Αυτό που λες για το ότι έχει γίνει πιο light το έχω παρατηρήσει κι εγώ αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε ακόμα δει τα dark σκηνικά που δείχνανε στα πρώτα trailers του Versus τα οποία αν θυμάσαι είχανε πει ότι είναι στην αρχή του παιχνιδιού όπου γίνεται η εισβολή στο βασίλειο του Noctis ενώ το footage που δείξανε στην E3 που έγινε η μετάβαση στο PS4 και το re-reveal είναι από μια άλλη φάση στην πόλη που βασίστηκε στη Βενετία και πλέει στη θάλασσα (νομίζω λέγεται Accordo) όπου απ'ότι φαίνεται θα αντιμετωπίσεις (και λόγικα ίσως και να αποκτάς ως summon) τον Leviathan οπότε είναι σε άλλη φάση της ιστορίας με άλλο art direction κλπ. Είχαν υπάρξει και δηλώσεις του Nomura στο παρελθόν ότι επειδή στοχεύουν σε μια ισορροπία μεταξύ ρεαλισμού και fantasy χρησιμοποιούν πολλές αληθινές πόλεις ως σημεία αναφοράς (ανάμεσα τους και η Βενετία).
Ενώ αν παρατηρήσεις το πολύ μικρό CGI απόσπασμα που δείξανε στην E3 στο σημείο που φαίνεται για πρώτη φορά ο χαρακτήρας με τα μωβ μαλλιά και το καπέλο έχει αυτό το gothic/victorian/dark art direction (αυτή η σκηνή βέβαια ίσως να μην είναι καν στο βασίλειο του Noctis και να είναι στο Niflheim την ώρα που ξεκινάνε να πάνε) όπως και το CGI μέσα στο παλάτι που τρώνε o Noctis μικρός με τον πατέρα του έχει επίσης αυτό το art direction. Πιστεύω με λίγα λόγια ότι υπάρχουν ακόμα αυτά τα σκηνικά στο παιχνίδι και απλά δεν τα έχουν δείξει ακόμα ενώ λόγω του ρεαλισμού και του μεγέθους του παιχνιδιού είναι λόγικο να υπάρχουν πολυθεματικές περιοχες και art direction (όπως π.χ. η πόλη που δείξανε πρόσφατα, Lestallum νομίζω λέγεται τελικά, που είπανε ότι βασίστηκε στην Κούβα και τη χαβανέζικη γενικώς κουλτούρα).
Άρα δηλαδή κάτα πάσα πιθανότητα ούτε το Duscae demo θα έχει αυτά τα σκηνικά αφού είχανε πει ότι θα είναι εκεί αν δεν κάνω λάθος που είναι όντως πιο light, ηλιόλουστη κλπ. περιοχή
Όσον αφορά τώρα τα summons έχουν υπάρξει διάφορες αναλύσεις σε threads στο neogaf και αλλού όπου σε συνδυασμό με τις πληροφορίες που υπάρχουν μας δίνεται μια εικόνα για το πως περίπου θα τα διαχειριστούνε. Μια εικόνα που έχω δει στο mognet central και το συνοψίζει κάπως είναι αυτή
http://s14.directupload.net/images/140302/5ellejkj.jpgΚαι γενικώς τα διάφορα banners που έχουνε φανεί σε footage του παιχνιδιού παραπέμπουνε σε κάποιο summon όπως Ifrit, Bahamut, Fenrir κλπ.
Το ενδιαφέρον όμως είναι ότι έχουνε πει ότι πρέπει να τα νικήσεις πρώτα σε μάχη για να τα αποκτήσεις και φάνηκε και από το Leviathan footage ότι δεν πρόκειται για απλές μάχες αλλά ουσιαστικά για τεράστια scripted sequences συνδεδεμένα κάτα πάσα πιθανότητα με την ιστορία του παιχνιδιού και είχε πει ο Nomura ότι θα υπάρχουνε και άλλα τέτοια "grand situations". Οπότε θα υπάρχουν κάτα πάσα πιθανότητα τουλάχιστον 4 μεγάλα summons (όσες και οι πόλεις με κρυστάλλους αν δεν κάνω λάθος) τα οποία θα αποκτώνται μέσα από τέτοια scripted sequences (άλλο ένα ίσως να είναι αυτό που δείξανε πρόσφατα, ο Titan) και λογικά τα υπόλοιπα θα τα αποκτάς σε πιο λογικά πλαίσια π.χ. σε απομακρυσμένα dungeons ή με sidequests κλπ. όπως ο Yojimbo και οι Magus sisters στο X.
Το θέμα είναι ότι αυτού του είδους τα sequences και μάλιστα με τα production values του XV πρέπει να είναι άντε γεια στην ανάπτυξη τους και ίσως αυτό είναι άλλος ένας από τους παράγοντες που καθυστερούν πολύ το παιχνίδι (όπως π.χ. το feature αυτό που είχαμε δει στο Versus και δε θυμάμαι αν έχουν πει ότι υπάρχει ακόμα όπου πάει να περάσει τη γέφυρα ο Noctis και σκάει ξαφνικά ένα μεγάλο behemoth, την καταστρέφει και ξεκινάει μάχη έτσι στο άκυρο, τετοιά θα έχει πολλά το παιχνίδι είχε πει τότε ο Nomura όπως επίσης και ότι είναι δύσκολα στην ανάπτυξη γιατί θα είναι σε real time). Γενικώς το παιχνίδι ακόμα και μετά τη μετάβαση, το rename και την αλλαγή director εξακολουθεί να είναι πολύ φιλόδοξο και αυτό είναι σίγουρα θετικό αλλά σημαίνει επίσης ότι δυσκολεύει και το development και το design), έχουνε πέσει τρελά λεφτά και resources γενικώς και ελπίζω κι εγώ να αποδώσουν.
Αυτό τώρα που είναι πολύ θολό σχετικά με τα summons είναι το πως εντάσσονται στο battle system αφού τα αποκτήσεις, πως τα καλείς (αν θα καταναλώνονται MP για αυτό ή υπάρχει κάποιο άλλο σύστημα) και πως τα χειρίζεσαι (πιθανώς να λειτουργούν κι αυτά με gambits γιατί για να τα χειρίζεσαι απευθείας σε real time μου φαίνται δύσκολο τώρα που είπανε ότι ο Noctis θα είναι ο μόνος playable character, ίσως βέβαια τα summons να μην θεωρούνται καν characters).
Με έχει ξενερώσει αρκετά αυτό το πράμα γιατί είχα hypαριστεί πολύ με το switching και φαινόταν ότι αν είχες το skill θα μπορούσες να φτιάξεις τρελά σκηνικά στο παιχνίδι με αυτό το μηχανισμό και μόνο, πέραν όλων των άλλων. Συμβάδιζε δηλαδή άριστα και με τον action σχεδιασμό του συστηματός μάχης. Τουλάχιστον απ'ότι φαίνεται το εξελιγμένο gambit σύστημα μέσω της πατέντας του που διέρρευσε θα είναι πολύ πιο πολύπλοκο από το αντίστοιχο του XII οπότε ίσως η κατάσταση να εξισορροπηθεί κάπως έτσι. Θα ήθελα πολύ να δώ τι θα μπορούσε ο Ito ο οποίος είναι μεγάλο μυαλό σε τέτοια θέματα να κάνει με ένα τέτοιο σύστημα, για τον Tabata δε γνωρίζω αλλά ξέρω ότι είναι το mastermind πίσω από αυτό το σύστημα, μέρος του οποίου απ'ότι έχω διαβάσει χρησιμοποιείται και στο Type-0 και για να υπήρχε τόση πίεση για localization που να αναγκαστήκανε να το κάνουν remaster για PS4 σημαίνει ότι το παιχνίδι αξίζει και ότι ο τύπος όντως έχει ταλέντο.
Αυτά τα λίγα
