News: Wii U

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

Δημοσίευσηαπό Havok-Alex » 20 Ιαν 2014, 23:03

Volga έγραψε:δεν είναι θέμα δύναμης. Βλέποντας PS4 και WiiU οι διαφορές είναι αστείες. Το όλο πρόβλημα είναι οτι υπάρχει έλλειψη εμπιστοσύνης απο καταναλωτές προς τη Nintendo, και οχι άδικα. Και δεύτερον πρέπει να υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα σε οργανωτικά θέματα και συνεργασίες σε διοικητικό επίπεδο με τους 3rd parties.

Τρανό παράδειγμα το παρακάτω.
EA Need for Speed Most Wanted WiiU Πωλήσεις: 110.000 (σημείωση: ο τίτλος είναι αρχαίος)
EA Need for Speef Rivals XboxOne Πωλήσεις: 250.000

Και οι δυο αριθμοί δείχνουν οτι οι τίτλοι δεν πούλησαν. Στην πρώτη περίπτωση είναι και port έχει ήδη βγάλει τα λεφτά του. Στη δεύτερη περίπτωση η ΕΑ μπήκε μέσα.

Στην πρώτη περίπτωση είχαμε ανακοίνωση οτι το κοινό της Nintendo δεν ενδιαφέρεται (ουφ βγάλαμε την υποχρέωση).

Στη δευτερη περίπτωση... ΑΧΝΑ.

Κάτι παίζει.. η δικαιολογία δεν γουστάρουν την Nintendo δεν τη δέχομαι, είναι εταιρίες και κοιτάνε να βγάλουν κέρδος, μάλλον δεν μπορούν να συνεργαστούν. Και εφόσον η EA καταφέρνει και συνεργάζεται με όλους SONY,Microsoft,Google,Apple... μάλλον η Nintendo Κάτι κάνει λάθος.


Οι μόνες αστείες διάφορες που εντοπίζω είναι στην τιμολογιακή πολιτική. Δεν μπορεί καινούργιο μηχάνημα με τετραπλάσια μνήμη ραμ, πολύ καλύτερη κάρτα γραφικών και σκληρό δίσκο 500Gb να κάνει 399 και το WiiU να πωλείται με 8 και 32Gb στα 300-350 επίσημα. Είναι ανεπίτρεπτο.
Εικόνα
EA Need for Speed Most Wanted WiiU Πωλήσεις: 110.000 (σημείωση: ο τίτλος είναι αρχαίος, το Port όμως έγινε πάνω και με βάση το WiiU +ότι η αρχιτεκτονική του συστήματος δεν είναι η πλέον φιλικότερη).

EA Need for Speef Rivals Xbox One Πωλήσεις: 250.000 (Σημείωση: δύο εκδόσεις έκαναν, μη σου πω μια και απλά την γυάλισαν για τα Next Gen. Η έκδοση όμως του Xbox One με του PS4 δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές, το ίδιο συμβαίνει και με τις PS360 εκδόσεις, άρα δεν μπήκαν καθόλου μέσα απ την στιγμή που βγάλαν γύρω στα 2 εκ. συνολικά από μια ουσιαστικά έκδοση μιας και λόγω αρχιτεκτονικής πλέον τα PS4 κ X1 είναι ιδανικά για Ports ακόμα και από το PC. Εδώ έκαναν Port.

Τα έχουμε ξαναπεί, δεν έχουν κέρδος και δεν είναι σε θέση να ρισκάρουν πλέον. Άλλες εποχές.
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Havok-Alex
 
Δημοσιευσεις : 509

Δημοσίευσηαπό nkav64 » 20 Ιαν 2014, 23:16

Volga έγραψε:δεν είναι θέμα δύναμης. Βλέποντας PS4 και WiiU οι διαφορές είναι αστείες. Το όλο πρόβλημα είναι οτι υπάρχει έλλειψη εμπιστοσύνης απο καταναλωτές προς τη Nintendo, και οχι άδικα. Και δεύτερον πρέπει να υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα σε οργανωτικά θέματα και συνεργασίες σε διοικητικό επίπεδο με τους 3rd parties.

Τρανό παράδειγμα το παρακάτω.
EA Need for Speed Most Wanted WiiU Πωλήσεις: 110.000 (σημείωση: ο τίτλος είναι αρχαίος)
EA Need for Speef Rivals XboxOne Πωλήσεις: 250.000

Και οι δυο αριθμοί δείχνουν οτι οι τίτλοι δεν πούλησαν. Στην πρώτη περίπτωση είναι και port έχει ήδη βγάλει τα λεφτά του. Στη δεύτερη περίπτωση η ΕΑ μπήκε μέσα.

Στην πρώτη περίπτωση είχαμε ανακοίνωση οτι το κοινό της Nintendo δεν ενδιαφέρεται (ουφ βγάλαμε την υποχρέωση).

Στη δευτερη περίπτωση... ΑΧΝΑ.

Κάτι παίζει.. η δικαιολογία δεν γουστάρουν την Nintendo δεν τη δέχομαι, είναι εταιρίες και κοιτάνε να βγάλουν κέρδος, μάλλον δεν μπορούν να συνεργαστούν. Και εφόσον η EA καταφέρνει και συνεργάζεται με όλους SONY,Microsoft,Google,Apple... μάλλον η Nintendo Κάτι κάνει λάθος.


Έχουν διαφορές ρε συ Volga και μάλιστα μεγάλες...μακάρι όμως το βασικό πρόβλημα του Wii U να ήταν αυτή η διαφορά δύναμης...στην ουσία δεν θα μιλάγαμε καν για πρόβλημα τότε ;)
Άβαταρ μέλους
nkav64
 
Δημοσιευσεις : 1220

Δημοσίευσηαπό john-data » 21 Ιαν 2014, 03:34

Volga μακάρι να πάρει τα πάνω της η nintendo...
Δυστυχώς η nintendo πλήρως ανταγωνιστική ήταν πριν αρκετά χρόνια
NES=Master System,Snes=Mega drive
απο εκει και πέρα με το n64 είχε πολυ καλύτερα χαρακτηριστικά απο τα playstation-saturn αλλά ήταν στο κόσμο της με τα cartridge και απο τότε είναι στον δικό της ονειρεμένο κόσμο...
Μακάρι να πάρει τα πάνω της γιατι την χρειάζομαστε όλοι οι gamers!
john-data
 
Δημοσιευσεις : 142

Δημοσίευσηαπό diver_gr » 21 Ιαν 2014, 14:22

Έξω πάντως μπορείς να βρεις πολύ καλές προσφορές , είδη σε κατάστημα UK 179pouns το Premium WiiU ....

http://www.eurogamer.net/articles/2014- ... -to-179-99

Πρέπει η Ninty να πάρει θέσει και να ρίξει επίσημα τη τιμή του μηχανήματος . Κινήσεις σαν του εν λόγο καταστήματος δεν εγίνε επειδή πουλάει το WiiU , έγινε επειδή τους έχουν μείνη πολλές κονσόλες απούλητες και θέλουν να τις διώξουν .

Για μένα προσωπικά μια τιμή στα 199-249 ευρώ Premium με Mario η Zelda HD wind waker και το WiiU θα πουλήσει πολύ καλά .
Άβαταρ μέλους
diver_gr
 
Δημοσιευσεις : 447

Δημοσίευσηαπό john-data » 21 Ιαν 2014, 15:53

Πιστέυω μέχρι τα χριστούγεννα θα έχει πέσει στα 200 ευρώ μαζί με ενα game...
Oπότε και θα μας το φέρει ο Αη Βασίλης καλά να είμαστε!
john-data
 
Δημοσιευσεις : 142

Δημοσίευσηαπό vonzuchter » 21 Ιαν 2014, 23:15

Η κινηση που ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ το WiiU παιδες ηταν κατι που πολλοι λιγο αναλυτες και αρθρογραφοι εχουν σχολιασει , αλλα αντιθετα το εχουν πει πολλοι developers. Hταν η επιλογη να μη παει σε αρχιτεκτονικη χ86 και να παραμεινει σε αρχιτεκτονικη PowerPC. Προφανως αυτο εγινε για να υπαρχει 100% συμβατοτητα με τους τιτλους του Wii... Aλλα αυτο εκανε ασυμφορο για τους 3rd party τη παραγωγη τιτλων για το wiiU.. Τα ports δεν ειναι τοσο ευκολα και τα παιχνιδια σχεδιαζονται πολλες φορες απο την αρχη ειδικα για το WiiU ενω πλεον στους αλλους τρεις (PS4, ONE και Windows PC's) θα σχεδιαζεται το παιχνιδι απο μια ομαδα εργασιας και το πορτ θα ειναι σχετικα ευκολη διαδικασια. Αυτο μπορει να φαινεται οχι σημαντικο αλλα εχει επηρεασει πολλα μεγαλα στουντιο που δεν εχουν ουτε το χρονο ο,υτε το ανθρωπινο δυναμικο, ουτε τη διαθεση να ρισκαρουν χρηματα για να συντηρηουν τμημα προγραμματισμου για WiiU oταν ξερουν πως οι τιτλοι τους δε θα ειναι και ιδαιτερα δημοφιλεις στους νιντεντακηδες γιατι κακα τα ψεματα τοσοι τιτλοι βγηκαν στο WiiU και οι πωλησεις ηταν κατι χειροτερο απο τραγικες. Οι νιντεντακηδες εχουν ενα αλλο στυλ παιχνιδιου και οτι και να γινει αυτο δε θα αλλαξει. Δε θα παω τωρα να αγορασω COD στο WiiU... εγω προσωπικα τουλαχιστον. Για αλλο λογo εχω παρει το WiiU. Yπαρχουν βεβαια πολλοι νιντενακηδες που παιζουν και τους τιτλους τους λεγομενους "hardcore" (και καλα) και σιγουρα θα ηθελαν να σταματησει αυτη η κατασταση να αγοραζουν σε καθε γενια 2 κονσολες... Για να γινονταν αυτο ομως θα επρεπε πρωτον να βγαλει τουμπανο κονσολα σε specs η νιντεντο και δευτερον να κλεψει κοινο και αγοραστες απο τους αλλους δυο. Και τα δυο αυτα ειναι δυσκολα γιατι μαλλον θα χασει πολλα λεφτα η νιντεντο. Οι πλεηστεησονακηδες και οι εξμποξαδες ΔΕΝ θα αγορασουν Nintendo Koνσολα ακομα και σαρανταοχταπυρηνο επεξεργαστη να εχει με 16TB Ram και δυο τουμπανο καρτες γραφικων σε διαταξη SLI να εχει...
Άβαταρ μέλους
vonzuchter
 
Δημοσιευσεις : 221

Δημοσίευσηαπό PetrifieD- » 22 Ιαν 2014, 05:34

Καλά αυτά είναι δικαιολογίες για τους 3rd party. Σιγά που δεν μπορούν να βγάζουν port. Μη τρελλαθούμε τώρα που τους δυσκολεύει η αρχιτεκτονική του Wii U. Η Ubisoft πως δεν δισκολεύεται δηλαδή; Η Square Enix πως έβγαλε το Deus Ex και μάλιστα βελτιωμένο. Μια χαρά μπορούν να βγάλουν οποιοδήποτε παιχνίδι στο Wii U. Απλά δεν θέλουν. Υπάρχει πόλεμος κατά της Nintendo αυτή τη στιγμή. Σιγά σιγά τα DRM θα τα περάσουν κάτω από τη μύτη μας. Εδώ για να παίξεις online στις άλλες κονσόλες πρέπει να πληρώσεις. Για οποιοδήποτε παιχνίδι. Και πέρασε έτσι στα ψιλά. Και αυτό που τους νοιάζει είναι το ότι το Wii U έχει χειρότερα γραφικά. Αν είναι δυνατών. Και το συγκρίνουν και με το PS3 με το οποίο δεν έχει καμία σχέση. Ναι έχει λιγότερη ιπποδύναμη από το PS4 και το X1 αλλά οι διαφορές πλέον δεν έιναι χαοτικές. Καμία σχέση. Και τώρα είναι και πιο φτηνό και έχει και περισσότερους τίτλους από τα άλλα 2. Αλλά η πλύση εγκεφάλου που έχουν υποστεί οι gamers είναι φοβερή.

Την Nintendo την χτυπάνε από παντού. Αναλυτές, 3rd parties όπως η σιχαμερή ΕΑ κ.α. Δηλαδή οι indie devs γιατί την εκθειάζουν και την υποστιρίζοντας βγάζοντας πάρα πολλά indie παιχνίδια για το Wii U; μα γιατί είναι ανεξάρτητοι φυσικά. Και όταν μπορεί κάποιος με χαμηλό budget να βγάλει ένα παιχνίδι για το Wii U τότε σίγουρα μπορούν και όλοι οι σημαντικοί 3rd party devs. Το θέμα είναι ότι δεν τους συμφαίρει πλέον γιατί ο σκοπός έχει επιτευχθεί. Το Wii U δεν πουλάει άρα κανείς δεν θα κάνει παιχνίδια γι αυτό. Όμως χωρίς παιχνίδια πως θα αγοράσει κάποιος την κονσόλα; είναι ένας φαύλος κύκλος όλο αυτο. Αλλά αυτό θέλανε να πετύχουν για να περάσουν τα δικά τους.

Σε λίγο τα DRM θα μας φαίνονται φυσιολογικά. Πάει κόσμος και αγοράζει το PS4 για το οποίο έχουν βγεί 3 παιχνίδια των 70 ευρώ κιόλας και δεν δίνει τα μισά λεφτά για να πάρει το Wii U με πάνω από 30 παιχνίδια με 20-50 ευρώ το παιχνίδι. Για τέτοια πλύση εγκεφάλου μιλάμε. Αλλά είναι σίγουροι ότι οι 3rd parties θα υποστιρίξουν το PS4 οπότε θα τα δεχτούν όλα προκειμένου να παίξουν pro2036, CoD Modern Warfare 34/Black Ops 38 και God of War 34 στα οποία πλέον δεν αλλάζει και τίποτα απο χρονιά σε χρονιά. Τουλάχιστον τα Mario και τα Zelda είναι διαφορετικά.

Και η Ninty βέβαια πρέπει να κάνει κάτι και να μην κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια. Πρέπει να βασιστεί μόνο στον εαυτό της και τους 2nd party developers και να βγάλει ΑΑΑ τίτλους όσο πιο γρήγορα γίνεται ώστε να κάνει εντύπωση και να προσελκύσει τους καταναλωτές. Είναι πάρα πολλοί αυτοί που περιμένουν το καινούριο Zelda και το καινούριο Mario Galaxy (ή όπως θα το λένε) για να αγοράσουν την κονσόλα.
Άβαταρ μέλους
PetrifieD-
 
Δημοσιευσεις : 1059

Δημοσίευσηαπό vonzuchter » 22 Ιαν 2014, 09:03

H ubisoft φιλε εχει ειδικη ομαδα που φτιαχνει τα παιχνιδια για το wiiu... δεν εχουν ολες οι εταιριες αυτη τη δυνατοτα. Συμφωνω οτι πολλα στουντιο λενε δικαιολογιες για να μη βγαζουν παιχνιδια για το WiiU προφανως πολλοι λογοι θα φταινε , και καποιοι πισω απο το παρασκηνιο που εμεις δε τους ξερουμε αλλα αυτο που εγραψα το εχουν πει πολλοι δημιουργοι. Δε βγαζουν αρκετα κερδη απο το WiiU για να κατσουν να ασχοληθουν. Και ο λογος ειναι οτι δεν πουλανε τα παιχνιδια των 3rd party αρκετα στις κονσολες της νιντεντο. Μονο το Assasins creed και το assasins creed black flag Πετυχαν παρομοιο ποσοστο πουλημενων κοπιων ανα κατοχου κονσολας , με τις αλλες κονσολες. Ολα τα υπολοιπα πατωσαν. Ακομα και παιχνιδια που δε το περιμενε κανεις οπως το ΝΒΑ2Κ13 το οποιο δε πουλησε ουτε στη Βορεια Αμερικη!!!! οποτε τι ψαχνουμε. Αν πουλουσαν ισως καθονταν να ασχοληθουν
Άβαταρ μέλους
vonzuchter
 
Δημοσιευσεις : 221

Δημοσίευσηαπό diver_gr » 22 Ιαν 2014, 12:04

Φίλε Petrified μιλάς για τα ports λες και γνωρίζεις το πόσο εύκολο είναι .Εντυπωσιάζομαι και λέω είναι δυνατόν να τα γνωρίζουμε εμείς εδώ σε ένα forum ότι ένα port είναι τόσο εύκολο και γίνεται για τη πλάκα με ελάχιστο κόστος ?Άμα είναι να πάμε στα μεγάλα στούντιο και να τους ανοίξουμε τα μάτια ....Εμάς περιμέναν .............

Φίλε πληροφορική σπούδασα και πίστεψε με δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζεις.Το να γραφτεί ξανά κώδικάς από την αρχή για άλλη αρχιτεκτόνικη και άλλες εντολές σε CPU-GPU , ελέγχος , debuging στο κώδικα , optimisation είναι στην ουσία προγραμματισμός απο το μηδέν . Σχεδόν όλως ο κώδικας αλλάζει ωπότε η ορολογία port όπως τη φαντάζεσαι στην ουσία δεν ισχεί .Το θέμα όμως δεν είναι μόνο η αρχιτεκτονική αλλά και το Software που δίνει η Nintendo να δουλέψει το εκάστοτε στούντιο . Κώδικα από την αρχή λοιπόν με νέο software .

Εύκολα port ήταν του ΧΒΟΧ360 που είχε ίδια αρχιτεκτονική με PC και χρησιμοποιούσε DX ωπότε οι ομάδα ανάπτυξεις έβγαζε το παιχνίδι αυτούσιο ρίχνοντας απλά τα Settings στα γραφικά . Για αυτό το λόγω παρόλο που το PS3 ήταν ισχυρότερο στα multi είχε χειρότερα γραφικά επειδή έπρεπε να γράψουν νεό κώδικα ώστε το παιχνίδι να τρέχει στο PS3 . To να γράψεις όμως νέο κώδικα και να γίνει Debugging-optimisation απαιτεί χρόνο και χρήμα πράγμα τα στούντιο θέλησαν να αποφυγούν για αυτό και βλέπαμε τα περισσότερα multi να είναι καλύτερα στην έκδοση για ΧΒΟΧ360.
Άβαταρ μέλους
diver_gr
 
Δημοσιευσεις : 447

Δημοσίευσηαπό vonzuchter » 22 Ιαν 2014, 17:04

Ετσι ακριβως οπως τα λεει ο φιλος απο πανω ειναι... Ηταν τεραστιο λαθος η επιλογη powerpc αρχιτεκτονικης. Επρεπε να θυσιασουν τη backwards compatibility οπως εκαναν και η σονυ και η μαικροσοφτ και να εβγαζαν χ86 μηχανημα... Τοτε θα ηταν πολυ απλουστερο να γινουν τα πορτς. Τουλαχιστον για κανα δυο χρονακια γιατι μετα ετσι και αλλιως δε θα μπορουσε να ακολουθησει το WiiU τις αλλες δυο κονσολες που ειναι 50% (καποιοι λενε και παραπανω) ισχυροτερες.... Θα επρεπε να κανουν πολυ downgrade τα γραφικα κτλπ. Ακομα και αυτο ομως ειναι παιχνιδακι για τους δημιουργους. Αλλα το να προγραματισεις για αλλη CPU και αλλη αρχιτεκτονικη ειναι τροχοπεδη. Ηταν ενα απο τα λαθη, ισως το μεγαλυτερο.
Άβαταρ μέλους
vonzuchter
 
Δημοσιευσεις : 221

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9