- Τώρα είναι 08 Ιούλ 2025, 15:29 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
News: Χbox Οne
intruder έγραψε:Anonymous sources claim XB1 has 'heat issues'
http://www.360crunch.net/forum/threads/ ... -by-200Mhz
Δεν νομίζω να κάνει σε κανέναν έκπληξη αυτό, ειδικά με την εμφάνιση που έχει η κονσόλα. Όλο ανοίγματα και ανεμιστιράκια είναι. Μέχρι και το kinect έχει ανεμιστηράκι. Θα περιμένουμε Καρέτσο να μας την κάνει overclock με υγρό άζωτο

-
PetrifieD- - Δημοσιευσεις : 1059
intruder έγραψε:Anonymous sources claim XB1 has 'heat issues'
http://www.360crunch.net/forum/threads/ ... -by-200Mhz
εαν ισχυει θα πεσει πολυ γελιο παντως.....και αντιστοιχα για το ps4 εννοειται!ενας λογος που δισταζω να παω καινουργια κονσολα ειναι και αυτος!Τωρα που δεν θα εχει και δαχτυλιδι οπως το 360 θα πρεπει να βρισκεις καινουργια ονομασια,και πως θα το λεμε;;

A! ξερω πως θα το ονομασουμε:προγραμματισμενη βραχυβιοτητα... μμμ!ετσι θα το λεμε!
-
gamelover - Δημοσιευσεις : 287
Xbox One: Επίσημη θέση για μεταχειρισμένα και always online
Η Microsoft αποφάσισε να πάρει επίσημα θέση για τα όσα ακούγονται σχετικά με την απαίτηση μόνιμης σύνδεσης στο διαδίκτυο, τα μεταχειρισμένα, αλλά και το όραμά της για το πώς θα είναι το gaming στο Xbox One. Το timing αυτής της ανακοίνωσης μόνο τυχαίο δεν είναι, αφού η εταιρεία θέλησε σαφώς να οδηγήσει τον κόσμο να σχολιάσει (αρνητικά ή θετικά) τη θέση της και να συγκεντρωθεί τη Δευτέρα στις αποκαλύψεις των games που θα είναι το μέλλον. Πάμε λοιπόν να τα δούμε ένα προς ένα…
Πως θα λειτουργεί το licensing των games στο Xbox One
Όπως τονίζει χαρακτηριστικά η Microsoft, τα Xbox One games θα «τρέχουν» πιο γρήγορα, θα είναι μόνιμα προσβάσιμα από το cloud και δε θα υπάρχει πλέον κανένας περιορισμός στην ποσότητα περιεχομένου που θα προσφέρεται. Οι παίκτες θα μπορούν να αγοράζουν όποιο game θέλουν με οποιοδήποτε τρόπο το επιθυμούν (φυσικό αντίτυπο σε Blu-ray δίσκο ή ψηφιακά) και όπως σημειώνει η εταιρεία, το οπτικό μέσο αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να γίνεται άμεσα η εγκατάσταση. Η βιβλιοθήκη τίτλων κάθε χρήστη θα είναι άμεσα διαθέσιμη από το Xbox One και δε θα χρειάζεται οποιοδήποτε Blu-ray. Μετά το sign-in, ο παίκτης θα έχει άμεσα διαθέσιμη μέσω του cloud μια ψηφιακή κόπια όλων των τίτλων της συλλογής του. Έτσι, για παράδειγμα, αν βρεθεί στο σπίτι ενός φίλου του και κάνει log-in με το λογαριασμό του θα μπορεί να βρει αυτόματα όλη τη λίστα στην οθόνη.

Τα games θα είναι διαθέσιμα σε όλους τους χρήστες μιας κονσόλας, ενώ μέσω μιας διαδικασίας που θα αναλυθεί αργότερα, έως και 10 μέλη της οικογένειας θα μπορούν να κάνουν log-in στο λογαριασμό του χρήστη και σε μία συγκεκριμένη shared λίστα τίτλων και να τα απολαμβάνουν σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές. Όσον αφορά στο σημαντικό κομμάτι των μεταχειρισμένων, η Microsoft κατέστησε σαφές πως οι publishers θα μπορούν να επιτρέπουν την ανταλλαγή σε συγκεκριμένα συνεργαζόμενα καταστήματα. Η ίδια η εταιρεία δε χρεώνει τίποτα για τη διαδικασία, κανένα μέρος της «αλυσίδας» (publisher, developer, κατάστημα). Όλα είναι στο χέρι του publisher λοιπόν. Αν τώρα μιλάμε για παροχή ενός τίτλου σε ένα φίλο, τα games που βρίσκονται σε μορφή Blu-ray θα μπορούν να δοθούν και σε δεύτερο χρήστη, αρκεί αυτός να είναι στη friends list του αρχικού ιδιοκτήτη για τουλάχιστον 30 μέρες. Τέλος, είναι σημαντικό το γεγονός ότι ένας τίτλος δε θα μπορεί να αλλάξει χέρια και με τρίτο άτομο ακολουθώντας την παραπάνω διαδικασία.

Στην τοποθέτηση ωστόσο βρίσκεται και μία φράση που ίσως κρύβει πολλά. Συγκεκριμένα, τονίζει πως «πηγαίνοντας στη νέα γενιά των games και της ψυχαγωγίας, από περίοδο σε περίοδο, η Microsoft μπορεί να αλλάξει την πολιτική και τους παραπάνω όρους. Στους επόμενους μήνες, θα συνεχίσουμε να ακούμε τις σκέψεις σας και να συζητάμε με τους συνεργάτες μας οτιδήποτε μπορεί να βελτιώσει το οικοσύστημα».
Σύνδεση στο διαδίκτυο
Πηγαίνοντας στα της online σύνδεσης, η Microsoft τονίζει ότι το cloud και το νέο Xbox LIVE θα είναι ιδιαίτερα σημαντικά, αφού οι developers θα έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν περιεχόμενο και αλλαγές χωρίς να ενοχλείται ο χρήστης. Αυτό σημαίνει πως -καταναλώνοντας χαμηλή ποσότητα ενέργειας- το Xbox One θα είναι μόνιμα ενημερωμένο για games και εφαρμογές και έτσι θα εξαλειφθούν οι χρόνοι αναμονής (για το απαραίτητο download και εγκατάσταση πχ. ενός patch). Το Xbox One θα είναι εφοδιασμένο με ένα gigabit Ethernet port και είναι 802.11n συμβατό, χρησιμοποιώντας δύο ειδικές κεραίες (αντί για μία που είχε το Xbox 360). Για να γίνουν ωστόσο όλα τα παραπάνω, απαιτείται η σύνδεση στο διαδίκτυο με κάποιους περιορισμούς. Η προτεινόμενη ταχύτητα σύνδεσης από την Microsoft είναι το 1.5Mbps και αν δεν είναι διαθέσιμη κάποια Ethernet σύνδεση, οι κάτοχοι της κονσόλας θα μπορούν να συνδεθούν μέσω κάποιας mobile broadband (σύνδεσης). Αν και η μόνιμη σύνδεση δεν απαιτείται, το Xbox One είναι σχεδιασμένο να επιβεβαιώνει τα του συστήματος, των εφαρμογών και των απαιτούμενων game updates, αλλά και του ελέγχου των διαδικασιών αγοράς ή ανταλλαγής τίτλων σε τακτά χρονικά διαστήματα. Τα Games που θα είναι σχεδιασμένα να εκμεταλλεύονται τις cloud δυνατότητες της πλατφόρμας, θα απαιτούν μόνιμη σύνδεση στο διαδίκτυο.

Όσον αφορά όμως τις υπόλοιπες περιπτώσεις, το Xbox One θα απαιτεί μία σύνδεση το 24ωρο από την βασική κονσόλα του χρήστη και μία την ώρα αν έχει συνδεθεί με το λογαριασμό του σε δεύτερο σύστημα (για να μπορεί να έχει πρόσβαση στο library του). Το offline gaming δε θα είναι δυνατό μετά από αυτά τα χρονικά διαστήματα και το σύστημα σε αυτή την περίπτωση θα μπορεί να προσφέρει μόνο λειτουργίες τηλεόρασης και αναπαραγωγής ταινιών σε DVD ή Blu-ray format.
Αισθητήρας Kinect
Λόγω των πολλών φημών που ακούστηκαν περί των δεδομένων που καταγράφει το Kinect στο Xbox One, η Microsoft θεώρησε σωστό να προχωρήσει σε δηλώσεις. Κατά τη διάρκεια της πρώτης εγκατάστασης, ο χρήστης θα ορίζει οτιδήποτε θεωρεί σωστό από τα βασικά privacy settings, όπως το αυτόματο sign in, τις ειδοποιήσεις και το πώς θα χρησιμοποιούνται τα δεδομένα. Αν πχ. το Xbox One είναι ενεργοποιημένο και ο χρήστης έχει μια κουβέντα στο δωμάτιό του, η κουβέντα αυτή δε θα καταγράφεται και δε θα ανεβαίνει πουθενά. Ο χρήστης θα έχει ακόμη τη δυνατότητα να ορίζει τη λειτουργία του Kinect και να το «παγώνει» (pause). Οι βασικές εντολές που θα ενεργοποιούν και απενεργοποιούν την κονσόλα θα ισχύουν, ωστόσο θα μπορούν να απενεργοποιούνται και αυτές.

Όσον αφορά στα προσωπικά δεδομένα που καταγράφονται από τα διάφορα games και τις εφαρμογές και περιλαμβάνουν πχ. φωτογραφίες, video, εκφράσεις προσώπου, ρυθμούς χτύπου καρδιάς και αρκετών ακόμη, ο χρήστης θα έχει τον απόλυτο έλεγχο και δε θα μπορούν να φτάσουν πουθενά, αν ο ίδιος πρώτα δεν το εγκρίνει.
Το τοπίο ξεκαθάρισε λίγο, τι λέτε;
http://www.enternity.gr/Article/Xbox-One-επίσημη-θέση-για-μεταχειρισμένα-και-always-online/16908.html?page=2
Παύλος Θ. Παπαπαύλου
Πως θα λειτουργεί το licensing των games στο Xbox One
Όπως τονίζει χαρακτηριστικά η Microsoft, τα Xbox One games θα «τρέχουν» πιο γρήγορα, θα είναι μόνιμα προσβάσιμα από το cloud και δε θα υπάρχει πλέον κανένας περιορισμός στην ποσότητα περιεχομένου που θα προσφέρεται. Οι παίκτες θα μπορούν να αγοράζουν όποιο game θέλουν με οποιοδήποτε τρόπο το επιθυμούν (φυσικό αντίτυπο σε Blu-ray δίσκο ή ψηφιακά) και όπως σημειώνει η εταιρεία, το οπτικό μέσο αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να γίνεται άμεσα η εγκατάσταση. Η βιβλιοθήκη τίτλων κάθε χρήστη θα είναι άμεσα διαθέσιμη από το Xbox One και δε θα χρειάζεται οποιοδήποτε Blu-ray. Μετά το sign-in, ο παίκτης θα έχει άμεσα διαθέσιμη μέσω του cloud μια ψηφιακή κόπια όλων των τίτλων της συλλογής του. Έτσι, για παράδειγμα, αν βρεθεί στο σπίτι ενός φίλου του και κάνει log-in με το λογαριασμό του θα μπορεί να βρει αυτόματα όλη τη λίστα στην οθόνη.

Τα games θα είναι διαθέσιμα σε όλους τους χρήστες μιας κονσόλας, ενώ μέσω μιας διαδικασίας που θα αναλυθεί αργότερα, έως και 10 μέλη της οικογένειας θα μπορούν να κάνουν log-in στο λογαριασμό του χρήστη και σε μία συγκεκριμένη shared λίστα τίτλων και να τα απολαμβάνουν σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές. Όσον αφορά στο σημαντικό κομμάτι των μεταχειρισμένων, η Microsoft κατέστησε σαφές πως οι publishers θα μπορούν να επιτρέπουν την ανταλλαγή σε συγκεκριμένα συνεργαζόμενα καταστήματα. Η ίδια η εταιρεία δε χρεώνει τίποτα για τη διαδικασία, κανένα μέρος της «αλυσίδας» (publisher, developer, κατάστημα). Όλα είναι στο χέρι του publisher λοιπόν. Αν τώρα μιλάμε για παροχή ενός τίτλου σε ένα φίλο, τα games που βρίσκονται σε μορφή Blu-ray θα μπορούν να δοθούν και σε δεύτερο χρήστη, αρκεί αυτός να είναι στη friends list του αρχικού ιδιοκτήτη για τουλάχιστον 30 μέρες. Τέλος, είναι σημαντικό το γεγονός ότι ένας τίτλος δε θα μπορεί να αλλάξει χέρια και με τρίτο άτομο ακολουθώντας την παραπάνω διαδικασία.

Στην τοποθέτηση ωστόσο βρίσκεται και μία φράση που ίσως κρύβει πολλά. Συγκεκριμένα, τονίζει πως «πηγαίνοντας στη νέα γενιά των games και της ψυχαγωγίας, από περίοδο σε περίοδο, η Microsoft μπορεί να αλλάξει την πολιτική και τους παραπάνω όρους. Στους επόμενους μήνες, θα συνεχίσουμε να ακούμε τις σκέψεις σας και να συζητάμε με τους συνεργάτες μας οτιδήποτε μπορεί να βελτιώσει το οικοσύστημα».
Σύνδεση στο διαδίκτυο
Πηγαίνοντας στα της online σύνδεσης, η Microsoft τονίζει ότι το cloud και το νέο Xbox LIVE θα είναι ιδιαίτερα σημαντικά, αφού οι developers θα έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν περιεχόμενο και αλλαγές χωρίς να ενοχλείται ο χρήστης. Αυτό σημαίνει πως -καταναλώνοντας χαμηλή ποσότητα ενέργειας- το Xbox One θα είναι μόνιμα ενημερωμένο για games και εφαρμογές και έτσι θα εξαλειφθούν οι χρόνοι αναμονής (για το απαραίτητο download και εγκατάσταση πχ. ενός patch). Το Xbox One θα είναι εφοδιασμένο με ένα gigabit Ethernet port και είναι 802.11n συμβατό, χρησιμοποιώντας δύο ειδικές κεραίες (αντί για μία που είχε το Xbox 360). Για να γίνουν ωστόσο όλα τα παραπάνω, απαιτείται η σύνδεση στο διαδίκτυο με κάποιους περιορισμούς. Η προτεινόμενη ταχύτητα σύνδεσης από την Microsoft είναι το 1.5Mbps και αν δεν είναι διαθέσιμη κάποια Ethernet σύνδεση, οι κάτοχοι της κονσόλας θα μπορούν να συνδεθούν μέσω κάποιας mobile broadband (σύνδεσης). Αν και η μόνιμη σύνδεση δεν απαιτείται, το Xbox One είναι σχεδιασμένο να επιβεβαιώνει τα του συστήματος, των εφαρμογών και των απαιτούμενων game updates, αλλά και του ελέγχου των διαδικασιών αγοράς ή ανταλλαγής τίτλων σε τακτά χρονικά διαστήματα. Τα Games που θα είναι σχεδιασμένα να εκμεταλλεύονται τις cloud δυνατότητες της πλατφόρμας, θα απαιτούν μόνιμη σύνδεση στο διαδίκτυο.

Όσον αφορά όμως τις υπόλοιπες περιπτώσεις, το Xbox One θα απαιτεί μία σύνδεση το 24ωρο από την βασική κονσόλα του χρήστη και μία την ώρα αν έχει συνδεθεί με το λογαριασμό του σε δεύτερο σύστημα (για να μπορεί να έχει πρόσβαση στο library του). Το offline gaming δε θα είναι δυνατό μετά από αυτά τα χρονικά διαστήματα και το σύστημα σε αυτή την περίπτωση θα μπορεί να προσφέρει μόνο λειτουργίες τηλεόρασης και αναπαραγωγής ταινιών σε DVD ή Blu-ray format.
Αισθητήρας Kinect
Λόγω των πολλών φημών που ακούστηκαν περί των δεδομένων που καταγράφει το Kinect στο Xbox One, η Microsoft θεώρησε σωστό να προχωρήσει σε δηλώσεις. Κατά τη διάρκεια της πρώτης εγκατάστασης, ο χρήστης θα ορίζει οτιδήποτε θεωρεί σωστό από τα βασικά privacy settings, όπως το αυτόματο sign in, τις ειδοποιήσεις και το πώς θα χρησιμοποιούνται τα δεδομένα. Αν πχ. το Xbox One είναι ενεργοποιημένο και ο χρήστης έχει μια κουβέντα στο δωμάτιό του, η κουβέντα αυτή δε θα καταγράφεται και δε θα ανεβαίνει πουθενά. Ο χρήστης θα έχει ακόμη τη δυνατότητα να ορίζει τη λειτουργία του Kinect και να το «παγώνει» (pause). Οι βασικές εντολές που θα ενεργοποιούν και απενεργοποιούν την κονσόλα θα ισχύουν, ωστόσο θα μπορούν να απενεργοποιούνται και αυτές.

Όσον αφορά στα προσωπικά δεδομένα που καταγράφονται από τα διάφορα games και τις εφαρμογές και περιλαμβάνουν πχ. φωτογραφίες, video, εκφράσεις προσώπου, ρυθμούς χτύπου καρδιάς και αρκετών ακόμη, ο χρήστης θα έχει τον απόλυτο έλεγχο και δε θα μπορούν να φτάσουν πουθενά, αν ο ίδιος πρώτα δεν το εγκρίνει.
Το τοπίο ξεκαθάρισε λίγο, τι λέτε;
http://www.enternity.gr/Article/Xbox-One-επίσημη-θέση-για-μεταχειρισμένα-και-always-online/16908.html?page=2
Παύλος Θ. Παπαπαύλου
Spoiler: ΕΜΦΑΝΙΣΗ



-
Havok-Alex - Δημοσιευσεις : 509
Microsoft Reveals More Xbox One Controller Tech

Some of the features of the Xbox One's new controller are obvious to Xbox 360 users, such as the redesigned d-pad, bolder text treatment on the face buttons, and textured analog sticks. Microsoft has also talked about some of the under-the-hood additions, including new trigger-mounted rumble motors. Today, the company has revealed further details on the controllers, which include better power management and smarter pairing.
The post on Xbox's official site goes over some of the features we already knew about, but it also has some new tidbits. Microsoft says that pairing controllers to the console will be faster than on the Xbox 360, thanks to LEDs on the controller that are read by Kinect. The system also determines when players aren't using the controller – such as while they're watching a movie or have left the room – and will put it in a low-power mode. It returns to its normal state when the player picks it up again. In multiplayer games, Microsoft says that Kinect can also determine when players move around or swap controllers, which could tell games to move windows in a split-screen game to adjust to a more sensible position.
Microsoft says the controller can also be used wirelessly or wired, by plugging in a micro USB cable. When the latter is being used, the device will change its settings to maintain battery life.

Some of the features of the Xbox One's new controller are obvious to Xbox 360 users, such as the redesigned d-pad, bolder text treatment on the face buttons, and textured analog sticks. Microsoft has also talked about some of the under-the-hood additions, including new trigger-mounted rumble motors. Today, the company has revealed further details on the controllers, which include better power management and smarter pairing.
The post on Xbox's official site goes over some of the features we already knew about, but it also has some new tidbits. Microsoft says that pairing controllers to the console will be faster than on the Xbox 360, thanks to LEDs on the controller that are read by Kinect. The system also determines when players aren't using the controller – such as while they're watching a movie or have left the room – and will put it in a low-power mode. It returns to its normal state when the player picks it up again. In multiplayer games, Microsoft says that Kinect can also determine when players move around or swap controllers, which could tell games to move windows in a split-screen game to adjust to a more sensible position.
Microsoft says the controller can also be used wirelessly or wired, by plugging in a micro USB cable. When the latter is being used, the device will change its settings to maintain battery life.
Spoiler: ΕΜΦΑΝΙΣΗ

-
Shepard - Moderator
- Δημοσιευσεις : 6860
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Bing [Bot] και 1 επισκέπτης