζουν AAA... σκέτη απογοήτευση.
Ακόμα και το forum του είναι σχεδόν νεκρό.
ΥΓ: Μακάρι να δούμε αντίστοιχο boost και στο PS4. 3.5GB είναι πολλά.
Μα στο PS4 έχουν ήδη 5GB διαθέσιμη μνήμη τα παιχνίδια (4,5GB + 0,5GB, δεν ξέρω λεπτομέρειες), όχι 4,5GB (http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-ps3-system-software-memory). Θεωρώ εφικτό να μειώσουν εν καιρώ το OS footprint και να δώσουν περισσότερη μνήμη στους devs (ας πούμε 5,5/6GB RAM), αλλά θα πρέπει να είναι σίγουροι ότι δεν θα χρειαστεί να ανεβάσουν ξανά την απαιτούμενη μνήμη συστήματος με την προσθήκη νέων features.
-
Pirederas - Δημοσιευσεις : 131
Raysod θελουμε και αλλες πληροφοριες και κανονισε να βγουν αληθινες ορισμενες απο αυτες αλλιως την εβαψες......






-
Deathracer2009 - Δημοσιευσεις : 796
raysod έγραψε:To κόστος ανάπτυξης του Mercenaries δεν ήταν μεγάλο (κόστισε κοντά στα 15 - 20 εκ δολάρια) και οι lifetime πωλήσεις του ήταν κοντά στο ένα εκατομμύριο κόπιες… (750-800 χιλιάδες γνωρίζουμε από την Sony)
Το project ήταν κερδοφόρο και για αυτό άλλωστε η Sony εμπιστεύτηκε την Guerrilla Cambridge με το να δημιουργήσει ένα νέο IP για το PS4…
Γνωρίζω ότι υπήρχαν σχέδια (έχουν πάρει το πράσινο φως) η συνέχεια του Mercenaries, η συνέχεια του Golden Abyss αλλά και αποκλειστικό God of War και Gran Turismo για το Vita…
Υ.Γ. Άσχετο από το Vita, ετοιμάζετε και νέο Resistance για το PS4, αλλά δεν ξέρω αν αυτό θα σημαίνει και έκδοση/port του reboot του franchice και για το βητάκι…
20 εκατομμύρια κόστος, 1 εκατομμύριο (max) πωλήσεις, και το Killzone Mercenaries είναι κερδοφόρο? Καλά, πόσο είναι το κέρδος από την πώληση ενός videogame στα μαγαζιά? Ειδικά οι πωλήσεις λιανικής έχουν διάφορα κόστη (συσκευασία, μεταφορικά, εκτελωνισμός, κέρδος έμπορου, κλπ) που δεν υπάρχουν στις ψηφιακές κυκλοφορίες.
Golden Abyss sequel, αποκλειστικό God of War και Gran Turismo για το Vita? Όταν ο Fergal Gara μας έχει πει ότι πλέον στο Vita θα παίξουμε ΑΑΑ παιχνίδια μόνο με PS4 Remote Play, δεν το πολυπιστεύω.
Όσο για το Resistance sequel, δεν νομίζω να συγκινηθεί ιδιαίτερα πολύς κόσμος. Το franchise άλλωστε πληγώθηκε με το Resistance: Burning Skies.
-
Pirederas - Δημοσιευσεις : 131
Pirederas έγραψε:raysod έγραψε:To κόστος ανάπτυξης του Mercenaries δεν ήταν μεγάλο (κόστισε κοντά στα 15 - 20 εκ δολάρια) και οι lifetime πωλήσεις του ήταν κοντά στο ένα εκατομμύριο κόπιες… (750-800 χιλιάδες γνωρίζουμε από την Sony)
Το project ήταν κερδοφόρο και για αυτό άλλωστε η Sony εμπιστεύτηκε την Guerrilla Cambridge με το να δημιουργήσει ένα νέο IP για το PS4…
Γνωρίζω ότι υπήρχαν σχέδια (έχουν πάρει το πράσινο φως) η συνέχεια του Mercenaries, η συνέχεια του Golden Abyss αλλά και αποκλειστικό God of War και Gran Turismo για το Vita…
Υ.Γ. Άσχετο από το Vita, ετοιμάζετε και νέο Resistance για το PS4, αλλά δεν ξέρω αν αυτό θα σημαίνει και έκδοση/port του reboot του franchice και για το βητάκι…
20 εκατομμύρια κόστος, 1 εκατομμύριο (max) πωλήσεις, και το Killzone Mercenaries είναι κερδοφόρο? Καλά, πόσο είναι το κέρδος από την πώληση ενός videogame στα μαγαζιά? Ειδικά οι πωλήσεις λιανικής έχουν διάφορα κόστη (συσκευασία, μεταφορικά, εκτελωνισμός, κέρδος έμπορου, κλπ) που δεν υπάρχουν στις ψηφιακές κυκλοφορίες.
Golden Abyss sequel, αποκλειστικό God of War και Gran Turismo για το Vita? Όταν ο Fergal Gara μας έχει πει ότι πλέον στο Vita θα παίξουμε ΑΑΑ παιχνίδια μόνο με PS4 Remote Play, δεν το πολυπιστεύω.
Όσο για το Resistance sequel, δεν νομίζω να συγκινηθεί ιδιαίτερα πολύς κόσμος. Το franchise άλλωστε πληγώθηκε με το Resistance: Burning Skies.
Η Sony και η κάθε εταιρεία δεν παίρνει 1 ευρώ για κάθε κομμάτι, αλλά τουλάχιστον τα 30 από τα 70 ευρώ. Δεν ξέρω ακριβώς πως γίνεται, αλλά λεφτά βγάζουν.

-
Scott_Pilgrim - Δημοσιευσεις : 1681
Dungeon Travelers 2 coming to North America this summer, Europe this fall.
http://gematsu.com/2015/04/dungeon-travelers-2-coming-north-america-summer-europe-fall#ioLfyoB0zEQSOpd6.99
Γεια σου βρε Atlus με τα localizing σου!
http://gematsu.com/2015/04/dungeon-travelers-2-coming-north-america-summer-europe-fall#ioLfyoB0zEQSOpd6.99
Γεια σου βρε Atlus με τα localizing σου!
-
evergrey - Δημοσιευσεις : 941
Η ειρωνία είναι πως θα περιμένουμε παραπάνω μήνες για τον ίδιο τίτλο. Ούτε παραπάνω dubs ούτε τίποτα!

-
Scott_Pilgrim - Δημοσιευσεις : 1681
Amnesia: Memories coming west this August.
http://gematsu.com/2015/04/amnesia-memories-coming-west-august

http://gematsu.com/2015/04/amnesia-memories-coming-west-august

-
evergrey - Δημοσιευσεις : 941
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης