Σύμφωνα με συζήτηση της Capcom με το Eurogamer, το επερχόμενο Devil May Cry μπορεί να τρέχει στα 30fps αλλά η Ninja Theory χρησιμοποίησε αρκετά τρικ ώστε να φαίνεται σαν να τρέχει στα 60fps και πως η ανάπτυξη του Dragon’s Dogma από την Capcom βοήθησε σε αυτό. «Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Dragon’s Dogma, πειραματιστήκαμε αρκετά και δουλεύοντας με την Unreal Engine βρήκαμε τρόπους ώστε το χειριστήριο να ανταποκρίνεται με τρόπο που θα δίνει την εντύπωση των 60 frames per second στον παίχτη», είπε ο Itsuno και πρόσθεσε, «Τα 60 frames per second είναι μια ταχύτητα που αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος και το ανθρώπινο μάτι, αλλά στα 30fps υπάρχει μια τεχνική που εκμεταλλεύεται αυτή την ικανότητα του εγκεφάλου και γεμίζει τα κενά. Έτσι, ακόμα και αν ένα video games τρέχει στα 30fps, δημιουργείς τις κινήσεις με τέτοιο τρόπο ώστε ο εγκέφαλος να συμπληρώνει αυτόματα τα frames που λείπουν», είπε κλείνοντας.

Η Ninja Theory πρόσθεσε πως το Devil May Cry τρέχει στα 60fps στα PC, ωστόσο αποφασίστηκε η ταχύτητα των 30 για τις κονσόλες, ώστε να χωρέσουν και άλλα στοιχεία στον τίτλο, και πως αφού κάποιος παίξει το DmC, τα υπόλοιπα games θα του φαίνονται πολύ πιο αργά σε ταχύτητα σε σχέση με αυτό.