Δεν εψαξα να βρω ρυθμίσεις.
Αυτές οι ρυθμισεις είναι πως παίζω εγώ!
Steering sensitivity:10
Throttle deadzone:0
Throttle sensitivity:20
Brake deadzone:10
Brake sensitivity:15
Clutch deadzone:10
Clutch sensitivity: 45
Speed sensitivity: 65
Cfs:0
- Τώρα είναι 14 Ιούλ 2025, 04:21 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Project CARS
Η αλήθεια είναι οτι το steering sensitivity ηταν απο τα πρωτα που πηραξα!ηταν πολύ ευαίσθητο!χαμηλώνοντας το το αμάξι το νιώθεις πολύ πιο στιβαρό!
- illuminati23
- Δημοσιευσεις : 26
Re: Project CARS
illuminati23 έγραψε:Αν απενεργοιησετε απο τα τα visuals fx το εφέ bloom το ψευτοειδωλο κ η θολούρα σταματάνε σε μεγαλο βαθμο!αυτό δυστυχώς δεν συμβαίνει και στα replay!είναι δύσκολο το παιχνίδι αλλά τώρα που άρχισα να συνηθιζω τον έλεγχο μου αρέσει πολύ!!
Κάπου σε ξένο forum αναφέρθηκε ότι το πρόβλημα του θολωματος οφείλεται και στην tv του καθενός. Έχουμε κανένα νέο από το enternity για αυτό το θέμα;
illuminati23 έγραψε:Αν απενεργοιησετε απο τα τα visuals fx το εφέ bloom το ψευτοειδωλο κ η θολούρα σταματάνε σε μεγαλο βαθμο!αυτό δυστυχώς δεν συμβαίνει και στα replay!είναι δύσκολο το παιχνίδι αλλά τώρα που άρχισα να συνηθιζω τον έλεγχο μου αρέσει πολύ!!
xbox live : teopanta360
psn : teopanta360
psn : teopanta360
-
teopanta1 - Δημοσιευσεις : 163
Είπα να συγκρινω κ εγώ το G.T 5 με το P.C!η πρωτη πίστα που έβαλα ηταν η monza gp και το αμάξι που οδήγησα ηταν η pagani zonda!και στην δεύτερη συγκριτική δοκιμή που εκανα ηταν στην laguna seca με την McLaren 12C!fun του G.T απο το ps1 μπορω να πω οτι το P.C το θεωρώ ανωτέρω κατα πολύ στην οδηγική αίσθηση! Ακόμα και στην AI τον αντιπάλων που σίγουρα έχει τα bugs τις αλλά συμπεριφέρεται πολύ ρεαλιστικά!οι οδηγοί κανουν λαθοι κ βγαίνουν συχνα απο την πίστα κ συνεχώς προσπαθουν να σε αποφύγουν για να γλυτώσουν κάποια σύγκρουση μαζί σου!υπάρχουν κανονισμοί κ τιμώρησε αν τους παραβεις!υπαρχουν τα προειδοποιητικά σημαιακια! Υπαρχουν οι οδηγίες απο τα pit!υπάρχουν τα μηχανικά προβλήματα που σε τιμωρούν αν δεν είσαι συγκεντρωμενος!υπάρχουν οι αλλαγές των καιρικών φαινομένων!και οι στρατηγικές των pit που μπορούν να κρίνουν μια κούρσα!και επιτέλους υπάρχει και η εκκίνηση με σταματημένα τα οχήματα που είναι πολύ απολαυστική! Οποτε κάθε κούρσα κάθε γύρως μπορεί να έχει διάφορα απρόοπτα και όχι αυτό το μονότονο γύρω γύρω όλοι! Εγώ θα υποστηριξω το συγκεκριμένο game γιατί με έκανε να ξεχάσω όλα τα υπόλοιπα GT games!
- illuminati23
- Δημοσιευσεις : 26
Αφου ασχοληθηκα με το παιχιδι (ο Θεος να το κανει) από το απόγευμα της Παρασκευης και μεχρι το μεσημερι του Σαββατου τελικα, ΕΥΤΥΧΩΣ για την ψυχικη μου υγεια, το γυρισα πισω και ΕΥΤΥΧΩΣ πηρα δυο παιχνίδια που ούτως ή αλλως ηθελα να τους δωσω την προσοχη μου, (το THE CREW και το PES2015).
Πριν ξεκινησω να γραφω να πω ότι είμαι φαν των FORZA, FHORIZON, GT, DIRT, CMR, WRC, για να μην γραψω για το ΥΠΕΡΤΑΤΟ Outrun
και γενικοτερα παιχνιδιων οδηγησης που ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ από εμενα γνωσεις ανθρωπου που εχει συνεργειο ή εχει συμμετασχει σαν τεχνικος σε αγωνες οποιασδηποτε μηχανοκίνητης μορφης....ενώ το παιχνιδι με ΕΚΝΕΥΡΙΣΕ, Συγνωμη, το επαιξα σε ΧΒΟΧ ΟΝΕ.
Με τι να πρωτοξεκινήσω...το ότι "το παλεψα" για σχεδόν 2 ωρες με τις ρυθμισεις ετσι ώστε όταν ΦΡΕΝΑΡΩ να μην πηγαινω ΕΥΘΕΙΑ με ενεργοποιημενα όλα τα βοηθήματα? τελικα κατεληξα ότι ΠΡΑΓΜΑΤΙ Google is your friend και ετσι τι οποιες ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ τις βρηκα σε διαφορα forums, ελα όμως που επρεπε να τις δοκιμαζω μετα μια μια σε ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ (πεντε πανω πεντε κατω κάθε φορα....) να γραψω για τα γραφικα τα οποια θυμιζουν εποχές αρχες PS3-360, τουλάχιστον σε ότι αφορα την εκδοση για το ΟΝΕ? επισης ΔΕ γινεται ρε παιδια να παιζεις με την εσωτερικη καμερα, να κοιτας από τον καθρεπτη και το πισω αυτοκινητο μια να γινεται μαυρο μια κιτρινο μια μαυρο μια κιτρινο......
Να γραψω για τα "ασχημα" σε εκτελεση εφε καιρου με τη βροχη να μοιαζει για οτιδήποτε άλλο εκτος από βροχη για να μην περιγραψω το πως μοιαζει ο τροπος που σχηματίζεται το νερο στο παρμπρίζ μετα το κάθε περασμα του γυαλοκαθαριστηρα....
Να γραψω για το ΠΟΣΟ ΑΘΛΙΑ είναι η συμπεριφορα ολων των αγωνιστικων και ΙΔΙΩΣ των καρτ?
Να γραψω για τa ΛΙΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ που εχει ένα υποτιθεται παιχνιδι killer των FORZA, GT? αλλα από ότι φαινεται θα μας γεμισουν με dlcs ΕΛΠΙΖΩ όχι επι πληρωμης....
Να γραψω για το ότι με το PAD το παιχνιδι απλα ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!!! Οποιος σκέφτεται την αγορα του να υπολογισει και τα εξοδα για μια τιμονιερα της προκοπης...
Να γραψω για τον αθλιο ηχο όταν επαιζα με τη "chase" cam (τουλάχιστον με τις υπολοιπες ο ηχος ακούγεται μια χαρα).
Να γραψω για το ΟΤΙ γμτ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ, ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΖΩ ΣΤΟ DRIVE ΤΗΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΩ!!! ΟΧΙ να με ζαλιζει μεχρι να βρω τις ρυθμισεις και μετα με το που ξεκιναω να παιξω να καταλαβαινω ότι καλες ηταν για το RENAULT αλλα όχι για το MITSUBISHI!!!!! (φανταστείτε τι γινεται με τα "πραγματικα" τερατα που μπορεις να επιλεξεις....)
Τελικα εχθες αφου δεν αντεξα το μεσημερι το επεστρεψα, το THE CREW μπροστα του μου φανταζει παιχνιδαρα!!!! (OK το παρατραβηξα
)
Για οποιον ενδιαφέρεται οι ρυθμισεις που βρηκα από το ιντερνετ και καπως παλευοταν το παιχνιδι ηταν
Steering deadzone 0
Steering sensitivity 10 ή 5
Throttle deadzone 0
-//- sensitivity 40
Break deadzone 0
-//- sensitivity 15
Clutch deadzone 10
-//- sensitivity 45
Speed -//- -//- 65 ή 75
Controller filtering 50
-//- input mode 3
Advanced OFF
Πριν ξεκινησω να γραφω να πω ότι είμαι φαν των FORZA, FHORIZON, GT, DIRT, CMR, WRC, για να μην γραψω για το ΥΠΕΡΤΑΤΟ Outrun

Με τι να πρωτοξεκινήσω...το ότι "το παλεψα" για σχεδόν 2 ωρες με τις ρυθμισεις ετσι ώστε όταν ΦΡΕΝΑΡΩ να μην πηγαινω ΕΥΘΕΙΑ με ενεργοποιημενα όλα τα βοηθήματα? τελικα κατεληξα ότι ΠΡΑΓΜΑΤΙ Google is your friend και ετσι τι οποιες ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ τις βρηκα σε διαφορα forums, ελα όμως που επρεπε να τις δοκιμαζω μετα μια μια σε ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ (πεντε πανω πεντε κατω κάθε φορα....) να γραψω για τα γραφικα τα οποια θυμιζουν εποχές αρχες PS3-360, τουλάχιστον σε ότι αφορα την εκδοση για το ΟΝΕ? επισης ΔΕ γινεται ρε παιδια να παιζεις με την εσωτερικη καμερα, να κοιτας από τον καθρεπτη και το πισω αυτοκινητο μια να γινεται μαυρο μια κιτρινο μια μαυρο μια κιτρινο......
Να γραψω για τα "ασχημα" σε εκτελεση εφε καιρου με τη βροχη να μοιαζει για οτιδήποτε άλλο εκτος από βροχη για να μην περιγραψω το πως μοιαζει ο τροπος που σχηματίζεται το νερο στο παρμπρίζ μετα το κάθε περασμα του γυαλοκαθαριστηρα....
Να γραψω για το ΠΟΣΟ ΑΘΛΙΑ είναι η συμπεριφορα ολων των αγωνιστικων και ΙΔΙΩΣ των καρτ?
Να γραψω για τa ΛΙΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ που εχει ένα υποτιθεται παιχνιδι killer των FORZA, GT? αλλα από ότι φαινεται θα μας γεμισουν με dlcs ΕΛΠΙΖΩ όχι επι πληρωμης....
Να γραψω για το ότι με το PAD το παιχνιδι απλα ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!!! Οποιος σκέφτεται την αγορα του να υπολογισει και τα εξοδα για μια τιμονιερα της προκοπης...
Να γραψω για τον αθλιο ηχο όταν επαιζα με τη "chase" cam (τουλάχιστον με τις υπολοιπες ο ηχος ακούγεται μια χαρα).
Να γραψω για το ΟΤΙ γμτ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ, ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΖΩ ΣΤΟ DRIVE ΤΗΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΩ!!! ΟΧΙ να με ζαλιζει μεχρι να βρω τις ρυθμισεις και μετα με το που ξεκιναω να παιξω να καταλαβαινω ότι καλες ηταν για το RENAULT αλλα όχι για το MITSUBISHI!!!!! (φανταστείτε τι γινεται με τα "πραγματικα" τερατα που μπορεις να επιλεξεις....)
Τελικα εχθες αφου δεν αντεξα το μεσημερι το επεστρεψα, το THE CREW μπροστα του μου φανταζει παιχνιδαρα!!!! (OK το παρατραβηξα

Για οποιον ενδιαφέρεται οι ρυθμισεις που βρηκα από το ιντερνετ και καπως παλευοταν το παιχνιδι ηταν
Steering deadzone 0
Steering sensitivity 10 ή 5
Throttle deadzone 0
-//- sensitivity 40
Break deadzone 0
-//- sensitivity 15
Clutch deadzone 10
-//- sensitivity 45
Speed -//- -//- 65 ή 75
Controller filtering 50
-//- input mode 3
Advanced OFF
-
Viper71 - Δημοσιευσεις : 141
Να μου επιτρέψει ο φίλος πιο πανω κ με όλο τον σεβασμό αλλά διαφωνω με τα περισσότερα!! Το παιχνίδι η αλήθεια είναι οτι ειναι δυσκολο αλλά με λίγη υπομονή και λίγο ψάξιμο μπορείς να το φέρεις στα μετρα σου!αν θες να παει πιο κοντά σε G.T η FORZA βάζεις όλες τις βοήθειες στο on και βγαζεις εκτός τις βλάβες και γίνεται ποιο arcade!αν το θες πιο simulation τα εχεις όλα στο off!εγώ το έχω απο την τρίτη και πλεον μετα απο αρκετή προσπάθεια κ υπομονή περνώ και νίκες!το θεωρώ πολύ εθιστηκο το παιχνίδι! Απλα θέλει λίγο το χρονο του και λίγη απο την ΥΠΟΜΟΝΗ σας!
- illuminati23
- Δημοσιευσεις : 26
teopanta1 έγραψε: Κάπου σε ξένο forum αναφέρθηκε ότι το πρόβλημα του θολωματος οφείλεται και στην tv του καθενός. Έχουμε κανένα νέο από το enternity για αυτό το θέμα;
Παραθέτω το σχετικό κείμενο από το χθεσινό face-off του Digital Foundry:
¨There's no way consoles can compete with that, but the PS4 edition has an interesting workaround. In addition to EQAA, a 'temporal aliasing' pass is added to the Sony release, blending the previous frame with the current one to reduce flicker on moving objects. During gameplay this works surprisingly well in minimising pixel crawl, but the implementation here is a divisive one. The downside is simple: it creates a ghost image that's very easy to spot in static images, and the effect is noticeable in motion too.
According to the same developer post, a debug shot with this temporal pass disabled shows motion blur is indeed running separately on PS4 underneath - the same shader as used on PC and Xbox One. However, as the temporal filter adds a significant amount of blur to motion on its own, the team states it chose to reduce the velocity setting of the PS4's motion blur to compensate. It makes sense, but in terms of the overall effect, this hybrid setup doesn't come close to the Xbox One's smoother, cleaner gradient in motion. An option to turn the PS4's temporal pass off altogether would be a welcome step, especially if it's possible to return its motion blur velocity value to its original state.¨
A cornered fox is more dangerous than a jackal.
-
Alucard - Δημοσιευσεις : 200
Alucard έγραψε:teopanta1 έγραψε: Κάπου σε ξένο forum αναφέρθηκε ότι το πρόβλημα του θολωματος οφείλεται και στην tv του καθενός. Έχουμε κανένα νέο από το enternity για αυτό το θέμα;
Παραθέτω το σχετικό κείμενο από το χθεσινό face-off του Digital Foundry:
¨There's no way consoles can compete with that, but the PS4 edition has an interesting workaround. In addition to EQAA, a 'temporal aliasing' pass is added to the Sony release, blending the previous frame with the current one to reduce flicker on moving objects. During gameplay this works surprisingly well in minimising pixel crawl, but the implementation here is a divisive one. The downside is simple: it creates a ghost image that's very easy to spot in static images, and the effect is noticeable in motion too.
According to the same developer post, a debug shot with this temporal pass disabled shows motion blur is indeed running separately on PS4 underneath - the same shader as used on PC and Xbox One. However, as the temporal filter adds a significant amount of blur to motion on its own, the team states it chose to reduce the velocity setting of the PS4's motion blur to compensate. It makes sense, but in terms of the overall effect, this hybrid setup doesn't come close to the Xbox One's smoother, cleaner gradient in motion. An option to turn the PS4's temporal pass off altogether would be a welcome step, especially if it's possible to return its motion blur velocity value to its original state.¨
εδω γραφουν για το θεμα στην ps4 εκδοση
http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?21863-Ghosting-Issue
xbox live : teopanta360
psn : teopanta360
psn : teopanta360
-
teopanta1 - Δημοσιευσεις : 163
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης